Tehtävämme Taistelussa Vääriä Arvosteluja Vastaan

SuomiArvostelut:ssa uskomme vakaasti, että aidot käyttäjien mielipiteet ovat tärkeintä avoimen ja läpinäkyvän yhteisön luomisessa, missä yritykset ja potentiaaliset uudet asiakkaat voivat nähdä, onko brändin tarjoama tuote tai palvelu todella kiinnostava.

Valitettavasti tämä tehtävä ei ole aina helppo erilaisten tekijöiden esiintymisen vuoksi, jotka pyrkivät harhauttamaan lukijaa, joka haluaa nähdä luotettavia ja totuudenmukaisia mielipiteitä. Voimme luokitella nämä tapaukset kolmeen kohtaan, jotka ovat osa sitoutumistamme alustan avoimuuteen ja rehellisyyteen.

Väärien ja Malisiointen Mielipiteiden Tapaukset

  • Vääriä Kokemuksia: Löydämme usein käyttäjäraportteja, joissa kaikki heidän mielipiteensä herättävät epäilyksiä olemalla poikkeuksellisen positiivisia tai negatiivisia epätavallisten kuvailujen kautta.

Näissä tapauksissa on aina epäilys, että nämä mielipiteet liittyvät yrityksen kilpailijoihin, jotka pyrkivät pelottamaan potentiaalisia asiakkaita tai päinvastoin, vääriin erittäin positiivisiin arvosteluihin ja voi olla epäilys, että omistajat itse luovat omia käyttäjiään luodakseen mielipiteitä. jotka eivät ole objektiivisesti todellisia.

  • SPAM: Tämä on yksi yleisimmistä ja onneksi helpommin havaittavista, koska sen sisältö yleensä ei liity mitenkään yrityksen kuvaus. Tämän tyyppinen sopimaton sisältö on yleensä promootiota, merkityksetöntä tekstiä SPAM tai muita sisältötyyppejä, jotka eivät ole hyödyllisiä lukijoille, jotka todella haluavat saada tietoa aidoista arvosteluista ihmisiltä, jotka ovat kuluttaneet heidän tuotteitaan tai palveluitaan.

  • Arvostelut, jotka ovat peräisin bottihyökkäyksistä tai tekoälyn luomia: Viime aikoina tekoälyn esiintymisen myötä SuomiArvostelut:ssa taistelemme jatkuvasti estääksemme meitä vastaanottamasta vahvistamattomia mielipiteitä tai niitä, joita epäillään tekoälyn kirjoittamiksi. Siksi rohkaisemme kaikkia käyttäjiä ilmoittamaan tällaisista käyttäjistä Ilmoitus-työkalumme kautta.

Miten taistelemme todellisuudessa olemattomia arvosteluja vastaan?

SuomiArvostelut-tiimimme ottaa tämän ongelman erittäin vakavasti. Siksi meillä on erikoistunut tukitiimi, jossa työskentelemme ympäri vuorokauden kuunnellaksemme yhteisöä heidän valitustensa ja epäilyttävien arvostelujen raportoinnin kautta, jotka epäillään olevan ei-inhimillisiä tai epäaitoja.

Kiitos, että jatkuvasti päivitämme itseämme, meillä on useita edistyneitä turvajärjestelmiä estääksemme massiiviset SPAM-hyökkäykset tai tekoälyn tuottama sisältö. Kuitenkin aina kehotamme käyttäjiämme olemaan valppaita, jos heillä on epäilyksiä siitä, ovatko käyttäjän arvostelut orgaanisia ja luotettavia. Tehdään Internetistä puhtaampi paikka lukea rehellisiä kokemuksia, sekä positiivisia että negatiivisia!

Miten toimimme havaitessamme, että arvostelu saattaa olla väärä?

SuomiArvostelut:ssa työskentelemme aina automatisoiduilla järjestelmillä, jotka automaattisesti poistavat ne arvostelut, jotka noudattavat epäsäännöllistä kaavaa tai epärealistisia aikajanoja. Tämä tarkoittaa, että olemme automatisoineet monia potentiaalisia vääriä arvosteluja, jotka yrittävät julkaista alustallamme.

Poikkeuksissa meillä on käyttäjät itse, jotka ovat myös kiinnostuneita ylläpitämään rehellistä ja selkeää yhteisöä. Kun käyttäjä jättää raportin arvostelun epäsäännöllisyyksistä, tiimimme seuraa seuraavia vaiheita määrittääkseen, kohtaammeko todella pahantahtoisen ja epärealistisen arvostelun vai onko kyseessä luotettava mielipide.

  1. Analysoimme molemmat osapuolet

Missä tahansa erimielisyydessä molempien osapuolten on aina kuultava; Siksi vastuussa oleva ammattilainen lukee valituksen ja syyt, miksi käyttäjä katsoo, että kyseistä arvostelua ei pitäisi julkaista, ja lukee sen jälkeen alkuperäisen arvostelun. Tämän prosessin kautta tarkastaja voi hyväksyä tai hylätä pyynnön, jos asia ei ole selvä.

  1. Epäilyn tapauksessa -> Tutkinta

Jos sisällön luotettavuudesta on vielä epäilyksiä, otamme suoraan yhteyttä kirjoittajaan vahvistaaksemme hänen kokemuksensa ja syyt mielipiteen vahvistamiseen liiketoiminnasta. On otettava huomioon, että tiimimme ei vain “luota” sanaan, vaan teemme kattavan analyysin raportoidun henkilön tilihistoriasta, kuten kuinka usein he kirjoittavat arvosteluja, niiden kokonaisarvioinnissa ja niiden sisällössä.

  1. Kirjoitettu Mielipide Hyväksytään tai Poistetaan

Todistuksen ja yksityisen tutkintamme avulla voimme yksiselitteisesti päätellä, kuuluuko kyseinen mielipide alustallemme. Tänään meillä on korkea onnistumisaste tietää varmuudella, mitkä mielipiteet ovat hyödyllisiä, luotettavia ja vahvistettuja ja mitkä tulisi poistaa järjestelmästä, jotta ne eivät pahantahtoisesti vaikuttaisi potentiaalisen asiakkaan asenteeseen.

Tietyissä poikkeustapauksissa arvostelun kirjoittaja voi säilyttää postinsa muokkaamalla sitä tavalla, joka noudattaa oikeaa sisältöpolitiikkaamme (Muista, että tarjoamme aina apua ja neuvontaa Siitä, Miten Kirjoittaa Arvostelu)