Mitä tapahtuu, jos joku ilmoittaa mielipiteestäni?

Yhteisön sisällä on hyvin yleistä, että saat ennemmin tai myöhemmin ilmoituksen sähköpostiisi jonkun ilmoittaneen sinusta. Älä huoli! Se voi aina olla inhimillinen erehdys, joten kaikki voidaan selvittää vain muutamassa minuutissa.

Vaikka suurin osa alustallamme poistetuista mielipiteistä johtuu automatisoidusta, ilkeämielisestä ja massiivisesta sisällöstä, jonka poistamme automaattisesti havaitessamme sen, annamme myös käyttäjillemme mahdollisuuden ilmoittaa ja vastata omiin valituksiinsa puolustaakseen arvostelujaan ja mielipiteitään liittyen kauppaan tai yritykseen.

Miksi mielipiteesi on ilmoitettu?

SuomiArvostelut on portaali, joka ylpeilee mielipiteidensä läpinäkyvyydellä ja rehellisyydellä. Siksi annamme kaikille käyttäjillemme valtuudet arvioida, toisin sanoen antaa positiivisia tai negatiivisia ääniä julkaistuille kommenteille, pystyä vastaamaan ja luoda keskustelua yritysten sivuilla ja lopulta myös ilmoittaa julkaisusta, jonka uskot olevan ristiriidassa vastuullisen sisältöpolitiikkamme kanssa.

Tiimimme arvioi aina kaikki käyttäjien väliset valitukset, ja joissakin tapauksissa on selvempää kuin toisissa hyväksyä tai hylätä pyyntö. Monissa tapauksissa syynä voi olla, että olet käyttänyt kirosanaa, epäonnistunutta ilmaisua tai sanasi ovat olleet liian kovia kyseisestä yrityksestä. Näissä tapauksissa sinun on muokattava ja korjattava arvosteluasi, jotta se hyväksytään uudelleen.

Muissa tapauksissa, joissa havaitsemme vakavia politiikkamme rikkomuksia, tällaisia olisivat:

  • SPAM-sisältö kolmansille osapuolille

  • Varmistamaton tekoälysisältö

  • Epäilys yrityksenä vaikuttaa yleisöön kuluttamaan tai olemaan kuluttamatta SuomiArvostelut-sivustoon rekisteröidyn yrityksen tavaroita ja palveluita

Nämä mainitut tapaukset johtaisivat tilin pysyvään sulkemiseen sekä kaikkien kyseisen tilin kautta suoritettujen mielipiteiden poistamiseen.

Mitä minun tulisi tehdä, jos mielipiteeni on ilmoitettu?

Jos mielipiteestäsi on tehty ilmoitus, sinun on odotettava saavasi sähköposti, jossa kerrotaan ilmoituksen syy ja sinun on ryhdyttävä toimiin. SuomiArvostelut uskoo aina inhimillisiin erehdyksiin ja toisiin mahdollisuuksiin, minkä vuoksi annamme käyttäjille mahdollisuuden valittaa päätöksestämme, jos he uskovat sen olevan epäreilu tai puuttuvan asiayhteyttä heidän puoleltaan.

Täten aina kun käyttäjästä on tehty ilmoitus, on aina kolme päätelmää:

  1. Delegitimize valitus - Jos kirjoitetulle mielipiteelle ei ole vakuuttavia argumentteja poistamiseksi.

  2. Ota yhteyttä molempiin osapuoliin tai tee yksilöllinen tutkimus meidän puolestamme - Jos katsomme, että ratkaisu ei ole selvä, pyydetään tietoja mielipiteen vahvistamiseksi ja tarkistamiseksi.

  3. Poista ilmoitettu arvostelu - Jos vakuuttavia ja selkeitä syitä tähän on löydetty.

FAQ

Kuka voi ilmoittaa arvostelustani?

Sekä SuomiArvostelut käyttäjät että yrityksen omistajat, joista olet julkaissut mielipiteesi, voivat päättää ilmoittaa kommentistasi. Ota aina huomioon sanojesi vaikutus, etenkin jos kirjoitat erityisen negatiivisen kokemuksen yrityksestä.

Onko ratkaisuprosessi erilainen, jos käyttäjä tai yritys ilmoittaa minusta?

Ei, SuomiArvostelut käsittelee kaikki ilmoitukset samanarvoisesti riippumatta siitä, mistä ne tulevat. Emme myöskään anna yrityksen valitukselle enemmän painoarvoa, olemme sitoutuneet tasavertaisiin olosuhteisiin käyttäjien ja julkaistujen yritysten vastuuhenkilöiden välillä.

Mitä tapahtuu, jos käyttäjä tai yritys väärinkäyttää ilmoitustoimintoa?

Tapahtuessa, että käyttäjä on ilmoittanut useista tileistä ja heidän ehdotuksensa on hylätty, jos havaitaan yhteyttä tai yritystä mustamaalata, heitä rangaistaan asianmukaisesti, mukaan lukien tilin sulkeminen.