Arvosteluni sai tarkistuspyynnön

Minua on pyydetty muokkaamaan arvosteluani tai antamaan lisätietoja

Tehtyäsi arvioinnin, yritykset saattavat ottaa sinuun yhteyttä, jos he uskovat sinun viittaavan eri yritykseen tai rikkovan SuomiArvostelut:n ohjeita.

Miksi yritys ottaisi yhteyttä?

Yrityksille on tavallista ottaa yhteyttä arvostelun kirjoittajaan, jos arvostelussa on ongelmia. Taustalla voi olla useita syitä:

Asiakkuus ei tunnistettu:

  • Joskus yritykset tarvitsevat lisätietoja, jos he eivät tunnista sinua asiakkaakseen. Näin he voivat nopeasti tunnistaa, ymmärtää ja ratkaista mahdolliset ongelmat.

Väärä sijoittaminen:

  • Mikäli arvostelu näyttää kuuluvan toiselle yritysprofiilille, yritys saattaa kysyä, tarkoititko todella arvioida juuri heidän toimintaansa.

Ohjeiden rikkominen:

  • Arvostelujen ei tule sisältää luottamuksellista tai henkilökohtaista tietoa. Jos yritys uskoo, että arvostelusi sisältää tällaista tietoa, he saattavat pyytää sinua poistamaan sen.

Kelpoisuusepäilyt:

  • Jos yritys epäilee, ettei arvostelusi täytä SuomiArvostelut:n vaatimuksia, he voivat pyytää lisätietoja kokemuksesi vahvistamiseksi.

Tämä opas selventää, miksi ja missä tilanteissa yritys saattaa ottaa yhteyttä arvosteluusi liittyen, varmistaen näin läpinäkyvyyden ja tehokkaan ongelmien käsittelyn.

Kuinka prosessi toimii?

Yritys lähettää sinulle viestin siihen sähköpostiosoitteeseen, joka on liitetty tiliisi. Sinulla on vapaus päättää, miten vastaat. Me annamme yhden viikon aikaa vastata yrityksen pyyntöihin.

Mitä tapahtuu, jos olen eri mieltä tai en vastaa?

Jos olet eri mieltä yrityksen pyynnön kanssa, et vastaa, tai et anna riittäviä tietoja, arvostelusi saatetaan poistaa tarkistuksen jälkeen tiimimme toimesta.

Tämä prosessi varmistaa, että molemmilla osapuolilla on reilu mahdollisuus käsitellä arvostelun sisältöön liittyviä huolenaiheita ja säilyttää näin alustan eheyden.