Kokemukset

Miksi pidämme kokemuksia niin tärkeinä?

Miksi valita SuomiArvostelut?
Uskoomme kuuluu, että yritysten tulee olla rehellisiä sekä toimivissaan että lupauksissaan. Paras keino osoittaa tämä on antaa asiakkaiden kertoa omista kokemuksistaan. Yritysten tulee lunastaa puheensa; jos yritys seisoo lupaustensa takana, sillä ei ole mitään pelättävää SuomiArvostelujen parrasvaloissa. Hyvin toimiville yrityksille tämä on ilmainen mainoskuva, jonka kautta tyytyväiset asiakkaat voivat kertoa tuotteistaan ja palveluistaan. Näin haluamme antaa laadukkaille ja luotettaville yrityksille ansaitsemansa paikan markkinoilla.

Ovatko SuomiArvostelujen kommentit aitoja?
Ehdottomasti! Olemme noin 90% varmoja, että jokainen kirjoitettu arvostelu on aito ja peräisin riippumattomilta asiakkailta. Jos kuitenkin herää epäilyksiä arvostelun aitoudesta (loput 10%), poistamme sen sivustolta. Ymmärrämme, että arvostelufoorumeita voidaan käyttää epäoikeudenmukaisiin tarkoituksiin, kuten yritysten maineen tahraamiseen. Tämän vuoksi hyödynnämme edistyneitä ohjelmistoja (IP-osoite-, sähköposti- ja rakennetarkistukset jne.) tunnistaaksemme mahdolliset vilpilliset arvostelut.

Onko SuomiArvostelut riippumaton?
Olemme täysin itsenäisiä. Perustimme yrityksen, koska huomasimme, että markkinoilla tarvittiin puolueeton paikka, jossa voi jakaa rehellisiä kokemuksia - niin negatiivisia kuin positiivisiakin. Tavoitteenamme ei ole mustamaalata tai ylistää yrityksiä, vaan varmistaa, että kaikki arvostelut ovat oikeudenmukaisia ja että ansiokkaat yritykset saavat tunnustusta ponnisteluistaan.

Saavatko yritykset mahdollisuuden parantaa, jos saavat negatiivisen arvostelun?
Tavoitteenamme on kannustaa luotettavia yrityksiä pitämään lupauksensa. Positiiviset arvostelut toimivat eräänlaisena palkintona yrityksille ja ovat tehokas tapa nostaa niiden näkyvyyttä. Sama pätee myös negatiivisiin arvioihin. Halumme on, että yritykset pyrkivät jatkuvasti parantamaan toimintaansa ja tekemään realistisia lupauksia. Jos saamme negatiivisen arvostelun, arvioimme valituksen laadun ja uskottavuuden. Jos arvostelu on perusteltu, pidämme sen sivustolla. Useimmissa tapauksissa pyrimme luomaan yhteyden asiakkaan ja yrityksen välillä, jotta yrityksellä on mahdollisuus korjata tilanne tai hyvittää asiakasta. Myöhemmin kysymme asiakkaalta, onko ongelma ratkennut, ja positiivisen palautteen myötä voimme joko poistaa valituksen tai lisätä sivustolle korjaavan merkinnän.