Mitä tapahtuu, jos yritys väärinkäyttää ilmoita arvosteluista -toimintoa?

Meillä on omistautunut tiimi, joka työskentelee tauotta suojellakseen aitoja ja luotettavia mielipiteitä sekä poistaakseen epäluotettavat. Otamme kaikki käyttäjiemme ja yritysten jättämät raportit ja valitukset äärimmäisen vakavasti.

Tämän takia pyrimme toimimaan niin tehokkaasti kuin mahdollista emmekä salli yritysten halventamista tai perusteettomia kommentti-ilmoituksia.

Vaikka pyrimmekin suojelemaan yritysten julkisuuskuvaa väärinkäytöksiltä, kaikki mielipiteet ovat tärkeitä. Negatiivinen näkemys tai eriävä mielipide ei yksinään ole tarpeeksi hyvä syy sen poistamiseen alustaltamme.

Onko yrityksillä etuoikeuksia kommenttien raportoinnissa?

Ei, vaikka erottelemmekin yrityksiltä tulevat raportit yksittäisiltä käyttäjiltä tulevista, julkaistun mielipiteen raportointi käy samojen suodattimien ja arviointien läpi, oli kyseessä käyttäjä tai yritys. Näin varmistamme, onko valitus aiheellinen.

Tämä on täysin maksuton vaihtoehto, jonka tarjoamme sekä käyttäjille että yrityksille puolustautuakseen kunnianloukkauksia, virheellisiä mielipiteitä ja herjauksia vastaan. SuomiArvostelut uskoo, että kaikki julkaistut arvostelut ja palvelut ovat alttiita kritiikille ja entisten asiakkaiden subjektiivisille arvioille. Vaikka asiakkaat voivat erehtyä, olla negatiivisia tai liioitella, omistajilla on aina työkalut puolustautua.

Seuraukset, jos yritys väärinkäyttää raportointitoimintoa

Vaikka yrityksillä on kätevä työkalu suojautua kritiikiltä, tämä ei tarkoita, että ne voivat mielivaltaisesti pitää mitä tahansa mielipidettä kelvottomana. Raportoidessasi kokemuksesta, muistutamme sinua arvostamme tällaisia raportteja ja tarjoamme linkin lisätietoihin.

Tämä tarkoittaa, että tehdessäsi raportin tiedostat täysin syyn. Jos syyllistyt väärinkäytökseen, yritys tai käyttäjä voi odottaa tulevia sanktioita tilillään tai jopa täydellistä tilin keskeyttämistä vakavissa tapauksissa.

Mitä pidämme raportointitoiminnon väärinkäyttönä?

Käsittelemme jokaisen tapauksen erikseen ja ymmärrämme olosuhteet, mutta on tiettyjä käyttäytymismalleja ja toimintatapoja, joita pidämme väärinkäytöksenä. Yksinkertaistaen esittelemme kolme tilannetta, jotka voivat johtaa tilisi poistamiseen väärinkäyttöisten raporttien takia.

Pahantahtoinen raportti

SuomiArvostelut voi tarkistaa käyttäjän raportointihistorian. Tämä tarkoittaa, että voimme nähdä, kuinka monta valitusta olet tehnyt ja mille yrityksille. Jos yritys jatkuvasti raportoi kaikki negatiiviset arvostelut ilman perusteltua syytä, mutta jättää positiiviset koskematta, tämä nähdään yrityksenä vaikuttaa käyttäjien mielipiteisiin.

Tällaisissa ilmiselvissä tapauksissa tili deaktivoidaan pysyvästi ja kyseistä yritystä rangaistaan.

Vahvan kritiikin raportointi

Selkeästi sanottuna, jos henkilö kokee tulleensa huijatuksi, SuomiArvostelut uskoo, että hänellä on oikeus ilmaista tyytymättömyytensä ja jakaa kokemuksensa muiden kanssa.

Samaan tapaan kuin on ihmisiä, jotka ylistävät yrityksiä, pitää olla myös mahdollisuus ilmaista tyytymättömyyttä. Emotionaalinen ja voimakas mielipide ei ole tarpeeksi syy sen raportointiin.

Raportointi ilman perustelua

SuomiArvostelut arvostaa sekä omaa että käyttäjiensä aikaa. Siksi toistuva perusteeton raportointi ilman loogista perustelua johtaa rangaistukseen tilin pysyvästä tai väliaikaisesta keskeyttämisestä.

Kuinka raportoida oikein yrityksenä?

Jos yritykselläsi on julkinen henkilö, suosittelemme aina puhumaan suoraan tyytymättömän asiakkaan kanssa, joko yksityisesti tai julkisesti kommenttiosiossa, ratkaistaksesi ongelman. Jos olet varma, että kyseessä on pahantahtoinen tai valheellinen arvostelu, rohkaisemme sinua raportoimaan siitä.

Muista, että käytettävissäsi on opas yrityksille, kuinka hyödyntää SuomiArvostelut tarjoamia toimintoja parantaaksesi julkisuuskuvaasi.

Kuinka tehokas on raportointijärjestelmämme?

Tavoitteenamme on tarjota käyttäjille parhaat takuut. Siksi meillä on 24 tunnin automaatiojärjestelmä, joka seuraa botteja ja poistaa kaikenlaisen epäilyttävän toiminnan kuten raporttispämmäyksen, äänestyspämmin tai muun epätavallisen käytöksen.

Lisäksi SuomiArvostelutilla on tiimi, joka käsittelee jokaisen tapauksen huolella tehdäkseen parhaan päätöksen. Vaikka käyttäjä ei olisi samaa mieltä, he voivat aina valittaa, jos he kokevat, että olemme tehneet virheen.