Mitä tapahtuu, jos yritys väärinkäyttää ilmoita arvosteluista -toimintoa?

Koska meillä on erikoistunut tiimi, joka työskentelee jatkuvasti aitojen ja luotettavien mielipiteiden suojelemiseksi ja niiden poistamiseksi, jotka eivät ole, otamme kaikki raportit ja valitukset, jotka käyttäjämme ja yritykset julkaisevat, erittäin vakavasti.

Tämän vuoksi pyrimme tekemään työmme mahdollisimman tehokkaasti ja emme siedä yrityksiä loukkaavia yrityksiä tai perusteettomia kommenttien ilmoittamisia.

Samalla kun yritämme suojata yrityksen julkista kuvaa väärinkäytöksiltä, kaikki mielipiteet ovat tärkeitä, eikä se, että mielipide on negatiivinen tai ei ole linjassa ajattelumme kanssa, ole riittävä syy sen poistamiseen alustaltamme.

Onko yrityksillä etuoikeuksia kommenttien raportoinnissa?

Ei, vaikka erotammekin yritykseltä tulevat raportit yksittäisiltä käyttäjiltä tulevista raporteista, kun julkaistu mielipide on raportoitu, olipa kyseessä käyttäjä tai yritys, kaikki ne läpikäyvät saman suodattimen ja arvioinnin, jotta voidaan määrittää, onko valitus perusteltu vai ei.

Tämä on täysin ilmainen vaihtoehto, jonka tarjoamme sekä käyttäjille että yrityksille puolustautumaan kunnianloukkauksia, vääriä mielipiteitä ja herjausta vastaan. SuomiArvostelut uskoo, että kaikki julkaistut kaupat ja palvelut ovat mahdollisen kritiikin ja entisten asiakkaiden subjektiivisen arvion kohteena. Vaikka nämä asiakkaat voivat tehdä virheitä, antautua negatiivisuuteen tai liioitella, omistajilla on aina työkalut puolustautua.

Seuraukset, jos yritys väärinkäyttää raportoinnin vaihtoehtoa

Vaikka näillä yrityksillä on kätevä työkalu suojautua kritiikiltä, tämä ei tarkoita, että ne voivat vapaasti käyttää mitä pitävät kelvottomana mielipiteenä. Kun raportoit kirjoitetusta kokemuksesta, sinulla on aina muistutus siitä, kuinka arvostamme tällaisia raportteja sekä linkki täydentäviin tietoihin.

Tämä tarkoittaa, että tehdessäsi raportin olet täysin tietoinen syy, ja jos syyllistyt väärinkäytökseen, yritys tai käyttäjä on tietoinen tulevaisuuden seuraamusten mahdollisuudesta heidän tilillään tai täydellisestä tilin keskeytyksestä vakavissa tapauksissa.

Mitä pidämme raportointitoiminnon väärinkäyttönä?

Vaikka käsittelemme jokaista tapausta yksilöllisesti ja ymmärrämme olosuhteet, on tiettyjä asenteita ja toimintatapoja, joita pidämme väärinkäytöksenä muita käyttäjiä kohtaan, jotka eivät ole rikkoneet sääntöjä. Helpottaaksemme ymmärtämistä, esitämme kolme tapausta, jotka voivat johtaa tilisi poistamiseen väärinkäytösten anonyymeista raporteista.

Pahantahtoinen raportti

SuomiArvostelut voi päästä käyttäjän raportointihistoriaan. Tämä tarkoittaa, että voimme nähdä, kuinka monta valitusta olet tehnyt yhteensä ja mille yritykselle. Joskus on yrityksiä, jotka eivät pidä negatiivisten arvostelujen saamisesta ostajiltaan ja sen sijaan, että ratkaisisivat sen dialogilla, yrittävät raportoida kaikki kielteiset mielipiteet ilman perusteltua oikeutusta yrityksen kätevällä tavalla samalla kun jättävät myönteiset koskematta.

Selkeissä tapauksissa, joissa tarkoituksena on vaikuttaa käyttäjien mielipiteisiin, tili deaktivoidaan pysyvästi ja kyseistä yritystä rangaistaan.

Vahvan kritiikin raportointi

Kirkkaasti sanottuna; Jos henkilö on tuntenut tulleensa huijatuksi ostaessaan tuotteen tai palvelun, SuomiArvostelut uskoo, että hänellä on jokainen oikeus ilmaista tyytymättömyytensä tunteisiinsa ja jakaa ne muiden käyttäjien kanssa.

Samoin kuin voi olla ihmisiä, jotka ovat liiallisesti ihastuneita yritykseen, on oikeudenmukaista, että on myös tyytymättömiä ihmisiä. Se, että mielipide on voimakas tai erittäin emotionaalinen, ei ole riittävä perustelu sen raportoimiselle.

Raportointi ilman perustelua

Jos jossakin SuomiArvostelut arvostaa, se on meidän ja käyttäjiemme aika. Siksi käyttäjien toistuvasti perusteettomasti raportoiminen ja syyttäminen ilman loogista perustelua, joka vastaa kuvailtuja tosiseikkoja, johtaa rangaistukseen tilin pysyvästä tai väliaikaisesta keskeyttämisestä.

Kuinka raportoida oikein yrityksenä?

Jos yritykselläsi on julkisuuden henkilö, suosittelemme aina puhumaan suoraan tyytymättömän asiakkaan kanssa, joko yksityisesti tai julkisesti kommenttiosiossa, ratkaistaksesi ongelman. Jos olet varma, että kyseessä on pahantahtoinen tai väärä arvostelu, rohkaisemme sinua raportoimaan siitä.

Muista, että käytettävissäsi on opas yrityksille, kuinka hyödyntää parhaiten SuomiArvostelut tarjoamia toimintoja parantaaksesi julkista kuvaasi.

Kuinka tehokas on raportointijärjestelmämme?

Halumme tarjota käyttäjillemme parhaat takuut. Siksi meillä on 24 tunnin automaatiojärjestelmä, joka jäljittää botteja ja poistaa kaikenlaisen epäilyttävän käytöksen kuten raporttispämmäyksen, äänestyspämmäyksen tai muun epätavallisen käytöksen.

Lisäksi SuomiArvostelut on ihmistiimi, joka käsittelee jokaista tapausta suurella huolellisuudella tehdäkseen parhaan päätöksen ja vaikka käyttäjä ei olisi samaa mieltä, he voivat aina valittaa, jos he ajattelevat, että olemme tehneet virheen.