Kokemukset

Miksi pidämme kokemuksia niin tärkeinä?

Miksi SuomiArvostelut?
Uskomme, että yritysten tulee olla läpinäkyviä siinä, mitä ne lupaavat ja mitä ne todella tekevät. Paras tapa näyttää tämä on antaa asiakkaiden, joilla on tuore kokemus tietyistä yrityksistä, puhua. Uskomme, että yritysten tulee seistä sanojensa takana. Jos yritys toimittaa sen, mitä se lupaa, ei ole syytä olla esiintymättä SuomiArvostelut -sivustolla. Vielä enemmän, tässä tapauksessa se on erinomainen mainostaulu näyttää, että sinulla on vain tyytyväisiä asiakkaita. Näin saamme hyviä ja vahvoja yrityksiä, joilla on oikeus olemassaoloon.

Ovatko arvostelut SuomiArvostelut-sivustolla aitoja?
Kyllä! Voimme olla 90% varmoja, että jokainen kirjoitettu arvostelu on aito. Epäilyksissä (jäljellä oleva 10%) poistamme arvostelun sivustolta. Olemme täysin tietoisia siitä, että kokemussivustoja voidaan käyttää mustamaalaamaan yrityksiä perusteettomasti. Siksi käytämme edistynyttä ohjelmistoa (IP-osoitteet, sähköpostiosoitteet ja vahvistukset jne) selvittääksemme, mistä arvostelu tulee.

Oletteko riippumattomia?
Olemme 100% riippumattomia. Saatuamme huonoja kokemuksia tietyistä yrityksistä ja meillä ei ollut minne mennä valituksillamme, tämä sivusto perustettiin. Meillä ei ole lainkaan etua asettaa yrityksiä positiivisessa tai negatiivisessa valossa. Ainoat intressimme on, että negatiiviset kommentit, mutta tietenkin myös positiiviset kommentit, ovat oikeutettuja, joten oikeat yritykset palkitaan ponnisteluistaan.

Annatteko yritykselle mahdollisuuden parantaa, jos se saa huonoja arvosteluja?
Haluksemme on luotettavia yrityksiä, jotka tekevät sen, mitä lupaavat. Positiiviset arvostelut ovat palkinto yritykselle, koska se voi olla mahtava mainostaulu tarjotuille palveluille. Loppujen lopuksi luokitus ja arvostelut määräytyvät riippumattomien asiakkaiden toimesta. Sama pätee huonoon arvosteluun. Kaikki mitä haluamme, on että yritys (edelleen) lunastaa lupauksensa. Tarkastelemme valitusten luonnetta ja vakavuutta. Jos olemme onnistuneet toteamaan, että arvostelu onperusteltu, pidämme sen verkkosivustolla. Jos mahdollista (ja useimmissa tapauksissa se on mahdollista) otamme yhteyttä asiakkaan ja kyseisen yrityksen välille. Joten yrityksellä on mahdollisuus korjata joko kiistämällä valituksen tai hyvittämällä jollakin toisella tavalla. Pyydämme asiakasta, onko ongelma ratkaistu ja suostuuko asiakas valituksen poistamiseen tai alaviitteen lisäämiseen.