Kokemukset

Miksi pidämme kokemuksia niin tärkeinä?

Miksi SuomiArvostelut?
Uskomme, että yritysten pitää olla avoimia lupauksissaan ja toimissaan. Paras keino osoittaa tämä on antaa asiakkaille, jotka ovat hiljattain asioineet yrityksen kanssa, ääni. Mielestämme yritysten on pysyttävä sanojensa takana. Jos yritys täyttää lupauksensa, ei ole syytä olla näkymättä SuomiArvostelut-sivustolla. Tällöin sivusto toimii erinomaisena mainospaikkana, joka osoittaa asiakastyytyväisyyden. Tällä tavalla syntyy vahvoja ja luotettavia yrityksiä, joilla on oikeutus olemassaololleen.

Ovatko SuomiArvostelut-sivuston arvostelut aitoja?
Kyllä! Voimme sanoa, että 90% sivustolla olevista arvosteluista on aitoja. Jos epäilyksiä herää (jäljelle jäävä 10%), poistamme arvostelun sivustolta. Olemme täysin tietoisia siitä, että kokemussivustoja voidaan käyttää yritysten mustamaalaamiseen ilman syytä. Tästä syystä käytämme edistynyttä ohjelmistoa (IP-osoitteiden, sähköpostiosoitteiden vahvistusten yms. tarkistusta) selvittääksemme arvostelujen alkuperän.

Oletteko riippumattomia?
Kyllä, olemme täysin riippumattomia. Perustimme sivuston, koska meillä oli huonoja kokemuksia yrityksistä eikä paikkaa, johon valittaa. Meillä ei ole mitään syytä suosia mitään yritystä positiivisessa tai negatiivisessa valossa. Pyrimme vain varmistamaan, että sekä positiiviset että negatiiviset kommentit ovat oikeutettuja, jolloin ansaitut yritykset saavat kiitoksen ponnisteluistaan.

Saavatko yritykset mahdollisuuden parantaa, jos he saavat huonoja arvosteluja?
Haluamme nähdä rehellisiä yrityksiä, jotka pitävät lupauksensa. Positiiviset arvostelut toimivat palkintona ja mahtavana mainospaikkana. Lopulta arviot ja arvostelut perustuvat riippumattomien asiakkaiden mielipiteisiin. Sama pätee negatiivisiin arvosteluihin. Tavoitteenamme on varmistaa, että yritykset edelleen pitävät lupauksensa. Tutkimme valitusten luonteen ja vakavuuden. Jos arvostelu osoittautuu perustelluksi, pidämme sen sivustolla. Mahdollisuuksien mukaan otamme yhteyttä asiakkaan ja kyseisen yrityksen välillä. Yrityksellä on näin tilaisuus korjata tilanne joko kiistämällä valituksen tai hyvittämällä jollakin tapaa. Pyydämme asiakasta ilmoittamaan, onko ongelma ratkaistu ja suostuuko hän valituksen poistamiseen tai lisähuomautuksen lisäämiseen.