Kaikki arvostelut siru
Review tietoa: E-Wheels
Ostin kesän aikana sähköpotkulaudan
Ostin kesällä sähköpotkulaudan, mutta akku ei kestä kovin pitkään ajamista. Haluaisin tietää, voinko ostaa siihen pidemmän kestävyyden akun vai täytyykö minun odottaa, kunnes normaalit akut tulevat myyntiin uudelleen vuoden päästä. Voisivatko nämä kaksi akkua olla yhteensopivia keskenään?
Review tietoa: Geekmaxi
Tilauksen palautus
Tilasin tuotteen, mutta en ikinä saanut sitä. Otin yhteyttä Geekmaxiin monta kertaa sähköpostitse, ja he todella yrittivät auttaa löytämään ratkaisun. Lopulta Geekmaxi palautti rahat tililleni todella nopeasti. Iso kiitos heille siitä!
Review tietoa: Smart Buy Glasses
Halvat kehykset
Valitsin ne halvat kehykset, mutta ihan rehellisesti tuntuu tosi huonoilta. Mä oon vähän huolissaan, että ne ei kestä kovin pitkään. On vaikeeta arvata millaiset kehykset tilailet netistä, kun ei pääse näkemään niitä käsin ja testaamaan niiden laadun.
Review tietoa: Infobus
Bussimatkustus Prahaan.
Oli todella ärsyttävää yrittää asioida Infobuksen kanssa. Meidän piti ottaa Nasorokh TOV -bussi, mutta se myöhästyi ja Infobus vain toisti virheellisiä tietoja. Bussi oli ajateltu siirtyvän tunnilla eteenpäin, mutta loppujen lopuksi se tuli aikaisemmin ja lähti ilman meitä. Odotimme, että voimme palauttaa lipun, mutta emme koskaan saaneet rahoja takaisin.
Review tietoa: CyberGhost
VPN-palvelun osto
Voi, mut aina ku tarvin apua, palaan tänne. Kiitos hyvästä avusta!
Review tietoa: Hifitalo
Tilattu tavaraa
Tilasin tuotteen, jonka mukaan verkkosivustolla oli varastossa. Maksoin tuotteet ja toimituskulut tilauksen yhteydessä. Sivustolla mainostetaan, että tilaus saapuu yleensä 1-2 arkipäivän kuluessa. Odottelin lähes kaksi viikkoa, sitten lähetin viestin yritykselle kysyen, ovatko tavarat jo lähetetty. Vastaus tuli muutaman päivän kuluttua ja "he ovat ilmeisesti kiireisiä, mutta he lähettävät lähetyksen niin pian kuin mahdollista...". Mitään ei tullut postissa, joten kysyin uudelleen lähetysten tilaa ja ilmoitin haluavani perua tilauksen. En saanut enää vastausta viimeisiin sähköposteihini. Verkkosivustolla oli keltaisella palkki ylhäällä viikon ajan tekstillä "Asiakaspalvelu ja kauppa suljettu sairastapauksen vuoksi". Minun täytyy vakavasti harkita ilmoituksen tekemistä, jotta voisin ehkä saada rahani takaisin, ehkä valtion kautta. Älä tilaa mitään tuosta liikkeestä!!!
Review tietoa: Zooplus
Ostin tuotteita Zooplus-verkkokaupasta
Asiakaspalvelun tavoittaminen on todellakin ollut vaikeaa Zooplus-verkkokaupassa. Olen yrittänyt ottaa heihin yhteyttä useaan otteeseen, mutta en ole saanut tarvitsemaani apua ongelmaani. Asiakasnumeroni ei toiminut ja en löytänyt puhelinnumeroa, johon olisin voinut soittaa. Olen kuitenkin ollut tyytyväinen aiempiin tilauksiini ja tuotteiden laatuun.
Review tietoa: Tenways
Pyörän osto, mutta ei koskaan saanut
Ostin pyörän, mutta en ikinä saanut sitä. Yhteydenpito asiakaspalveluun on ihan kamalaa, eikä kukaan tunnu haluavan auttaa. Luulen, että heillä on kyllä hienoja pyöriä, mutta omaani en vaan saanut millään.
Review tietoa: STYLEWE
Ostin puseron
Puseron ostaminen oli oikeasti tosi helppoa, ei muuta kuin klikkaa tästä ja klikkaa tuosta. Mutta tää on ensimmäinen kerta pitkään aikaan kun mä päätin ostaa jotain StyleLilta, lähinnä sen takia että viime kerralla mun tilauksen saapuminen kesti ihan sikana kauan. Ja sit vielä StyleWe ei ollut mikään mestari pitämään mua ajan tasalla siitä, missä mun tilaus oli menossa. Seuraava kerta, kun mä mietin ostamista, niin tää kokemus kyllä vaikuttaa päätökseeni.
Review tietoa: MielipideMaailma
Kyselytiedotukset
Saan tosi usein sähköpostiin kyselyitä, mut sit harmittavasti usein käy niin, että ku yritän vastata siihen, mulle sanotaan etten sovi siihen. Olis tosi kivaa, jos pystyisitte poistamaan noi epäsopivat kyselyt pois, ku teillä kuitenkin on tietoa siitä, mikä sopii. Ja sit viel, ärsyttää vastata niin monta kysymystä ja sit saada ilmoitus että en käy vastaamaan siihen. Turhauttavaa!
Review tietoa: Qustodio
Olen erittäin tyytyväinen sovellukseen.
Sovelluksen perustaminen ja hallinta on todella helppoa. Saat sähköposteja, joissa on raportteja jokaisen lapsen laitteesta ja tärkeistä tiedoista, jos sovellus estää aikuisille tarkoitettua tai sopimatonta sisältöä. Kaikki tämä tapahtuu niiden asetusten mukaan, jotka olen asettanut.
Review tietoa: Toluna
Ongelmat asiakaspalvelun kanssa
Ostin tuotteen, mutta olen kohdannut monta ongelmaa asiakaspalvelun kanssa. Aluksi kaikki sujui hyvin, mutta viime aikoina olen jäänyt ulkopuolelle kyselyistä. Saan virheviestejä juuri kun olen viimeistelemässä kyselyä enkä saa palkintoani. Lisäksi "ei kyselyjä saatavilla" ilmestyy jatkuvasti. Ja nyt kun yritin käyttää pisteitäni, tilini ei yhtäkkiä toimi - todennus ei onnistu enkä voi palauttaa salasanaani. Yksinkertaisesti sanottuna - pettymys!