Arvosteluni sai tarkistuspyynnön
Arvostelemiesi yritysten edustajat saattavat ottaa sinuun yhteyttä, jos he epäilevät, että arvostelusi koskee toista yritystä tai rikkoo SuomiArvostelut-ohjeita.
Miksi Yritys Ottaisi Minuun Yhteyttä?
Yritykset käsittelevät ongelmallisia arvosteluja rutiininomaisesti ja saattavat ottaa yhteyttä seuraavista syistä:
Et Tunnistaudut Asiakkaaksi:
Joskus yritykset tarvitsevat lisätietoja tunnistaakseen sinut asiakkaana. Pyytämällä lisätietoja, he voivat nopeammin ratkaista mahdolliset ongelmat.
Arvostelu Näyttää Virheelliseltä:
Jos arvostelusi näyttää virheellisesti kohdistuvan väärään yritykseen, he saattavat kysyä, tarkoititko arvostella juuri heidän yritystään.
Ohjeiden Rikkoontuminen:
Arvostelujen ei tulisi sisältää luottamuksellisia tai henkilökohtaisia tietoja. Jos yritys katsoo, että arvostelusi sisältää tällaista materiaalia, he voivat pyytää sen poistamista.
Kelpoisuuteen Liittyvät Epäilyt:
Jos yritys epäilee, ettei arvostelusi täytä SuomiArvostelut-julkaisukriteerejä, he voivat pyytää lisätietoja kokemuksesi varmistamiseksi.
Tämä opas selittää, miksi ja missä tilanteissa yritys saattaa ottaa sinuun yhteyttä arvostelusi tiimoilta, tavoitteena varmistaa avoimuus ja puuttua mahdollisiin huoliin.
Miten Se Toimii?
Saat viestin yritykseltä tilisi sähköpostiosoitteeseen. Voit itse päättää, miten vastaat. Annamme yhden viikon aikaa asian käsittelyyn.
Mitä Tapahtuu, Jos En Hyväksy Pyyntöä Tai En Vastaa?
Jos et hyväksy yrityksen pyyntöä, et vastaa tai et anna riittävästi tietoa, arvostelusi todennäköisesti poistetaan lopullisen tarkistuksen jälkeen.
Tämä prosessi takaa molemmille osapuolille reilun mahdollisuuden käsitellä arvostelun sisältöön liittyvät huolenaiheet ja säilyttää alustan eheyden.