Kaikki arvostelut Tiia

  • Review tietoa: JD Sports

  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Vääriä kokoja ja tilaus ei saapunut perille

    Olen tilannut tuotteita kolme kertaa, joista yksikään ei ole onnistunut. Kahdella ensimmäisellä kerralla sain väärän kokoisen tuotteen. Onneksi satun asumaan kivijalkaliikkeen lähellä, sillä ensimmäisellä kerralla en ollut huomannut, että palautus on maksullinen (tätä ei yllättäenkään kovasti netissä mainosteta). Palautus myymälään onnistui ok, mutta palautuksen perille saapumiseen kuluva aika tuntui kovin pitkältä (kestiköhän jopa kuukauden), joten aloin epäillä, että näinköhän ne tuotteet perille päätyvät. Onnistui sitten kuitenkin lopulta.
    Nyt tammikuussa tilasin yhden tuotteen, joka ei ikinä saapunut perille. Kyselin paketin perään muutamia kertoja ja aina sanottiin sen olevan matkalla. Lopulta sitten, kun paketin lähettämisestä oli kulunut 1,5 kk asiakaspalvelusta vastattiin, että " paketin lähettämisessä on tapahtunut virhe ja tilaus näyttää kadonneen järjestelmästä". Laittoivat kyllä heti laskun hyvityspyynnön Klarnalle ja sain sieltä pian takaisinmaksutiedot sekä tarjosivat -10 % seuraavasta tilauksesta (tosin todella omituisella systeemillä, ei mitään alekoodia tms. vaan minun olisi pitänyt lähettää heille viestiä, kun olen tehnyt tilauksen, jonka jälkeen olisivat tehneet hyvityksen) No joka tapauksessa, enpä tarvitse alennuksia, kun tämä oli viimeinen kerta kun kyseisestä puljusta mitään tilaan. Jos jotain hyvää täytyy mainita, niin Facebook Messengerin kautta olen saanut asiakaspalveluun nopeasti yhteyden ja homma on hoitunut. Sähköpostiviesteihin ei saa kuin automaattivastauksia.


  • Review tietoa: Offerilla

  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Tuotteita ei tule, asiakaspalvelu ei vastaa

    Lahjakortit tunnetulta toimijalta ovat saapuneet odotetusti.
    Tuotetilaukset tulevat myöhässä ja osa jäänyt tulematta. Offerillan asiakaspalvelu ei vastaa.

    Tilatessa ei huolinut korttia ja tilasin pankkitunnuksilla, Laskutettu kortti 3 kertaa ja klarnan kautta 2 kertaa. Selvää ei ole tullut, reklamaatio tehty korttihallintoon ja Offerilla väittää ettei ole heidän virhe. Huippukiva lahjakortti jota ei saa palauttaa ja sill
    ä ostettu tuote. Hämärää...! Ja toiseksi samalla tilauksella kytkykauppana otsapanta (Bluetooth) tuli Liettuasta. Ensaanut palautusosoitetta kyselystä, väittivät että ei ole perää. Mutta 32€ tillaus, laskutettu lähes 300 € loka- marraskuussa, ja vastauksia ei tule. Pankkikaan ei vielä reagoinut reklamaatioon vielä.