Puma Arvostelua

: 22
36% ostaisi täältä uudelleen

Oleellisin positiivinen arvio

  2024-05-01
Ostin jalkapallopaidan
Tilasin siis sen jalkapallopaidan ja se tulikin sitten todella pikaisesti perille. Seuranta toimi...Lue lisää
Janni

Oleellisin negatiivinen arvio

  2024-05-19
Lenkkarit
Tilasin lenkkarit ja ne eivät vastanneet odotuksiani. Asiakaspalvelu oli huonoa ja vastaukset saa...Lue lisää
samuli

Eniten ääniä arvostelu

  2024-01-21
Tilasin jalkapallokengät, koko
Ostin siis kengät, mutta voi harmi, sainkin kokoa 9 lasten kengät! Ja vieläpä huonolaatuiset neki...Lue lisää
anssi

Arvostelua (22)

  (4)

 (4)

  (10)

  (4)

  (0)

  • Ei arvosteluja vielä!

    Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.

  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    PUMA Uusi tulokas-reppu

    Ostin uuden PUMA Tulokas-repun ja heti kun pääsin kotiin, huomasin että saumat olivat epäonnistuneita ja irronneet vetoketjun kohdalta. Yritin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun pyytääkseni joko vaihtoa tai korvausta, mutta he kieltäytyivät. Epätoivoisena yritin ottaa yhteyttä esimiehiin, mutta eivät tehneet mitään asian korjaamiseksi. Olen todella pettynyt sekä palveluun että tuotteen laatuun.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Lenkkarit

    Tilasin lenkkarit ja ne eivät vastanneet odotuksiani. Asiakaspalvelu oli huonoa ja vastaukset saatiin vain englanniksi. Paketti katosi ja yhteydenpito oli todella huonoa. En suosittele kyseistä firmaa kenellekään!


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Osto odotti liian kauan

    Odotin pakettia 10 päivää, mutta se saapui vasta 2-3 päivässä. Ei ollut kiva tilanne, erityisesti kun oli kyse syntymäpäivälahjasta. Yhteydenpito asiakaspalveluun ei ollut tyydyttävää. En suosittele tätä verkkosivustoa.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin jalkapallopaidan

    Tilasin siis sen jalkapallopaidan ja se tulikin sitten todella pikaisesti perille. Seuranta toimi tosi hyvin, ei ollut mitään ongelmia siinä. Aluksi jännitti vähän, ku oli niin paljon niitä huonoja arvosteluja, mutta hyvin positiivisesti yllätyin kyllä. Mä ajattelen, että palvelu oli tosi nopeeta ja tehokasta, ja hintakin oli ihan kohtuullinen. Jos tarvitset urheiluvaatteita, niin kyllä voin suositella tätä verkkokauppaa ehdottomasti.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin lenkkarit

    Olin tosi positiivisesti yllättynyt siitä, miten ystävällisiä ja nopeita asiakaspalvelijat olivat. He antoivat mulle alennuskoodin heti kun pyysin sitä, vaikka ei ollutkaan mitään pakkoa. Kaupassa oli tosi rento ja mukava tunnelma, siellä oli kiva asioida.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Kengät ja huppari

    Kestihän siinä aikaa saada tilaus perille! Otin yhteyttä asiakaspalveluun kahdesti ja ne sanoivat puhelimessa, että pitäisi ottaa yhteyttä kuljetusyhtiöön... hmph! Tilasin hupparin ja kengät, mutta ne tulivat jo käytettyinä, haisivat hiestä ja laput olivat revitty pois. Asiakaspalvelu ehdotti, että lähettäisin sähköpostia kuvan kera (kuva hajusta? oikeasti?). Sen jälkeen täysi radiotyky.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    kenkä ostettu PUMAN liikkeestä

    Ostin PUMAN kenkäni kaksi kuukautta sitten Venetsiassa sijaitsevasta ostoskeskuksesta. Kenkä sai pienen naarmun polkupyöräni jalustasta ja maali katosi takapuolelta. Kun menin liikkeeseen, he kertoivat, että PUMA ei ole vastuussa. Olen ollut uskollinen PUMAn asiakas ja ostanut kaikki heidän tuotteensa vuodesta 2018 alkaen, mukaan lukien PUMA MotorSport BMW -laukun, lippiksen ja kengät. Tämä kokemus oli pettymys ja muutti negatiivisesti mielikuvani brändistä tänään. Maksoin kyseisestä kengästä 100€, eivätkä he suostuneet vaihtamaan sitä, vaikka takuuta oli vielä 3 kuukautta jäljellä ja käyttöaikaa oli vasta 2 kuukautta. HÄVETKÄÄ PUMA. Huono brändi, mitä tulee asiakassuhteisiin ja vanhojen asiakkaiden arvostamiseen.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostokseni

    Olen niin pettynyt tähän verkkokauppaostokseen. En ole saanut mitään päivitystä tilauksestani, vaikka siitä on jo kulunut viisi päivää sitten oston.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Olen pettynyt palveluun

    Ostin tuotteen, joka oli rikki, joten palautin sen. Sain vahvistuksen palautuksesta, mutta sen jälkeen en ole saanut mitään vastausta. Minua pyydettiin vakuutusvalaan, ja tottahan tein sen. Nyt olen odotellut jo kuukauden eikä mitään reaktiota ole kuulunut. Aion nyt ottaa yhteyttä kuluttajaviranomaisiin ja harkita mahdollista oikeustoimea.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    neljäs tilaus, tyytyväinen

    Olen tilannut täältä jo neljännen kerran ja olen todella tyytyväinen. Tuotteiden pakkaus on hyvä ja laatu on korkeaa tasoa. Maksu sujui ilman ongelmia ja myös palautus oli helppoa. Paketissa oli palautustarra ja teippejä, ja rahat olivat takaisin tililläni viikossa. Suosittelen ehdottomasti tätä kauppaa! 🤟


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin tuotteeni kuukausi sitten

    Ostin hiljattain jotain Pumalta, mutta olen ollut pettynyt niiden asiakaspalveluun ja rahojen takaisinmaksuprosessiin. Olen lähettänyt useita sähköposteja, mutta en ole saanut vastausta. Nettikeskustelussa minulle vain sanottiin lähettämään lisää sähköposteja. Olen odottanut yli kuukauden yli 100€ takaisinmaksua ilman tarkkaa tietoa siitä, tulenko koskaan saamaan rahani takaisin. On todella pettymys, että näin tunnetulla brändillä on näin hankalaa tarjota hyvää asiakaspalvelua ja hoitaa rahojen palautusta, kun ongelmia tulee esiin.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    väärä tilaus

    Sain väärän tilauksen ja yritin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun verkkochatin ja puhelimen kautta, mutta en saanut vastausta tunteihin. Viimein pääsin juttelemaan chatissa, ja minulle sanottiin, että minun pitäisi tulostaa palautustarra, viedä se postiin omalla ajallani ja kustannuksellani, ja lähettää heille kuitti rahojen saamiseksi takaisin. Jos haluan saada sen tuotteen, jonka oikeasti tilasin alennettuun hintaan, minun pitäisi tehdä uusi tilaus ja lähettää henkilökunnalle sähköpostia pyytäen mukautettua tilausta ja hinnoittelua vastaamaan alkuperäistä tilausta. Miksi he eivät voi vain lähettää minulle oikeaa tilausta, kun saavat väärän takaisin, sen sijaan että saavat minut valittamaan ja tuhlaamaan aikaa? Uskomatonta! Tässä nettikaupassa on ehdottomasti huonoin palvelu, jota olen koskaan kokenut!


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Kengät ja t-paita

    En oikeasti pitänyt tästä paikasta ollenkaan. Tilasin tyttärelleni kengät ja t-paidan, mutta t-paita ei ollutkaan saatavilla varastossa. Kengät olivat liian pienet ja joutui palauttamaan ne. Sitten tilasin isomman koon ja ne olivatkin liian suuret, joten piti palauttaa nekin. Sain rahat takaisin toisista kengistä, mutta en alkuperäisistä eikä t-paidasta, joka ei ollut edes mukana ensimmäisessä tilauksessa. Olen yrittänyt selittää ja lähettää todisteita palautuksesta, mutta vastaukset ovat olleet aivan pielessä toiseen palautukseen. En todellakaan suosittele tätä paikkaa!


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Kengät ja huppari

    Tilasin nämä kengät ja hupparin ja ne oli oikeesti tosi hyvät! Mut sit ku sain sen laskun QR-koodilla, se ei vaan toiminut. Ja nyt ne lähettää mulle muistutuksen, vaikka mulla ei oo oikeeta laskua... Ne varmaan haluaa että mä lähetän ne rahat puluksella!


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin tilauksen verkkokaupasta

    Mulla oli tosi huono kokemus tilaamisen aikana netistä. Kaikki tilaamani tavarat olivat feikkejä, ja sit kun yritin palauttaa ne, niin kukaan ei tullut hakemaan niitä. Ja vielä ne ei suostuneet palauttamaan rahoja.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin hupparin ja palautukseen liittyvä kokemus

    Tilasin verkkosivustolta hupparin ja sain sen ilman ongelmia. Mutta huppari oli liian iso, joten palautin sen heidän maksamalla etiketillä. He saivat palautuksen, mutta eivät vastanneet pyyntöihini. Maksoin PayPalilla, joten tein reklamaation saadakseni rahani takaisin. Heti sen jälkeen he alkoivat vastailla viesteihini ja lopulta suostuivat palauttamaan rahani. Suosittelen käyttämään PayPalia rahojen takaisin saamiseksi nopeammin ja varmemmin kuin luottokortilla.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Laadukkaat kengät

    Olin tosi iloinen kun ostin nuo laadukkaat kengät. Harmikseni ne kuitenkin menivät rikki vasta kuuden viikon jälkeen. Soitin asiakaspalveluun ja sain onneksi korjauksen tehtyä kahdessa viikossa. Toivottavasti vastaavissa tilanteissa voidaan toimia nopeammin jatkossa.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Tilasin jalkapallokengät, koko 9

    Ostin siis kengät, mutta voi harmi, sainkin kokoa 9 lasten kengät! Ja vieläpä huonolaatuiset nekin, takakappale sortui heti käyttöön! Olen ihan pettynyt Puman laatuun ja siihen, etteivät koon tiedot ole kohdillaan. Toivon, että tämä saadaan korjattua pikaisesti!


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostoksen palautus

    Tein palautuksen kuusi viikkoa sitten ja sain sähköpostiviestin, jossa kerrottiin, että se on vastaanotettu ja hyvityksen pitäisi tulla 14 päivän sisällä. Olen lähettänyt useita sähköposteja niiden jälkeen, mutta hyvitystä ei ole vieläkään kuulunut. He sanoivat selvittävänsä tilannetta, mutta nyt eivät vastaa enää sähköposteihin eivätkä puheluihin.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostos kahdesta pelipaidasta

    Vastaus: Tilauksen jatkuminen on epäselvää. Asiakaspalvelu ja chat-tuki eivät tienneet asiasta mitään ja sähköpostiin ei ole vielä vastattu. En tilaa enää Pumalta. Parempi olla ilman tuotetta, mutta odotan vielä 200€ korvausta.


Muut katsoivat