
Offerilla kokemuksia - lue arvosteluja & jaa kokemuksesi!
Offerilla
Kaikki arvostelut (8)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Ikkunanpesu
Joka kevät jo monen vuoden ajan olen ostanut Helsingissä ikkunanpesulahjakortin ja aina ollut tyytyväinen. Kaksi henkilöä pesee 2 tuntia 39 e, maksu Klarnalla ja bonukset Bonusway.
Lataustelakan
Tuote ei koskaan saapunut, katosi postissa. Jäi vahva huijauksen maku.
Liian ärhäkkää postausta
Tulee liian usein sähköpostiin tarjouskirjeitä, jopa samoista tuotteista 1-2krt päivässä.. Tuotteiden laatu ei useinkaan vastaa odotettua, (kotimaan) kohteiden majoituslahjakortit sen sijaan toimineet odotetusti joten niiden osalta tuo ostaisin uudelleen
Juu ei
Tuote myöhässä tai hukassa. Ei paljoa maksanut, mutta ei mitään saanutkaan.
Tupla riippumatot hyttysverkolla x 2 tilattu kuukausia sitten ja maksettu. Tuotteet eivät kuitenkaan ole vieläkään saapuneet !!!!!!
Hei!
Olen tykännyt offerillan tuotteista. Olen tilannut teiltä lahjakortteja / tuotteita ja pääsääntöisesti olen ollut tyytyväinen. Tuotteet ovat saapuneet kuten on luvattu.
Nyt olen kuitenkin jo odotellut tilaamiani tuplariippumattomia jo 3kk ????
Riippumatot maksoin tilanteestani, kuten olen ennenkin tehnyt.....
Olen ollut puhelimitse yhteydessä teihin ja asiaa on luvattu selvittää.
Mitään ei kuitenkaan ole kuulunut?????!!!!!Pelikonsoli
Tilasin pelikonsolin, arvo n.28€. (ovh.49€). Luvattiin 15-20 arkipäivää, laskutus klarnalla ihan ok, koska laskun eräpäivää voi siirtää. Minulla on sellainen periaate että en maksa ennenkuin saan tuotteen. No tilausta odottelin ja kyselin missä mennään. Lupasivat ottaa selvää koska tuote tuli briteistä ja brexit vaikuttaa. Siirtelin pariin otteeseen klarnan eräpäivää. 7 vkon päästä sovin klarnan kanssa että luovun kaupasta ja lasku mitätöidään. Kunnes 2:n kuukauden päästä minulle tuli omapostiin ilmoitus että paketti on postitullissa. Ei ollut lähtenyt vielä takaisin suomen postitullista, olisko koronakaranteeni iskenyt. Tein tulli-ilmoituksen, maksoin tullin 6€ (arvo yli 22€), ilmoitin offerille ja klarnalle ja klarnalla sanoi ystävällinen asiakaspalvelija että voit pitää paketin kompensaationa ja maksaa tullin jos haluan pitää paketin. Näin tein, mutta ajallisesti suuritöinen keissi siihen nähden mitä sai. Pointina tässä lähinnä on se että vika oli nyt muualla kuin suomen päässä. Paketti oli "hävinnyt" matkalla suomeen mutta löytyi kuitenkin. Yhteenvetona tästä voisi päätellä että tilaisin uudelleenkin heiltä koska minusta on hauska hoidella tällaisia asioita koska minullahan ei ole muuta kuin aikaa. Sain pelikoneen mikä toimii ja halavalla. T.Artsi.
Tuotteita ei tule, asiakaspalvelu ei vastaa
Lahjakortit tunnetulta toimijalta ovat saapuneet odotetusti.
Tuotetilaukset tulevat myöhässä ja osa jäänyt tulematta. Offerillan asiakaspalvelu ei vastaa.Offerillan kampaamopalvleut Helsingissä
Tarkistaako Offerilla millaan tavoin näitä heidän myymiä lahjakortteja kampaamopalveluihin?! Näköjään eivät, en suosittele. Kun menee paikalle niin aina tulee lisämaksuja ties mistä asioista jota ei ole ilmoitettu lahjakortissa ja kampaaja itse ei aina edes puhu kuin pari sanaa Suomea puhumattakaan englannista pitää puhelimen välityksellä hoitaa tulkkaus. EN ENÄÄN KOSKAAN OSTA KAMPAAMOPALVELUITA OFFERILTA vanha sanonta halvalla ei saa hyvää.
Muut katsoivat

Proshop
Kodinelektroniikka on kehittynyt huimasti viimeisenä vuosikymmenenä ja kaikenlaisia lisälaitteita on saatavilla kotiin. Verkkokauppo...

Envato
Luova ala ja arvostelut Luova ala on täynnä innovaatiota, taiteellisuutta ja ilmaisua. Se koostuu monista eri aloista kuten muotoilu, taide, musii...

Kilpailu
Internet on tuonut monenlaiset palvelut kaikkien kuluttajien käsien ulottuville, ja samalla on syntynyt markkinoita, jotka eivät olisi en...

Your Surprise
Kiinnostavatko sinua lahjat tai etsitkö täydellistä yllätystä läheisellesi? Tarvitsetko enemmän lahjaideoita tai...
Tilatessa ei huolinut korttia ja tilasin pankkitunnuksilla, Laskutettu kortti 3 kertaa ja klarnan kautta 2 kertaa. Selvää ei ole tullut, reklamaatio tehty korttihallintoon ja Offerilla väittää ettei ole heidän virhe. Huippukiva lahjakortti jota ei saa palauttaa ja sill
ä ostettu tuote. Hämärää...! Ja toiseksi samalla tilauksella kytkykauppana otsapanta (Bluetooth) tuli Liettuasta. Ensaanut palautusosoitetta kyselystä, väittivät että ei ole perää. Mutta 32€ tillaus, laskutettu lähes 300 € loka- marraskuussa, ja vastauksia ei tule. Pankkikaan ei vielä reagoinut reklamaatioon vielä.