Digishop Arvostelua

: 14

Dataene til denne bedriften er sjekket for nøyaktighet og verifisert. Det er trygt å besøke dens offisielle nettsted. Vi er overbevist om at online gjennomsiktighet og sikkerhet oppmuntrer alle bedrifter til å verifisere seg hos oss, slik at de vet hvor man kan handle pålitelig og sikkert.

21% ostaisi täältä uudelleen

Oleellisin positiivinen arvio

  2024-05-09
Puhelin huollossa
Ostin uuden akun puhelimeeni, mutta huollossa kävi ilmi, että laitteessa oli muitakin vikoja. Hei...Lue lisää
Anita Ihalainen

Oleellisin negatiivinen arvio

  2024-05-31
Tilasin 20 metriä kaapelia
Ostin 20 metriä kaapelia, mutta en ole vieläkään saanut sitä. Olen maksanut sen jo kauan sitten, ...Lue lisää
Samu Rapala

Arvostelua (14)

  (2)

 (0)

  (4)

  (6)

  (2)

  • Ei arvosteluja vielä!

    Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.

  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Puhelin huollossa

    Ostin uuden akun puhelimeeni, mutta huollossa kävi ilmi, että laitteessa oli muitakin vikoja. Heidän palvelunsa oli todella hyvää, koska he palauttivat rahat takaisin ilman että minun tarvitsi edes pyytää, eivätkä myöskään veloittaneet mitään tarkastusmaksuja.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin akun vaihdon vanhalle tietokoneelle

    "Oletko käynyt Digishopissa ja siellä virtasi kahvia."


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Tilasin 20 metriä kaapelia

    Ostin 20 metriä kaapelia, mutta en ole vieläkään saanut sitä. Olen maksanut sen jo kauan sitten, mutta mitään ei ole vieläkään lähetetty. Yritys ei vastaa viesteihin tai puheluihin, joten harkitsen oikeustoimia tässä tilanteessa.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin digitaalikameran

    Hankin digitaalikameran Digishopista, ja täytyy sanoa, että olin vähän pettynyt koko juttuun. Tilasin kameran helposti netistä, mutta tilausprosessi oli vähän sekava. En saanut heti vahvistusviestiä tilauksestani, joten jouduin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun varmistaakseni kaiken sujuneen kuten pitää. Kamera itseasiassa oli hyvä ja vastasi odotuksiani, mutta palvelu jätti toivomisen varaa. Vastausaika oli hidas ja palvelu vähän töykeää, lisäksi toimitus viivästyi vähän ilmoitetusta ajasta.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Kauhea kokemus

    Parempi tilata jostain muualta, älkää vaan menkö tähän kauppaan. Niiden toiminta oli todella epäkohteliasta, asiakaspalvelua ei ollut lainkaan ja vielä korkeat palvelumaksut. Suosittelen pysymään kaukana tästä yrityksestä!


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    palautusasiakaspalautus

    Olin pettynyt saamaani palveluun, kun he eivät suostuneet ottamaan vastaan asiakaspalautusta postitse. Lisäksi minun piti erikseen pyytää palautusrahoja, mikä ei vaikuttanut kovin ammattimaiselta.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Varastosaldohuijaus

    Tilasin tuotteen, joka piti olla saatavilla usean kappaleen varastossa Suomessa. Valitettavasti varastosaldo väheni tilauksen jälkeen ja viikkojen odottelun jälkeen sain tietää, että tuotetta ei ollutkaan varastossa, vaan se oli tulossa Kiinasta. Kauppa ei tiedottanut viivästyksistä missään vaiheessa ja rahan palauttaminen vei myös ikuisuuden. Jouduin lopulta ostamaan samanlaisen tuotteen toisesta kaupasta, joka toimitti sen nopeasti ja edullisesti. En suosittele tätä kauppaa kenellekään.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin tilauksen joululahjaksi

    Olin tosi pettynyt mun tilaukseen! Olin tilannu sen ajoissa ja piti olla täällä viikossa, mut meni kuukausi eikä mitään. En saanu yhtään vastausta mun sähköposteihin ja koitin soittaa mutta ei vastattu! Sit selvis, että se juttu mitä olin tilannu oli loppu ja mulle olis pitäny kertoa siitä. Nyt mä vaan odottelen rahoja takas.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin tuotteita Digishopilta

    Ostin tuotteita Digishopilta ja nyt oon ihan pettynyt, kun odottelin niitä turhaan puoli vuotta. He lupas kyllä palauttaa rahani heinäkuussa, mutta tässä sitä vielä joulukuu kolkuttelee eikä mitään näy. Aivan surkea palvelu ja asiakaspalvelu ei vastaa yhtään. Mietin jo, että pitäiskö ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Bad order experience

    Kävin ostoksilla Digishopissa, tein tilauksen toukokuussa 2022 ja sain osan tavaroista kesän aikana. Osa tilauksesta peruttiin ja sain rahat takaisin, mutta odotan edelleen loput tuotteet. He eivät vastaa sähköposteihin. Näyttää siltä, että heillä oli isoja muutoksia toimitusprosessissa kesän aikana, ymmärrän viivästykset. Mutta ei toimittaminen ollenkaan ja yhteyden vältteleminen ei ole hyväksyttävää.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Uusi puhelin huoltoon

    Olin ihan pettynyt siihen, kun en saanut mitään tietoa siitä korjauksesta, ja lopulta kävi ilmi, ettei mitään oltu tehty.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Korjaus etukäteen

    Maksoin sen korjauksen ennen aikataulua, mutta se oli ihan turhaa! Nyt mun rahat on jumissa Digishopilla yli 200€ eikä mitään palautusta näy.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Epäonnistunut tilaus

    Tilasin tuotteen verkkokaupasta, jossa piti olla heti saatavilla. Mutta tilausvahvistuksessa sanottiin yllättäen, että toimitus kestäisi 2-4 viikkoa. Päätin pyytää tilauksen perumista sähköpostitse. Yllätyksekseni sain vastauksen englanniksi, että paketti oli juuri lähetetty. Odottelin viikon, mutta pakettia ei kuulunut, joten yritin taas perua tilauksen. He vastasivat, etten voi perua ja ehdottivat, että haen sen liikkeestä. Jatkoin perumispyyntöä, mutta vastaus oli taas, että tilaus oli jo matkalla. Lopulta eri henkilö kuitenkin lupasi palauttaa rahat, ja niin myös tapahtui. Tämä oli ehdottomasti huonoin verkkokauppakokemukseni. Asiakaspalvelu valehteli suoraan ja kieltäytyi myöntämästä perumisoikeutta.


Muut katsoivat