Vueling World Wide Arvostelua
Arvostelua (20)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Matka Brüsselistä Alicanteen 2 henkilölle, meno-paluu
Varasimme lennot noin kaksi kuukautta sitten matkaa varten. Valitsimme istuimet etukäteen ja aioimme ilmoittaa matkatavaroista sisäänkirjautumisen yhteydessä. Kumppanini otti pienen matkalaukun ja minä perustaskun penkin alle. Yllättäen tämä ei ollut mahdollista. Koska sallittu 10 kilon matkalaukku lentokoneessa koskee kaikkia varauksen henkilöitä, hinta olisi ollut peräti 122 euroa. Jos olisin varannut meidät erikseen, tilanne olisi ollut toinen. Mutta kun varaat useita henkilöitä kerralla, se on kaikki tai ei mitään. Uskomatonta.
Osto muutamalla sanalla
Tää lentoyhtiö on oikeesti paskin mitä mä oon ikinä nähny, mut mä tein yhen pienen kirjotusvirheen ja jouduin maksaa £114 sakkoa sen korjaamisesta. Tän espanjalaisen puljun pitäis vaan lopettaa koko homma Britanniassa ja kaikkialla Euroopassa. Me ollaan niin vihaisia Vuelingille.
lentolippu
Mun mielestä tää firma on ihan surkea. Palvelu huonoa, henkilökunta töykeää ja tosi epäystävällistä. Ne kieltäyty kusenliasta mun 10-vuotiaan pojan lennolla. Ei mitään järkevää syytä. Orlyyn lähtiessä ja sieltä lähtiessä bussilla vaikka maksettiin etuoikeutetusta maihinnoususta. Surkea firma. Jos voit, vältä tätä firmaa. Lennot aina myöhässä tai peruutettu. Täysi katastrofi.
Lento Bilbaoon
Lentomatkani Vueling-yhtiöllä oli todella ikävä kokemus. Vain vuorokausi ennen lentoa mulla meni nilkka neljällä eri tavalla rikki, joten jouduin kiireelliseen leikkaukseen sairaalaan. Neljän päivän sairaalavisiitin jälkeen mulle sanottiin, etten voi matkustaa. Vueling ei ollut yhtään avulias. Oon lähettänyt heille jo kolme eri versiota lääkärintodistuksesta, mutta nyt ne haluaa kirurgin leimaaman version kirjeestä, jossa on hänen rekisterinumeronsa. Mulle pitäis saada tämä seuraavan 6 päivän aikana muuten mun tapaus suljetaan. Miten ne voivat perustella tollaista vaatimusta? UK sairaalat eivät anna sellaista paperia. Niillä olis kaikki tarvittavat lääketieteelliset todisteet, mutta ne tekee tahallaan elämästä vaikeata sunnille, joka toipuu leikkauksesta.
Matkustanut suoraan Bilbaosta Kööpenhaminaan
Saavuin Bilbaon lentokentälle odottamaan suoraa lentoa Kööpenhaminaan, mutta yllätyksekseni huomasin, että lentoani oli muutettu ilman varoitusta. Jouduin kärsimään pitkän välilaskun Barcelonassa, missä odotin kärsivällisesti 3 tuntia ennen uuden lennon lähtöä, joka oli vieläpä 2 tuntia alkuperäistä aikataulua aikaisemmin. Tämä aiheutti paljon vaivaa bussilippujen vaihtamisessa ja ylimääräisten kulujen muodossa. Kokemukseni oli epäkohtelias ja tuntui kylmältä - en todellakaan aio matkustaa kyseisen lentoyhtiön kanssa uudelleen, jos välttämättä voisi välttää.
Lentoyhtiön menetelmät
Kun saavuin lähtöportille, huomasin että joku toinen oli saanut paikkani koneessa (miten ihmeessä tämä voi tapahtua?) Jouduin odottamaan, kunnes kaikki muut matkustajat olivat nousseet koneeseen (ja tietenkin lento oli myöhässä) ja toivoin salaa, että minulle löytyisi silti jostain paikka. He sanoivat, että jos vapaita paikkoja ei ole, he järjestäisivät toisen lennon, mutta eivät kertoneet tarkemmin. On melko jännittävää istua ja odottaa tietämättä lentääkö kotiin tänään, huomenna vai vasta kolmen päivän kuluttua.
Lentoyhtiön kielteinen palvelukokemus
Olen varoittanut muita lentoyhtiöistä, erityisesti Vuelingista, koska minulla oli niin huono kokemus heidän palvelustaan. Mielestäni on tärkeää suojella kuluttajia halpalentoyhtiöiden epäoikeudenmukaisilta käytännöiltä.
Klubin liityminen
On aivan uskomatonta, että pitäisi olla mahdollista liittyä tähän klubiin ja käyttää pisteitäni, mutta se ei näytä olevan niin helppoa kuin luulin. En löydä mitään selkeitä ohjeita tai toimintamalleja, mikä tekee koko prosessista todella vaikeaa. Ensin minun pitäisi hyväksyä joitain laillisia ehtoja, joita en näe missään, ja sitten näyttää siltä, että ongelmia ilmenee yhteyden ja salasanan kanssa. Kaikki tuntuu olevan täydellisessä kaaoksessa, ja minun täytyy käyttää tunteja yrittäessäni liittyä tähän klubiin.
Matka liput Helsinkiin
Ostin viime viikolla liput Helsinkiin ja täytyy sanoa, että en ole ikinä kokenut näin sujuvaa lentomatkustamista! Ei ollut mitään turhia tiukkoja tarkastuksia eikä mitään ongelmia matkan varrella. Todella mahtavaa kokemus!
Lentoyhtiö
Kamalin lentoyhtiö ikinä! Maksoin 120 euroa matkatavaroiden kuljetuksesta, jotka tarvitsin työhön, enkä voinut ottaa niitä mukaani lentokoneeseen. Paluulennolla Barcelonasta Berliiniin matkatavarani eivät tulleet perille. Vueling ei löytänyt matkatavaroitani kuuteen päivään asti, vaikka niissä oli oikea tarra ja osoitetiedot. Lentoyhtiö väitti löytäneensä matkalaukkuni seuraavana päivänä ja lähettäneensä sen Berliiniin, mikä oli täyttä valhetta. Laukussani oli AirTag, jonka avulla seurasin, ettei laukkuni liikkunut Barcelonassa yli kuuteen päivään. Lukuisat puhelut ja sähköpostit todistivat, että tämä lentoyhtiö tarjoaa todella huonoa palvelua, ei välitä asiakkaista ja valehtelee jatkuvasti. Välttäkää kaikin keinoin, miehistö tuntui kuin vartijoilta Gulagissa, erittäin epäkohteliaita, epäystävällisiä ja surkeita.
Lento ja matkalaukku
Hei! Olimme oikein hyviä asiakkaita Vuulingilla ja keräsimme monta Avios-pistettä sekä hyödynsimme alennuksia...
Ostos kahdelle henkilölle lentoliput, tarvittiin vain yksi lisämatkalaukku.
Varautuessaan matkalle ostettiin vain yksi ylimääräinen matkalaukku kahdelle henkilölle, mutta yllätykseksi toisen laukun lisääminen varaukseen ei onnistunut. Asiakaspalvelusta yritettiin saada apua, mutta kukaan ei vastannut puhelimeen. Tilanne oli äärimmäisen hankala ja turhauttava, mikä vaikutti negatiivisesti koko matkan alkuun.
Tuotteen ostaminen
En ole edes vielä päässyt lennolle heidän kanssaan. Olen joutunut jo vaihtamaan lentoaikoja kolme kertaa! Todella huonoa asiakaspalvelua! Kun kysyin ongelmastani lentoajan muutosten kanssa, hän vastasi, että "noh, se voi vielä muuttua monta kertaa ennen lentoa!" Nyt olen puhelimessa Love Holidaysin kanssa selvittääkseni, voinko perua pakettini. Luettuani arvosteluja en halua lennä kyseisen yhtiön kanssa. Äläkä kuvittele Vuelingilta, että olette käytettävissäni! Kaikki te olette töykeitä ja ylimielisiä!
Lentojen varaamisen kaaos
En voi uskoa, millainen sirkus oli yrittää varata lentoja sieltä. Neljän yrityksen jälkeen en enää jaksanut. Joka kerta kun olin puolessavälissä varaamista, tuli uusi näyttö ja koko prosessi piti aloittaa alusta. Lopulta aikaani tuhlattuani päätin luovuttaa ja siirtyä Ryanairiin, joka toimi moitteettomasti.
Matka Barcelonaan
Olen todella tyytyväinen lentoyhtiön palveluihin. Lennot olivat ajoissa ja lentokoneet olivat hyvässä kunnossa. Henkilökunta oli todella ystävällistä ja avuliasta. Haluan erityisesti kiittää siitä, että kun palasin Barcelonasta ja olin menettänyt lompakkoni, minulle tarjottiin ruokaa ja juomaa lennolla. Suuri kiitos avuliaisuudesta ja hyvästä palvelusta!
Lentojen varaus Pariisista Roomaan.
Luettuani aiemmat arvostelut, toivon, ettei teeskentelevä asiakaspalvelu vaivaudu enää ottamaan minuun yhteyttä. Mielipiteeni on lopullinen.
Oston muutos vaikeaa
Oon yrittäny saada vaihdettuu mun lippuu, mutta en saa millään yhteyttä asiakaspalveluu. Se puhelinnumero on iha vitsi, se vaan ohjaa takas niihin verkkosivuihin tai sovelluksee. Ei kyl suositeltavaa!
Ostin lipun Vuelingilta
Viime lauantaina mä lensin Vuelingilla Barcelonasta Amsterdamiin. Mun kokemus henkilökunnasta oli ihan ärsyttävän epäkohtelias. Odotin, että ne olis ainakin vähän ystävällisiä!
lento Barcelonaan/Sevillan 7.5.24
Halusin antaa palautetta Vuelingin palvelusta. Matka Barcelonaan/Sevillan oli pettymys monesta syystä. Ensinnäkin, oli todella hankalaa saada yhteys yhtiöön, koska minulla ei ollut sitä alkuperäistä kuusinumeroista varausnumeroa Vuelingilta. Varauksen tein Opodon kautta ja siellä oli yksitoista numeroa pitkä varausnumero. Mutta halusin todella kertoa Vuelingille kokemuksistani ja huolistani. Yritin ottaa yhteyttä Vuelingiin heidän verkkosivujensa kautta, mutta se oli mahdotonta ilman sitä oikeaa varausnumeroa.
Matkavaraus
Valitettavasti muutaman tunnin varauksen tekemisen jälkeen sain tiedon pitkästä sukulaisesta, joka oli tulossa vierailulle. Yritin perua matkani, mutta Vuelingin kanssa se ei ollut mahdollista ilman sairautta, onnettomuutta tai viranomaismääräystä, koska en ollut ottanut erityisvakuutusta. Peruutus tuli todella äkkiarvaamatta, Vuelingin sivusto pyöritti vain ympyrää eikä heidän kanssaan kommunikointi onnistunut millään tavalla. Lisäksi, kun emme olleet paikalla lähtöselvityksessä, ilmoitettiin poissaolostamme menomatkalla ja paluulla, mutta Vuelingilta emme koskaan saaneet mitään viestiä poissaolostamme, eikä he myöskään tarjonneet minkäänlaista korvausta esimerkiksi toisen lennon osalta. Todella surkeaa asiakaspalvelua Vuelingilta! Seuraavalla kerralla valitsen toisen lentoyhtiön, ellei se sitten osoittaudu samanlaiseksi pettymykseksi...
Eniten ääniä arvostelu
Matkavaraus
Lue lisää