
Cleartrip arvostelua
Esilletuotut Arvostelut
Valokeilassa: Mitä asiakkaamme sanovat?
ruoka ja paikka puuttuivat
"Heti aamusta ajattelin, että tämä hoituu helposti — ostin lipun Nagpurista Delhiin Cleartripin kautta ja maksoin etukäteen sekä ruuan että paikan (..."
Ei suositusta, valitettavasti
"maksoin varauksen netissä ja vahvistus näytti kunnossa olevan, mutta soitettuani suoraan hotellille he sanoivat ettei mitään varausta olekaan. Siit..."
Arvostelua (10)
Suodata Arvostelut
Ladataan arvosteluja...
Toimiva varaus, haparoiva tuki
11 arvostelua
n uudelleenvarauksesta, kaikki ok. Maksun jälkeen asiakaspalvelija Muhamad Abdul soitti ja sanoi, ettei voi uudelleenlaittaa tyttären lippua, koska se pitää muuttaa vauvalipusta lapsilippuun, ja kehotti ottamaan yhteyttä suoraan Philippine Airlinesiin. Soitin PAL:lle, ja he sanoivat että vain matkatoimisto voi tehdä muutoksen ja että Cleartripin pitäisi soittaa heille — selkeä ristiriita. Pyysin että edustaja soittaisi PAL:lle puolestani, mutta vastaus oli ei, ei heidän vastuulla. Tunsin olevani pompoteltu edestakaisin. Se osa palvelusta oli huono ja turhauttava. Olen käyttänyt muita varauspalveluita ja yleensä vastaava tilanne hoituu helpommin — tämä oli poikkeus. Onneksi lopulta sain selvityksen, kun soitin uudelleen ja painostin heitä, mutta ei se siinä tunnu kovin sujuvalta. Plussat: nopea varaus, hyvät hinnat ja selkeä sivusto.
Detailed Ratings
Toimiva varaus, haparoiva tuki
n uudelleenvarauksesta, kaikki ok. Maksun jälkeen asiakaspalvelija Muhamad Abdul soitti ja sanoi, ettei voi uudelleenlaittaa tyttären lippua, koska se pitää muuttaa vauvalipusta lapsilippuun, ja kehotti ottamaan yhteyttä suoraan Philippine Airlinesiin. Soitin PAL:lle, ja he sanoivat että vain matkatoimisto voi tehdä muutoksen ja että Cleartripin pitäisi soittaa heille — selkeä ristiriita. Pyysin että edustaja soittaisi PAL:lle puolestani, mutta vastaus oli ei, ei heidän vastuulla. Tunsin olevani pompoteltu edestakaisin. Se osa palvelusta oli huono ja turhauttava. Olen käyttänyt muita varauspalveluita ja yleensä vastaava tilanne hoituu helpommin — tämä oli poikkeus. Onneksi lopulta sain selvityksen, kun soitin uudelleen ja painostin heitä, mutta ei se siinä tunnu kovin sujuvalta. Plussat: nopea varaus, hyvät hinnat ja selkeä sivusto.
ruoka ja paikka puuttuivat
13 arvostelua
Heti aamusta ajattelin, että tämä hoituu helposti — ostin lipun Nagpurista Delhiin Cleartripin kautta ja maksoin etukäteen sekä ruuan että paikan (miksi ei olisi pitänyt olla näin, ajattelin). Kun sitten yritin tehdä web check-inin, istumapaikkaa ei ollutkaan varattuna ja lentoyhtiö pyysi maksua uudestaan. Soitin asiakaspalveluun ja pitkän odottelun jälkeen Saloni (nimi jäi mieleen) väitti hoitaneensa paikan ja teki check-inin puolestani. Mutta ateriaa ei lisätty, ja meille tulikin boarding pass ilman etukäteen maksettua ruokaa — eli käytännössä maksoin jotain mitä ei annettu. Hienosti aiheutti vähän hämmennystä muiden matkustajien edessä, epämiellyttävää. Laitoin myös sähköpostia ja soitin uudelleen, mutta mitään konkreettista ei ole tapahtunut. Asiakaspalvelu vaikutti hämmentyneeltä, puhelut veivät aikaa ja vastausviestit olivat automaattisia. Olisin odottanut vähintään hyvitystä tai selkeää selitystä — nyt tuntuu, että maksoin palvelusta joka ei koskaan tullut. Pieni ilo jää siitä, että paikan sai lopulta mutta ruoka jäi.
Detailed Ratings
ruoka ja paikka puuttuivat
Heti aamusta ajattelin, että tämä hoituu helposti — ostin lipun Nagpurista Delhiin Cleartripin kautta ja maksoin etukäteen sekä ruuan että paikan (miksi ei olisi pitänyt olla näin, ajattelin). Kun sitten yritin tehdä web check-inin, istumapaikkaa ei ollutkaan varattuna ja lentoyhtiö pyysi maksua uudestaan. Soitin asiakaspalveluun ja pitkän odottelun jälkeen Saloni (nimi jäi mieleen) väitti hoitaneensa paikan ja teki check-inin puolestani. Mutta ateriaa ei lisätty, ja meille tulikin boarding pass ilman etukäteen maksettua ruokaa — eli käytännössä maksoin jotain mitä ei annettu. Hienosti aiheutti vähän hämmennystä muiden matkustajien edessä, epämiellyttävää. Laitoin myös sähköpostia ja soitin uudelleen, mutta mitään konkreettista ei ole tapahtunut. Asiakaspalvelu vaikutti hämmentyneeltä, puhelut veivät aikaa ja vastausviestit olivat automaattisia. Olisin odottanut vähintään hyvitystä tai selkeää selitystä — nyt tuntuu, että maksoin palvelusta joka ei koskaan tullut. Pieni ilo jää siitä, että paikan sai lopulta mutta ruoka jäi.
Pieni mutka, mutta lopulta ihan ok
1 arvostelua
olin yllättävän tyytyväinen, vaikka matka ei mennyt täysin sukkana. Tarvitsin apua lennon muutossa itselleni ja pikkutyttärelleni, koska piti vaihtaa vauvan lippu lapsen lipuksi — joten kiirettä oli ja vähän stressiäkin. Aluksi koin turhautumista ja pari kertaa heitin luurin melkein kiinni kun ohjattiin edestakaisin, mutta lopulta homma lähti etenemään. Asiakaspalvelija ei ollut aluksi super-avoimella linjalla, mutta kun jämäkästi pyysin heitä ottamaan yhteyttä suoraan lentoyhtiöön, asiat kääntyivät parempaan. Olin iloinen, että maksuja selvennettiin ja sain lopulta vahvistuksen, vaikka tuossa välin hermo meni vähän, heh. Oppi: pidä kiinni pyynnöistäsi ja kysy suoraan mitä agentti tekee puolestasi. Suosittelen silti tätä kanavaa, koska homma hoitui, ja nyt voi hengittää. Enkä aio enää jättää tällaista viime tippaan. Kokemus jäi siis hyvään suuntaan, muttei täydellinen.
Detailed Ratings
Pieni mutka, mutta lopulta ihan ok
olin yllättävän tyytyväinen, vaikka matka ei mennyt täysin sukkana. Tarvitsin apua lennon muutossa itselleni ja pikkutyttärelleni, koska piti vaihtaa vauvan lippu lapsen lipuksi — joten kiirettä oli ja vähän stressiäkin. Aluksi koin turhautumista ja pari kertaa heitin luurin melkein kiinni kun ohjattiin edestakaisin, mutta lopulta homma lähti etenemään. Asiakaspalvelija ei ollut aluksi super-avoimella linjalla, mutta kun jämäkästi pyysin heitä ottamaan yhteyttä suoraan lentoyhtiöön, asiat kääntyivät parempaan. Olin iloinen, että maksuja selvennettiin ja sain lopulta vahvistuksen, vaikka tuossa välin hermo meni vähän, heh. Oppi: pidä kiinni pyynnöistäsi ja kysy suoraan mitä agentti tekee puolestasi. Suosittelen silti tätä kanavaa, koska homma hoitui, ja nyt voi hengittää. Enkä aio enää jättää tällaista viime tippaan. Kokemus jäi siis hyvään suuntaan, muttei täydellinen.
Yllättävä puheluongelma
11 arvostelua
asiakaspalvelija ei halunnut soittaa lentoyhtiölle puolestamme. Minulle sanottiin heti, että muutos maksaisi tietyn summan. Maksoin sen. Sen jälkeen tytön lipunmuutos ei onnistunut, koska piti muuttaa vauvalta lapselle, ja minut ohjattiin soittamaan suoraan lentoyhtiölle. Lennon aikataulusta katsoen olisin ajatellut, että palvelu auttaisi tässä kohtaa, mutta ei. Sain tuntuvan kierroksen edestakaisin, ja lopulta päädyin turhautuneeksi. Ikävä yksityiskohta oli nimenomaan se, ettei agentti suostunut soittamaan puolesta — se olisi säästänyt aikaa ja vaivaa. Kaiken kaikkiaan homma toimii, mutta asenne ja vastuunsiirto jäivät ikäväksi. Vinkki muille: pyydä heti, että he soittavat lennonantajalle puolestasi, älä jää odottamaan.
Detailed Ratings
Yllättävä puheluongelma
asiakaspalvelija ei halunnut soittaa lentoyhtiölle puolestamme. Minulle sanottiin heti, että muutos maksaisi tietyn summan. Maksoin sen. Sen jälkeen tytön lipunmuutos ei onnistunut, koska piti muuttaa vauvalta lapselle, ja minut ohjattiin soittamaan suoraan lentoyhtiölle. Lennon aikataulusta katsoen olisin ajatellut, että palvelu auttaisi tässä kohtaa, mutta ei. Sain tuntuvan kierroksen edestakaisin, ja lopulta päädyin turhautuneeksi. Ikävä yksityiskohta oli nimenomaan se, ettei agentti suostunut soittamaan puolesta — se olisi säästänyt aikaa ja vaivaa. Kaiken kaikkiaan homma toimii, mutta asenne ja vastuunsiirto jäivät ikäväksi. Vinkki muille: pyydä heti, että he soittavat lennonantajalle puolestasi, älä jää odottamaan.
Sekava varauskokemus
2 arvostelua
Aluksi olin ihan puulla päähän lyöty — varasin hotellin sovelluksella, maksoin koko summan netissä ja luulin homman olevan selvä. Soitin hotellille varmistaakseni, ja siellä sanottiin, ettei heillä ollut mitään varausta eikä he olleet saaneet mitään vahvistusta välittäjältä. Siinä vaiheessa alkoi pieni paniikki ja ärsytys, ja olen soitellut ja lähettänyt viestejä parina viime päivänä non-stop. Vastausta ei meinannut kuulua, ei sähköposteja, ei takaisinsoittoja, eli se perinteinen "asiakaspalvelu" tuntui kadonneen. Lopulta sain kuitenkin yhden viestin, jossa luvattiin selvittää, joten vähän rauhoituin — ei vielä täydellistä, mutta sentään merkki elämisestä. Sovellus on muuten ihan ok — selkeä ja helppo käyttää, mutta kun takana ei ole ihmistä vastaamassa, homma hajoo. Ne, jotka haluavat varmuutta, varaavat suoraan hotellista tai valitsevat palvelun, jolla on toimiva chat ja puhelinnumerot. Jään seuraamaan ja toivon parannusta. Maksun ottaminen oli kuitenkin kova juttu — rahat hävisivät tililtä heti, eikä niiden perään oikein palattu. Se jätti oudon, vähän katkera fiiliksen, tiedättehän, kun jotain perusjuttua ei ole hoidettu. Olisin toivonut selkeämpää seurantaa ja nopeampaa vastausta asiakaspalvelulta. En kanna kaunaa, mutten ihan suosittele käyttämään ilman varmistusta.
Detailed Ratings
Sekava varauskokemus
Aluksi olin ihan puulla päähän lyöty — varasin hotellin sovelluksella, maksoin koko summan netissä ja luulin homman olevan selvä. Soitin hotellille varmistaakseni, ja siellä sanottiin, ettei heillä ollut mitään varausta eikä he olleet saaneet mitään vahvistusta välittäjältä. Siinä vaiheessa alkoi pieni paniikki ja ärsytys, ja olen soitellut ja lähettänyt viestejä parina viime päivänä non-stop. Vastausta ei meinannut kuulua, ei sähköposteja, ei takaisinsoittoja, eli se perinteinen "asiakaspalvelu" tuntui kadonneen. Lopulta sain kuitenkin yhden viestin, jossa luvattiin selvittää, joten vähän rauhoituin — ei vielä täydellistä, mutta sentään merkki elämisestä. Sovellus on muuten ihan ok — selkeä ja helppo käyttää, mutta kun takana ei ole ihmistä vastaamassa, homma hajoo. Ne, jotka haluavat varmuutta, varaavat suoraan hotellista tai valitsevat palvelun, jolla on toimiva chat ja puhelinnumerot. Jään seuraamaan ja toivon parannusta. Maksun ottaminen oli kuitenkin kova juttu — rahat hävisivät tililtä heti, eikä niiden perään oikein palattu. Se jätti oudon, vähän katkera fiiliksen, tiedättehän, kun jotain perusjuttua ei ole hoidettu. Olisin toivonut selkeämpää seurantaa ja nopeampaa vastausta asiakaspalvelulta. En kanna kaunaa, mutten ihan suosittele käyttämään ilman varmistusta.
Ei suositusta, valitettavasti
1 arvostelua
maksoin varauksen netissä ja vahvistus näytti kunnossa olevan, mutta soitettuani suoraan hotellille he sanoivat ettei mitään varausta olekaan. Siitä lähtien olen yrittänyt saada yhteyttä, laitoin viestejä, soitin, odotin, enkä saanut kunnollista vastausta, ei sähköpostia, ei takaisinsoittoa. Yllättävää kyllä, hotelli kuitenkin kertoi tilanteen rehellisesti, eli ainakin sen tiedon sain sieltä — se auttoi ymmärtämään että ongelma oli välittäjässä. Olisin toivonut pientä empatiaa tai edes automaattista viestiä, mutta ei mitään. Raha on otettu, palvelua ei. En halua olla liian kova, ehkä joskus toimii, mutta omalla kohdalla tämä oli turhauttava ja työläs kokemus. Jos aiot testata, varaa suoraan hotellista tai ainakin tarkista soittamalla ennen maksua, niin vältyt samanlaiselta säikähdykseltä.
Detailed Ratings
Ei suositusta, valitettavasti
maksoin varauksen netissä ja vahvistus näytti kunnossa olevan, mutta soitettuani suoraan hotellille he sanoivat ettei mitään varausta olekaan. Siitä lähtien olen yrittänyt saada yhteyttä, laitoin viestejä, soitin, odotin, enkä saanut kunnollista vastausta, ei sähköpostia, ei takaisinsoittoa. Yllättävää kyllä, hotelli kuitenkin kertoi tilanteen rehellisesti, eli ainakin sen tiedon sain sieltä — se auttoi ymmärtämään että ongelma oli välittäjässä. Olisin toivonut pientä empatiaa tai edes automaattista viestiä, mutta ei mitään. Raha on otettu, palvelua ei. En halua olla liian kova, ehkä joskus toimii, mutta omalla kohdalla tämä oli turhauttava ja työläs kokemus. Jos aiot testata, varaa suoraan hotellista tai ainakin tarkista soittamalla ennen maksua, niin vältyt samanlaiselta säikähdykseltä.
Logo huijasi, palvelu puoliksi pelasti
1 arvostelua
ei vaihtoa ilman 400–600 dirhamin maksua. Tunsin oloni huijatuksi, varsinkin kun samoille ajankohdille oli Emirates-lentoja samaan hintaan. Käytin palvelua sinä aamuna, hetkeä varauksen jälkeen, joten yritykseltä olisi toivonut joustavuutta — se oli pääasiallinen ärsytys. Samaan aikaan vähän pidemmälle keskusteluun mennessä asiakaspalvelija kuitenkin alkoi ehdottaa vaihtoehtoja ja lopulta sain pienen hyvityksen ja siirron toiseen lentoon vastaanottavaisemmalla ehdolla kuin aluksi luvattiin. En väitä, että kaikki oli täydellistä — alku oli huono ja epäselvä markkinointi aiheutti väärän odotuksen — mutta lopputulos kääntyi vähintäänkin siedettäväksi. Opetus itselleni: tarkista pienet tekstit ja pyydä heti vahvistus siitä, kuka operoi lennon. Jään kai vähän varautuneeksi käyttämään tätä toimijaa uudestaan, mutta nyt tiedän miten toimia ja kenen kanssa tarvittaessa neuvotella.
Detailed Ratings
Logo huijasi, palvelu puoliksi pelasti
ei vaihtoa ilman 400–600 dirhamin maksua. Tunsin oloni huijatuksi, varsinkin kun samoille ajankohdille oli Emirates-lentoja samaan hintaan. Käytin palvelua sinä aamuna, hetkeä varauksen jälkeen, joten yritykseltä olisi toivonut joustavuutta — se oli pääasiallinen ärsytys. Samaan aikaan vähän pidemmälle keskusteluun mennessä asiakaspalvelija kuitenkin alkoi ehdottaa vaihtoehtoja ja lopulta sain pienen hyvityksen ja siirron toiseen lentoon vastaanottavaisemmalla ehdolla kuin aluksi luvattiin. En väitä, että kaikki oli täydellistä — alku oli huono ja epäselvä markkinointi aiheutti väärän odotuksen — mutta lopputulos kääntyi vähintäänkin siedettäväksi. Opetus itselleni: tarkista pienet tekstit ja pyydä heti vahvistus siitä, kuka operoi lennon. Jään kai vähän varautuneeksi käyttämään tätä toimijaa uudestaan, mutta nyt tiedän miten toimia ja kenen kanssa tarvittaessa neuvotella.
Luottamus petti keskustien jälkeen
1 arvostelua
vaihtoehtoista majoitusta, apua soitellen, edes ehdotusta missä odottaa turvallisesti. Käytän palvelua joskus arjen reissuihin, ja tämä kokemus sai miettimään, uskallanko uudestaan varata isommalle porukalle ilman varmempaa takuutasoa. Pieni plussa: sovellus ja viestit olivat selkeitä ja palautus tuli nopeasti, mutta se ei korvaa sitä, että olimme illalla ilman majoitusta. Kaiken kaikkiaan rehellisesti pettynyt, mutta ehkä korjaavat käytäntöjä tulevaisuudessa.
Detailed Ratings
Luottamus petti keskustien jälkeen
vaihtoehtoista majoitusta, apua soitellen, edes ehdotusta missä odottaa turvallisesti. Käytän palvelua joskus arjen reissuihin, ja tämä kokemus sai miettimään, uskallanko uudestaan varata isommalle porukalle ilman varmempaa takuutasoa. Pieni plussa: sovellus ja viestit olivat selkeitä ja palautus tuli nopeasti, mutta se ei korvaa sitä, että olimme illalla ilman majoitusta. Kaiken kaikkiaan rehellisesti pettynyt, mutta ehkä korjaavat käytäntöjä tulevaisuudessa.
Yllättävä käänne, joka kesti hetken — sitten helpotus
1 arvostelua
huoneita ei ollutkaan, vaikka varaus oli vahvistettu. Siinä vaiheessa hengitystä pidettiin ja lasten kanssa (3 ja 4 v) meinasi hermot palaa — ei kiva. Soitin Cleartripille ja alkuun tuntui, ettei kukaan oikein kuuntele, mutta kun jaksoin soittaa uudestaan ja vähän painostaa, homma kääntyi. He löysivät toisen majoituksen, järjestivät taksin sinne ja hoitivat korvaukset. Se hetki, kun taksi kaartoi pimeään pihalle ja sain huoneen avaimen käteen, lapset rauhoittuivat ja olo oli äkkiä taas levollinen — siinä tiesin, että tämä nyt meni lopulta hyvin. Ei täydellistä, palvelussa saa olla selkeämpi ja yhteydenotoissa nopeampi vaste, mutta kun hätä oli suurin, ratkaisu löytyi. Vinkki muille: ota ruutukaappauksia varauksista ja soita heti, älä vain odota. Olisin toivonut vähemmän säätöä, mutta lopulta kiitos silti, helpotti.
Detailed Ratings
Yllättävä käänne, joka kesti hetken — sitten helpotus
huoneita ei ollutkaan, vaikka varaus oli vahvistettu. Siinä vaiheessa hengitystä pidettiin ja lasten kanssa (3 ja 4 v) meinasi hermot palaa — ei kiva. Soitin Cleartripille ja alkuun tuntui, ettei kukaan oikein kuuntele, mutta kun jaksoin soittaa uudestaan ja vähän painostaa, homma kääntyi. He löysivät toisen majoituksen, järjestivät taksin sinne ja hoitivat korvaukset. Se hetki, kun taksi kaartoi pimeään pihalle ja sain huoneen avaimen käteen, lapset rauhoittuivat ja olo oli äkkiä taas levollinen — siinä tiesin, että tämä nyt meni lopulta hyvin. Ei täydellistä, palvelussa saa olla selkeämpi ja yhteydenotoissa nopeampi vaste, mutta kun hätä oli suurin, ratkaisu löytyi. Vinkki muille: ota ruutukaappauksia varauksista ja soita heti, älä vain odota. Olisin toivonut vähemmän säätöä, mutta lopulta kiitos silti, helpotti.
Lopulta järjestyi, vaikka hermo meinasi pettää
12 arvostelua
sain lopulta lennon uudelleen ja apua, mutta ei se mennyt mutkitta. Tarvitsin tämän matkan kiireellisesti – perheenjäsen oli sairaalassa Intiassa ja olin pakko olla paikalla. Alkuun tuli varausvahvistus, ja pari tuntia myöhemmin sähköpostiin tupsahti peruutus ilman selitystä. Heti alkoi paniikki; soitin lentoyhtiölle, heillä ei näkynyt mitään ja sanoivat ettei ollut teknistä vikaa. Soitin myös teille monta kertaa, välillä odotin soittolinjalla, välillä tuli ristiriitaista tietoa. En ole ehkä aina kovin kärsivällinen tilanteessa, ja sen huomasi puheluissa.
Mutta, ja tämä on tärkeää: lopulta asiakaspalvelija tarttui asiaan kunnolla. Hän kuunteli, jaksoi kysyä oikeat tiedot, teki lisätarkistuksia ja onnistui palauttamaan tai uudelleenvaraamaan lipun niin, että pääsin matkalle ajoissa. Ei kaikki sujunut yhdessä soitossa, vaati pari yritystä ja pientä tuputusta, mutta se tunne kun sain vahvistuksen — helpotus oli todellinen. Hinta ei ollut mikään halpa yllätys, mutta kohtuullinen suhteessa tilanteeseen. Nyt jälkikäteen tuntuu, että olisi voinut mennä huonomminkin, ja olen kiitollinen siitä sitkeydestä mitä asiakaspalvelusta lopulta löytyi. Suosittelen, joskin varaudu soittoihin ja kärsivällisyyteen.
Detailed Ratings
Lopulta järjestyi, vaikka hermo meinasi pettää
sain lopulta lennon uudelleen ja apua, mutta ei se mennyt mutkitta. Tarvitsin tämän matkan kiireellisesti – perheenjäsen oli sairaalassa Intiassa ja olin pakko olla paikalla. Alkuun tuli varausvahvistus, ja pari tuntia myöhemmin sähköpostiin tupsahti peruutus ilman selitystä. Heti alkoi paniikki; soitin lentoyhtiölle, heillä ei näkynyt mitään ja sanoivat ettei ollut teknistä vikaa. Soitin myös teille monta kertaa, välillä odotin soittolinjalla, välillä tuli ristiriitaista tietoa. En ole ehkä aina kovin kärsivällinen tilanteessa, ja sen huomasi puheluissa.
Mutta, ja tämä on tärkeää: lopulta asiakaspalvelija tarttui asiaan kunnolla. Hän kuunteli, jaksoi kysyä oikeat tiedot, teki lisätarkistuksia ja onnistui palauttamaan tai uudelleenvaraamaan lipun niin, että pääsin matkalle ajoissa. Ei kaikki sujunut yhdessä soitossa, vaati pari yritystä ja pientä tuputusta, mutta se tunne kun sain vahvistuksen — helpotus oli todellinen. Hinta ei ollut mikään halpa yllätys, mutta kohtuullinen suhteessa tilanteeseen. Nyt jälkikäteen tuntuu, että olisi voinut mennä huonomminkin, ja olen kiitollinen siitä sitkeydestä mitä asiakaspalvelusta lopulta löytyi. Suosittelen, joskin varaudu soittoihin ja kärsivällisyyteen.
Tietoa Cleartrip
Cleartrip on matkailualan verkkoalusta, joka tarjoaa varauspalveluja lentojen, hotellien ja aktiviteettien suhteen. Yritys perustettiin vuonna 2006 ja sen pääkonttori sijaitsee Intiassa. Cleartripin tavoitteena on yksinkertaistaa matkustamista tarjoamalla käyttäjäystävällisen, nopeatempoisen ja luotettavan varaustiedon. Alusta hyödyntää modernia teknologiaa ja intuitiivista käyttöliittymää varmistaakseen saumattoman kokemuksen asiakkailleen.
🌟 Miten Cleartrip loisti sinulle?
Yhteystiedot
Kategoriat Cleartrip
Muut katsoivat
Sivustatistiikka
Viimeinen päivitys: 4. marraskuuta 2025





Kommentit
Ole ensimmäinen vastaamaan!