Booking - Kokonaisarvosana perustuu 24 arvosteluun
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (24)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Tilasimme majoituksen
Sain vasta koodin illalla majoituspaikkaan, vaikka sen piti tulla sähköpostiin aikaisemmin. Yritin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, mutta he eivät auttaneet tilanteessa. Jouduin sen takia yöksi muualle ja nyt täytyy maksaa turhasta. Mielestäni se on epäreilua toimintaa.
Hotellin varaus ennen matkaa
Kun olin viimeksi varaamassa hotellia matkaa varten, niin mä törmäsin ongelmiin Bookingin kanssa. Siellä mainostettiin lentokenttätaksia yli 185 euron varauksille, mutta kun mä otin yhteyttä tukeen saadakseni lisätietoja, niin sain ristiriitaista tietoa. Lopulta mulle sanottiin, että varauksen pitää olla vähintään 600 euroa, vaikka sivustolla luki toinen summa. Lisäksi mun asiakaspalvelukokemus oli ihan pielessä ja sain huonon palvelun lopulta.
Hotellin varaus
Varaus meni mönkään ja nyt ne rahat ei tuu takas ennenku viikonloppu on ohi, ja sitä asiakaspalveluakaan ei saa kiinni sitten millään.
Hotellivarauksen teko Agodan kautta
Olin tosi pettynyt, kun huomasin, että vaikka olin tehnyt hotellivarauksen Agodan kautta, en voinut muokata sitä kuin Booking.comin kautta. Yritin saada yhteyden Booking.comiin, mutta he halusivat varausnumeron, jota en ollut saanut heidän kauttaan varaamiseeni. Suosittelen tarkistamaan tarkasti, millä sivustolla varaus tehdään, jotta vältät tämänlaiset ongelmat tulevaisuudessa.
Varauksen peruutus
Lentoni myöhästyi ja jouduin varaamaan hotellihuoneen Bookingin kautta yhdeksi yöksi. Saapuessamme hotelliin meille sanottiin, että hinta oli väärä eivätkä he hyväksy varausta. Jouduin soittamaan asiakaspalveluun ja sieltä kerrottiin, että minun pitäisi maksaa huone suoraan hotellin vastaanottoon ja Booking palauttaisi rahani myöhemmin. Kotiin päästyäni otin yhteyttä Bookingiin, mutta he eivät ole palauttaneet minulle maksamiani rahoja tähän päivään mennessä, vaikka en saanutkaan huonetta. Olen todella pettynyt palveluun ja siihen, miten asiakasta kohdellaan.
Ostin kelvottoman huoneen Booking-alustalla
Alusta toimi hyvin ja oli helppo käyttää, mutta huone oli pettymys ja asiakaspalvelutilanteessa vastaus viipyi liian kauan.
Peruuttamaton varaus
Tää sivusto lupaa ilmaisen peruutuksen, mutta oikeesti ne ei palauta rahoja vaikka peruit varauksen ajoissa. Asiakaspalvelu on ihan huono eikä niitä meinaa saada millään kiinni. Ei todellakaan suositeltavaa!
Majoitus ei vastannut odotuksia
Majoittaja ei tullut paikalle sovitusti, joten meidän piti viime hetkellä etsiä toinen majoitusvaihtoehto. Emme myöskään saaneet täyttä palautusta Bookingsin kautta, mikä oli pettymys. En suosittele Bookingsin käyttöä, parempi välttää sitä jos mahdollista.
Varaus ilmainen taksi lentokentältä
Varaus meni hyvin ja odotettiin taksia, mutta sitä ei koskaan saapunut. Kysyttiin hotellilta neuvoa ja lopulta täytyi ottaa toinen taksi. Hotellilta vahvistettiin, ettei heillä ollut mitään tekemistä tilanteen kanssa. Huolestuttava tilanne ja epäilyttävä kokemus.
Vaikea käyttöliittymä
Otin nämä yökohtaista vuokraamista varten ja koko prosessi oli todella hankala. En löytänyt mitään, järjestely oli vaikeaa ja käyttöliittymä oli epäselvä. En ymmärrä, miksi siellä oli enemmän vieraita kuin muilla vastaavilla sivustoilla. Tuntuu kuin Bookingilla olisi puutteita käytettävyydessä ja käyttäjäystävällisyydessä verrattuna kilpailijoihin.
Ostoprosessiin pettynyt
Oon törmänny useisiin epäselvyyksiin ostojen yhteydes ja en oo saanu rahoja takas. Asiakaspalvelun botti vaan toistelee "me ollaan yhteydes 24 tunnin sisäl" muttei tapahdu mitää. Tämmösiä ongelmia tulee vastaan usein eikä kukaan ota vastuuta. Itte reissaan noin 20 yötä vuodessa ja osan varauksista teen Bookingin kautta. En kuitenkaa enää aio käyttää tätä huijarifirmaa.
Varausmaksuongelma
Olen oikeasti todella pettynyt tähän yritykseen! Yritin varata majoitusta Suomesta ja tietysti piti maksaa varausmaksu. Mutta sitten varaus ei onnistunut, mutta maksu oli jo lähtenyt tililtäni! Ja vielä tämä palautus kestää 10 arkipäivää! Eikä mistään löydy selkeää yhteyshenkilöä ongelmatilanteissa. Kuluttaja-asiamies on jo melkein kutsuttuna! Joka kerta on ollut ongelmia varausmaksun kanssa, ja nyt olen viimein saanut tarpeekseni. En enää koskaan käytä kyseistä palvelua. Suoraan majoittajille varaaminen on tulevaisuuden valintani!
Varasimme huoneiston, jota ei ollut
Sovittiin meidän omaan asuntoon, mutta se ei ollut siellä kun saavuttiin perille. Booking.com ei auttanut meitä lainkaan ja oli aika hankalaa joutua etsimään majoitusta viime hetkellä.
Ongelma majapaikan lisäpalveluiden kanssa
Majapaikassa myytiin lisäpalveluita, joita ei todellisuudessa ollut olemassa. Yritimme saada rahat takaisin, mutta majapaikka tarjosi vain peruutusta. Booking.comin viestintäjärjestelmä oli hankala ja asiakaspalvelu ei ollut avuliasta.
Hotellivaraus
Varasimme hotellin ja yritimme muuttaa varauksen ajankohtaa ajoissa. Ehdotimme kahta eri päivämäärää, mutta Booking.comilta tuli nopeasti vastaus, ettei hotellissa ollut tilaa kyseisille päiville. Oli kummallista, koska hotellin omilta sivuilta näytti siltä, että olisi ollut tilaa. Kun otimme yhteyttä hotelliin, he kertoivat lähettäneensä tiedon Booking.comille mahdollisuudesta vaihtaa ajankohtaa. Olemme todella pettynyt Booking.comin toimintaan.
Lisämatkatavara
Oon niin pettynyt Bookingiin. Maksoin turhaan kahdesti ne lisämatkatavarat ja mitään ei tapahtunut. Niiden asiakaspalvelu sanoi mulle, että olisi pitänyt varata suoraan lentoyhtiön sivustolta, mutta se olisi ollut kalliimpaa. Sain kyllä rahat takaisin toisesta maksusta valitettuani, mutta toisesta maksusta en kuullut mitään. Lopulta menetin 80 euroa.
Petollinen varmennuspyyntö
Huomautus muille Bookingin asiakkaille - varmennuspyynnöissä voi olla huijausmahdollisuus. Majoituspaikka otti minuun yhteyttä Booking-sovelluksen kautta ja pyysi varmennusta maksutietoihin. Luotin sovelluksen turvallisuuteen ja tein varmennuksen, mutta onneksi pankkini huomasi epäilyttävää toimintaa ja esti korttini käytön. On tärkeää olla varovainen ja olla antamatta henkilö- tai maksutietoja epäilyttävissä tilanteissa.
Asiakaspalvelukokemus
Olen ollut Bookingin asiakas jo pitkään ja yleensä olen ollut tyytyväinen palveluun. Mutta viime matkallani minulla tuli ongelmia sekä autonvuokrauksen että majoituksen kanssa. Asiakaspalvelu oli todella huonoa, enkä lopulta saanut varattua autoa tai majoitusta. Lisäksi jouduin maksamaan 130€ ylimääräistä puhelinlaskua asiakaspalveluun yhteydenottamisesta.
Hotellin varaaminen Bookingista
Löydettiin toinen hotelli halvemmalla hinnalla, mutta ei tullut mitään vastausta Bookinguilta vaikka lähetettiin tarvittavat tiedot. Niinpä päätettiin perua varaus ja tehdä uusi suoraan hotellin kautta.
huoneisto Strasbourg
Hei kaikki matkustaja ystävät! haluan näin pikaisesti varoittaa Booking.com surkean varaussivuston huijauksista.
15.11.yritin varata huoneiston paikasta nimeltä Logement charmant centre ville Strasbourg.
Booking.com asunnon sivulla oli linkki mistä pitäisi pyytää varausta.
tein näin ja minulta huijattiin kahdelta eri luottokortilta yhteensä 665 euroa.
molemmat korttini jouduttiin sulkemaan kuten myös verkkopankkitunnukseni.
tein asiasta rikosilmoituksen.
yritin varoittaa Booking.com verkkoyhtiötä asiasta mutta heidän umpisurkea asiakaspalvelu antoi vastauksen : teille vastataan 24h kuluessa.
seuraavana päivänä booking.com asiakaspalvelu vastasi ''ikävää että rahanne vietiin''...
olkaa varovaisia booking.com sivustoja käyttäessänne!
siellä on näköjään suuri riski tulla ryöstetyksi ja huojatuksi eikä heikko asiakaspalvelu ole kiinnostunut auttamaan asiakasta,jos he auttavat voit varautua todella raastavan pitkään odotusaikaan.
olkaa varovaisia ja viisaampia kuin minä olin...
hyvää talvea kaikille (paitsi booking.comille)