Etihad - Kokonaisarvosana perustuu 20 arvosteluun
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (20)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Lentojen varaus
Tehtiin kaksi lentoa ja oli tosi tyytyväinen. Istuimet oli mukavat, ruoka oli herkullista ja henkilökunnan palvelu oli hyvää. Jokaisessa istuimessa oli näytöt, joissa oli uusia elokuvia. Lisäksi me saatiin kaksi ilmaista hotelliötä Abu Dhabissa tehdessämme välilaskun. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan.
Matkan aikana kertyneiden mailien lataamisen valitus
Olen odottanut maaliskuun puolivälistä saakka, että kaikki ne mailit latautuisivat, jotka olen kerännyt lentoyhtiöiden kumppaneilta. Olen jutellut monta kertaa heidän asiakaspalvelunsa kanssa, ja ne oli tosi ystävällisiä, mutta vieläkään ei ole tullut ratkaisua tähän ongelmaan. Tää oli pettymys, en oikeesti odottanut tällaista!
Lentomatka perheen kanssa
Olin pettyneitä lentomatkani palveluun Abu Dhabista Müncheniin. Vaihdoin paikkaa lapsen kanssa, mutta en saanut ruokaa tai juomaa. Henkilökunta oli epäystävällistä ja vaikutti huonosti koulutetulta. Tilanne toistui toisella lennolla, ja minua jopa kuulusteltiin kuin olisin rikollinen, kun pyysin kahvia. Palvelu oli todella epäystävällistä ja pelottavaa.
Lennot Etihadilla
Lentokoneiden laatu vaikuttaa ihan kohtalaiselta. Käytiin neljä kertaa lentokoneessa ja pakko sanoa, että Airbus oli parempi kuin Boeing. Boingilla istuminen ei ole kovin mukavaa, kun edessä istuva säätää jatkuvasti istuinta. Viihdejärjestelmä oli ihan jees. Harmillisesti meillä oli yhden lennon kanssa 2 tunnin viivästys.
Asiakaspetos
He olivat täysin joustamattomia peruutuksen suhteen. Vaikka oli selvästi terveydellinen peruste, he eivät suostuneet antamaan mahdollisuutta uudelleen varaamiseen matkalipulle. Emme edes pyytäneet rahojen palauttamista, halusimme vain mahdollisuuden varata matkan uudelleen kun vamma on parantunut. Emme enää koskaan varaa kyseistä lentoyhtiötä!
Ennakkoon maksettu lento
Älä missään nimessä lankea tähän huijaukseen! Ne houkuttelevat halvoilla lennoilla etukäteen, mutta todellisuudessa lennot perutaan ja rahoja ei palauteta. Itse olen odottanut rahojani jo kesäkuusta 2023 asti, ja jopa sovitteluelin ei ole auttanut tilanteessa. Parempi valita jokin toinen lentoyhtiö ja välttää tämä sotku.
Matka Londonin lentokentälle Etihadilla
Koin tosi epämukavan tilanteen lentokentällä, kun pyysin apua rollaattorin kanssa matkustaessani Melbournesta kohti Lontoota Etihadin lennolla. Olin pyörätuolissa ja mut ohjattiin Etihadin varauspisteelle. Siellä yks työntekijä alkoi tentata mua raskailla kysymyksillä, että miksi tarvitsin apua, mikä mulla oli vikana ja mitä nyt tapahtui. Mun mielestä teidän henkilökunta tarvii parempaa asiakaspalvelukoulutusta. Se oli ärsyttävä tapa puhua mulle, joka olen maksava asiakas, eikä sen kuulu udella syytä mun avun tarpeelle. Se kysely oli tosi loukkaava.
Ostin matkalipun etelästä pohjoiseen
Olin tosi pettynyt siihen asiakaspalveluun, mitä sain Etihadin lennolla. Mun matkalaukku saapui rikki, eikä yhtiö ollut valmis korvaamaan vahinkoa. Ne sanoi että se oli vaan pieni vika, vaikka laukku oli käytännössä romuna. En suosittele lentämään Etihadilla, koska ne ei ota vastuuta omista virheistään.
Mun kuolema kyl kiinnostaa
Ostin sähköiskukoneen ja se meni ihan rikki tosi nopeasti. Ei ollut apua siitä, kun yritin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, he vain lähettivät samanlaisia vastauksia joka kerta! He eivät välitä ollenkaan. Suosittelen ennemmin lentämään Emiratesilla tai Singapore Airlinesilla.
Matka Münchenista Phuketiin
Lennettiin Münchenistä Phuketiin ja kaikilla lennoilla sujui oikein hyvin. Aikataulut pitivät, henkilökunta oli tosi mukavaa, jalkatila oli hyvä ja ruokakin maistui mainiolta. Siirtymäalueella oli paljon tilaa ja odotusaika meni nopeasti. Etihad on ehdottomasti valintani jatkossakin, hinta-laatusuhde on yksinkertaisesti loistava.
Lentojen peruutus
Heitä ei enää voi pitää vakaasti otettavana lentoyhtiönä erinomaisella asiakaspalvelulla. Viimeisen kahden viikon aikana olen saanut monta rikottua lupausta. Äskettäin minulle luvattiin, että esimies soittaisi minulle takaisin 30. huhtikuuta. Odottelin viikon, mutta mitään ei tapahtunut. Tänään, 7. toukokuuta, keskustelin heidän edustajiensa kanssa kahdesti. Molemmilla kerroilla he lupasivat, että esimies soittaisi tunnin sisällä, mutta neljä tuntia myöhemmin... ei mitään. He ovat perunneet lentomme ja varanneet perheelleni lennot päiviä myöhemmin. En ole tekemässä mitään vaatimuksia, yritän vain löytää paremman ratkaisun, mutta kenen kanssa voin keskustella? Miten tämä voi olla hyväksyttävää? He vain tekevät pilkkaa asiakkaista tällä palvelun teeskentelyllä.
Matka lentoja, lisämaksu matkatavaroista
Mä olin aika vihainen tuosta tilanteesta, kun mun piti maksaa ylimääräistä matkatavaroista. Mä olin muuttanut matkapäivää ja sit paluulentoon ei ollutkaan mun kamoja. Mä oon yrittäny soittaa Etihadille ja selittää tilannetta, mut ne ei näytä välittävän. En todellakaan aio enää ikinä lentää tuolla yhtiöllä!
Matka-arvostelu
Etihad on ollut mulle pettymys vuosien varrella. Ensimmäisellä kerralla sain huonoa palvelua ja vastaukset reklamaatioihini olivat olemattomia. Yritin antaa heille toisen mahdollisuuden, mutta valitettavasti palvelu oli edelleen huonoa. En enää vaan jaksa tuhlata aikaani tähän lentoyhtiöön.
lennon peruutus ilman korvausta
Etihad perui mun lennon ilman minkäänlaista korvausta ja en saanut vastausta kahteen sähköpostiin mitä lähetin niille. Onneks mulla oli vaihtoehtoinen lento Zürich-Tokio reitillä samoilla päivillä (vähän kalliimpi tosin). Vihdoinkin sain mun rahat takaisin, vaikka se kesti useita viikkoja. Annan vaan yhden tähden niille palautuksesta.
Valitukseni epämukavista jalkatiloista lennolla
Ostin Phuketin - Abu Dhabin lennolle kaksi mukavaa jalkatilaa hintaan 54,90 euroa kappale. Harmikseni tilat olivat täysin olemattomat, vaikka väittivät vaihdon aiheuttaneen sen. Olen dokumentoinut ja kuvannut kaiken, mutta minut ohjattiin eteenpäin ilman oikeita paikkoja. En saanut edes varauksen numeroa, jonka olin tehnyt netissä check-inin yhteydessä, vaan sain paikan ihan perältä. Olen odottanut jo kuukauden hyvityksen saamista, mutta vastaukseksi tulee vain, että heidän täytyy tehdä tarkistuksia. Todella epäluotettava ja epävakaa yritys.
lennot Lontoosta Abu Dhabiin
Asiasta säädetyn lain mukaan olisi ollut tarkoitus saada korvaus 520 puntaa per henkilö viivästyksen vuoksi. Mutta siis se prosessi oli super hidas ja meni kuukausi ennen kuin vastaus saatiin. Ja meidän piti käydä läpi ties kuinka monia esteitä ennen kuin edes harkittiin korvauksen myöntämistä.
Oma tilaus muutamalla avainsanalla
Olin tosi tyytyväinen Etihadilla tekemääni ostokseen. Palvelu oli tosi ystävällistä ja ammattimaista. Lentomatka sujui tosi hyvin ja ruoka oli tosi hyvää. Vähän ikävää kuulla, että jotkut ovat olleet eri mieltä, koska meillä oli tosi positiivinen kokemus. Mä suosittelisin ehdottomasti Etihadia muihin lentoyhtiöihin verrattuna.
Paluu lento Müncheniin
En ikinä enää lennä Etihadilla! Oon ollu nyt jo kolme viikkoa sängyssä tosi kovan flunssan takia.
Lennätti häiritsevästi
Varasin lennon ja maksin lisämaksun jalkatilan paikkavarauksesta, joka vahvistettiin ennen matkaa. Kuitenkin kun astuin koneeseen, minulle kerrottiin viime hetken muutoksesta ja minut siirrettiin talousluokan istumapaikalle. Vaikka olin huolissani, henkilökunta ei tarjonnut apua tai vaihtoehtoisia ratkaisuja, he vain sanoivat että rahat palautetaan minulle kun saavun Manchesteriin.
Lennot olivat pettymys
Kaikki meni pieleen, ihan alkaen asiakaspalvelusta loppuen itse lennoon. Erityisesti asiakaspalvelu, oli se sitten sähköpostitse tai sovelluksen kautta, oli todella huonoa ja ei kovin kunnioittavaa. En koskaan enää aio lentää heidän kanssaan, vaikka olen lentänyt heidän kanssaan yli 10 vuotta ja vähintään neljä lentoa vuodessa. Olen todella pettynyt tähän kokemukseen.
Eniten ääniä arvostelu
Matka-arvostelu
Lue lisää