Emirates - Kokonaisarvosana perustuu 22 arvosteluun
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (22)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Ostoprosessin arvostelu
Olen ollut asiakkaana siellä jo pitkään, mutta viime aikoina palvelu Dubaihin on ollut tosi huonoa. Kun ongelmat tulee esille, niihin ei saada mitään vastausta eikä ratkaisua, vaan joutuu odottamaan tunteja. Tuntuu siltä, että menestys on tehnyt heidät ylimielisiksi. Valituksiin ei enää reagoida eikä saa yhteyttä kehenkään. En aio enää käyttää kyseistä palvelua.
Viimeaikainen lentomatkani
Lentoyhtiö oli täysi pettymys. Jäimme kuusi tuntia myöhässä ja ainoa tarjottu korvaus oli hampurilainen Mc Donaldsista. Ei muita korvauksia tai selityksiä viivästyksestä. Henkilökunta ei vaikuttanut välittävän asiakkaiden hyvinvoinnista tai tyytyväisyydestä. En ole koskaan kokenut vastaavaa epäammattimaista toimintaa missään muualla.
Lento peruttu
Kokemuksemme oli todella kamala. Meidän piti odottaa Dubain lentokentällä 28 tuntia ilman mitään apua tai tietoa lentoyhtiön työntekijöiltä. Se oli tosi ärsyttävää ja hankalaa. Emme saaneet tarvittavaa apua, tietoa tai vaihtoehtoisia kuljetusvaihtoehtoja koko sen pitkän odotuksen aikana. Jouduttiin itse ostamaan lisälento päästäksemme perille, ja se vie meiltä sekä rahat että hermot.
Lento Dubaihin
En oo ennen lennelly sen yhtiön kanssa, mut olin niin innoissani päästä Dubaihin Manchestersista niitten kyydissä. Kaikki meni hyvin lennoilla eikä ollu viivästyksiä. Vähä yllätyin kuitenkin, ku saatiin vaan juotavaa kahdesti seitsemän tunnin lennon aikana ja vielä huonolta valikoimalta verrattuna muihin lentoyhtiöihin, joilla oon matkustanut. Kyl me saatiin ruoka heti koneeseen noustessa ja myöhemmin pieni jäätelöpurkki. Olin kuitenkin odottanu vielä toista välipalaa, esimerkiks voileivän, ennen laskeutumista.
Osta Emiratesilta
En suosittele lentämistä Emiratesillä, koska he eivät tarjoa hyvää korvausta viivästyksistä tai lentojen ongelmista. Itse koin 26 tunnin viiveen lennolla CRK-FCO, eikä minulle tarjottu ruokaa, juomia tai hotellimajoitusta. Lisäksi he eivät suostuneet korvaamaan uusia varauksia, jotka jouduin tekemään viivästysten vuoksi. En pidä tästä asiakaspalvelusta, joten suosittelen harkitsemaan muita vaihtoehtoja.
Mun perhe osti lennot Thaimaahan
Olin todella tyytyväinen siihen, miten henkilökunta auttoi meitä saamaan lennot vaikka oltiin tosi viimetipassa. Iso kiitos Herrn Bhallalle avusta!
Matkusti Sri Lankaan Emiraateilla
Yksi meidän matkaseurueesta kaatoi kuumaa teetä syliinsä, eikä siitä tehty virallista merkintää, vaikka pyysimme sitä. Ketään ei tullut meitä vastaan saapuessamme. Meillä oli varattuna vain yksi huone hotellista, kun tulimme paikalle. Oli vähän ongelmia hotellissa, mutta ne saatiin korjattua. Yritimme pyytää siirtoa lähemmäs lentokenttää yhdeksi yöksi, ja vaikka hotelli olisi voinut tehdä sen kuuluessaan samaan ketjuun, Emiraatit kieltäytyi. He eivät myöntäneet käyttävänsä Booking.comia matkatoimistonaan. He ovat yrittäneet vastata valitukseeni, mutta käytännössä kieltäytyneet tekemästä mitään hyvitystä. Jouduin maksamaan suuria summia puhelumaksuja heille ollessamme poissa.
$20k first class ticket
Asiakaspalvelu oli ihan kamalaa. Voisit kuvitella, että jos ostat 20 000 dollarin ensimmäisen luokan lipun, saat ainakin vähän parempaa palvelua, mutta ei. Suosittelisin kyllä vaihtamaan lentoyhtiötä!
Lentomatka Sydneystä Dubliniin, paluulippu.
Lennoilla tarjoiltu ruoka oli odotettua parempaa, vaikka välipaloja oli tarjolla vain vähän ja ne olivat varsin peruslaatuisia. Henkilökunta oli erittäin mukavaa ja osaavaa. Matkan kaikki osa-alueet olivat kunnossa, eikä mitään erityistä valitettavaa ollut. Istuimet olivat myös huomattavasti laadukkaammat kuin Qantasilla.
Lento Londoniin business-luokassa
Lennettiin Lontooseen business-luokassa Emiratesilla 30. huhtikuuta Sydneystä, Australiasta. Mahtava kokemus alusta loppuun! Palvelu oli uskomaton koko matkan ajan - lentokentältä lähtien Lontoossa. Suositellaan ehdottomasti tätä lentoyhtiötä heidän erinomaisen palvelunsa takia. Upea kokemus, toivottavasti paluumatka yhtä miellyttävä. Kiitos! - John ja Dorothy Muldowney
Ostin lentoja ja odotin skywards mailien saamista
Oon oottanu jo puoli vuotta sen Emiratesin lennon jälkeen, mut en oo vieläkään saanu niitä skywards-sähköposteja. Ihan naurettavaa! Oon soittanu monta kertaa ja pyytänyt niitä luomaan sen "lipun", mutta ei näytä siltä, että kukaan tekis mitään lipuilla tässä firmassa.
Huonolaatuinen
Lapset istuivat yksinään ja hajallaan ympäri matkustamoa. Ei olisi hyvä idea hätätilanteessa.
Hukattu matkalaukku valitukseni
Ostin lennot ja kun saavuin perille, huomasin ettei matkalaukkua näkynyt missään. Olen yrittänyt ottaa yhteyttä kadonneiden matkatavaroiden tiimiin Intiassa, mutta en ole saanut mitään tietoa laukkuni sijainnista. Tämä tilanne turhauttaa ja närkästyttää minua todella, en vain ymmärrä miksi he eivät hoida asiakkaitaan paremmin!
Tyyppeeri matka 4 lentsikkaa 4 viikkoo
Olin menossa katselemaan hamicroonia, mutta ei tullutkaan kynää, vaan kuulin neljä lentopalloa ja silloin Emirates oli todella huonoja.
Matkan varaus
Asiakaspalvelu oli todella huono. Olimme ostaneet parhaat paikat yhdelle osalle matkaamme. Jossain vaiheessa halusimme päivittää business-luokkaan, mutta tajusin käyttäväni väärää luottokorttia ja yritin korjata tilannetta. He estivät minut päivittämästä ja kun otin heihin yhteyttä, he sanoivat että päivitykset voidaan tehdä vain puhelimitse, joten minun pitäisi soittaa ja maksaa puhelun kautta. Minulla ei ollut roamingia sillä hetkellä, enkä halunnut ostaa sitä vain yhden lomapäivän takia. Yritin ehdottaa whatsappin kautta, mutta he sanoivat sen olevan mahdollista vain puhelimitse. Se ei ollut todellinen syy yhden tähden arvosteluuni, vaan se johtui siitä, että he myivät parhaat paikat toisille ja antoivat meille sattumanvaraiset paikat. Yritimme järjestellä tilannetta matkallamme kotiin päin ja meille sanottiin että yritämme järjestää sen Dubaissa (välipyssähdyspaikka). Yksi nainen yritti auttaa meitä, puhui esimiehensä kanssa, ja hän sanoi ettei hänellä ollut edes kiinnostusta auttaa meitä ongelman ratkaisemisessa. Portilla onnistuimme saamaan paikat vierekkäin ja meille sanottiin tehdä valitus verkkosivustolla. Pyydämme hyvitystä ja vastaus oli "ei" linkin kanssa ehtoihin ja sääntöihin. Lyhyesti sanottuna, he myivät paikkamme jollekin toiselle, emmekä olleet oikeutettuja hyvitykseen ilman todellista syytä. Luonnollisesti vaadimme rahamme takaisin luottokortiltamme ja saimme sen tililleni muutamassa päivässä. Yritän välttää lentämistä heidän kanssaan tulevaisuudessa.
Lentoni
Yllätyin vähän siitä, että saivat niin paljon kritiikkiä. Itse asiassa olen sitä mieltä, että kyseinen lentoyhtiö on todella ammattitaitoinen, huomaavainen ja olen aina saanut lentomatkoistani positiivisia kokemuksia. He tekevät parhaansa, jotta matkustamisesta olisi mahdollisimman mukavaa. Vähän harmitti, että lentolippujen muuttaminen oli niin jäykkää ja siitä piti maksaa aika suuri summa, vaikka pyyntö olisi tehty useita viikkoja etukäteen.
Ongelma matkustamisen aikana
Mulla oli suunnitelmissa lähteä Thaimaahan marraskuussa ja matkalaukkuni oli mennyt rikki. Kävin lentokentällä valittamassa, mutta nyt 6 kuukautta myöhemmin en oo saanut vieläkään korvausta, vaikka oon yrittänyt ottaa yhteyttä useaan otteeseen. En suosittele tätä firmaa kenellekään, niiden palvelu on surkeaa eikä ne osoita mitään vastuuntuntoa. Seuraavalla kerralla valitsen varmasti jonkun toisen!
Lentomme Lontoosta Mauritius kautta Dubain
Lentomme Lontoosta Dubaihin 11. huhtikuuta 2024 oli yli kahden tunnin myöhässä moottorivian vuoksi, joka aiheutti meidän missaavan jatkoyhteyden Mauritius-lennoille. Olimme maksaneet £112 päivitetystä istumapaikasta kyseiselle lennolle, jonka Emirates aiheutti meidän missaavan, mutta he eivät suostu palauttamaan rahoja vedoten siihen, että hyväksyimme heidän ehtonsa ikään kuin meillä olisi ollut vaihtoehtoja. He estivät meitä käyttämästä istuinpaikkaa, mutta se on meidän syytämme! Koko lomamme myöhästyi 16 tuntia, koska seuraava lento oli 16 tuntia menetetyn lennon jälkeen, eikä meillä ollut valintaa istumapaikan suhteen. Kuten monilla suuryrityksillä, Emirates tekee kokemuksen heidän kanssaan äärimmäisen hankalaksi. Selvästi emme enää lennä Emiratesin kanssa.
Osto lennolle Balille
Ostin lennot Balille Emiratesilta, lennolla EK0398. Harmillisesti he onnistuivat kadottamaan matkalaukkumme ja käsittely sen jälkeen oli todella huonoa. Nyt meidän täytyy odottaa lähes kuukausi ja itseasiassa maksaa kaikki menetyksestä aiheutuneet kulut. Olen todella pettynyt siihen, miten tilanteeseen reagoitiin ja odotan nyt korvauksia.
Ostoni lentolipusta
Järjestelmä ei anna minun palauttaa lentolippua. Minun piti näyttää lentolippu vakuutuksen kattavuuden tarkistamiseksi, mutta kun siitä oli kulunut kuukausi, en enää omistanut fyysistä lippua. Lippua ei myöskään näytetä sovelluksessa tai verkkosivustolla. Tukitiimi kertoi, ettei ole keinoa palauttaa lippua. Tämä tilanne on todella harmillinen. 👍
Eniten ääniä arvostelu
Ostoni lentolipusta
Lue lisää