Qatar Airways - Kokonaisarvosana perustuu 20 arvosteluun
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (20)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Ostos katkaisut
Kaikki meni pieleen! Lennon viivästyksiä, peruutuksia, varauksia ei kunnioitettu, ruokavaliorajoituksia ei otettu huomioon, töykeää käytöstä tiimiltä, ei viestintää eikä vastausta asiakaspalvelulta tai edes tunnustusta heidän epäonnistumisistaan. Täysi häpeä. He pilasivat 50-vuotisjuhla matkan ja en ikinä lennä heidän kanssaan uudelleen ja jatkan kertomista asiasta kaikille verkostossani.
Lentolippu Mozambikiin
Odotin innolla matkaa Mosambikiin, mutta Qatar petti odotukset. Lentoaikoja on muutettu jo kahdesti viime kuukausina, ja koska mulla on jatkoyhteyksiä, tän uudelleenjärjestely vaatii paljon aikaa. Nyt ne on peruneet lennot "operatiivisista syistä" ilman selityksiä. Jouduin perumaan matkan, mikä aiheutti taloudellisia tappioita, koska vaihtoehtoja ei oo ilman paljon jatkoyhteyksiä ja matka-aikaa. Huonoa palvelua, todella huonoa. En varmasti käytä niiden palveluita uudelleen.
Huono viihdejärjestelmä
Viime kerralla kun matkustin Qatar Airwaysilla, oli pettymys. En saanut käyttää viihdejärjestelmääni (video/ääni) kahdella kuuden tunnin lennolla, vaikka minulle oli luvattu korvausta. Yritin kysellä asiasta useaan otteeseen, mutta mitään ei tapahtunut. En aio enää ikinä lentää tuolla lentoyhtiöllä!
Matka Thaimaasta Italiaan
Olen matkustanut usein eri lentoyhtiöillä ja yleensä mennyt hyvin, mutta ensimmäinen kerta Qatarilla oli ihan huono. Lensin Milanosta Bangkokkiin ja huomasin matkalaukussa reiän, ja mikään ei tuntunut kiinnostavan ketään siitä. Qatar ei suostunut korvaamaan vahinkoa. Paluu Bangkokista Milanoon oli myös hankala, kun matkalaukku jäi Dohaan eikä sitä saatu kotiin asti, jouduin etsimään sitä pitkin katuja.
keskipaikan sijasta käytäväpaikka, huono palvelu
Varasin istumapaikan käytävän vierestä heidän nettisivujensa kautta (näkyi, että istumapaikat olivat järjestetty 2-4-2). Halusin ehdottomasti istua käytävän vieressä, koska mulla on ahtaanpaikankammo. Nyt koneessa ja yllätyksekseni olenkin keskellä istuinrivissä (rakenne oli 3-4-3). Lentoemäntä oli täysin hyödytön ja sanoi, että tämä oli järjestelmävirhe. Ei anteeksipyyntöjä tai yrityksiä korjata tilanne, vain ehdotti, että voisin kysellä muilta matkustajilta (ihan naurettavaa!). En aio koskaan lentää kyseisen yhtiön kyydissä uudelleen!
Lento Lagosiin, asiakaspalvelu
Olin tosi pettynyt tähän lentoyhtiöön, kun äidin lento Nigeriaan piti olla 18/5/24 klo 11.30. Yritin tehdä hänelle check-inin etukäteen, mutta en onnistunut ja jouduin soittamaan asiakaspalveluun. Edustaja oli tosi töykeä eikä antanut minun edes puhua loppuun ennen kuin keskeytti. Päätin lopettaa puhelun ja ajattelin tehdä check-inin lentokentällä. Saapuessani sain kuulla, että lento oli siirretty 19/12/23 klo 10.10 ilman, että meille oli kerrottu mistään muutoksesta. Tämä tuli kalliiksi, 490£, mikä ei todellakaan mahtunut budjettiini. Kokemus aiheutti minulle stressiä ja äidilleni verenpaine lähti heittelemään, kun oli niin surullinen koko tilanteesta. Oli todella ikävää, että näin arvostetulla lentoyhtiöllä oli näin huolimatonta palvelua. Jos olisimme saaneet kunnollista palvelua päivää ennen lentoa, olisimme voineet välttää tämän tilanteen. En ymmärrä, miksi minun pitäisi maksaa huonosta palvelusta!
Digitaalisen tilin kirjautumisongelma
En saa edes kirjautumaan omaan tiliini, aika säälittävää. Nämä tyypit osaavat lentää ihan hyvin, mutta ei millään kestä pyörittää kunnon nettisivua. Miten mä nyt meinaan ostaa niiden tuotteita tai käyttää niiden pisteitä? Omapa tyhmyyttä tämä on.
Matkat varattiin viime hetkellä.
En voi suositella tätä lentoyhtiötä kenellekään. Meidän nimet oli kirjoitettu väärin lennoillemme, mikä aiheutti paljon vaivaa ja piti soittaa heille huomattavan kauan saadakseen sen korjattua. Lisäksi he sekoittivat ruokatilaukset, mikä oli ongelmallista minulle, jolla on vakava maitoallergia, en voinut syödä mitään lennolla. Vaikka olimme tilanneet ruoat etukäteen paluulennolle, ne olivat kadonneet seuraavana yönä ennen lentoa. Heidän asiakaspalvelunsa on todella huonoa, ja henkilökunta ei vaikuta olevan kovin ystävällistä tai halukasta auttamaan.
Ostos lento liput
Tosi huono kokemus! Meidän laukut myöhästyivät kahdella päivällä. Korvauksen saaminen oli todella hankalaa ja täysin epäloogista, piti selvittää jopa jokaisen vaatteen väri erikseen. Tuntuu että kaikki tehtiin vain asiakkaiden ärsyttämiseksi. Ei voi olla mahdollista, että asiakkaita kohdellaan näin huonosti. En ikinä enää lennä kyseisellä lentoyhtiöllä!
Lentomatka, Qatar Airways, Kokematon henkilökunta
Oon käyttänyt Qatar Airwaysin lentoja aika usein ja aiemmin oon ollu tyytyväinen niiden palveluihin ja lentokoneiden laatuun. Mut nyt niiden palvelua on huonontanu tosi kokemattomat työntekijät, jotka ei tiedä ollenkaan Gatwickin maahantulolaista. Mulla on OCI-viisumi (Overseas Citizen of India), mikä on elinikäinen viisumi. Se on yli 20 vuotta vanha ja siirretty uuteen passiini... Mut OCI-kirjassa on vanhat vanhentuneet passitiedot, joten henkilökunta sano mulle etten vois matkustaa, vaikka oon matkustanu Intiaan useita kertoja saman vuoden aikana. Itse Intian hallitus kehottaa päivittämään tiedot helposti verkossa. Jouduttiin soittaa intialaiseen suurlähetystöön selittääksemme nämä yksinkertaiset asiat. Qatar, palkatkaa parempaa henkilökuntaa, koska tää maineen vahingoittuminen vie teiltä monta asiakasta.
Hints about recent flight experience
Lentoaikataulun viivästyminen ja huono palvelu lennon aikana korostuivat, ja sen jälkeen syrjintää tapahtui vaihtolentoasemalla, mikä johti vaatimukseen anteeksipyynnöstä ja korvauksesta.
Hyvä palvelu
Loistava asiakaspalvelu, työntekijät todella ystävällisiä ja ammattitaitoisia. Istuimet tosi mukavat ja tarjolla hyödyllisiä juttuja eri aikoihin, kuten hammasharja ja -tahna, sukat ja silmänaamari. Aika menee nopeasti ja tarjoilu monipuolista ja laadukasta.
20% discount disappointment
Gomob on aivan vitsi! Varasin äskettäin lennon mobiilisovelluksen kautta odottaen 20% alennusta niiden tarjouksen mukaisesti, mutta arvatkaapa mitä? Hinnat olivat täsmälleen samat kuin nettisivuilla tai matkatoimistojen kautta. Ja älkää edes aloittako tuosta erikoisalennuksesta Milanoon - koodin käyttäminen ei tehnyt mitään muutosta hintaan parempaan suuntaan. Aikaa tuhlaavaa ja harhaanjohtavaa mainontaa!
Matkaongelmat
En aio enää koskaan matkustaa heidän kanssaan. Olin todella pettynyt heidän asiakaspalveluunsa. He eivät vastaa puheluihin eivätkä tarjoa mitään apua, jos sinulla on ongelmia matkan aikana. Aion ehdottomasti hakea oikeudellista apua kotimaassani ensi vuonna.
Matka Roomasta Hanoihin välilaskulla Dohassa.
Haluaisin jakaa kokemukseni Qatar Airwaysin lennolla Rooma-Hanoi-Rooma. Ensimmäinen lento Roomasta Hanoihin oli todella hieno Airbus-koneella, ja matkustamohenkilökunta oli todella ystävällistä ja avuliasta. Paluumatkalla ensimmäinen lento oli vanha Boeing, istuimet olivat ahtaat. Paluulento Dohasta Roomaan oli taas Airbus-koneella, mutta ilmastointi oli liian kylmä. Untuvapeitot käsimatkatavaroissa auttoivat meitä kuitenkin selviytymään jäädytyksestä.
Lennot peruuntui 2 tuntia lähtöajan jälkeen
Lennöt peruuntuivat vain kaksi tuntia ennen alkuperäistä lähtöaikaa ilman mitään selitystä tai korvaavia ehdotuksia. Asiakaspalvelu oli todella huonoa, emme saaneet mitään apua tilanteeseen. Vaikka maksu lennoista hyvitetty nopeasti, hotellimaksua Dohan stopoverilla ei hyvitetty vaikka se oli varattu ja maksettu yhtiön sivuston kautta. TUI joutui hoitamaan tilanteen, koska Qatar Airways ei suostunut auttamaan. On käsittämätöntä, että tätä firmaa pidetään yhtenä maailman parhaista lentoyhtiöistä. En enää koskaan valitse Qatar Airwaysia.
Pikainen kotimatka Intiasta kotiin
Äitilläni oli äkillinen sairaus ja minun oli kiireesti päästävä kotiin hänen luokseen. Lentojen myyjäyritys, josta ostin alkuperäiset liput, ei välittänyt auttaa minua ollenkaan vaan tarjosi uusia lippuja lähes kolminkertaiseen hintaan. lopulta jouduin ostamaan liput kilpailijalta, joka oli todella avulias. Alkuperäinen yritys ei vaan välitä asiakkaista.
Lento Malpensa - Bali
Olin tosi tyytyväinen mun lentojen kulkuun Malpensasta Balille, jotka teki välilaskun Dohassa sekä meno- että paluupäivinä. Kaikki neljä lentoa meni tosi hyvin ajallaan, ja me saavuttiin jopa etuajassa perille. Palvelu oli lennoilla tosi hyvää, ja ruoka oli todella herkullista. Mä koin lentämisen niiden kanssa tosi rentouttavana ja miellyttävänä kokemuksena.
Matka Doha Quatarista
Olin lentokentällä ja yritin matkustaa Qatar Airwaysin lennolla liittovaltioon. Kun kysyin porttivirkailijalta syytä, hän vastasi, että "nämä ovat vain lentoyhtiön sääntöjä". Asiakaspalvelu oli todella huono. Tämä on ehdottomasti huonoin lentoyhtiö, jolla olen ikinä lentänyt. En aio enää koskaan matkustaa heidän kanssaan!
Paras lentoyhtiö
Lippujen varaamisesta siihen asti, kunnes lento oli hyvä minulle!
Eniten ääniä arvostelu
Paras lentoyhtiö
Lue lisää