Kaikki arvostelut Ihalainen
Review tietoa: Dustin Home
Tehokas tietokone
Dustin Home ei vastannut sähköposteihin ajoissa, joten jouduin odottamaan rahoja pitkään. Heidän automaattivastausjärjestelmä ei ollut avuksi, joten oli pakko etsiä tuote muualta. Onneksi löysin saman tuotteen nopeasti ja helposti toisesta kaupasta. Suosittelen harkitsemaan muita kauppoja, jotka tarjoavat parempaa asiakaspalvelua ja reagoivat nopeammin kyselyihin.
Review tietoa: KitchenTime
Ostin verkkosivustolta leikkauslautasetin
Tilasin verkkosivustolta kolme leikkauslautasta, mutta valitettavasti en ole saanut tilausvahvistusta enkä myöskään tuotteita. Yritin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun saadakseni hyvityksen, mutta kukaan ei vastaa. Tuntuu mahdottomalta saada asiaa selvitettyä.
Review tietoa: Yves Rocher
Lahjoja ja luonnonkosmetiikkaa
Olen ollut tosi tyytyväinen niiden ostosteni kanssa Yves Rocherin verkkokaupasta. Sieltä löydän aina laatutuotteita, jotka sopii mun iholle hyvin. Mä oon käyttänyt niiden tuotteita jo vuosikausia ja voin sanoa, että ne on todella tehokkaita ja luonnonmukasia. Palvelu oli myös tosi hyvää, sain nopeesti vastauksia mun kysymyksiin ja tilauksen tekeminen oli tosi helppoa. Hinnat oli kohtuulliset ja toimitus tapahtu nopeesti. Suosittelen ehdottomasti Yves Rocherin tuotteita kaikille luonnonkosmetiikan ystäville.
Review tietoa: Smart Buy Glasses
Ostettu pelkkä kehys
Tilasin vaan ne kehykset ilman linssejä ja sain ne just ennen kuin lähdin lomalle. Vein ne optikolle ja ne vaihtoi niihin linssit mun vanhoista laseista. Oon tosi tyytyväinen asiakas!
Review tietoa: Mobiilitukku
Ostoksen palautus
Olin todella pettynyt, kun palautukseni ei saapunut perille. Vaikka yritys on kotimainen, en ole vieläkään saanut rahoja takaisin. Olen odotellut jo kolme viikkoa ja tilanne tuntuu epätoivoiselta. Toivon todella, että yritys korjaa tämän ongelman ja varmistaa, että asiakkaat saavat rahansa takaisin nopeammin.
Review tietoa: Sobelia
Minä yritin ostaa tuoksua
Yritin tilata tuoksua Sobelian verkkosivuilta, mutta mua pyydettiin antamaan tietoja ja muokkaamaan arvioni. Mä en ymmärrä, miksi mun pitäis tehdä se, kun ne sekoitti mut toiseen yritykseen! Olin jo yhteydessä asiakaspalveluun, mutta ne vain syyttivät pankkiani... lopulta ostin tuoksun toisesta paikasta ilman ongelmia. Mua ei kiinnosta, jos ne poistaa tän arvion tai ilmoittaa siitä, mutta ne vois ainakin myöntää virheensä. Mä en saanut ostettua tuoksua, eikä se todellakaan ollu pankkini vika. Ne menetti asiakkaan.