ItaliaRail Arvostelua

: 19

Dataene til denne bedriften er sjekket for nøyaktighet og verifisert. Det er trygt å besøke dens offisielle nettsted. Vi er overbevist om at online gjennomsiktighet og sikkerhet oppmuntrer alle bedrifter til å verifisere seg hos oss, slik at de vet hvor man kan handle pålitelig og sikkert.

16% ostaisi täältä uudelleen

Oleellisin positiivinen arvio

  2024-04-14
Matkasuunnitelma ja junalippuj
Sivusto oli tosi helppokäyttöinen. Tein reissaussuunnitelman lyhyessä ajassa ja varasin useita ju...Lue lisää
H. Kamari

Oleellisin negatiivinen arvio

  2024-05-17
Varasin, peruivat 10 minuutiss
Mitä ihmettä tämä oikein on? Miksi mun pitää maksaa enemmän vaan sen takia, että varaus peruttiin?Lue lisää
Karla Ahtila

Eniten ääniä arvostelu

  2024-02-27
Olen tullut käyttäneeksi heidä
ItaliaRail.com on todella auttanut meitä ostamaan junalippuja ja retkiä muualta niin paljon helpo...Lue lisää
Astala

Arvostelua (19)

  (3)

 (0)

  (10)

  (6)

  (0)

  • Ei arvosteluja vielä!

    Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.

  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Matkasuunnitelma ja junalippujen varaus

    Sivusto oli tosi helppokäyttöinen. Tein reissaussuunnitelman lyhyessä ajassa ja varasin useita junia. En törmännyt minkäänlaisiin ongelmiin varausteni kanssa. Jos junia ei ole varauskurssilla, se tarkoittaa vain sitä, että aikatauluja ei ole vielä julkistettu. Siihen ekana säikähdin ja luulin ettei junia olisi lainkaan - mut ne lähettivät viestin, jotta saa rekisteröityä ja ilmoittavat kun junia on taas saatavilla - tosi kätevää. Jouduin perumaan yhden varauksen muuttuneiden suunnitelmien takia, ja se oli tosi helppoa, sain rahat takaisin seuraavana päivänä. Lähetin myös kysymyksiä sähköpostilla ja sain aina vastauksen 24 tunnin sisällä. Valitettavasti junaliikenne oli lakossa, mut ne laitto heti sähköpostia siitä. Siinä tilanteessa piti vaan odottaa junien palautumista normaaliksi ja varata juna nopeesti. Se ei ollut niiden vastuulla, vaan junayhtiön vastuulla. Kaiken kaikkiaan helppoa ja asiakaspalvelu oli mahtavaa. Aion käyttää niiden palveluita uudestaan!


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostopäätös lyhyesti

    Pahoittelen, että vahingossa varasin vain 2 lippua sen sijaan, että olisin varannut 4 lippua. Yritin vaihtaa paikkoja ja vahingossa lisäsin vielä 2 lippua. Tämä oli todella epäonninen tapahtuma, joten ehkä tämä osuus verkkosivustosta voisi olla hieman parempi. Mutta kun otin heihin yhteyttä, sain todella nopeasti vastauksen. Vaikka lippu sanoikin selkeästi, ettei hyvitystä anneta, sain lopulta täyden hyvityksen! Se oli todella hienoa!


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Olen tullut käyttäneeksi heidän palveluitaan traintickets ja tour bookings

    ItaliaRail.com on todella auttanut meitä ostamaan junalippuja ja retkiä muualta niin paljon helpommin. ItaliaPassin käyttö on ehdottomasti suositeltavaa, koska se tarjoaa alennuksia junalippuihin ja retkiin. Asiakaspalvelu oli todella mahtavaa koko matkamme ajan Italiassa.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Junalippu huijaus

    Sain junalipun lentoni vanghaamisen toiseen kaupunkiin Italiassa. Juna peruutettiin ja ItaliaRail ei tehnyt mitään ilmoittaakseen minulle tästä. Sain tietää asiasta vasta asemalla sillä hetkellä kun junan olisi pitänyt lähteä. Jouduin ostamaan seuraavaksi saatavilla olleen junan saman tien, mikä oli naurettavan kallista, koska vain ensimmäisen luokan paikat olivat jäljellä. ItaliaRail palautti minulle vain alkuperäisen 10 euron lipun, mikä ei ollut edes puolet siitä mitä maksoin uudesta lipusta. Jos he olisivat ilmoittaneet minulle etukäteen, olisin voinut saada uuden lipun paljon halvemmalla. Asiakaspalvelu oli kamalaa ja töykeää, eivätkä he maksaneet mitään uuden lipun kustannuksista. Tämä sivusto on täydellinen huijaus. ÄLÄ KÄYTÄ.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin lippun Roomasta Firenzeen

    Sain junan Firenzestä ja tajusin jättäneeni hattuni 1. luokan vaunuun. Kysyin naisvartijalta Firenzessä, ehtisinkö vielä takaisin junalle hakemaan sen ennen kuin se lähtisi. Hän ei tiennyt. Menin heidän verkkosivuilleen, jotka kehottivat menemään asemalle ja ilmoittamaan tavarasta tullivirkailijalle. Saavuin Firenzen asemalle ja kerroin tappiostani asiakaspalveluvirkailijalle. Hän ei ollut lainkaan kiinnostunut ja väitti, ettei tavarasta voitu tehdä mitään, koska olin ilmoittanut siitä vasta seuraavana päivänä, kun olin jättänyt sen vaunuun! Turha vartija, turha "asiakaspalveluvirkailija". Joten, mitä tapahtuu kaikille junissa jätetyille tavaroille, jotka eivät tule ilmoitetuiksi samana päivänä? Minne ne päätyvät? Arvaan kyllä. Ne pidetään tai huutokaupataan pois. Tämä varastojärjestelmä suosii varkaita. Huono palvelu, huonot tyypit.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Varasin, peruivat 10 minuutissa, sitten linkittivät minut sivulle uudelleen varausta varten 3 kertaa alkuperäinen hinta.

    Mitä ihmettä tämä oikein on? Miksi mun pitää maksaa enemmän vaan sen takia, että varaus peruttiin?


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Seat Reservations with Eurail Pass

    Määräsin istumapaikkoja useille matkoille Italiaan ja jouduin maksamaan ylimääräisiä kuluja kortti- ja palvelumaksuina, vaikka minulle oli luvattu palauttaa yksi maksu. Kun yritin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, vastaukset loppuivat kesken.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Matka Firenzestä Napoliin

    Junamatka Firenzestä Napoliin oli todella pettymys. Odotettu matka-aika oli 3 tuntia, mutta loppujen lopuksi matka kesti peräti 6 tuntia. Junassa oli likainen kylpyhuone, roskia ympäriinsä ja ruokaa sekä juomaa oli loppu. Palvelu junassa oli todella huonoa, kukaan ei tarjonnut apua eikä tietoa matkan viivästymisestä. Vaununhoitajia ei näkynyt missään. Kokonaisuudessaan todella pettymys matka.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Hankin Italialle junalippuja

    Korona pilasi meidän junamatkan Italiassa ja jouduin perumaan junaliput. Yritin saada hyvitystä ja muita etuja hyvityslahjakortin käyttöön, mutta mitään ei ole tapahtunut. Olen lähettänyt monta sähköpostia tälle yritykselle, mutta en tiedä, ovatko he edes olemassa tai onko heidän tarjouksensa aito lahjakorttia varten. Vastaukset, jotka saan, vain sanovat minun odottavan, koska heillä on niin kiire. En tiennyt varatessani, että kyseessä oli välittäjä eikä virallinen rautatieyhtiö. Onko muilla ollut vastaavia ongelmia?


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    San Remo day trip

    Tilanne Italian interrailimatkalla oli todella pettymys. Yritin selittää tilannetta konduktöörille ja näytin jopa pankkitilinotteita, mutta hän ei suostunut auttamaan meitä. Jäimme ilman junaa San Remosta ja lopulta jouduimme maksamaan yli 100 euroa lisämaksua. Kommunikointi oli hankalaa ja lopputulos oli todella turhauttava.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin lentokentältä Roomaan kulkevat liput

    Varasin viisi lippua lentokentältä Roomaan, mutta lippuja ei koskaan lähetetty minulle sähköpostitse niin kuin luvattiin. Olen lähettänyt kolme valitusta yhteydenottolomakkeella, mutta en ole saanut vastausta yhteenkään niistä. En tiedä minne tämän asian kanssa pitäisi mennä eteenpäin.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Italialainen junajärjestelmä

    Olin todella pettynyt Italian junajärjestelmään. Ennen olin ajatellut, että vain Deutsche Bahn on huono ja myöhästelee, mutta sitten saavuin Italiaan. Nyt minulla on aivan uusi arvostus Deutsche Bahnia kohtaan, koska Italian junajärjestelmä on täysin romahtanut. Junat ovat kolme tuntia myöhässä eikä heille tunnu olevan mitenkään tärkeää pysyä aikataulussa.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Matka Italiaan

    Jos matkustat Italiaan vain kerran, suosittelen välttämään Juna-avustaja-nimistä huijausta. He eivät todellakaan auta tarvittaessa ja asiakaspalvelu on todella huonoa. Kun menetin junani lentoni myöhästymisen takia, en voinut saada apua Juna-avustajalta, koska he eivät vastaa puheluihin ympäri vuorokauden. Jouduin ostamaan uuden lipun kaksi kertaa kalliimmalla hinnalla vain päästäkseni perille. Yhteydenotto asiakaspalveluun oli vaikeaa, ja minun piti odottaa 30 päivää hyvityksen selvittämiseksi. Kokemus oli todella pettymys ja stressaava, joten suosittelen varomaan tätä huijausta tulevissa matkoissa Italiaan.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin menopaluuliput Ternistä Roomaan

    Olen amerikkalainen ja asun Italiassa. Halusin ostaa menopaluuliput Ternistä Roomaan. Aluksi kaikki vaikutti olevan kunnossa, mutta sitten sain sähköpostin, jossa kerrottiin, että varaukseni oli peruttu, koska he eivät voineet vahvistaa tietojani. Viesti oli Briana K:ta ja siinä oli viite TRE-MY1F-LGCD-2Z6Y-B. En ymmärtänyt, miksi he eivät voineet tarkistaa tietojani, sillä minulla oli sekä italialainen että yhdysvaltalainen puhelinnumero, eikä kukaan ollut yrittänyt ottaa minuun yhteyttä.

    Yritin uudestaan toisella sähköpostilla ja toisella luottokortilla, mutta sain saman vastauksen. Tällä kertaa viesti oli Chris S:ltä ja siinä oli viite pyyntöön 175391 (30. tammikuuta) ja tilausnumeroon TRE-Z7ZZ-6GTZ-LW2U-J. Päätin soittaa heille, mutta vastaaja vastasi vain. Jätin viestin selittäen tilanteen ja pyysin heitä soittamaan minulle takaisin, mutta kukaan ei vaivautunut vastaamaan. Olin todella pettynyt saamastani palvelusta, tai oikeastaan sen puutteesta.


Muut katsoivat