Rail Europe - Kokonaisarvosana perustuu 21 arvosteluun
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (21)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Helppo ja nopea prosessi
Ei ollut vaikeaa löytää ja verrata eri vaihtoehtoja matkalleni. lopulta maksaminenkin sujui ihan helposti.
Varauksen hallinta on haastavaa
Sovellus Androidilla on aika hankala käyttää, eikä toi sivusto nyt ihan hirveen tyylikäs ole. Varsinkin muutoksien tekeminen ja peruutusten kanssa on aina haasteita. Olis kyl fiksua päivittää käyttöliittymä selkeämmäksi ja käyttäjäystävällisemmäks.
varaus Lissabonista Portoon
Varasin matkan Lissabonista Portugaliin, mut taisin kirjoittaa passinumeroni yhden kirjaimen väärin. Voiko siitä tulla ongelmia? Kaikki muu on kunnossa, mutta Rail Europelta ei vastata. Mitä neuvoja annatte tähän tilanteeseen?
Ostoprosessi helposti
Ostin liput täältä helposti ja kaikki tarvittavat ohjeet olivat selkeitä ja helppoja seurata. Lippujen nouto junaterminaalista sujui mutkattomasti, kiitos selkeiden ohjeiden.
Junalippu
Junalipun löytäminen ja varaaminen tältä sivustolta oli todella helppoa. Olen Interrail-passin omistaja ja sen käsittely sujui todella hyvin täällä. Aluksi tuntui vähän hankalalta, mutta lopulta kaikki sujui todella hyvin!
Helppo ja intuitiivinen
Oli todella helppo tehdä ostoksia tuolta sivustolta, kaikki oli selkeää ja yksinkertaista seurata. Tilauksen tekeminen sujui nopeasti ja ilman ongelmia. Asiakaspalvelu oli todella ystävällistä ja avuliasta, auttoivat heti kun minulla oli kysyttävää. Hintakin oli mielestäni sopiva suhteessa saamaani palveluun. Paketti saapui todella nopeasti ja oli hyvin suojattu, ei mitään vahinkoja matkalla. Olen todella tyytyväinen ostokseeni.
Junamatkalippujen varaaminen
Tilatut palvelut oli helppoja käyttää ja toimivat nopeasti, mutta en voinut varata kaikkia junavuoroja ja bussireittejä niin kuin halusin. Erityisesti harmitti, ettei ollut mahdollista varata Bernina-bussia tai Gotthard Panorama -junaa.
Osto selvästi
Kun mä ostin niitä junalippuja, niin nettisivut oli tosi helppo käyttää. Siellä oli paljon hyödyllistä tietoa junapasseista, ja kaikki oli selitetty selkeästi. Mä sain ostettua liput tosi helposti ja nopeasti, ilman mitään ongelmia.
Reittimatka junalla
Yksi toivottavasti satunnaista epäonnistumista matkalla, joka ei ollut täysin tyydyttävä. Ostin liput junamatkaa varten, mutta varatut paikat olivatkin vapaana, joten jouduin istumaan lattialla puolet matkasta. Lisäksi junamatka Pasausta Wieniin ei ollutkaan suora, vaan pysähtyi Linzissä ja jouduin etsimään toisen junan jatkaakseni matkaa. Tiedän, että tulvat aiheuttivat paljon ongelmia, mutta hieman enemmän informaatiota olisi auttanut tilannetta. Toivottavasti tulevilla matkoilla vastaavat tilanteet vältetään ja palvelu paranee.
1. luokan lippuja Euroopan junamatkalle
Firman palvelu oli ihan hirveä! Ostimme ekaluokan junaliput Wienistä Muncheniin äitini kanssa ja seisoimme neljä tuntia. Yritys ei suostunut palauttamaan mitään (pyysimme vain erotusta ekaluokan ja halvimman luokan väliltä), vaan hylkäsivät pyyntömme. Vältä tätä firmaa ja osta junaliput suoraan junayhtiön sivuilta.
Ostin junalippuja
Mä ostin junalippuja ja oli tosi kiva! Sain paljon vaihtoehtoja ja tietoa ja hinnat oli myös hyviä.
Ostin liput junamatkalle
Yleisesti ottaen palvelu oli ihan hyvää, mutta sivuston lataaminen oli aika hitaahkoa ja välillä se vaan jumitti, erityisesti kun tein monta hakua ja varauksia peräkkäin.
Matkailuliput Eurooppaan
Olen matkustanut Euroopassa muutaman kerran ja aina käyttänyt tätä palvelua lipun ostoon. Valikoima on laaja ja käyttö on helppoa, suosittelisin ehdottomasti kaikille, jotka suunnittelevat Euroopan reissua.
Ostosmatka virheellisellä päivämäärällä
Koska tein virheen varauksessani, jouduin lähettämään paniikissa sähköpostia. Sain kuitenkin nopeasti henkilökohtaisen vastauksen, joka auttoi minua korjaamaan virheeni ja tekemään oikean varauksen. Eurooppalaisten päivämäärät sekoittivat minua, koska ne ovat erilaisia kuin täällä Yhdysvalloissa.
Ostoprosessi
Oli tosi helppoa ostaa junaliput Rail Europelta, varsinkin sovelluksen kautta! Hakeminen oli todella vaivatonta ja käyttöliittymä selkeä. Sain liput heti sähköisesti, laitoin ne Apple Walletiin ja tallensin matka-kansioon. Näin ne oli helppo napata esiin asemalla valmiina lähtöön!
Ostin lippuja Rail Europen verkkosivustolta
Olen käyttänyt tätä palvelua aiemmin huhtikuussa ja toukokuussa ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Siksi tein uuden tilauksen Rail Europen verkkosivustolla, sillä se on helppokäyttöinen ja niiden valikoima on laaja.
Ostoni väärällä kortilla
Ostettiin vahingossa junalippu väärällä kortilla yli 2 kuukautta ennen matkapäivää. Vaikka otetti lisäsuojan, niin ne ei suostunut palauttamaan rahoja. Niiden palautuskäytäntö ja kolmannen osapuolen palautuskumppani on tosi tiukka ja ne asettavat ihan hulluja ehtoja palautukselle, joten se tekee siitä melkein mahdotonta. Ei kannata missään tapauksessa ostaa palautussuojaa, se on ihan turha. Parempi tehdä takaisinmaksu maksupalveluntarjoajan kautta.
Salasanan vaihto ongelma
Yritin vaihtaa salasanaani, mutta se oli vaivalloista hommaa. lopulta tuli ilmoitus, ettei salasanan vaihto onnistunut ja en löydä tiliäni.
Ostin junaliput.
Korjaaminen on ollut ihan huono homma ja kaupassa käynti oli ihan tuskaa.
satunnaiset istumapaikat
Prosessi meni hyvin siihen asti, kun saimme satunnaiset istumapaikat perheeni kanssa emmekä voineet istua yhdessä. Se oli pettymys, koska halusimme nauttia matkasta yhdessä. Toivottavasti tulevaisuudessa voisi pyytää istumapaikat etukäteen varmistaaksemme yhdessä istumisen.
Eniten ääniä arvostelu
satunnaiset istumapaikat
Lue lisää