Omio - Kokonaisarvosana perustuu 23 arvosteluun
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (23)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Hyvä palvelu aina
Palvelu oli aina hyvää. Britanniassa käytetty järjestelmä oli vähän erilainen kuin muissa matkakohteissamme, joten olin hetken hämilläni - mutta en koskaan huolissani, sillä Omio on aina luotettava. Soitin asiakaspalveluun, joka selitti kaiken minulle selvästi ja sai kaikki epäilykseni haihtumaan. Kaikki sujui hienosti!
Ostin junalipun
Annoin lähtöaikani takaaniksi, mutta jotain meni pieleen. Onneksi sain nopeasti apua asiakaspalvelusta ja sain lipun uudestaan lähetettynä sähköpostiini. Karen oli erittäin ystävällinen ja auttoi minua koko prosessin ajan. Iso kiitos! Oli todella ammattimaista toimintaa.
Olin hermoraunio ja Jorge O oli loistava!
Olen todella kiitollinen Jorgen avusta lippujen muutosten kanssa. Hän meni todella yli odotusten auttaakseen minua ja varasi kaiken uudelleen ajoissa. Olin sekoittanut päivät, mutta hän onnistui korjaamaan kaiken.
Ostoksia lipuista
Oon tosi tyytyväinen Omion asiakaspalveluun. Ne oli tosi nopeita ja avuliaita hoitaessaan ton lauttayhtiön kanssa sen peruuntuneen matkan. Ne oli ystävällisiä ja tehokkaita. Arvostan sitä, miten hyvin ne palveli!
Ostin vahingossa väärän päivämäärän
Asiakaspalvelu auttoi korjaamaan lippuni, mutta valitettavasti heidän täytyi antaa hyvitys ja veloittaa uusi lippu siitä. En huomannut hyvitystä heti, joten pankkitilini joutui venymään. Mielestäni sivusto hyötyisi ylimääräisestä painikkeesta ennen ostopäätöstä; joka pyytää tarkistamaan tarkat päivämäärät ja mahdollistaa niiden muuttamisen ennen kuin klikkaat OSTA. Oli vähän epäselvää, mitä olin ostanut, ja minun piti korjata paluulentoni.
My ticket date change
Melvin H antoi todella hyvää asiakaspalvelua! En voinut vaihtaa päivämäärää lippuun verkossa, mutta asiakaspalveluun yhteydenottaminen oli todellinen pelastus.
junalippujen ostaminen
Olin todella pettynyt ostokokemukseeni. Yritin ostaa junalippuja, ja raha kyllä lähti tililtäni, mutta en koskaan saanut varausnumeroa tai lippuja. Tämä aiheutti mulle aika paljon stressiä ja turhautumista. Toivottavasti jatkossa tällaisilta ongelmilta voitaisiin välttyä ja asiakaspalvelu olisi tarkempaa ja avuliaampaa.
Yhteysongelman vuoksi haku hukassa
Olen pettynyt Omion sivustoon, koska en löydä etsimääni yhteyttä, vaikka Google väittää sen olevan saatavilla. Sivusto ei anna tarvittavia tietoja ja menee hukkaan yrittäessäni löytää oikean reitin. En voi varata matkaa, koska tarvittava yhteys ei ole palvelussa.
Ostin bussilipun Lusitanieen
Otin yhteyttä asiakaspalveluun, ja he auttoivat mua löytämään oikean bussiyhteyden sinne minne mun piti mennä. Asiakaspalvelija oli tosi avulias ja mukava, ja sain varattua bussilipun ilman ongelmia.
E-Ticket
Onnistuin vahingossa poistamaan E-Ticketini, mutta lähetin sähköpostia Omioon ja sain varatun lipun vain kahdessa minuutissa. Todella nopeaa palvelua! Kiitos paljon!
Varauksen muutos
Olin tosi tyytyväinen siihen palveluun, jonka sain. Christian oli tosi avulias ja teki muutoksen varaukseen tosi nopeesti ja tehokkaasti. Kommunikointi englanniksi sujui tosi helposti.
liput Varsovan itäisestä asemalta Amsterdamin Sloterdijkiin
Ostin just kaks lippua reissuun Varsovasta Amsterdam Sloterdijkiin. Rahat on kyl velotettu mun tililtä, mut lippuja ei oo vielä tipahtanu postiluukusta. Oon jo pyytäny takas ne rahat, hmph.
Ongelmanratkaisu ja lentolippujen vaihto ilman lisäkuluja
Olin tosi tyytyväinen siihen, miten Omio auttoi mua ratkaisemaan mun ongelman ja vaihtamaan mun lentolipun ilman isoja lisäkustannuksia. Asiakaspalvelu oli tosi avuliasta ja ripeetä, mikä helpotti tilannetta tosi paljon. Voin ehdottomasti suositella niiden palveluita kaikille matkaajille!
Ostoskset pettymys
Ostin lipun, mutta se ei koskaan tullut perille. Yritin ottaa yhteyttä, mutta en saanut vastausta. En tiedä miten saan rahani takaisin.
Lippujen ostaminen Trondheim-Bodo reitille
En saanut hankittua niitä kolmea lippua, vaikka rahat olikin jo otettu tililtäni. Olin tosi pettynyt, kun en saanut mitään vahvistusta varauksesta enkä lippuja näkynyt missään. Toivon, että tää tilanne ratkeaa pian ja että saan mun rahat takaisin.
Lippujen osto
Aluksi ostin lipun, mutta en saanut vahvistusta eikä lippua, vaikka olin jo maksanut. Myöhemmin selvisi, että olin vahingossa sulkenut maksusivun. Menin yhteyteen asiakaspalveluun ja onneksi sain rahani takaisin 3 päivässä. Sen jälkeen päätin ostaa vielä kaksi junalippua ja varmistin huolellisesti, etten sulje maksusivua ennen maksua. Näin sain liput suoraan sähköpostiini. Joten kannattaa olla tarkkana, ettei vahingossa sulje maksusivua!
Juna- ja laivaliput
Matkani Omion kanssa sujui moitteettomasti. Laivalla sain mahtavaa apua asiakaspalvelusta, koska en ihan hahmottanut laivan sivuilla olevaa prosessia.
Birminghamista Eustoniin, on aikaa. Helppo sovelluksen käyttö. Paluumatkan ongelma hoidettu hyvin asiakaspalvelun toimesta.
Tässä pitkä arvostelu.
Matkamuutokset
Kevin oli mahtava! Hän oli todella avulias, ystävällinen ja mukava jutella auttaessaan minua tekemään matkamuutoksia. Jos hän siirtyisi American Airlinesille töihin, olisin todella onnellinen, heidän palvelussaan ei ole sitä samaa ammattitaitoa kuin mitä Kevinilta löytyy! Hän ehdottomasti ansaitsee kiitosta upeasta palvelustaan!
Virheellinen junalippujen ostos
Ostin junaliput vahingossa väärälle päivälle ja nyt yritän peruuttaa ne, mutta asiakaspalvelun tavoittaminen on hankalaa.
Eniten ääniä arvostelu
Junalippujen ostaminen
Lue lisää