cTrip Arvostelua

: 23
4% ostaisi täältä uudelleen

Oleellisin positiivinen arvio

  2024-03-19
Ostosvalituksen nopea ja sujuv
Ostin tuotteen, joka aiheutti ongelmia, mutta asiakaspalvelu oli todella nopeaa ja avuliasta. Sai... Lue lisää
Clara

Oleellisin negatiivinen arvio

  2024-05-31
Ticket cancellation without no
Varasin lennot CTripin kautta, mutta lipun peruuttaminen aiheutti minulle taloudellisia tappioita... Lue lisää
Terhi

Eniten ääniä arvostelu

  2024-01-11
Matkaostos, yksi lippu, odotta
Tuo matkatoimisto oli ehdottomasti surkein, missä olen ikinä asioinut. Ostin lennot menopaluu kak... Lue lisää
Yläjoki

Arvostelua (23)

  (1)

 (0)

  (14)

  (7)

  (1)

  • Ei arvosteluja vielä!

    Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.

  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostosvalituksen nopea ja sujuva käsittely

    Ostin tuotteen, joka aiheutti ongelmia, mutta asiakaspalvelu oli todella nopeaa ja avuliasta. Sain ratkaistua ongelman nopeasti ja sain myös hyvitystä vaivastani. Odotin pidempää prosessia, mutta olin positiivisesti yllättynyt siitä, miten nopeasti asia saatiin hoidettua. Arvostan myös sitä, että pyysitte anteeksi tapahtunutta. Tulevaisuudessa voisin harkita uudelleen ostamista teiltä, jos jokin vastaava ongelma tulisi eteen.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ticket cancellation without notice

    Varasin lennot CTripin kautta, mutta lipun peruuttaminen aiheutti minulle taloudellisia tappioita. Sen jälkeen vastuu siirtyi lentoyhtiölle Philippine's Royal Airille. He peruuttivat lipun, koska CTrip ei ollut toimittanut tarvittavia testituloksia. Lisäksi CTrip ei ollut ilmoittanut minulle tapahtumista mitään.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostoksen ongelmat

    Mä olin todella pettynyt koko ostosprosessiin. Palvelu oli ihan surkeeta ja se chatbotti oli ihan turha. Meni ihan sikana aikaa ja rahaa hukkaan. Vaikka ne asiakaspalvelijat oli kohteliaita, ne ei auttanut mua. Ne vaan siirs mut suoraan lentoyhtiön hoiviin ja päästi vastuusta. Oli ihan järkyttävä kokemus, rehellisesti sanottuna.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ongelmia lentojen varaamisessa

    Olen viettänyt pitkään aikaa Kiinassa ja käyttänyt Ctripin palveluita runsaasti. Valitettavasti mielestäni heidän järjestelmässään on isoja ongelmia. Kun yritän varata lentoja, tuntuu usein siltä, että liput loppuvat juuri kun olen pääsemässä maksusivulle. Tämä ärsyttää erityisesti silloin, kun matkustan kiinalaisen kumppanin kanssa, koska hinnat ja lentovaihtoehdot vaihtelevat niin paljon.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Lento varattu ilman matkatavaravaihtoehtoa

    Mun oli ihan ärsyyntyny, kun en pystyny lisäämään sitä matkalaukkua mun varaukseen! Se asiakaspalvelu oli ihan surkee ja epäreilu.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Lentolipun ostaminen

    Soitin heille uudelleen, ja sitten he sanoivat minulle soittamaan toiseen virastoon. Lopulta jouduin maksamaan lisämaksua 65 Australian dollaria, jotta voisin vaihtaa matkustajan tiedot. CTripin henkilökunta ei osannut tehdä sitä. Oli parempi maksaa enemmän kuin istua puhelimessa noin 3 tuntia.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostos hotelleihin

    Tilasin hotellihuoneen cTripin kautta, mutta en saanut hyvää palvelua ollenkaan. Koko elokuu 2020 meni ilman, että kuulin mitään hotellista. Yritin ottaa yhteyttä cTripin toimistoon Phuketissa, mutta palvelu oli todella huonoa. Täysin pettynyt kokemukseen!


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Lentojen varaus

    Tää on kyl ehdottomasti huonoin palveluntarjoaja, ne ois pitäny sulkee jo ajaa sitten. Älä käytä niiden palveluita. Ne on pettureita, ei auta yhtään ja väistelee oikeeta avun tarjoamista menemällä asiakkaan kanssa edestakaisin. Mun veljen lennot Wuhanista Shanghaihin peruttiin viimeks sekuntii. Hän ei pystyny yhdistää matkaa jatkuun. Nyt ne haluavat et se ostais naurettavan kalliin lipun eikä anna sille täyttä hyvitystä. Se on melkee laiton maahanmuuttaja Kiinassa tämän takia. Tää tapahtu heinäkuun yhdentenätoista. Vieläkään ei oo ratkaisua. Mikä hankaluus. Suosittelen vahvasti olemaan käyttämättä tätä palvelua. Ihan surkee palvelu.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Lento Peruutettu

    Olin yhteydessä heidän asiakaspalveluunsa pyytääkseni apua, mutta he halusivat enemmän rahaa uudelleenvarauksesta. Kun pyysin puhua esimiehelle, he kieltäytyivät ja sanoivat, että he tarjoavat parasta palveluaan politiikkonsa mukaisesti. Kun yritimme saada rahat takaisin, he halusivat vähentää suuren osan summasta. En suosittele tätä palvelua. Veljeni on jumissa Kiinassa ja tämä aiheuttaa meille ylimääräisiä kuluja majoituksen ja viisumin pidennyksen suhteen.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Lento Alicante-Hong Kong

    Firma on ihan kauhea! Mä ostin lennon Alicante-Hong Kong, mutta en saanut mahdollisuutta syöttää koko nimeäni (mä olen espanjalainen, joten mulla on kaks sukunimeä). Kun annoin passitietoni, laitoin koko nimeni ja annoin henkilötietoni oikein. Kuitenkin varauksessa oli jopa passini vanhentumispäivä väärin (cTripin vika taas kerran). Onneks mä tarkistin sen ja huomasin, ettei se ollut oikein. Nyt ne sanoo, ettei ne voi lisätä toista sukunimeäni eivätkä ne tiedäkään, voinko lentää. Mä soitin British Airwaysille, ja ne kertoi mulle, ettei tää pidä paikkaansa ja että cTripin pitäis ratkaista tää ongelma.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Lentojen peruutus

    Olin ihan pettynyt, kun mulle ilmoitettiin et mun lento on peruttu ja sit mä ootin vaan edelleen että saisin rahani takaisin. Asiakaspalvelu ei oikein auttanut, ne vaan toistivat samaa asiaa puhelimessa. Mutta sitten vihdoinkin sain rahani takaisin seuraavana päivänä vähän sen jälkeen kun oli tullut päivitys sähköpostiin, ja se oli kyllä todellinen helpotus.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Hotellin varaaminen

    Yritin varata hotellia cTripistä, mutta hakutoiminto ei toiminut kunnolla. Riippumatta siitä, mitä päivää tai paikkaa valitsin, en saanut tuloksia näkyviin. Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja he kertoivat minulle, että tilini hakutoiminto on rajoitettu epänormaalin haun takia. En ole tehnyt mitään epänormaalia hakua, enkä edes tiedä, mikä sellainen olisi. Kysyin vastuuhenkilöltä, milloin ja miksi minulle oli asetettu rajoitus, mutta hän ei suostunut kertomaan. Hänen mukaansa voin käyttää muita toimintoja, paitsi hotellivarausta, tai soittaa heidän asiantuntijoilleen varauksen tekemiseksi, mikä ei ollut mielestäni järkevää. Jos en pysty käyttämään hakutoimintoa teknisten ongelmien takia, niin ymmärrän sen ja odotan ongelman korjaamista. Mutta saada rajoitus tililleni virheestä, jota en ole tehnyt, on mielestäni naurettavaa! Olen yrittänyt selvittää väärinkäsitystä, mutta sain aina saman vastauksen, että rajoitusta ei poisteta epänormaalin haun takia. En todellakaan ymmärrä, mitä epänormaali haku koski ja milloin olen sen tehnyt. En ole pystynyt tekemään normaalia hakua, joten miten olisin voinut tehdä epänormaalin haun?


Muut katsoivat