cTrip23 arvostelua
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (23)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Ticket cancellation without notice
Varasin lennot CTripin kautta, mutta lipun peruuttaminen aiheutti minulle taloudellisia tappioita. Sen jälkeen vastuu siirtyi lentoyhtiölle Philippine's Royal Airille. He peruuttivat lipun, koska CTrip ei ollut toimittanut tarvittavia testituloksia. Lisäksi CTrip ei ollut ilmoittanut minulle tapahtumista mitään.
Ostoksen ongelmat
Mä olin todella pettynyt koko ostosprosessiin. Palvelu oli ihan surkeeta ja se chatbotti oli ihan turha. Meni ihan sikana aikaa ja rahaa hukkaan. Vaikka ne asiakaspalvelijat oli kohteliaita, ne ei auttanut mua. Ne vaan siirs mut suoraan lentoyhtiön hoiviin ja päästi vastuusta. Oli ihan järkyttävä kokemus, rehellisesti sanottuna.
Ongelmia lentojen varaamisessa
Olen viettänyt pitkään aikaa Kiinassa ja käyttänyt Ctripin palveluita runsaasti. Valitettavasti mielestäni heidän järjestelmässään on isoja ongelmia. Kun yritän varata lentoja, tuntuu usein siltä, että liput loppuvat juuri kun olen pääsemässä maksusivulle. Tämä ärsyttää erityisesti silloin, kun matkustan kiinalaisen kumppanin kanssa, koska hinnat ja lentovaihtoehdot vaihtelevat niin paljon.
Lento varattu ilman matkatavaravaihtoehtoa
Mun oli ihan ärsyyntyny, kun en pystyny lisäämään sitä matkalaukkua mun varaukseen! Se asiakaspalvelu oli ihan surkee ja epäreilu.
Lentolipun ostaminen
Soitin heille uudelleen, ja sitten he sanoivat minulle soittamaan toiseen virastoon. Lopulta jouduin maksamaan lisämaksua 65 Australian dollaria, jotta voisin vaihtaa matkustajan tiedot. CTripin henkilökunta ei osannut tehdä sitä. Oli parempi maksaa enemmän kuin istua puhelimessa noin 3 tuntia.
Ostos hotelleihin
Tilasin hotellihuoneen cTripin kautta, mutta en saanut hyvää palvelua ollenkaan. Koko elokuu 2020 meni ilman, että kuulin mitään hotellista. Yritin ottaa yhteyttä cTripin toimistoon Phuketissa, mutta palvelu oli todella huonoa. Täysin pettynyt kokemukseen!
Lentojen varaus
Tää on kyl ehdottomasti huonoin palveluntarjoaja, ne ois pitäny sulkee jo ajaa sitten. Älä käytä niiden palveluita. Ne on pettureita, ei auta yhtään ja väistelee oikeeta avun tarjoamista menemällä asiakkaan kanssa edestakaisin. Mun veljen lennot Wuhanista Shanghaihin peruttiin viimeks sekuntii. Hän ei pystyny yhdistää matkaa jatkuun. Nyt ne haluavat et se ostais naurettavan kalliin lipun eikä anna sille täyttä hyvitystä. Se on melkee laiton maahanmuuttaja Kiinassa tämän takia. Tää tapahtu heinäkuun yhdentenätoista. Vieläkään ei oo ratkaisua. Mikä hankaluus. Suosittelen vahvasti olemaan käyttämättä tätä palvelua. Ihan surkee palvelu.
Lento Peruutettu
Olin yhteydessä heidän asiakaspalveluunsa pyytääkseni apua, mutta he halusivat enemmän rahaa uudelleenvarauksesta. Kun pyysin puhua esimiehelle, he kieltäytyivät ja sanoivat, että he tarjoavat parasta palveluaan politiikkonsa mukaisesti. Kun yritimme saada rahat takaisin, he halusivat vähentää suuren osan summasta. En suosittele tätä palvelua. Veljeni on jumissa Kiinassa ja tämä aiheuttaa meille ylimääräisiä kuluja majoituksen ja viisumin pidennyksen suhteen.
Lento Alicante-Hong Kong
Firma on ihan kauhea! Mä ostin lennon Alicante-Hong Kong, mutta en saanut mahdollisuutta syöttää koko nimeäni (mä olen espanjalainen, joten mulla on kaks sukunimeä). Kun annoin passitietoni, laitoin koko nimeni ja annoin henkilötietoni oikein. Kuitenkin varauksessa oli jopa passini vanhentumispäivä väärin (cTripin vika taas kerran). Onneks mä tarkistin sen ja huomasin, ettei se ollut oikein. Nyt ne sanoo, ettei ne voi lisätä toista sukunimeäni eivätkä ne tiedäkään, voinko lentää. Mä soitin British Airwaysille, ja ne kertoi mulle, ettei tää pidä paikkaansa ja että cTripin pitäis ratkaista tää ongelma.
Lentojen peruutus
Olin ihan pettynyt, kun mulle ilmoitettiin et mun lento on peruttu ja sit mä ootin vaan edelleen että saisin rahani takaisin. Asiakaspalvelu ei oikein auttanut, ne vaan toistivat samaa asiaa puhelimessa. Mutta sitten vihdoinkin sain rahani takaisin seuraavana päivänä vähän sen jälkeen kun oli tullut päivitys sähköpostiin, ja se oli kyllä todellinen helpotus.
Hotellin varaaminen
Yritin varata hotellia cTripistä, mutta hakutoiminto ei toiminut kunnolla. Riippumatta siitä, mitä päivää tai paikkaa valitsin, en saanut tuloksia näkyviin. Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja he kertoivat minulle, että tilini hakutoiminto on rajoitettu epänormaalin haun takia. En ole tehnyt mitään epänormaalia hakua, enkä edes tiedä, mikä sellainen olisi. Kysyin vastuuhenkilöltä, milloin ja miksi minulle oli asetettu rajoitus, mutta hän ei suostunut kertomaan. Hänen mukaansa voin käyttää muita toimintoja, paitsi hotellivarausta, tai soittaa heidän asiantuntijoilleen varauksen tekemiseksi, mikä ei ollut mielestäni järkevää. Jos en pysty käyttämään hakutoimintoa teknisten ongelmien takia, niin ymmärrän sen ja odotan ongelman korjaamista. Mutta saada rajoitus tililleni virheestä, jota en ole tehnyt, on mielestäni naurettavaa! Olen yrittänyt selvittää väärinkäsitystä, mutta sain aina saman vastauksen, että rajoitusta ei poisteta epänormaalin haun takia. En todellakaan ymmärrä, mitä epänormaali haku koski ja milloin olen sen tehnyt. En ole pystynyt tekemään normaalia hakua, joten miten olisin voinut tehdä epänormaalin haun?
Ostin lippuja matkailusivustolta
Ctripillä on epäreilu hinnoittelupolitiikka, kun alkuperäiset hinnat eivät vastaa lopullista hintaa, kun maksaa. Joka kerta kun olen yrittänyt varata lentoja eri kohteisiin ja eri päivämäärille, tämä on tapahtunut. Tuntuu siltä, että Ctrip yrittää huijata ihmisiä ohjaamalla heidät ensin sivustolleen ja sitten pakottaa heidät ostamaan kalliimmalla hinnalla. Todella halpaa toimintaa.
Lentolippu toukokuussa 2022
Ostin lentolippuni toukokuussa 2022, ja oli tarkoitus lentää Kiinasta heinäkuussa. Valitettavasti lennon osa peruttiin vain muutama päivä ennen lähtöä ilmoittamatta syytä perumiselle. Otin yhteyttä cTripin asiakaspalveluun, josta vahvistettiin lennon peruminen. He sanoivat tehneensä pyynnön vaihtolennolle ja kehottivat odottamaan noin 24 tuntia muutoksen voimaantuloon. Päivä päivältä tilanne muuttui toistoksi, kun he väittivät tehneensä pyynnön vaihdolle ja pyysivät minua odottamaan - mitään ei kuitenkaan tapahtunut. Lisäksi he alkoivat pyytää enemmän rahaa, melkein kaksinkertaisen alkuperäisen summan.
Ostosvalituksen nopea ja sujuva käsittely
Ostin tuotteen, joka aiheutti ongelmia, mutta asiakaspalvelu oli todella nopeaa ja avuliasta. Sain ratkaistua ongelman nopeasti ja sain myös hyvitystä vaivastani. Odotin pidempää prosessia, mutta olin positiivisesti yllättynyt siitä, miten nopeasti asia saatiin hoidettua. Arvostan myös sitä, että pyysitte anteeksi tapahtunutta. Tulevaisuudessa voisin harkita uudelleen ostamista teiltä, jos jokin vastaava ongelma tulisi eteen.
Peruutettu lento, hidas hyvitys
Sain viallisen tuotteen SQ:lta ja jouduin odottamaan yli kolme kuukautta hyvityksen saamiseksi, vaikka heidän pitäisi olla nopeita asiakkaiden hyvittämisessä. Liian pitkä aika, mutta lopulta sain rahani takaisin.
Matkalippu
Jos sinulla on asiaa oikeuteen, niin ota ihmeessä yhteyttä minuun tai jätä vastaus tänne. He eivät voi jättää meitä huomioimatta. Tällä hetkellä olen Kiinassa, joten voin hoitaa asioita heidän kanssaan tarvittaessa. Suosittelen muita harkitsemaan muita vaihtoehtoja heidän palvelujensa sijaan. Vaikka he saattavat vaikuttaa halvemmilta, eivät he sitä ole. Kannattaa harkita suoraan lentoyhtiöltä ostamista... Terveisiä
Lentoasema Pekingistä Seoulista
Viime viikonloppuna mä olin lähdössä matkalle ja mun lento laskeutui myöhään klo 23 Maanantai-iltana. Harmillisesti missasin tärkeän liiketapaamisen. Ja paluumatkalla oli yli 2 tunnin viivästys! Eikä Ctrip antanut minkäänlaista varoitusta. Se oli todellinen katastrofi! Lisäksi menin tuhlaamaan koko viikonlopun, rahaa meni hukkaan ja en koskaan päässyt siihen liiketapaamiseen. Yritin ottaa asian puheeksi Ctripin kanssa ja pyysin jonkinlaista korvausta niiden epäpätevyydestä, mutta sain vain tekosyitä ja lopulta he jopa löivät luurin korvaan. Joten siinä sitä nyt on, maksaa palvelusta mitä ei koskaan saa. Täysin surkeaa ja turhauttavaa!
Maksoin lipusta sitten ne peruuttivat sen!
Ostin lipun Skyscannerin kautta ja tunnin kuluttua maksun käsittelystä ilmoitettiin, että kaikki liput olivat loppuunmyyty?! Miksi veloitetaan kortiltani ennen kuin varmistetaan, onko paikkoja saatavilla? Tämä on todella ärsyttävää. Kun sitten sain tietää, että he olivat peruneet lennoni, oli liian myöhäistä ja kaikki liput olivat liian kalliita! Kannattaa ehdottomasti välttää tätä epäluotettavaa yritystä...
lennot hankittu Ctripin kautta
Ostin lennot marraskuuta varten ja kaikki meni ihan pieleen! Ennen lentoa ne perui osan matkasta ja nyt en saa takaisin rahoja. En voi suositella tätä kokemusta!
Lippuvaraus
Kokemus cTripiltä oli pettymys. Onnistuin varaamaan lipun, mutta en koskaan saanut varausvahvistusta sähköpostiini, joten jäin lennolta käyttämättömän lipun kanssa. Kun yritin saada apua tilanteeseen cTripiltä, he eivät halunneet auttaa, joten päätin ottaa yhteyttä luottokorttiyhtiöön ja pyytää maksun pidättämistä. Tämän seurauksena sain jopa uhkaavia puheluita keskellä yötä. Yhteenvetona, todella epärehellistä ja epäeettistä toimintaa.
Tietoa cTrip
cTrip, nykyisin tunnettu nimellä Trip.com Group, on Kiinan johtava online-matkatoimistopalvelujen tarjoaja. Yritys perustettiin vuonna 1999, ja se on sittemmin kasvanut kansainväliseksi toimijaksi matkailualalla. Trip.com Group tarjoaa kattavan valikoiman matkailupalveluita, kuten lentojen ja hotellien varauksia, matkapaketteja sekä matkaopaspalveluita. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Shanghaissa, ja se palvelee asiakkaita maailmanlaajuisesti modernien teknologiaratkaisujen avulla.
Bonus!
📊 Miten cTrip loisti sinulle?
Yhteystiedot
Unit 3002, 30/F., Paul Y. Centre, 51 Hung To Road, Kwun Tong, Kowloon, Hong Kong
Hong Kong
Hong Kong
Kategoriat cTrip
Loma & Matkailu | Lentoliput | Majoitus | Kaupunkilomat
Sivustatistiikka
Seite online seit: 18. helmikuuta 2022
Letzte aktualisierung: 29. marraskuuta 2024
Eniten ääniä arvostelu
Koronan vuoksi peruuntuneen ma
Ctrip ei ole välittänyt meistä asiakkaina, vaan päättänyt pitää rahamme sen sijaan että olisi palauttanut ne. Valtio kielsi matkustamisen koronan vuoksi ja tilasimme palautettav... Lue lisää: Samu