Saramart - Kokonaisarvosana perustuu 28 arvosteluun
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (28)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Ostin mukavan puseron
Olisin ollut niin iloinen, jos olisin saanut sen paidan, mutta se ei ole vielä saapunut, vaikka sen pitäisi.
"kysely tilaukseen liittyen"
Tilasin tuotteita ja kysyin niistä jotain, ja sain tosi nopeasti vastauksen asiakaspalvelusta. Oli kyllä hyvä palvelu!
"Tilaus hävisi"
Eilen mä tein ton tilauksen, mut ny ku meen tarkistaa sen, ni siel lukee et toi tuote ei oo olemassa. Myös mun tallennetut tuotteet on kadonnut... mikä juttu? Mä haluaisin jutella asiakaspalvelun kanssa.
Nopea toimitus ja hyvä laatu
Olen tosi tyytyväinen siihen, että tein ostoksen täältä. Paketti saapui tosi nopeasti ja tuote oli huippulaatuinen. Lisäksi asiakaspalvelu oli todella ystävällistä ja vastasi kysymyksiin nopeasti. Kaiken kaikkiaan olen tosi iloinen siitä, miten kaikki sujui täällä.
Paketti ei saapunut
En ole vielä saanut vastausta sähköpostiini, vaikka lähetin sen tilausnumeron ja ongelman liittyen paketin saapumiseen. Olisin kiitollinen, jos saisin vastauksen ja ratkaisun mahdolliseen ongelmaan.
tilaus
Odottakaahan hetki, että myyjä tekee tutkimuspyynnön. Olen ihan ärsyyntynyt tähän tilanteeseen ja en oikein ymmärrä, miksi tilaustani ei pystytä seuraamaan ja toimittamaan kunnolla.
Ostoksen tekeminen
Liityin pari viikkoa sitten ja tili on edelleen rajoitettu. Haluaisin kovasti tehdä ostoksia mutta en voi, kun tili on vielä rajoitettu. Voitaisko auttaa mua tässä? Tää tilanne on ärsyttävä ja toivon, että se saadaan nopeesti kuntoon.
maksuongelmat
Äskettäin yritin maksaa Sara Marketin sovelluksella Apple Paylla, mutta sain koko ajan ilmoituksen 'yritä uudelleen'. Yritin monta kertaa, mutta maksu ei onnistunut ja tila jäi vaan 'odottavaksi'. Tämä aiheutti mulle hämmennystä ja epävarmuutta siitä, että veloitetaanko mua tilauksesta, joka ei ollut vahvistettu. Vaikka tuotteet ja palvelu Sara Marketilla on hyvää tasoa, niin ilmeinen ongelma maksujen käsittelyssä pitää pikaisesti korjata. Toivon, että yritys pystyy parantamaan tekniikkaansa, jotta vältyttäisiin tällaisilta asiakkaan epämukavuuksilta. Toivoisin todella, että he eivät vie mun rahoja ilman, että tilaus saadaan päätökseen.
Virheellinen tilaus
Arvostelu on todella pitkä ja siinä käsitellään monia eri asioita.
Ongelma sovelluksen avaamisessa
Olen pettynyt siihen, että en voi avata sovellusta, koska koko ajan ilmoitetaan, ettei ole yhteyttä Internetiin, vaikka tiedän, että yhteys on. Olen yrittänyt ratkaista ongelman sulkemalla puhelimen ja poistamalla ja asentamalla sovelluksen uudelleen, mutta mikään ei auta. En tiedä, mitä voin tehdä enää. Kiitos
Vaatteet
Tilasin sieltä vaatteita ja ne oli tosi hienoja, aina tyytyväinen ostoksiini. Toimitus tuli nopeasti ja palvelu oli mahtavaa. Oon tosi pettynyt, kun tää nettisivusto on suljettu. Toivottavasti se palaa pian takaisin!
Ei tarpeeksi
Olin vähän pettynyt valikoimaan, kun en löytänyt etsimiäni tuotteita. Olisin toivonut enemmän vaihtoehtoja ja parempaa valikoimaa.
Ostin vaatteita
Oon ostanut kaikkea täältä ja oon aina ollut tyytyväinen, mut sit yks tilaus jäi jumiin tullissa enkä tiedä mitä teen! Haluan vaan tietää tuuuko se ikinä perille...
Kaksi kaunista paitaa ja laukku, Gucci-lompakko aviomiehelle
Hankin kaksi tosi upeeta paitaa, laukun ja Gucci-lompakon mun miehelle. Kaikki tavarat oli tosi laadukkaita ja vastas just sitä mitä odotin. Laukku ja lompakko on erityisen hienoja ja ne on jo saanu tosi paljon kehuja kavereilta. Iso kiitos vielä kerran!
Ostin tuotteen verkosta
Olen tilannut sun verkkokaupasta monta kertaa ja yleisesti ottaen oon ollu tosi tyytyväinen sun palveluun ja tuotteisiin. Mutta viime kerralla mä huomasin, että paketista puuttu yks juttu, jonka mä olin jo maksanu. Oon yrittäny ottaa yhteyttä ja selvittää tätä, mutta en oo vieläkään saanu mitään vastausta. Toivottavasti tää ongelma saadaan korjattua nopeesti ja mä saan joko sen puuttuvan tuotteen tai sitten hyvityksen.
"verkkosivusto, ongelma, valkoinen sivu"
Oon yrittäny avata sitä Hacoon brändisivuu eri puhelimilla ja iPadeilla, mut ei valitettavasti tapahdu mitään. Sivu pysyy vaan valkosena. Tää on ärsyttävää ja pettymyksellistä.
Peruutettu tilaus, rahojen palautus
Tilasin täältä mutta peruutin tilauksen ja pyysin rahojen palautusta suoraan. En ole saanut vahvistusviestiä palautuksesta eikä sitä näy missään sovelluksessani.
logistiikkapaketti
Viikko sitten tilaamani tuote on vieläkin matkalla ja turhaan odottelen sitä. Toimituksen hitaus ärsyttää ja haluaisin tietää, miksi tilaus viivästyy.
syntymäpäivän muutos
Hei! Mä ostin synttäripäivän muutoksen sen jälkeen kun mun tytär vahingossa laittoi oman synttäripäivänsä tilaukseen. Yritin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, mutta vastaus kesti ihan liian kauan. Onneks sain sitten kuitenkin muutettua mun synttäripäivän oikeaksi. Toivottavasti vastaavat tilanteet hoidetaan jatkossa nopeammin ja tehokkaammin.
Ekologiset vaatteet
En ymmärrä, miksi valikoima on niin suppea ja miksi kaikki näyttävät samalta! En löytänyt yhtään tuotetta, joka olisi erottunut massasta. Miksi kaikki ovat samanlaisia eikä mitään uniikkia löydy? Odotin enemmän vaihtoehtoja ja persoonallisempia vaatteita, mutta kaikki vaikutti tasapaksulta massalta, mikä oli pettymys.
Eniten ääniä arvostelu
Ostokset verkossa
Oon tehny useita ostoksia tästä nettisivustosta sovelluksen kautta ja aina oon ollu tyytyväinen. Tuotteet on aina saapunu nopeesti, hyvin pakattuna ja just niin kuin kuvauksessa... Lue lisää: Bella Veijonen