Nordic Nest Kokonaisarvosana perustuu 5 arvosteluun
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (5)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Hyvin pakattu ja nopea toimitus
Tuotteen laatu oli erinomainen, tavarat oli huolellisesti pakattu ja ne saapuivat täydellisessä kunnossa. Toimitus oli nopea, tuli viikon sisällä tilauksen tekemisestä juuri sopivasti ennen lomia kuten oli luvattu. Olen erittäin tyytyväinen palveluun ja aion ehdottomasti tilata täältä uudelleen tulevaisuudessa!
Lamp purchase, delivery issues
Yritin ostaa lamppua ja odotin viikkoja. Kun toimituspäivä oli ohi, päätin lähettää sähköpostin tiedustellakseni. En saanut vastausta sähköpostiini ja lopulta tilaus peruutettiin. Ei haittaa, mutta asiakkaille vastaamatta jättäminen on huonon palvelun merkki ja voi johtaa epäonnistumiseen liiketoiminnassa.
Moomin mug cups purchase
Ostin äskettäin joitakin Muumi-mukikuppeja verkosta ja täytyy sanoa, että olin erittäin tyytyväinen kokemukseeni. Tilauksen tekeminen oli helppoa ja käyttäjäystävällistä. Verkkosivusto oli helppo navigoida, ja arvostin mahdollisuutta käyttää alennuskoodia ostokseni yhteydessä. Myöhemmin kuitenkin huomasin, että olisin voinut saada suuremman alennuksen tilaamalla uutiskirjeen eri verkkosivustolta.
Tyytyväinen asiakaspalveluun
Asiakaspalvelu oli englanninkielistä, mutta todella avuliasta. Vaikka en onnistunut lisäämään unohtunutta tuotetta aiempaan tilaukseeni, he päättivät hyvittää toimituskulut, mikä oli mielestäni todella asiakasystävällistä. He selvästi panostavat asiakaskokemukseen ja pitävät huolta asiakkaistaan.
Tilaus oli katastrofi
Ensimmäinen tilaus meni kyllä ihan pieleen - jotenkin oli epäselvää, oliko tuote oikeasti varastossa, eikä suomenkielistä asiakaspalvelua ollut saatavilla. Palautuksen kanssa meni aikaa ja vaivaa, jouduin lähettelemään useita viestejä vain saadakseni asiaani edes eteenpäin. Ja sitten vielä Klarnalta tuli ikävä lisäselvityspyyntö joulupäivänä, koska Nordic Nest ei ollut hoitanut palautustani kunnolla. Siinä meni turhaan aikaa ja energiaa joulunpyhinä. Ja se asiakastyytyväisyyskyselykin oli ihan ongelmallinen, kun "erittäin tyytymätön" oli niin epämääräinen asteikolla. Kaiken kaikkiaan tosi huono kokemus.
Eniten ääniä arvostelu
Tyytyväinen asiakaspalveluun
Lue lisää