Logitech Arvostelua
Dataene til denne bedriften er sjekket for nøyaktighet og verifisert. Det er trygt å besøke dens offisielle nettsted. Vi er overbevist om at online gjennomsiktighet og sikkerhet oppmuntrer alle bedrifter til å verifisere seg hos oss, slik at de vet hvor man kan handle pålitelig og sikkert.
Arvostelua (20)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Ostopaikkana monia vuosia
Olen käynyt takaisin ostospaikassa useaan otteeseen, koska he ovat vaihtaneet viallisia tuotteita. Viimeksi puhelimeni oli jo yli takuuaikansa, mutta silti he suostuivat vaihtamaan sen, koska siinä oli kaapeliongelma. Myös pelinäppäimistöni on kestänyt jo 10 vuotta ilman hidastumisen merkkejä.
Hädänalainen gaming-headset
Yli kahden vuoden takuun umpeutumisen jälkeen he vaihtoivat mikrofonin ja johdon gaming-kuulokkeistani. Oli uskomatonta asiakaspalvelua ja he todella tukivat tuotteitaan. Suosittelen heitä todella paljon, sillä heillä on loistava valikoima teknologiaa. Ostan aina heidän tuotteitaan.
Ostos hiiren
Aina kun tämä ohjelmisto päivittyy, niin kaikki menee ihan sekaisin. En voi edes pelata kun koko hiiri ei toimi. Pitää ostaa uusi hiiri, en enää koskaan osta mitään tästä firmasta. Kamalaa! Lagaa viisi sekuntia aina päivityksen jälkeen, eihän tollaista voi olla! Nappulat eivät toimi, miten tollainen voi olla mahdollista? Nyt on kyllä tarpeeksi, en mene enää näihin juttuihin. Logitech, ettekö tajua että näillä päivityksillä aiheutatte vain ongelmia? Luonnon tuhoajia! Roskakoriin vaan koko jutut! Uhhh, en voi edes kuvailla miten vihainen olen tälle firmalle.
Ostin langattoman hiiren
En ollut tyytyväinen siihen langattomaan hiireen, jonka ostin. Se ei liikkunut tasaisesti eikä toiminut kunnolla. Yritin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun apua saadakseni, mutta vastaanotto oli heikko enkä saanut tarvittavia ratkaisuja ongelmiini. Kaiken kaikkiaan olin pettynyt niin tuotteeseen kuin palveluunkin.
2 näppäimistöä menny rikki
Mua harmittaa tosi paljon, kun mulle meni rikki kaks näppäimistöö samalla kertaa. Toinen oli tosi paljon käytetty ja toinen melkein uus. Kummassakin näppäimistössä oli sama ongelma, joskus ne ei reagoinu siihen mitä painoin, ja välillä samat näppäimet tuli monta kertaa peräkkäin. Ensi kerralla valitsen eri merkin.
Ongelmat logitechin K400+ langattoman näppäimistön kanssa
Langaton näppäimistö petti monta kertaa. Näppäimet keräävät pölyä, valo ei näy päällä tai pois päältä, isot kirjaimet eivät toimi, näppäimet ovat kankeita, paristot on vaihdettava usein, pariston kontaktit eivät toimi kunnolla, keltainen painike on arvoitus, kirjaimet kuluvat näppäintarroista 18 kuukauden jälkeen. Ei suositella, hanki joku toinen vaihtoehto.
Tilaamisprosessi
Logitechin tilaaminen oli ihan katastrofi alusta loppuun. En vaan ymmärrä, miksi se tuntuu niin hankalalta saada tilaus tehtyä niiden sivustolla. Ja toi toimitustapa! Ei vaan onnistu millään. Onneks on Amazon, sieltä saa samat tuotteet paljon helpommin. Säästää aikaa ja hermoja.
Ostoksen palautus
Tiedotin heille tilanteestani ja kysyin, mihin asiat ovat jumittuneet. Olen jo aloittanut selvittelemään tätä konfliktia PayPalin kautta. Logitech väittää, etteivät he voi palauttaa rahoja ennen kuin PayPal-tapaus on selvitetty. Mielestäni tämä on epäreilua. Tuntuu hyvin epäammattimaiselta ja epäilyttävältä, että he venyttävät käsittelyaikoja näin.
Ostin ohjauspyörän
Oon yrittäny tään firman kanssa moneen otteeseen ja ihan turhauttavaa. Neljä ohjauspyörää kahen vuoden aikana, niin kyllähän ne vielä takuun alla meni. Ei ne vaan kestä, napit aina reagoi itestään. Pitäs vaa noudattaa ohjekirjaa tai palauttaa se ja sit taas sama homma uudestaan kuukauden tai kahen päästä. Niin huono laatu. Niitten omat päivitykset kaataa niitten oman ohjelmiston ja laitteen. Tää on ihan kauheeta.
langaton näppäimistö
Langattoman näppäimistön kantama ei pidäkään oikein paikkaansa. Vaikka sanotaan sen olevan 10 metriä, niin todellisuudessa ongelmia alkaa jo 3-4 metrin etäisyydellä. Moni näppäimistö on mennyt rikki tällä lyhyellä etäisyydellä. Ihan vaan turhauttavaa, eikö?
odottamaton viivästys
Olen tosi pettynyt Logitechin palveluihin. Oon odottanu sitä tilaamaani näppistä melkein kuukauden, mut sitä ei oo vieläkään tullu. Se näkyy toimitettuna, muttei me olla saatu mitään.
Ostin kaksi MX-hiirtä
Asiakaspalvelu oli aivan karmeinta, mitä mä oon kokenut näiden yli 20 vuoden aikana mun IT-uralla. Mä tilasin kaks MX-hiirtä ja ne lähetti mulle vaan yhen. Sit ne vielä epäilivät mua ja mun rehellisyyttä tilauksesta, vaikka kuvasta näki selvästi, ettei niiden lähettämään laatikkoon olis mahtunut ees pienintäkään esinettä, saatikka sit toista hiirtä. Siinä meni yli kuukausi ennen ku mä sain sen uuden hiiren. Zone 900 -kuulokkeet oli ihan täyttä skeidaa, niiden piti sisältää melunvaimennusmikrofoni, mutta se ei toiminut. Ne väitti sen johtuvan vanhentuneesta ohjelmistosta. Ne ei lähettäneet mulle uutta tuotetta tilalle, vaan mä jouduin lähettämään ne vialliset takasin ja vasta sitten sain sen uuden tuotteen. Muistinko mainita, että mä odotin kaks kuukautta sen korvaavan tuotteen saamiseen? Muistinko mainita, että se korvaava tuote oli täysin samalla ohjelmistoversiolla kuin neidän tukihenkilö sano et oli viallinen. Mä hajotin sen palasiksi ja tilasin EPOSilta! Tää on viimenen kerta ku mä ostan täältä mitään.
Ostin tuotteen verkkosivustolta
Olen tosi pettynyt mun tilaukseen. Mun piti saada tarvike kahdessa päivässä mut ei oo vieläkään tullut. Juteltiin asiakaspalvelun kanssa viime perjantaina ja ne lupas escalataa tilauksen. Sen jälkeen en oo saanut mitään tietoo. Sain sähköpostia että tilaus on lähetetty mut seurantalinkki ei toimi. En tiiä oonko mä huijattu vai onko ne vaan tosi epäpäteviä.
Eniten ääniä arvostelu
Sain lahjaksi näppärän hiiren
Lue lisää