Kaikki arvostelut J. Lind
Review tietoa: Acer
Epäonnistuneet tilaukset
Yritin tehdä tilausta neljä kertaa, mutta kaupassa on ongelmia maksujen hyväksymisessä. Tarkistin pankissani ja ongelma on kaupan puolella. Kukaan ei tunnu välittävän. Acerin tekninen tuki vastaa vasta 3-4 päivän päästä. Kaikki vastaukset ovat sellaisia kuin "no niin, jotain meni pieleen, emme tiedä mikä se on emmekä ole kiinnostuneita. Mukavaa päivänjatkoa, tiketti suljettu." Kukaan ei edes yritä ymmärtää ongelmaa, näyttää siltä, että kukaan ei ole kiinnostunut auttamaan. He pilasivat lomamme, sillä en ehtinyt ostaa oikeaa lahjaa ajoissa.
Review tietoa: Logitech
Hiilari hiiri
Olen ostanut hiiriä jo vuosikymmenten ajan. Viimeisin hankintani oli sellainen, jossa oli on/off-kytkin, mutta jostain syystä se aiheuttaa minulle vaan ongelmia. En saa sitä toimimaan kunnolla, vaikka olen vaihtanut pariston useita kertoja. En oikein ymmärrä, miksi tämä ongelma on tullut vastaan, mutta en enää käytä kyseistä hiirtä. Se on ihan turhake!