Helen - Kokonaisarvosana perustuu 10 arvosteluun

10% ostaisi täältä uudelleen




Esilletuotut Arvostelut

Oleellisin negatiivinen arvio

  2024-01-22
Sähköä
Tällä firmalla on huonoin asiakaspalvelu mitä minulla on koskaan ollut. Alkuperäinen sopimus muut...Lue lisää
Saara

Eniten ääniä arvostelu

  2021-04-20
Aivan paska firma
Aivan täyttä paskaaa koko firma, kusettavat ja sanovat että ei muka perusmaksua mutta se on hetke...Lue lisää
dd

Arvostelua (10)

  (0)

 (0)

  (1)

  (2)

  (7)

  • Ei arvosteluja vielä!

    Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.

  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Sähköä

    Tällä firmalla on huonoin asiakaspalvelu mitä minulla on koskaan ollut. Alkuperäinen sopimus muutettiin 4 kertaa kalliimpaan hintaan kuin olin suostunut jättämään minut velkaan, sitten yritys katkaisi sähkömme, yksinhuoltajaäiti pienellä lapsella, meillä ei ollut sähköä päiviin. Sitten yritys teki miljoonia enemmän kuluneen vuoden aikana (Ylen uutiset). Minulle neuvottiin asiakaspalvelusta, etten voinut muuttaa kiinteää suunnitelmaani ja että Venäjän sota vaikutti hintoihin... Ystäväni muiden yritysten kanssa maksoivat 10€ kuukaudessa, kun taas minä maksoin yli 50€ yhden valon sytyttämisestä ja jääkaappi. Joulukuussa jouluna, kun minulle kerrottiin, etten voi tehdä maksusuunnitelmaa, he katkaisivat sähkömme, joten pienellä tytöllä oli pelottavaa joulunaikaa, kun hän söi kahden minuutin nuudeleita alakerran pesuhuoneesta. Tämä määräaikainen sopimus oli hyvä ensimmäisenä vuonna, kunnes he muuttivat sen. Maksoin myös laskut ja katkaisu- ja liittymismaksun, joka oli yli 500€ ilman maksusuunnitelmia. Asiakaspalveluun ei saa yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse tai heidän verkkosivuillaan. Ole hyvä ja tee itsellesi palvelus, pysy kaukana paholaisesta.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Sähkö

    Helenin oma palvelu on aivan kuraa. Päivästä toiseen edellisen päivän kulutustietoja ei näy. Useimmiten ovat poissa päiväkausia. Kuitenkin esim. Finngridin palvelusta näkyy kulutustiedot joten vika on todellakin Helenin päässä. Mitään ei tehdä asialle vaan 'palvelu' jatkuu samnalaisena eli täysin turhana. Kunhan sopimuskausi päättyy niin siirryn muualle asiakkaaksi.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Helen latauspalvelu

    Tilasin hybridiauton latausta varten RFID tunnisteet. Lähettivät toisen asiakkaan tunnisteet. Haluan kysyä saatekirjeessä annetusta 24...7 puhelinnumerosta, miten hoidan asian. Kahden tunnin jonotuksen jälkeen en ole saanut muuta vastausta kuin "kaikki palveluneuvojamme ovat edelleen varattuina - olkaa hyvä ja odottakaa hetki". Muita yhteydottokanavia ei löydy. V.ttu mitä asiakaspalvelua!


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    7 vuoden asiakas - toistaiseksi oleva sopimus nousi 3x markkinahintaa korkeammaksi

    Olin yli 7 vuotta Helenin asiakkaana. Viime syksynä he nostivat hinnat markkinatilanteesta johtuen yli 30c/kwh mutta eivät tehneet muutoksia hintoihin kun markkinatilanteessa hinnat laskivat. Nyt laskin että talven aikana he ovat veloittaneet yli 3x markkinahintaa. Kannattaa siis Helenin pitäaikaisena asiakkaana ihmeessä tarkkailla ja vertailla hintoja, sillä he eivät asiakkaiden hintoja laske. Vasta kun olin tehnyt sähkösopimuksen kilpailijan kanssa sain Heleniltä puhelimitse tarjouksen joka olisi laskenut maksamaani hintaa melkein 3x -mutta sekin Helenin tarjous oli kilpailijaa korkeampi.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Toistaiseksi voimassaoleva

    Piti tulla hintakattoa kalliiseen sopimukseen oikein uutisoitiin asiasta. Eipä tullut eikä saanut asiakaspalvelua asiaan liittyen (chätit tai numerot). Vasta sähkön jakelijaa vaihtaessa sain soiton jossa haettiin vain uutta sopimusta eikä selvitetty muutoksista jne. Toivoisi parempaa 1200milj liikevaihdon omaavalta toimijalta.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Sähköä

    Sama kokemus kuin Terolla. Laittoivat sopimuksen voimaan, vaikka olin perunut sen 14 vrk puitteissa. Kun huomasin asian, soitti myyjä ja tarjosi 7,39c/kwh. Sopimusta kun tarkastelin, oli siihen laitettu korkeampi hinta ja perusmaksu. Tätä kun tiedustelin niin antoi asiakaspalvelu ymmärtää, että olen ongelma heille. Ei mitään hyvitystä siitä, että itse laittoivat voimaan ilman lupaani. Ja halvempaa hintaa lupaillut myyjä pääsi tässä vähällä.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Hintoja nostavat

    Negatiivinen kuva


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Kierrä kaukaa

    Ekan maksumuistutuksen jälkeen suoraan perintään alle 5 päivässä!!! Aivan naurettavaa paskaa. Todella "asiakaslähtöistä".


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Aivan paska firma

    Aivan täyttä paskaaa koko firma, kusettavat ja sanovat että ei muka perusmaksua mutta se on hetken kun sitä ei ole ja sitten se tuleekin.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Agressiivista myyntiä

    Ständimyyjät katsovat kuin halpaa makkaraa mikäli ei halua vaihtaa sopimusta heidän ”halvempaan” sekä väittävät muita yhtiöitä huijareiksi