Ilmatar Arvostelua
Arvostelua (17)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Energiatoimittaja
Mitä mä haluun sanoa? Mulla on ollu tosi kauheet laskutusongelmat ja huono asiakaspalvelu. Ja sitä paitsi toi vihreän energian juttu ei oo yhtään niin ekologista ku luulis.
Epäluotettava
Monta viikkoo meni et viestiin tuli vastaus. Ei kuuluis asiakkaan tarvita kysellä perään monta kertaa. Hiton kallis pulju! Juu ja ottaa päähän noi törkeet puheluhinnat.
Asiakaspalvelun taso nolla!
Surkein asiakaspalvelu ikinä! Sehän on niinku firman käyntikortti joten ihme touhua, ei tätä päivää. Huippu kallis sähkö ja puhluilla tienaa lisää.
Siis puheluilla. Hävytöntä rahastusta sekin!
Jännitystä
Loppukesästä tuli tehtyä sopparit mökille ja kotiin. Mökille tulee ainakin nyt sähkö jostain, koska edellisen loppulasku tuli. Kotiin pitäisi alkaa 1.11, jota odotan jännityksellä, syynä se, että hinta on lähes 2 centtiä halvempi kuin nyt kilpailutus sivuilla.
Kyseessä siis 24 kk sopparit. On siellä sopparissa yksi virhe, postiosoite on mökille, mutta sillä ei ole juridisesti merkitystä.
Ei kiitos!
Täällä meni kans muutama viikko että vastattiin. No nopeet syö hitaat! Sitäpaitsi kalliskin on. Ja tuulivoiman luontoysävällisyys on vähän niin ja näin...
Huonoin vaihtoehto!
Kyllä kans ketuttaa noit puheluhinnat!! Rosvotaan törkeitä hintoja että hoitaa omia asioita. Sähköposteihin vastauksen saaminen kestää viikkoja eli ei pelitä sitä kautta. Sitä saa mitä tilaa.. en tätä ota toista kertaa.
Negatiivinen vaikutelma Ilmattaresta
Edellisellä on käynyt satumainen tuuri. Omalla kohdallani vastauksen saaminen jo tehtyyn sopimukseen liittyen kesti noin 8 viikkoa sähköpostitse. Haluavat tietysti, että heille soitetaan, koska käärivät kalliista puheluista itselleen rahaa. Yrityksen oma valinta on minkälaisen palvelun he ottavat puheluiden suhteen ja mitä soittaminen sen myötä tulee asiakkaalle maksamaan. Mielestäni sekin on huonoa palvelua, jos asiakas joutuu maksamaan kalliita hintoja asioidensa hoitamiseksi. Useat yritykset myös tarjoavat asiakkailleen maksuttomia puheluita. Ilmatar on todellakin nostanut hintoja kesän jälkeen roimasti ja nopeasti muihin sähkönmyyjiin verrattuna, vaikkakin hinnat ovat kaikilla nousseet. En kuitenkaan voi omien kokemusteni pohjalta suositella Ilmatarta millään perusteella.
Täysin samaa mieltä!! Asiakaspalvelu saa huonot pisteet ja huippu kallis. En keksi yhtään syytä, miksi ostaisin sähköni Ilmattarelta.
Toistaiseksi kaikki hyvin
Vastapainoa negatiivisille palautteille. Olen nyt Ilmataren kautta ottanut kaksi eri sähkösopimusta, molemmat 24kk määräaikaiset tuulisähköt.
Sähkösopimuksessa oli yksi kohta mistä laitoin asiakaspalveluun viestin. Selventävän vastauksen sain aika tarkalleen vuorokaudessa. Tilaukset oli sujuvia (kuten yleensä kaikilla sähköfirmoilla), aspa toimi ainakin tässä yhdessä tapauksessa ja hinnatkin olivat kilpailukykyiset. Muutaman kuukauden kokemuksella ei siis valittamista.Kumma juttu et tämä ainoo positiivinen kommentti nousee aina uudestaan ylimmäiseks. Taitaa olla ylläpitäjä Ilmattaren sukulainen.. Mainontaa! Mutta ei auta, kyllä Ilmatar kaatuu omaan kuoppaansa. Ei suosituksia! Kallis ja huono palvelu.
haisee kyllä aika pahasti tää arvostelu....
Joo on kyllä hauskaa et tää "ei valittamista" on aina uudestaan pramilla. Haiskahtaa tosiaan... Mulla huono kokemus Ilmattaresta. Asiakaspalvelu tökkii pahasti ja kallista virtaa. Ei mitään positiivista sanottavaa.
Erittäin huonoa asiakaspalvelua
Customer service doesn’t reply to me even though we agreed on a contarct by phone. VERY BAD service.
Ei tätä!
Mikä asiakaspalvelu? Ilmatar ei tunne kyseistä käsitettä. Nostaa hintoja huimaa tahtia.
Ei ikinä enää Ilmatarta!
Palvelu ei todella pelaa nykypäivän vaatimusten mukaisesti. Ei vastausta sähköposteihin, asiakas on täällä siis täys nolla. Yrittää vedättää joten olkaa tarkkana tämän kanssa! Hinnat ovat myös nousseet ennätystahtiin muihin verrattuna. Miksi fb-sivuilla ei näy juurikaan kommentteja? Syystä ettei totuus paljastuisi. Jotain hämärää tässä on.
Paska firma kaikilta osin
Juu ei tosiaan vastaa mihinkään viesteihin, eikä palaa asiaan vaikka lupaa. Kyllä se on asiakaspalvelun taso tänä päivänä niin tärkeä peruste ettei luulis kellään olevan varaa tämmöiseen. Kyllä ne ruuhkat tällä menolla loppuu. Ei voi millään lailla suositella.
Ala-arvoinen asiakaspalvelu
Ei vastaa viesteihin!!
KIERTÄKÄÄ ILMATAR KAUKAA!!
Kyllä, tämä firma on todella kuuluisa HUONOSTA ASIAKASPALVELUSTA!! Viikkotolkulla ruuhkaa, automaatti lähettää selityksiä... No perästä kuuluu! Lisäksi tuulivoiman ekologisuus on kyseenalaista rakentamisprosesseineen.Todella surkea, jos on olemassakaan..
Ei vastaa puheluihin eikä viesteihin.
Erittäin huonoa asiakaspalvelua ja kusetuksen maku
Tein sähkökilpailutuksen Zmartan kautta ja sain sekä mökille että kotiin tilausvahvistukset Zmartalta, mutta sähköyhtiö Ilmatar väittää ettei tuollaisia sopimuksia ole tehty/heille tullut.
Ilmattarelta eivät sitten edes alkaneet hoitaa sopimuksia kuntoon viikonlopun aikana, syytä en saanut selville miksi. Nyt ei sitten uuteen mökkiin tullut sähköjä ajallaan ja odotellaan arkea jotta voidaan jostain toisen toimivamman palveluntarjoajan kautta saada sähkösopimukset kuntoonSurkea asiakaspalvelu.
Asiakaspalvelu ei vastaa yhteenkään viestiin. Soittaminen maksaa lähes 20 centtiä minuutilta eli hetkessä saa menemään puheluun kuukauden sähkölaskun verran euroja.
kusetusfirma VAROITUS!
Tilattiin toistaiseksi voimassa oleva sopimus ja sen lopputtua kuukaisi myöhemmin ei laskua näkynyt.
Lopulta tuli postiin ropo capitalin lasku missä viivästysmäaksu ja samalla olivat ottaneet koko vuoden perusmaksut vaikka oli vain kuukauden käytössä.
Noh, ensin hyväksyivät viivästysmaksun poiston mutta eivät sitä että maksaisin vain yhden perusmaksun koska käytin sitä vain kuukauden. Lopulta otin yhteyyttä kkv:lle jossa ilmoittivat että olin oikeassa ja ilmoitin tämän tiedon heille eteenpäin.
Sitten hyväksyivät tämän mutta lisäsivät takaisin viivästysmaksun.
Kysyin tästä laskua ja sanoin että miten voitte lisätä tämän jos ensin kirjoititte että sen voi jättää maksamatta. Ei vatausta, sanoin että en ole saanut uutta lakua ja mitä pitäisi maksaa, ei vastausta. Lopuksi tuli nopealla viiveellä uusi lasku missä ylimääräiset perusmaksut oli poistettu mutta viivästysmaksujen lisäsksi olivat vielä lisänneet udden viivästysmaksun.
Puhutaan 30€ ja he tekivät näin paljon vaivaa että voisivat kusettaa minimipalkalla olevaa henkilöä
PYSYKÄÄ KAUKANA POISSA!!Eli otit sähkösopimuksen KUUKAUDEKSI? Saako niin lyhyitä sopimuksia mistään edes? Vaikuttaisi nyt kyllä siltä, että minipalkkaasi vaikuttaa myös minimijärjenjuoksusi..
Kusettaja virma ilmeisesti, rakentavat ihan kuinka lystäävät eivät piittää metsänimostajista mitää
KKV:n mukaan monen kuukauden ennakkomaksut ovat kohtuuttomia. Palveluntarjoaja ei saa laskuttaa heti vuoden kuukausimaksut vaikka sopimus olisi 24kk määräaikainen.
Tämä myöskin puhuu paljon yrityksen taloudesta. Kuukauden päästä yritys saattaa mennä konkurssiin eikä kuluttaja saa ennakkomaksuja takaisin eikä sähköä.
Eniten ääniä arvostelu
kusetusfirma VAROITUS!
Lue lisää