Reima - Kokonaisarvosana perustuu 19 arvosteluun
Kokemuksen Videot
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (19)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Talvihaalari
Voi vitsi, oon ostanu talvihaalareita tän merkin kautta jo monta vuotta, mut nyt jouduin palauttamaan väärän ostoksen! Aika harmittava juttu. Ja ne rahat ei oo vieläkään palautunu takas mulle, vaikka oon lähettäny useita sähköposteja! Ei oikeesti kiva homma, enää en aio täältä ostaa talvihaalaria!
Ostin ulkovaatteet verkkokaupasta.
Olin tosi tyytyväinen niihin tuotteisiin ja niiden laatuun, mutta oli vähän hankalaa tehdä tilausta sitä kautta niiden nettisivuilla. Onneksi kuitenkin toimitus oli tosi nopeaa ja tuotteet saapuivat ehjinä ja hyvin pakattuna perille. Ja hinta-laatusuhteeltaan oli oikeesti hyvä verrattuna muihin vastaaviin tuotteisiin mitä markkinoilla on tarjolla.
Ostopäätös
Olen ollut pettynyt viime aikoina verkkokauppaan. Toimitukset ovat olleet hitaita ja palautusten kanssa on ollut ongelmia. Useaan otteeseen olen joutunut odottamaan yli kuukauden palautuksen käsittelyä ja Klarna on täytynyt muistuttaa palautustositteista. Tuntuu siltä, että tilaaminen verkkokaupasta on omalla vastuulla, koska luotettavuus on ollut pettymys.
Uusi takki
Ostin uuden takin, mutta se ei sitten saapunutkaan moneen viikkoon. Tilasin kaksi tilausta, mutta ensimmäinen tilaus peruttiin osittain, koska tuotetta ei ollut enää varastossa. Toinen tilaus meni väärään osoitteeseen toisessa maakunnassa. Yritin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun useita kertoja, mutta vastaukset kestivät aina ikuisuuden. Lopulta sain tilauksen takaisin, mutta seuraavana päivänä he kysyivät, olenko saanut tilauksen... Kolmen viikon jälkeen luovutin. Parempi välttää heitä siihen asti, kunnes he ovat saaneet asiakaspalvelunsa kuntoon.
Oma tilaus
Olin tosi pettynyt siihen tuotteeseen, jonka tilasin. Palautin sen, mutta sain takaisin vain osan rahoista. Se kallein tuote tilauksessa ei ollut mukana, joten jäin ilman 90 euroa. Asiakaspalvelu ei vastaa puheluihin eikä sähköposteihin, joten olen tosi pettynyt palveluun. En suosittele tilaamaan täältä, jos haluaa säästää rahaa!
Kelkkahousut
Ostin täältä kelkkahousut, mutta ikävä kyllä koko kokemus oli pettymys. Vaikka aluksi luvattiin kaiken sujuvan hyvin, en ole vieläkään saanut tilaustani, eikä yritys ole vastannut yritykseni ratkaisemiseen. Yrityksen huono kommunikointi on ollut erityisen turhauttavaa, enkä ole saanut mitään tietoa tilaukseni tilanteesta. Lähes kaksi kuukautta on kulunut tilauksen tekemisestä, ja lupaukset ja viivästykset ovat vain ärsyttäneet enemmän ja enemmän.
Ostin haalarin ja paljaat jalkalenkkarit
Mä hankin uuden haalarin ja tossut, ja kaikki meni tosi hyvin! Ei ollut mitään ongelmia, ja tuotteet tulivat perille aivan niin kuin luvattiin.
Talvihaalari, talvitakki ja lapaset
Olin tosi tyytyväinen mun ostoksiin ja siihen palveluun mitä sain. Tuotteet oli just niinku odotin ja hyvässä kunnossa kun ne saapu. Todella luotettavaa ja laadukasta palvelua.
Verkkokauppa, pettymys, hyvitys
Tilasin Reimasta nettikaupasta tuotteita, mutta en ollut kovin tyytyväinen kokemukseeni. Tuotteiden laatu oli hyvä, mutta tilauksen tekeminen oli pettymys. Maksoin tuotteet, mutta vasta monta päivää myöhemmin sain tietää, ettei niitä ollutkaan saatavilla. Se oli pettymys, koska halusin juuri sen tuotteen eikä sitä enää löytynyt muualta. Reima tarjosi 20% alennuksen seuraavaan ostokseen, mutta se ei ollut minulle kovin hyödyllinen, koska halusin nimenomaan sen tuotteen enkä vastaavaa heidän valikoimastaan. Olisin toivonut, että Reima olisi ottanut vastuun virheestään ja tarjonnut enemmän korvausta tai pyrkinyt ratkaisemaan tilanteen toisella tavalla.
Ostin uikkarit, jotka ei saapunut ikinä.
Mä olin ihan ärsyyntyny ku en saanu niit uikkuja vaiks olin maksanu niistä! Sit paljastu ettei firma ollu edes rekisteröiny tilaust, mut otti rahat kumminki. Sit ne ei ees löytäny sopivia uikkuja ja tarjos vaan alennusta uuesta tilauksesta. Mä ehdotin vastaavaa uikkaria ja maksoin sen. Ei oo ees eka kerta ku mun uikkarit hajos alle vuodes! Sit vasta ne palautti rahat ku huusin niille. Aika huono homma.
Palautusongelmaiset tuotteet
Olen todella pettynyt tilanteeseen, koska palautusasioissa on ollut hankaluuksia. Odotan edelleen rahojeni palautusta, vaikka palautuksesta on jo aikaa. Koetan olla yhteydessä asiakaspalveluun sähköpostitse, mutta vastausta ei ole kuulunut.
Ostin lasten paljasjalkakengät suoraan verkkokaupasta.
Tilasin Reimalta lasten paljasjalkakengät ja sain 10% alennuksen sekä ilmaisen toimituksen, kun tilasin uutiskirjeen kautta. Toimitus oli tosi nopea ja kengät istuvat tosi hyvin jalassa, ne vaikuttavat tosi laadukkailta.
Ostopäätöksen teko
Asiakaspalvelu vastasi todella nopeasti ja sain rahani takaisin hetkessä. Toisella tilauksellani palautukseni ei ollut vielä käsitelty, joten päätin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ja pyytää tilanteen tarkistamista. Minun tarvitsi vain antaa palautuskuitin / lähetystunnuksen ja palautetun tuotteen tiedot, ja sain hyvityksen heti. Kaiken kaikkiaan loistava palvelu ilman mitään valituksia!
Talvihaalari
Voi olla, että tuote on kulunut käytön jälkeen, mutta alle 2 kuukaudessa? Saumat hankautuneet, väri haalistunut, naarmuja ja viiltoja - ei kovin kestävää laadukkaalle talvihaalarille. Olen ollut uskollinen brändille vuosikymmeniä ja odotin enemmän. Asiakaspalvelu ei paljon auttanut, vain pahoitteluita ja lupausta eri kuosista. Oikeasti pettyneet.
Verspätete Lieferung
Kun tilaukseni myöhästyi toimitusongelmien takia, olin pettynyt palveluun. Kommunikointi oli puutteellista ja tunsin itseni hylätyksi. lopulta minun piti itse huolehtia ratkaisun löytämisestä ja tehdä uusi tilaus.
Tilaus viikko sitten
Oon jo odotellu viikon päivät että mun tilaus vahvistettais ja paketti lähetettäis, mut eipä oo tapahtunu yhtään mittään. Oon pettyny tähän palveluun ja olispa pitäny lukee ne arvostelut ennen ku tilasin täältä. En kyllä tuloo enää ikinä tilaa täältä.
Ostin lastenvaatteita
Tilasin lastenvaatteita, mutta olihan se vähän ärsyttävää kun toimitus kesti niin kauan. Melkein viikon piti odotella ennen kuin tavara lähti matkaan. Ja sit vielä huomasin, että tavarat tulee keski-Euroopasta asti, mikä vaan lisäsi odotusaikaa entisestään. Onneks sentään vaatteet oli laadukkaita ja vastas odotuksiin.
Takki hajosi!
Ostin just mun tyttärelle tollasen takin ja sit ku se laitto sen päälle ni heti se vetoketju meni iha rikki! Eikä mistään apua saa, ja palvelu ihan kauheeta! Tuntuu et turhaan meni rahaa siihen. Ei voi edes soittaa asiakaspalveluun, ainoostaan laittaa sähköpostia ja vastaus kestää ikuisuuden.
Lasten vaatteita
Huono asiakaspalvelu, vaikka tuotteessa oli valmistusvirhe ja pyydettiin palauttaamaan, tuotteen takaisinmaksua ei saa. Ja kun on yhteydessä asiakaspalveluun uudestaan tulee vain automaattinen sähköposti vastaus ja sen jälkeen ei kuulu mitään.
Eniten ääniä arvostelu
Lasten vaatteita
Lue lisää