Babyshop19 arvostelua

16% ostaisi täältä uudelleen

Esilletuotut Arvostelut

Oleellisin positiivinen arvio

  2024-05-18
Ostin lastenvaunut

Tilasin Babyshopista uudet lastenvaunut ja oon super tyytyväinen valintaani! Hommaaminen netistä oli tosi helppoa ja selkeet ohjeet autto pitämään mut hommassa mukana. Asiakaspa... Lue lisää: Arttu

Oleellisin negatiivinen arvio

  2024-04-05
Ostin vauvanvaatteita

Olin tosi pettynyt, kun mun tilaus lähetettiin väärään maahan vaikka tilausvahvistuksessa näkyi oikea maa. Yritin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, mutta se ei auttanut eikä tila... Lue lisää: Hovi

Eniten ääniä arvostelu

  2024-01-12
Vauvanhoitotarvikkeet

Ihan hirveä kokemus tämän kaupan kanssa! Tilasin vauvanhoitotarvikkeita ja yksi niistä oli rikki. Yritin valittaa siitä, mutta asiakaspalvelu vei ikuisuuden vastata viestiini. S... Lue lisää: Dufva

Arvostelua (19)

  (3)

 (0)

  (13)

  (2)

  (1)

  • Ei arvosteluja vielä!

    Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.

  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    resevagni

    Hei asiakaspalvelu! En saanut vastausta puheluuni ja ainoa tapa ottaa yhteyttä on lomakkeen kautta. Olen tilannut lastenrattaita, mutta sain kuljetusvaurioituneen paketin, jossa oli vääränväriset rattaat. Olen yrittänyt ottaa yhteyttä asiakaspalveluun kahdesti lomakkeen kautta, mutta en ole saanut mitään vastausta. Viikko on huomenna kulunut ja tässä minä seisoin rikkinäisen pakkauksen kanssa ja vääränväristen lastenrattaiden kanssa ilman apua, vaikka niitä olisi tarvittu jo tulevana viikonloppuna. On todella turhauttavaa, että kenenkään tavoittaminen on näin vaikeaa. Lisäksi sain rattaat alennettuun hintaan, joten en voi palauttaa niitä ja tilata uusia, koska uudet olisivat kaksinkertaiset hinnaltaan. Olen äärimmäisen pettynyt. Aiemmin uskollinen asiakas on varmasti jatkossa valmis ostamaan muualta!


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin lastenvaunut

    Tilasin Babyshopista uudet lastenvaunut ja oon super tyytyväinen valintaani! Hommaaminen netistä oli tosi helppoa ja selkeet ohjeet autto pitämään mut hommassa mukana. Asiakaspalvelu oli myös loistavaa ja vastasi kaikkiin kysymyksiini. Vaunut saapu nopeesti ja hinta oli just sopiva. Suosittelen lämpimästi Babyshopin valikoimaa!


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostos lahjaa 3-vuotiaalle lapselle

    Olin niin tyytyväinen Babyshopin shoppailukokemukseen. Ostoksen tekeminen oli tosi helppoa ja löysin heti sopivan lahjan 3-vuotiaalle. Toimitus tuli paljon nopeammin kuin odotin, mikä oli tosi positiivinen yllätys. Asiakaspalvelu oli mahtavaa ja sain vastauksen kaikkiin kysymyksiini. Kaiken kaikkiaan kokemukseni Babyshopista oli tosi positiivinen.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Nopea toimitus, laadukkaat tuotteet, jatkuva asiakkuus

    Babyshopin palvelu oli todella hyvää! Tilaukseni käsiteltiin nopeasti ja tuotteet saapuivat nopeasti perille. Tuotteet olivat laadukkaita ja vastasivat täysin odotuksiani. Olen tilannut aiemmin saman merkin vaatteita ja olen ollut niihin erittäin tyytyväinen. Tämä vahvistaa päätöstäni jatkaa ostoksia Babyshopissa.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Vaatteiden tilaaminen

    Tilasin tuotteen 12 päivää sitten, mutta en ole vieläkään kuullut mitään. Olen yrittänyt ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, mutta en ole saanut vastausta. Olisi varmaan pitänyt tarkistaa Trustpilot ennen tilauksen tekemistä. Rahat eivät ole palautuneet, ja asiakaspalvelu sanoo paketin lähetetyn, mutta Trustpilotissa väitetään tilauksen olevan hyvitetty. Todellinen huijaus.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin vauvanvaatteita

    Olin tosi pettynyt, kun mun tilaus lähetettiin väärään maahan vaikka tilausvahvistuksessa näkyi oikea maa. Yritin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, mutta se ei auttanut eikä tilannetta korjattu. Kaikki meni pieleen ja kokemus oli ihan ala-arvoinen.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    äitien vaatteet ja vauvan tarvikkeet

    Olen ihan pettynyt siihen, mitä tapahtui Babyshopissa. Ennen kaikki oli hyvin, sivusto toimi ja asiakaspalvelu oli mukavaa, mutta nyt ei. Mun viimeisin tilaus piti tulla jo viikko sitten, mutta en ole saanut mitään. Ei päivitystä tilanteesta eikä vastausta asiakaspalvelusta. Tunnen, että olen jätetty oman onneni nojaan.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    4 tuotetta, kadonnut tuote, väärä koko

    Ostin neljä tuotetta, mutta yksi niistä oli kadonnut ilmoittamatta minulle mitään tai hyvitystä. Toisena tuotteena olivat naisten farkut koossa 29, mikä on liian iso minulle, olisi pitänyt tilata teinifarkut. Kauppa ei antanut seurantanumeroa, eikä lähettämänsä seurantasivu sisältänyt mitään tietoja. Asiakaspalvelu kesti yli viikon lähettää minulle seurantan. Yleisesti ottaen, kokemus oli todella huono ja en aio enää koskaan ostaa tästä kaupasta.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin vaatteita vauvalle

    Olen todella pettynyt Babyshopin toimintaan. He käyttävät sivuillaan tuotekuvia ilman lupaa ja jättävät maksamatta kuvaajan sovitun palkan. Lisäksi he eivät vastaa viesteihin, joissa pyydetään selvitystä tilanteeseen. Tämä kaikki on mielestäni epäoikeudenmukaista ja olen todella pettynyt heidän toimintaansa.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin pinkin pyörän

    Tilasin kaupasta pinkin lastenpyörän lapselleni, mutta harmikseni se oli ihan kelvoton. Ketju narisi ja teki pyöräilystä mahdotonta 4-vuotiaalle. Jouduin viemään pyörän korjattavaksi ja siellä huomattiin, että ketju oli väärän kokoinen ja jarruja säädettiin. Nyt pyörä on vihdoin kunnossa, mutta kokemus oli pettymys ja en aio enää tilata tuolta liikkeestä.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin vaatteita puotilta

    Täältä tilaaminen oli todella ärsyttävää! En suosittele kenellekään, koska en voinut vaihtaa kokoa ja jouduin maksamaan palautusmaksun ja uuden tuotteen postikulut. En myöskään saanut yhteyttä asiakaspalveluun! En tiedä, mitä tämän firman kanssa on tapahtunut??? En enää koskaan tilaa täältä. Tuntuu niin epäluotettavalta!


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostopäätös muutamiin sanoihin

    Olin aika pettynyt Babyshopin palveluun. Tein palautuksen netissä ja pyysin vaihtamaan tuotteet, mutta en koskaan saanut vahvistusta vaihdolle. Asiakaspalvelu sanoi, että mun pitäis tehdä ihan uusi tilaus vaihtamisen sijaan. Uudet tuotteet tuli kyllä, mutta alkuperäiset palautui myöhässä ja Klarna hylkäs palautuksen. Jouduin ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun uudestaan, ja vaikka ne oli pahoillaan tilanteesta, mun piti lähettää taas uusi palautus vaihdettuihin tuotteisiin. Lähetin tavarat takas 30.4., mut en oo vieläkään kuullut mitään. Nyt pitää maksaa tuotteista, mitä mulla ei enää ole.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ongelmallinen tilaus

    Hei! Harmillisesti olen kokenut saanevani täysin väärän tilauksen. Olen lähettänyt kaksi kertaa viestiä asiakaspalveluun verkkolomakkeen kautta teidän sivustollanne. Siitä on kulunut yli viikko. Otin yhteyttä teihin 19. toukokuuta ja 21. toukokuuta, mutta en ole saanut vastausta. En pysty ottamaan yhteyttä millään muulla tavalla ja en myöskään ole saanut vahvistusta siitä, että sähköpostini olisi tavoittanut teidät, mikä aiheuttaa minulle haasteita asiakkaana. Sain täysin väärän koon sandaalit, väärän värin ja kaksi muuta tuotetta puuttuivat. Näin ollen koko tilaus meni pieleen. En halua maksaa palautuskuluja virheestä, joka tapahtui teidän puoleltanne, enkä ennen kaikkea halua maksaa tilaustani, kun en ole saanut mitään. Olisin kiitollinen, jos pystyisitte ottamaan yhteyttä mahdollisimman pian.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    vaatteita vauvalle

    Odottelen edelleen tilaustani. Siitä lähtien kun he lähettivät sen väärään noutopisteeseen huhtikuun 28. päivänä, olen odotellut. He lupasivat hakea sen ja toimittaa oikeaan paikkaan, mutta silti sanovat että se palautettiin, ja että saan 220 Tanskan kruunua takaisin. Mutta tilaukseni maksoi 1221. Mikä juttu? He alkoivat vastaamaan sähköposteihini, mutta nyt eivät vastaa enää vaikka olen kysynyt tilauksestani monta kertaa...


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Saapikset

    En koskaan enää aio ostaa täältä. Joudun palauttamaan tuotteen ja sitten vielä maksamaan 79 kruunua palautuksesta. Ostin sandaalit 279 kruunulla, mutta sain lopulta takaisin vain 200 kruunua. Olisin pitänyt vain pitää ne ja myydä eteenpäin, sen sijaan että palautin ne. Aion tehdä valituksen Kuluttajavirastoon, en usko että tämä on sallittua.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin lastenrattaat

    Tilasin lastenrattaat kuukausi sitten, mutta rahat on veloitettu tililtäni eikä mitään tuotetta tai vahvistusta ole saapunut. Olen lähettänyt 5/6 sähköpostia, mutta sain vastausta vasta 3 viikon kuluttua. Palvelu oli todella huono!


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    väärä tuote

    Asiakaspalvelu on tosi heikkoa täällä.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Vauvanhoitotarvikkeet

    Ihan hirveä kokemus tämän kaupan kanssa! Tilasin vauvanhoitotarvikkeita ja yksi niistä oli rikki. Yritin valittaa siitä, mutta asiakaspalvelu vei ikuisuuden vastata viestiini. Sitten odotin kolme viikkoa ennen kuin sain uuden tuotteen, vaikka luvattiin kahden päivän toimitusaika. Asiakaspalvelun vastaus oli epäselvä eivätkä he tarjonneet kunnollista korvausta rikkinäisestä tuotteesta. Nyt joudun maksamaan yli 40% enemmän uudesta tilauksesta ja odottamaan taas lisää viikkoja saadakseni sen. En aio enää ikinä tilata täältä!


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostettu lastenrattaat

    Tilasin muutama päivä sitten lastenrattaat ja niiden piti tulla tänään. Mutta ikävä kyllä, kun paketti saapui, niin sieltä puuttuivat rattaat ja mukana oli vain muutamia lisäosia niihin liittyen. Silti minut on laskutettu koko summasta. Yritin soittaa Babyshopiin, mutta en saanut yhteyttä, joten täytin heidän yhteydenottolomakkeen. Tuntuu vähän ikävältä, etten saa suoraa vastausta siihen, missä rattaat ovat ja milloin ne tulevat. Terveisin




Tietoa Babyshop

Vauvat yleisesti vaativat paljon huomiota ja huolenpitoa. Ja sama pätee myös kaikkiin asioihin, joita tarvitset pitääksesi huolta vauvasta. Tarvitset tuotteita, jotka ovat hyväksi vauvalle, mutta ovat myös käteviä ja kohtuullisen hintaisia sinulle. Mutta onko sinulla tarpeeksi aikaa mennä myymälään ja ostaa kaikki asiat, joita tarvitset, kaikki samalla kun koetat pitää huolta vauvastasi? Eikö olisikin paljon helpompaa löytää myymälä, joka myy kaikkia tuotteita, joita tarvitset, kaikki yhden katon alla?

Babyshop lupaa tarjoavansa yksinomaisen shoppailukokemuksen kaikilla tuotteilla, joita tulet tarvitsemaan lapsellesi. Mutta millaisia tuotteita voit löytää tästä kaupasta? Kuinka kestäviä heidän huonekalunsa ovat ja kuinka pitkään ne kestävät käyttöä? Millaista asiakaspalvelua he tarjoavat, ovatko he ystävällisiä? Ratkaisivatko he ongelmasi nopeasti ja tehokkaasti? Opi lisää Babyshopista muilta asiakkailta, jotka ovat jo tehneet ostoksia myymälässä kun he kertovat koko ostoskokemuksestaan. Lue heidän mielipiteitään ja kommenttejaan saadaksesi paremman idean siitä, mitä Babyshop tarjoaa.

Tietoa Babyshopista
Babyshopon kauppa, joka myy tarvikkeita vauvaikäisille. Se on perustettu vuonna 2006 ja se pyrki olemaan paras online-myymälä pohjoismaissa lasten vaatteille. He tarjoavat yksinomaisen ostoskokemuksen asiakkailleen laajan valikoiman huippulaadukkaiden merkkien kautta.

Voit löytää ylettömän määrän vaatteita vauvoille kuten vauvojen hameita, sukkia, takkeja, hattuja, mekkoja, housuja ja monia muita. Tähän kategoriaan sisältyy myös äitiysvaatteet ja raskaudenaikaiset vaatteet. Imettämiseen, heillä on ratkaisuja, jotka saattavat olla hyödyllisiä sinulle. Pullot, pidikkeet, huivit, imetyssuojat ja musliinikankaat ovat osa minkä vain vanhemman kotitaloutta. Ja tässä ei ole kaikki, mitä Babyshop tarjoaa sivustollaan. Suuntaa heidän sivustolleen ja selaa heidän tuotekategorioitaan, jotka sopivat sinun ja vauvasi tarpeisiin.

Palvelut
Babyshopinpalveluita voit hyödyntää heidän sivustonsa kautta. Heillä on monia kategorioita, jossa tuotteet lajitellaan iän, merkin, tyypin ja tarpeen mukaan. Heillä on kausittaisia asusteita ja päivittävät ne aina kauden tarpeiden mukaan. Lastenvaunujen, turvaistuinten, lelujen ja muiden seasta löydät myös äitiysvaatteita. Babyshop tarjoaa monia maksutapoja, jotka varmistavat, että maksuprosessi on mahdollisimman vaivatonta ja helppoa käyttää. Voit käyttää kortteja kuten VISA, MasterCard tai Eurocard maksaaksesi ostoksesi. Voit myös käyttää suoraa maksutapaa siirtääksesi rahan suoraan pankiltasi, joka on tietysti yksinkertaista ja turvallista.

Kaikilla ostetuilla tuotteilla Babyshopista on 30 päivän palautusoikeus, jos et ole tyytyväinen heidän tuotteisiinsa, mutta muista, että kaikkien hintalappujen ja sinettien on oltava ehjiä ja joitakin tuotteita ei voida palauttaa terveys- ja hygieniasyistä, joihin sisältyvät alusvaatteet, tutit jne. Palautus on helppoa ja todella vaivatonta. Sinun täytyy vain täyttää palautuslomake, liimata se pakettiisi ja viedä se haluamallesi kuljetuspalvelulle ja lähettää tuote palautusosoitteeseen. Voit myös tilata heidän uutiskirjeensä, jossa he kertovat viikoittain uusista saapuvista tuotteista ja Babyshopin viimeisimmistä tarjouksista. Voit myös ottaa yhteyttä heidän asiakaspalveluunsa lähettämällä pyynnön sivustolla, jossa voit kertoa tilausnumerosi ja he vastaavat sinulle heti kun vain mahdollista.

 

Kiitokset, valitukset ja vinkit
Oletko jo ollut Babyshopin asiakas aikaisemmin? Haluaisimme kuulla lisää sinun kokemuksestasi heidän kanssaan. Kuinka mukavia heidän vauvan vaatteensa olivat. Entä turvaistuimet? Pitikö lapsesi tuotteista, jotka tilasit sivustolta? Kuinka täsmällisiä tilaamasi tuotteen koot olivat? Entä kuinka pitkään Babyshopilta meni, ennen kuin sait tilaamasi tuotteet kotiovellesi? Jos sinun täytyi käyttää asiakaspalvelua, kerro meille lisää siitä, kuinka he kohtelivat sinua ja kuinka nopeasti he ratkaisivat ongelmasi tuotteen kanssa. Jätä meille arvostelu tähän kertoaksesi muille vanhemmille ja asiakkaille siitä, kuinka Babyshop toimii.


Bonus!

🌟 Miten Babyshop loisti sinulle?






📊 Miten Babyshop loisti sinulle?


    Yhteystiedot

    Kungsgatan 9

    111 43 Stockholm

    Ruotsi

    📧 support@babyshop.com

    🌐 fi.babyshop.com



    Kategoriat Babyshop

    Verkkokaupat | Lapset & Vauvat


    Sivustatistiikka

    Seite online seit: 31. heinäkuuta 2019
    Letzte aktualisierung: 29. marraskuuta 2024