Babyshop Kokonaisarvosana perustuu 19 arvosteluun
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (19)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
resevagni
Hei asiakaspalvelu! En saanut vastausta puheluuni ja ainoa tapa ottaa yhteyttä on lomakkeen kautta. Olen tilannut lastenrattaita, mutta sain kuljetusvaurioituneen paketin, jossa oli vääränväriset rattaat. Olen yrittänyt ottaa yhteyttä asiakaspalveluun kahdesti lomakkeen kautta, mutta en ole saanut mitään vastausta. Viikko on huomenna kulunut ja tässä minä seisoin rikkinäisen pakkauksen kanssa ja vääränväristen lastenrattaiden kanssa ilman apua, vaikka niitä olisi tarvittu jo tulevana viikonloppuna. On todella turhauttavaa, että kenenkään tavoittaminen on näin vaikeaa. Lisäksi sain rattaat alennettuun hintaan, joten en voi palauttaa niitä ja tilata uusia, koska uudet olisivat kaksinkertaiset hinnaltaan. Olen äärimmäisen pettynyt. Aiemmin uskollinen asiakas on varmasti jatkossa valmis ostamaan muualta!
Ostin lastenvaunut
Tilasin Babyshopista uudet lastenvaunut ja oon super tyytyväinen valintaani! Hommaaminen netistä oli tosi helppoa ja selkeet ohjeet autto pitämään mut hommassa mukana. Asiakaspalvelu oli myös loistavaa ja vastasi kaikkiin kysymyksiini. Vaunut saapu nopeesti ja hinta oli just sopiva. Suosittelen lämpimästi Babyshopin valikoimaa!
Ostos lahjaa 3-vuotiaalle lapselle
Olin niin tyytyväinen Babyshopin shoppailukokemukseen. Ostoksen tekeminen oli tosi helppoa ja löysin heti sopivan lahjan 3-vuotiaalle. Toimitus tuli paljon nopeammin kuin odotin, mikä oli tosi positiivinen yllätys. Asiakaspalvelu oli mahtavaa ja sain vastauksen kaikkiin kysymyksiini. Kaiken kaikkiaan kokemukseni Babyshopista oli tosi positiivinen.
Nopea toimitus, laadukkaat tuotteet, jatkuva asiakkuus
Babyshopin palvelu oli todella hyvää! Tilaukseni käsiteltiin nopeasti ja tuotteet saapuivat nopeasti perille. Tuotteet olivat laadukkaita ja vastasivat täysin odotuksiani. Olen tilannut aiemmin saman merkin vaatteita ja olen ollut niihin erittäin tyytyväinen. Tämä vahvistaa päätöstäni jatkaa ostoksia Babyshopissa.
Vaatteiden tilaaminen
Tilasin tuotteen 12 päivää sitten, mutta en ole vieläkään kuullut mitään. Olen yrittänyt ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, mutta en ole saanut vastausta. Olisi varmaan pitänyt tarkistaa Trustpilot ennen tilauksen tekemistä. Rahat eivät ole palautuneet, ja asiakaspalvelu sanoo paketin lähetetyn, mutta Trustpilotissa väitetään tilauksen olevan hyvitetty. Todellinen huijaus.
Ostin vauvanvaatteita
Olin tosi pettynyt, kun mun tilaus lähetettiin väärään maahan vaikka tilausvahvistuksessa näkyi oikea maa. Yritin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, mutta se ei auttanut eikä tilannetta korjattu. Kaikki meni pieleen ja kokemus oli ihan ala-arvoinen.
äitien vaatteet ja vauvan tarvikkeet
Olen ihan pettynyt siihen, mitä tapahtui Babyshopissa. Ennen kaikki oli hyvin, sivusto toimi ja asiakaspalvelu oli mukavaa, mutta nyt ei. Mun viimeisin tilaus piti tulla jo viikko sitten, mutta en ole saanut mitään. Ei päivitystä tilanteesta eikä vastausta asiakaspalvelusta. Tunnen, että olen jätetty oman onneni nojaan.
4 tuotetta, kadonnut tuote, väärä koko
Ostin neljä tuotetta, mutta yksi niistä oli kadonnut ilmoittamatta minulle mitään tai hyvitystä. Toisena tuotteena olivat naisten farkut koossa 29, mikä on liian iso minulle, olisi pitänyt tilata teinifarkut. Kauppa ei antanut seurantanumeroa, eikä lähettämänsä seurantasivu sisältänyt mitään tietoja. Asiakaspalvelu kesti yli viikon lähettää minulle seurantan. Yleisesti ottaen, kokemus oli todella huono ja en aio enää koskaan ostaa tästä kaupasta.
Ostin vaatteita vauvalle
Olen todella pettynyt Babyshopin toimintaan. He käyttävät sivuillaan tuotekuvia ilman lupaa ja jättävät maksamatta kuvaajan sovitun palkan. Lisäksi he eivät vastaa viesteihin, joissa pyydetään selvitystä tilanteeseen. Tämä kaikki on mielestäni epäoikeudenmukaista ja olen todella pettynyt heidän toimintaansa.
Ostin pinkin pyörän
Tilasin kaupasta pinkin lastenpyörän lapselleni, mutta harmikseni se oli ihan kelvoton. Ketju narisi ja teki pyöräilystä mahdotonta 4-vuotiaalle. Jouduin viemään pyörän korjattavaksi ja siellä huomattiin, että ketju oli väärän kokoinen ja jarruja säädettiin. Nyt pyörä on vihdoin kunnossa, mutta kokemus oli pettymys ja en aio enää tilata tuolta liikkeestä.
Ostin vaatteita puotilta
Täältä tilaaminen oli todella ärsyttävää! En suosittele kenellekään, koska en voinut vaihtaa kokoa ja jouduin maksamaan palautusmaksun ja uuden tuotteen postikulut. En myöskään saanut yhteyttä asiakaspalveluun! En tiedä, mitä tämän firman kanssa on tapahtunut??? En enää koskaan tilaa täältä. Tuntuu niin epäluotettavalta!
Ostopäätös muutamiin sanoihin
Olin aika pettynyt Babyshopin palveluun. Tein palautuksen netissä ja pyysin vaihtamaan tuotteet, mutta en koskaan saanut vahvistusta vaihdolle. Asiakaspalvelu sanoi, että mun pitäis tehdä ihan uusi tilaus vaihtamisen sijaan. Uudet tuotteet tuli kyllä, mutta alkuperäiset palautui myöhässä ja Klarna hylkäs palautuksen. Jouduin ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun uudestaan, ja vaikka ne oli pahoillaan tilanteesta, mun piti lähettää taas uusi palautus vaihdettuihin tuotteisiin. Lähetin tavarat takas 30.4., mut en oo vieläkään kuullut mitään. Nyt pitää maksaa tuotteista, mitä mulla ei enää ole.
Ongelmallinen tilaus
Hei! Harmillisesti olen kokenut saanevani täysin väärän tilauksen. Olen lähettänyt kaksi kertaa viestiä asiakaspalveluun verkkolomakkeen kautta teidän sivustollanne. Siitä on kulunut yli viikko. Otin yhteyttä teihin 19. toukokuuta ja 21. toukokuuta, mutta en ole saanut vastausta. En pysty ottamaan yhteyttä millään muulla tavalla ja en myöskään ole saanut vahvistusta siitä, että sähköpostini olisi tavoittanut teidät, mikä aiheuttaa minulle haasteita asiakkaana. Sain täysin väärän koon sandaalit, väärän värin ja kaksi muuta tuotetta puuttuivat. Näin ollen koko tilaus meni pieleen. En halua maksaa palautuskuluja virheestä, joka tapahtui teidän puoleltanne, enkä ennen kaikkea halua maksaa tilaustani, kun en ole saanut mitään. Olisin kiitollinen, jos pystyisitte ottamaan yhteyttä mahdollisimman pian.
vaatteita vauvalle
Odottelen edelleen tilaustani. Siitä lähtien kun he lähettivät sen väärään noutopisteeseen huhtikuun 28. päivänä, olen odotellut. He lupasivat hakea sen ja toimittaa oikeaan paikkaan, mutta silti sanovat että se palautettiin, ja että saan 220 Tanskan kruunua takaisin. Mutta tilaukseni maksoi 1221. Mikä juttu? He alkoivat vastaamaan sähköposteihini, mutta nyt eivät vastaa enää vaikka olen kysynyt tilauksestani monta kertaa...
Saapikset
En koskaan enää aio ostaa täältä. Joudun palauttamaan tuotteen ja sitten vielä maksamaan 79 kruunua palautuksesta. Ostin sandaalit 279 kruunulla, mutta sain lopulta takaisin vain 200 kruunua. Olisin pitänyt vain pitää ne ja myydä eteenpäin, sen sijaan että palautin ne. Aion tehdä valituksen Kuluttajavirastoon, en usko että tämä on sallittua.
Ostin lastenrattaat
Tilasin lastenrattaat kuukausi sitten, mutta rahat on veloitettu tililtäni eikä mitään tuotetta tai vahvistusta ole saapunut. Olen lähettänyt 5/6 sähköpostia, mutta sain vastausta vasta 3 viikon kuluttua. Palvelu oli todella huono!
väärä tuote
Asiakaspalvelu on tosi heikkoa täällä.
Vauvanhoitotarvikkeet
Ihan hirveä kokemus tämän kaupan kanssa! Tilasin vauvanhoitotarvikkeita ja yksi niistä oli rikki. Yritin valittaa siitä, mutta asiakaspalvelu vei ikuisuuden vastata viestiini. Sitten odotin kolme viikkoa ennen kuin sain uuden tuotteen, vaikka luvattiin kahden päivän toimitusaika. Asiakaspalvelun vastaus oli epäselvä eivätkä he tarjonneet kunnollista korvausta rikkinäisestä tuotteesta. Nyt joudun maksamaan yli 40% enemmän uudesta tilauksesta ja odottamaan taas lisää viikkoja saadakseni sen. En aio enää ikinä tilata täältä!
Ostettu lastenrattaat
Tilasin muutama päivä sitten lastenrattaat ja niiden piti tulla tänään. Mutta ikävä kyllä, kun paketti saapui, niin sieltä puuttuivat rattaat ja mukana oli vain muutamia lisäosia niihin liittyen. Silti minut on laskutettu koko summasta. Yritin soittaa Babyshopiin, mutta en saanut yhteyttä, joten täytin heidän yhteydenottolomakkeen. Tuntuu vähän ikävältä, etten saa suoraa vastausta siihen, missä rattaat ovat ja milloin ne tulevat. Terveisin
Eniten ääniä arvostelu
Vauvanhoitotarvikkeet
Lue lisää