Razer - Kokonaisarvosana perustuu 21 arvosteluun
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (21)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Ostin tuolin
Ostin tuolin ja aluksi olin tosi tyytyväinen siihen, mutta ikävä kyllä noin vuoden käytön jälkeen huomasin, että nahka alkoi irtoilla siitä. Kun otin yhteyttä asiakaspalveluun, he vain sanoivat, että se on normaalia kulumista eivätkä he voi tehdä mitään takuun kanssa.
Valokuva.
Mulla on jatkuvasti ongelmia mun näppäimistön kanssa, missä painallukset toistuu satunnaisesti ja kaikki näppäimet on tehty halvasta muovista. Lisäksi mun hiiren Basilisk v3 ei toimi kunnolla.
Väärät tiedot, tavoittamattomissa oleva asiakaspalvelu
Yritin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, mutta en saanut apua ilman tilaus- tai asiakasnumeroa. Yritin selittää tilannettani Facebook-sivulla, mutta minut ohjattiin takaisin tukisivulle, missä kukaan ei ollut tavoitettavissa. Ainoa tapa saada apua oli postata heidän tukifoorumille, mutta sielläkään kukaan ei vastannut. Lisäksi kaiken ajan, jonka käytin tuotteen selvittämiseen, meni hukkaan, koska sivuston tiedot olivat väärät.
Razer Pro Click hiiri - ilman johtoa
Äsken ostin Razer Pro Click -hiiren, mutta nyt en saa ladattua sitä koska en löydä mistään sopivaa johtoa sille. Tosi ärsyttävää!
Ostin tietokoneen vuonna 2021
Ostin vuonna 2021 tietokoneen noin 25 000 kruunulla. Se oli aluksi todella hyvä ja olin todella tyytyväinen siihen. Lisälaitteiden yhteensopivuus teki siitä vielä paremman. Mutta nyt alle 3 vuotta myöhemmin se ei enää toimi. Olen käyttänyt useita kannettavia tietokoneita, jotka ovat kestäneet yli 6 vuotta. En ole koskaan aikaisemmin kokenut kannettavan tietokoneen hajoamista alle 3 vuodessa. Tuotteen hinta oli korkea ja se ylitti juuri takuuaikansa. En suosittele Razeria kenellekään, joka etsii laadukasta tuotetta. Lisälaitteet ovat myös viallisia, esimerkiksi Black Widow -näppäimistössä on useita viallisia näppäimiä ja se vähentää äänenvoimakkuutta jatkuvasti. En aio enää koskaan ostaa Razerin tuotteita.
Valitus saksaksi
Tilasin tuotteen ja koin huonoa palvelua. He eivät vastanneet sähköposteihin eivätkä auttaneet ohjaten ulkoiselle sivustolle. Palvelu oli hidasta ja kommunikaatio oli vaikeaa. En aio enää koskaan ostaa tuon brändin tuotteita.
Ostopäätös
Olin yhteydessä Razeriin, koska halusin lähettää pyynnön korjata näppäimistö, joka ei enää toiminut. He vastasivat kysymyksiin, mutta eivät suostuneet ottamaan takuuta, koska lasku oli tehty toisen yrityksen nimissä eikä vastannut valtuutetun jälleenmyyjän nimeä. Valtuutettu jälleenmyyjä lähetti todistuksen, mutta Razer jatkoi selittelyä. En luota enää valmistajien takuisiin. Varoitus!
Tuote hyvä, mutta palvelu pettymys
Ostin tuotteen, joka vaikutti laadukkaalta, mutta valitettavasti huomasin ohjelmiston olevan todella buginen. Lisäksi tulin huomanneeksi, että asiakaspalvelun tiimi oli enimmäkseen ulkomaalaisista koostuva ja he käyttivät huonolaatuisia kääntäjiä. Tämä vaikeutti sähköpostiviestittelyä ja aiheutti toistuvia kysymyksiä ja väärinymmärryksiä.
Gaming mouse purchase
Gaminghiiret on suurin huijaus ikinä. Napit ovat käteviä, mutta eivät kestä kovaa käyttöä. Ei varaosia tai mahdollisuutta korjata. Jouduin ostamaan uusia hiiriä vain 5 kuukauden käytön jälkeen. Pettynyt laatuun ja palveluun.
Ostos
Tilasin vahingossa tuotteen ja yritin perua tilauksen heti. He sanoivat, että tilausta ei voitu perua, koska se oli jo käsitelty, mutta se tuntui epäuskottavalta minusta. Palautin tuotteen heti, mutta se jäi jumiin tulliin eikä yritys auttanut tilanteessa mitenkään. Asiakaspalvelu on täysin hyödytöntä, vastaukset ovat vain kopioitua tekstiä eivätkä he näytä välittävän tai haluavan auttaa selvittämään tilannetta. En enää koskaan aio tehdä ostoksia tästä yrityksestä.
Ostettu viallinen tuote
Hankin sen Razer Nommo v2 Pro Soundsysteemin, mutta se ei toiminutkaan kunnolla. Ongelma ei ollut minun tekemä, vaan ohjausmoduuli oli viallinen. Yritin saada apua asiakaspalvelusta, mutta he vain suosittelivat hyvittämään kaikki ja lähettämään takaisin. Ei oikeasti. Voisivatko he vain antaa uuden ohjausmoduulin?
Ostin web-kamera, ongelmia lataamisessa
Yksi kaikista ärsyttävimmistä kokemuksista ikinä. Todella huono kokemus teknologiayritykseltä! Asiakaspalvelu on olematonta, eivät auta, kameraan liittyvät sovellukset eivät toimi ja kun pyysin niitä lataamaan uudelleen (ilmaiseksi, koska ne pitäisi olla mukana ostoksessa), vastaus oli pyytää uudelleen tietoja kuten sarjanumero ym, jotka olin jo ilmoittanut tapaus avatessani, ja lisää valokuvia selittämään ongelmaa (miksi tarvitset valokuvia? Ei ole mitään valokuvattavaa, paitsi verkkokauppanne, joka pyytää minua maksamaan lataamisesta!!!). Sain myös linkin, joka ei toimi. Asiakaspalvelu on täysin tehotonta. Luultavasti vain bottien ja hyödyttömän tekoälyn palvelua, jotka vain ärsyttävät sinua. Kannattaa välttää tätä yritystä, ei ole vaivan arvoista, joka tulee tuotteesi mukana. Mietin jopa palauttavani tuotteen, tilanne on niin absurdi ja naurettava.
Ostin uuden pelituolin
Olitpa oikeassa, yritin sitä itsekin, mutta ei se auttanut yhtään! Ei kannata hukata aikaa tuon puljun kanssa, parempi säästää itsensä päänsäryiltä!
Kahden epäonnistuneen tuotteen takuuasiat
Olin tosi pettynyt Razerin tuotteisiin ja asiakaspalveluun. Eksoottinen tuote, jonka ostin, ei toiminut enää 6 kuukauden kuluttua, vaikka takuuaikaa oli vielä jäljellä 2 vuotta. Mut mulle sanottiin, ettei takuu oo käytössä enää, koska en ilmottanut ongelmasta heti. Sit toisen tuotteen kanssa kävi samalla tavalla ja mulle kerrottiin, että oon ostanu sen "epäviralliselta myyjältä" Amazonista. En voi suositella Razerin tuotteita kenellekään omien kokemusten pohjalta. Harmittaa, että yritys kohtelee asiakkaitaan näin epäreilulla tavalla.
Hieman monimutkainen
Vaikka tuotteen laatu oli hyvä, tilauksen tekeminen oli hankalaa ja monimutkaista. Olisi ollut mukavampaa, jos kaikki olisi ollut selkeämpää ja helpommin saatavilla. Palvelu oli kuitenkin ystävällistä ja avuliasta, mikä oli positiivinen yllätys. Hintataso oli kohtuullinen ja tuote saapui nopeasti. Toivon, että tilausprosessi tulee yksinkertaisemmaksi tulevaisuudessa.
Älylasit, viat
Hankin Razerin Anzu-älylasit, ja aluksi olin tosi tyytyväinen niihin. Mut sit eräänä päivänä noin puolen vuoden päivittäisen käytön jälkeen, lasien osa jäi käteeni, ku avasin ne.
Bluetooth-aurinkolasit
Ostin Bluetooth-yhteensopivat aurinkolasit, joilla oli kahden vuoden takuu. Valitettavasti nyt eivät suostu kunnioittamaan sitä. Linssit ovat heikentyneet normaalissa käytössä, vaikka ne ovat olleet suojassa eivätkä ole kokeneet suoraa lämpöä. Pitäisi kuitenkin odottaa, että tuote kestäisi tällaiset olosuhteet. Kalvo linssien päällä näyttää kuluneen, joten ne ovat nyt epäselvät. Aluksi Razer oli valmis korvaamaan ongelman takuun kautta, mutta sitten he muuttivat mieltään ja kieltäytyivät. Tämä on todella ärsyttävää, sillä he eivät tunnu välittävän takuusta tai omasta tuotteestaan. Tuntuu siltä, että kahden vuoden takuu on vain huijausta, eikä aito lupaus.
Ostin hiiri
Ostin hiiren ja se oli aivan surkea. Nappulat tuntuivat löysiltä ja se teki tuplaklikkejä. Oikea nappi ei kestänyt lainkaan painoa. Lisäksi jouduin maksamaan enemmän kuin itse hiiristä, koska ne eivät olleet toimivia. En todellakaan osta enää ikinä heiltä.
Ostin hiirenpainikkeita
Tilaaminen oli aikamoista sotkua. He jatkuvasti kyselivät ja siirsivät minua teknikolta toiselle ilman selkeää syytä. Ja sitten vielä unohtivat jopa kysyä nimeäni, vaikka olin sen jo antanut. Palvelu oli todella huono ja tilatut tuotteet eivät vastanneet lainkaan odotuksiani.
Ostin verkkokameran eBaysta
Ostin verkkokameran eBaysta, mutta kun yritin päivittää sen ohjelmiston, se ei onnistunut. Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja pyysin vaihtamaan sen uuteen. He ehdottivat, että minun kannattaisi ostaa uusi kamera.
Eniten ääniä arvostelu
Ostin hiirenpainikkeita
Tilaaminen oli aikamoista sotkua. He jatkuvasti kyselivät ja siirsivät minua teknikolta toiselle ilman selkeää syytä. Ja sitten vielä unohtivat jopa kysyä nimeäni, vaikka olin s... Lue lisää: K. Lepomäki