Lenovo - Kokonaisarvosana perustuu 17 arvosteluun
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (17)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
läppäri
Mulla oli siis ongelma sen läppärin kanssa ja yritin selittää niille, mut ne ei vaan tajunnu yhtään mitä mä yritin sanoa. Sit ne vielä väittivät ihan päinvastaista ja koko homma meni ihan pieleen. En kyllä suosittele niitä kenellekään.
Ostos Tablet
Ostin viime syyskuussa tabletin heidän verkkosivustoltaan ja UPS menetti toimituksen. Olen yrittänyt selvittää asiaa kuukausien ajan, soittanut ja käynyt edestakaisin, ja lopulta UPS myönsi, että laite on kadonnut ja lähetti vahinkoilmoituksen Lenovoon. Joulukuussa otin yhteyttä Lenovoon ja sain vahinkoilmoitukseni numeron. Päätin hölmösti pyytää toista laitetta sen sijaan, että olisin pyytänyt hyvitystä. Olen soittanut useita kertoja ja lähetellyt useita vahinkoilmoitusviestejä, mutta toukokuun lopussa tilanne on edelleen sama - ei mitään edistystä. En aio enää koskaan tehdä bisnestä näiden yritysten kanssa.
Ostin Ideapadin joulukuussa
Ostin Ideapadin joulukuussa paikallisesta elektroniikkaliikkeestä. Helmikuussa näyttö alkoi vilkkua. Vein tietokoneen huoltoon, ja noin kuukauden kuluttua sain sen takaisin akku poistettuna ja vilkkumisen kanssa. Otin yhteyttä suoraan Lenovoon, joka pyysi minua tekemään videon ongelmasta. He eivät kuitenkaan korjanneet sitä, vaikka aktivoivatkin akun. Kävin takaisin liikkeessä, josta olin sen ostanut ja totesin toisen samanlaisen tuotteen toimivan. Lenovon mukaan minun täytyy pitää laitetta viallisena, vaikka he eivät tunnistaneet siinä vikaa. ¡Ärsyttävää palvelua!
hankala tuki
Olin pettynyt Lenovon tuen laatuun. Tuen organisointi oli todella huono, tuntui kuin Lenovo haluaisi vain, että asiakas luovuttaa. Kysymyksiini vastattiin hitaasti tai ei ollenkaan, mikä ärsytti minua entisestään. En saanut tarvittavaa apua ja jouduin selvittämään ongelmat itse. Tämä ei ole hyvä asiakaskokemus ja odotin enemmän Lenovolta.
Vaihtolaturi kannettavalle tietokoneelle
Vain muutama päivä takuun päättymisen jälkeen, jotain niin yksinkertaista kuin kannettavan tietokoneen laturi voi saada liiketoimintasi seisomaan. Onneksi vika diagnosoitiin ja tilasin uuden laturin. Mutta 5 päivää myöhemmin tilaus on edelleen merkitty "lähetetään 2 päivän kuluttua", joka tekee yhteensä 7 päivää + toimitus, eikä saavu ennen kuin matkusta ulkomaille. Mikä ihmeen logistiikkaongelma tällä yrityksellä on? Varmasti jotain näin yksinkertaista tulisi lähetettäessä seuraavana työpäivänä, pahimmillaan.
Lenovo-tietokone 512 GB
Oikea painike on jotenkin hankala käyttää (Euronics sanoi, että se on normaalia), joudun painamaan sitä useita kertoja ennen kuin alasvetovalikko avautuu. Kun kosketan touchpadia, sivu suurenee. Yritän vain ladata muutamia kuvia ja tietokone väittää olevansa jo täynnä. Ikkunat avautuvat koko ajan ja nyt se ei enää anna minun syöttää sitä tärkeää pin-koodia, jotta voisin avata sen. Se on mielestäni yksi turhimmista asioista, koska sitä ei voi edes poistaa käytöstä ja käytän tietokonetta yksin.
Laadukas kannettava tietokone
Plastiosia oli huonolaatuisia ja suunnitteluvirheitä, jotka mitätöivät kannettavan tietokoneen takuun. Asiakaspalvelu kohteli minua kuin huijaajaa, kun tietokoneen runko alkoi hajota. Jos haluat parempaa laatua, suosittelen harkitsemaan toisen merkin ostoa.
Garantioinnin päivitys
Tilasin Lenovon verkkosivustolta takuun päivityksen, mutta koko homma oli pettymys. Asiakaspalvelu oli huonoa ja epäselvää, eri työntekijät kertoivat ristiriitaisia asioita. He sanoivat ottavansa yhteyttä yhden työpäivän kuluessa, mutta nyt on jo viikko eikä mitään vastausta ole saatu. Ongelma olisi voitu korjata helposti päivittämällä takuutiedot, mutta siihen Lenovolla ei riittänyt kiinnostusta.
Tietokoneen osto
Älä enää koskaan osta Lenovoa, ihan totta. En tiedä mitä oikein tapahtui Lenovolle viime vuosikymmenellä, mutta se on mennyt mahtavalta hirveäksi. Mulla on tässä Lenovo Yoga -kannettava, joka jämähtää mustalle ruudulle aina kun Windows yrittää käynnistyä. Oon yrittänyt ottaa yhteyttä Lenovon tukeen sata kertaa, mutta se on ollut ihan turhaa. Ne joko vääntää jotain diagnostiikkajuttuja tai lupaa päivityksen, joka ei auta yhtään. Ne vaan kiskoo sulta takuumaksuja joka vuosi, ja jos et halua laittaa enää rahojasi niiden huonoon tuotteeseen, ne ei edes vastaa sun puheluihin.
uusi kannettava pojalleni.
Ostin pojalleni uuden kannettavan tietokoneen helmikuussa, jotta hän pystyisi selviytymään 12. luokasta. Harmillisesti kannettavan ohut laturi meni rikki huhtikuussa, mutta yllätyksekseni Lenovo vastasi poikani sähköpostiin ja vaihtoi laturin maksutta. Hyvä suoritus.
Tablet ja tabletti-suojakotelo ja lasisuoja
Palvelu oli ihan surkeaa ja se tuote oli ihan viallinen. Tuntui tosi pettymykseltä, kun se tabletti ei toiminutkaan niin kuin pitäisi heti alussa. Yhteydenotto asiakaspalveluun oli vaan yhtä tuskaa. Olisin odottanut parempaa palvelua ja toimivampaa tuotetta.
Kannettavan tietokoneen ongelmat
Olen tosi pettynyt Lenovo-tietokoneeseeni ja sen ongelmiin sekä asiakaspalveluun. Aikaisemmin Thinkpad-tietokoneet olivat tosi hyviä, mutta viime aikoina laatu on laskenut. En saanut tietokonettani takaisin vuoteen sen jälkeen kun lähetin sen korjattavaksi näppäimistöongelman takia, ja se katosi korjaamolla Saksassa. Olin koko ajan yhteydessä eri toimipisteisiin eri maissa ja vasta uhan kautta sain rahani takaisin.
WiFi-ongelma
WiFi-ongelma on jatkunut jo kolme vuotta eikä sitä ole vieläkään saatu korjattua. Mihin tarvitsen kannettavan tietokoneen, jos en voi käyttää sitä nettiin? Jos et halua turhautua elämässäsi, niin älä osta tätä.
Ostin kannettavan tietokoneen
Asiakaspalvelukokemukseni tuossa firmassa oli pettymys. Kolme kertaa lähetin kannettavan takaisin takuukorjaukseen, mutta se ei koskaan tullut korjattuna takaisin. Ehdotan yritykselle parempaa viestintää ja tehokkaampaa korjausprosessia, jotta asiakkaiden luottamus säilyisi.
Näyttötilaus
Ostin sellaisen näytön ja se saapui rikkinäisenä tosi pitkän odottelun jälkeen. Sitä kuljetettiin ensin Saksassa ja Ranskassa ja lopuksi se pääsi Suomeen asti. Valitettavasti se ei tullutkaan suoraan kotiin, joten mun oli itse käytävä hakemassa se varastolta.
Kannettava tietokone, takuu nostettiin.
Joo, niin siis hommasin sellaisen kannettavan tietokoneen ja laitoin siihen sen parhaan tason takuun. Piti olla sellainen juttu, että se korjataan seuraavana arkipäivänä, mutta ei sitä tapahtunut. Se teknikko oli vähän pulassa ja kaikki meni ihan pieleen. Loppujen lopuksi mä sain sen laitteen takaisin, mutta oli kyllä todella pitkä odottelu siinä välissä.
Hidastettu kallis roina
Hetipa alusta asti mä oon vaan törmänny ongelmiin tän kauhun kans. Se on jatkuvasti kaatuillu ja jumittanu käyttöjärjestelmän kanssa. En oo voinut käyttää sitä oikeestaan mihinkään, koska se ei vaan toimi kunnolla. Oon yrittäny laittaa sen kuntoon kaks kertaa, mut ongelmat jatkuu. Nyt takuu on jo umpeutunu eikä tietokoneesta oo oikeestaan mihinkään. Monien eri ammattilaisten mielestä vain valmistaja voi korjata tilanteen. Täydellinen katastrofi!
Eniten ääniä arvostelu
Hidastettu kallis roina
Hetipa alusta asti mä oon vaan törmänny ongelmiin tän kauhun kans. Se on jatkuvasti kaatuillu ja jumittanu käyttöjärjestelmän kanssa. En oo voinut käyttää sitä oikeestaan mihink... Lue lisää: ekku