
HomeWizard arvostelua
Esilletuotut Arvostelut
Valokeilassa: Mitä asiakkaamme sanovat?
Suosittelen, mutta ei priimaa
"Suosittelen tätä, vaikka pari juttua vaivaa. Näin laitteen ensin Facebookin energiaryhmässä ja vinkkasin kaverille — hän osti myös, no me molemmat ..."
Pitkä toimitus
"Tarvitsin tätä selkäkipujen takia ja vielä muutonkin keskellä, joten kiire oli kova. Tilasin toiveena nopea apu, mutta alusta asti meni mutkikkaaks..."
Kiva laite, mut hankaluuksia laskutuksessa
"laite eli Wizard toimii itse asiassa hyvin, se hoitaa mitä lupaa — vähän yllätti positiivisesti. Mutta epäilyni heräsivät, kun luottokortilta alkoi..."
Arvostelua (8)
Suodata Arvostelut
Ladataan arvosteluja...
Sohvalla epäröiden
19 arvostelua
laite toimii oikeasti siististi, ohjaa valoja ja pistorasioita joka päivä ilman krääsää, pidän siitä. Appi on yllättävän selkeä (mikä on harvinaista), ja säädöt hoituivat alle viidessä minuutissa. Asiakaspalvelu sen sijaan on hukassa; jätin viestin bottiin enkä kuullut takaisin, tein valituksen kuluttajaviranomaiselle. Eli laite toimii — mutta jos jotain menee pieleen, ei ole kiva olo.
Detailed Ratings
Sohvalla epäröiden
laite toimii oikeasti siististi, ohjaa valoja ja pistorasioita joka päivä ilman krääsää, pidän siitä. Appi on yllättävän selkeä (mikä on harvinaista), ja säädöt hoituivat alle viidessä minuutissa. Asiakaspalvelu sen sijaan on hukassa; jätin viestin bottiin enkä kuullut takaisin, tein valituksen kuluttajaviranomaiselle. Eli laite toimii — mutta jos jotain menee pieleen, ei ole kiva olo.
Melkein luovutin
1 arvostelua
Olin jo melkein luovuttamassa, kun tilaus ei liikkunut mihinkään — ja se tunne tuli heti ennen ostoa, olin epäilevä sen takia. Tilasin p1-mittarin ja Energy Displayn, ja viestit olivat aluksi sellaisia "toivomme lähettävämme kolmen päivän sisällä" (kopio toisensa perään, jep). Track&Trace ei kertonut mitään, ja lopulta kuulustelivat Deutsche Postia. Mä olen törmännyt vastaavaan säätöön muillakin firmoilla, joten odotukset oli matalat. Mutta kun painoin vähän enemmän, asiakaspalvelu lopulta reagoi ja paketti saapui — ei priimaa, mutta laitteet toimivat ja selitys tuli. Eli järkytys vaihtui helpotukseksi, mutta parannettavaa viestintään kyllä on.
Detailed Ratings
Melkein luovutin
Olin jo melkein luovuttamassa, kun tilaus ei liikkunut mihinkään — ja se tunne tuli heti ennen ostoa, olin epäilevä sen takia. Tilasin p1-mittarin ja Energy Displayn, ja viestit olivat aluksi sellaisia "toivomme lähettävämme kolmen päivän sisällä" (kopio toisensa perään, jep). Track&Trace ei kertonut mitään, ja lopulta kuulustelivat Deutsche Postia. Mä olen törmännyt vastaavaan säätöön muillakin firmoilla, joten odotukset oli matalat. Mutta kun painoin vähän enemmän, asiakaspalvelu lopulta reagoi ja paketti saapui — ei priimaa, mutta laitteet toimivat ja selitys tuli. Eli järkytys vaihtui helpotukseksi, mutta parannettavaa viestintään kyllä on.
Pitkä toimitus
15 arvostelua
Tarvitsin tätä selkäkipujen takia ja vielä muutonkin keskellä, joten kiire oli kova. Tilasin toiveena nopea apu, mutta alusta asti meni mutkikkaaksi. Odotin viikkoa ja puoli, tuki sanoi että "tutkivat" ja sitten hiljeni pariksi päiväksi. Kirjoitin monta viestiä. Sain yhden vastauksen jossa luvattiin lähettää uusi lähetys, mutta sitä ei koskaan lähetetty. Olin epäluuloinen ja turhautunut, mietin jo huijausta. Lopulta paketti kuitenkin saapui, lähes kuukausi tilauksesta. Sain jopa toisen paketin, ilmeisesti he lähettivät korvaavan erikseen ja sanoivat että saan pitää molemmat tai palauttaa. Tuote toimii ja auttoi arjessa, ei tietenkään ihmeparannus, mutta selkä tuntui paremmalta. Palvelun vastaukset olivat töksähteleviä ja osin toisteisia. Paketti tuli ehjänä vaikka pahvi oli ruttuinen. Testasin tuotteen viikon ajan; selkä helpotti arjessa, ei ihme, mutta toimii paremmin kuin odotin. Asiakaspalvelu kuitenkin petti alussa, siksi arvosanat eivät ole täydet.
Detailed Ratings
Pitkä toimitus
Tarvitsin tätä selkäkipujen takia ja vielä muutonkin keskellä, joten kiire oli kova. Tilasin toiveena nopea apu, mutta alusta asti meni mutkikkaaksi. Odotin viikkoa ja puoli, tuki sanoi että "tutkivat" ja sitten hiljeni pariksi päiväksi. Kirjoitin monta viestiä. Sain yhden vastauksen jossa luvattiin lähettää uusi lähetys, mutta sitä ei koskaan lähetetty. Olin epäluuloinen ja turhautunut, mietin jo huijausta. Lopulta paketti kuitenkin saapui, lähes kuukausi tilauksesta. Sain jopa toisen paketin, ilmeisesti he lähettivät korvaavan erikseen ja sanoivat että saan pitää molemmat tai palauttaa. Tuote toimii ja auttoi arjessa, ei tietenkään ihmeparannus, mutta selkä tuntui paremmalta. Palvelun vastaukset olivat töksähteleviä ja osin toisteisia. Paketti tuli ehjänä vaikka pahvi oli ruttuinen. Testasin tuotteen viikon ajan; selkä helpotti arjessa, ei ihme, mutta toimii paremmin kuin odotin. Asiakaspalvelu kuitenkin petti alussa, siksi arvosanat eivät ole täydet.
Kiva laite, mut hankaluuksia laskutuksessa
9 arvostelua
laite eli Wizard toimii itse asiassa hyvin, se hoitaa mitä lupaa — vähän yllätti positiivisesti. Mutta epäilyni heräsivät, kun luottokortilta alkoi tulla sama maksu kahteen kertaan muutaman kuukauden jälkeen. Selvisi, että mulla oli kaksi tiliä: yksi ostosta tehdessä ja toinen App Storen kautta. Käytännössä siis kaksinkertainen tilaus, jota botit selittivät huonosti, turhauttavaa. Lopulta poistin sen toisen tilin omalta sivulta ja veloitus laski yhteen 0,99 €/kk. En täysin tyytyväinen asiakaspalveluun (vertaus: parempaa kyllä saanut muualta), mutta itse ohjelma toimii ja ongelma ratkesi, joskin vähän kömpelösti.
Detailed Ratings
Kiva laite, mut hankaluuksia laskutuksessa
laite eli Wizard toimii itse asiassa hyvin, se hoitaa mitä lupaa — vähän yllätti positiivisesti. Mutta epäilyni heräsivät, kun luottokortilta alkoi tulla sama maksu kahteen kertaan muutaman kuukauden jälkeen. Selvisi, että mulla oli kaksi tiliä: yksi ostosta tehdessä ja toinen App Storen kautta. Käytännössä siis kaksinkertainen tilaus, jota botit selittivät huonosti, turhauttavaa. Lopulta poistin sen toisen tilin omalta sivulta ja veloitus laski yhteen 0,99 €/kk. En täysin tyytyväinen asiakaspalveluun (vertaus: parempaa kyllä saanut muualta), mutta itse ohjelma toimii ja ongelma ratkesi, joskin vähän kömpelösti.
Suosittelen, mutta ei priimaa
1 arvostelua
Suosittelen tätä, vaikka pari juttua vaivaa. Näin laitteen ensin Facebookin energiaryhmässä ja vinkkasin kaverille — hän osti myös, no me molemmat kokeillaan nyt. Tilatessa tuli sähköpostia tulliongelmasta; sai valita ottaa tavaran vastaan, lähettää kuitin ja saada rahat takaisin tai palauttaa. Otin vastaan ja lähetin kuitin, rahat kilahti tilille muutamassa päivässä. Sitten tuli viesti että HAN-pistoke temppuilee, lähetettiin uusi. Paketti tuli lopulta ajallaan, vaikka aluksi vähän säikähdin. Yhteys oli helppo, appi selkeä, mutta liitännässä pientä nykimistä — kikkailin kaapelilla ja sitten toimi. En saanut virtaa HAN-portista, mutta mukana oli USB-C-virtalähde. Muista avata HAN-portti; kysyin sähköyhtiöltä, vastasivat parissa tunnissa ja live-data alkoi näkyä. Ei täydellinen, mutta toimii.
Detailed Ratings
Suosittelen, mutta ei priimaa
Suosittelen tätä, vaikka pari juttua vaivaa. Näin laitteen ensin Facebookin energiaryhmässä ja vinkkasin kaverille — hän osti myös, no me molemmat kokeillaan nyt. Tilatessa tuli sähköpostia tulliongelmasta; sai valita ottaa tavaran vastaan, lähettää kuitin ja saada rahat takaisin tai palauttaa. Otin vastaan ja lähetin kuitin, rahat kilahti tilille muutamassa päivässä. Sitten tuli viesti että HAN-pistoke temppuilee, lähetettiin uusi. Paketti tuli lopulta ajallaan, vaikka aluksi vähän säikähdin. Yhteys oli helppo, appi selkeä, mutta liitännässä pientä nykimistä — kikkailin kaapelilla ja sitten toimi. En saanut virtaa HAN-portista, mutta mukana oli USB-C-virtalähde. Muista avata HAN-portti; kysyin sähköyhtiöltä, vastasivat parissa tunnissa ja live-data alkoi näkyä. Ei täydellinen, mutta toimii.
Nopea lähetys, mutta tuki tökkii
6 arvostelua
paketti oli jo avattu, tarra riekaleina, vähän hämmentää. Laite yhdistyy wifiin satunnaisesti, joskus ok, joskus ei ollenkaan, eli kelpaa silloin kun sattuu. Se asia olis jotenkin siedettävissä, mutta asiakaspalvelu oli turhauttavaa: lähetin kuvakaappauksia ja kaiken tarvittavan, mutta vastaukset oli aivan yleisluontoisia, sama kysymys tuli kahdesti ja välillä joutui odottamaan vuorokauden tai kaksi. Olisin toivonut nopeampaa selvittelyä. Toisaalta on pakko sanoa, että toimitus oli oikeasti nopea ja laite ainakin hetken toimi — siitä olen tyytyväinen. Menetys 30 euroa ärsyttää, mutta en onneksi menettänyt enempää.
Detailed Ratings
Nopea lähetys, mutta tuki tökkii
paketti oli jo avattu, tarra riekaleina, vähän hämmentää. Laite yhdistyy wifiin satunnaisesti, joskus ok, joskus ei ollenkaan, eli kelpaa silloin kun sattuu. Se asia olis jotenkin siedettävissä, mutta asiakaspalvelu oli turhauttavaa: lähetin kuvakaappauksia ja kaiken tarvittavan, mutta vastaukset oli aivan yleisluontoisia, sama kysymys tuli kahdesti ja välillä joutui odottamaan vuorokauden tai kaksi. Olisin toivonut nopeampaa selvittelyä. Toisaalta on pakko sanoa, että toimitus oli oikeasti nopea ja laite ainakin hetken toimi — siitä olen tyytyväinen. Menetys 30 euroa ärsyttää, mutta en onneksi menettänyt enempää.
Yllättävä latauskauhu
1 arvostelua
Istahdin kerran illalla, kuppi kahvia kylmässä kupissa ja ajatus, että oonpa ehkä ostamassa itselleni pienen ongelman. Lueskelin nettisivulla mainintaa, että jos akku tyhjenee yöksi kokonaan, se on todella huono homma. Siinä luvattiin myös, että sovelluksesta voisi säätää jotain pientä asetusjuttua joka estäisi täyden purkautumisen. Ajattelin että hyvä, ongelma ratkaistu. No, ei ollut. Ensin olin vähän epätoivoinen. Hetken mietin että pitäisikö vaan jättää ostamatta, koska akkuasioissa olen aiemmin saanut huonot kokemukset toiselta firmalta — samaa sanahelinää, paljon lupauksia, vähän jälkeä. Mutta lopulta klikkasin "osta", koska hinta ei ollut paha ja toimitus oli nopea, mikä vähän pehmensi mun pelkoa. Kun yritin tehdä sitä viisaannäköistä pientä asetusta, en löytänyt mitään. Aloitin chatin. Jäin odottamaan. Sain alkukeskustelun, mutta sitten hiljeni. Sähköpostiin vastattiin hitaasti, ja vastaukset tuntuivat välillä siltä että kysymykset piti esittää uudestaan ja uudestaan. Lopulta sain vihjeen, että sitä estotoimintoa ei oikeasti ole. Siinä kohtaa meinasin nauraa ja itkeä samaan aikaan. Parasta kuitenkin se, että laite on toiminut arjessa ihan riittävän hyvin. Akku ei ole romahtanut viikossa, ja toimitus oli juuri kuten luvattiin. Olen vähän helpottunut, rehellisesti. Olisin halunnut selkeämmän tiedon nettisivuille. Asiakaspalvelu voisi petrata. Mutta en tunne että tein totaalisen huonon kaupan — hinta-laatusuhde on ok ja laite ajaa asiansa. Kiitän, ettei kaikki mennyt täysin pieleen, vaikka byrokratia otti hermoon.
Detailed Ratings
Yllättävä latauskauhu
Istahdin kerran illalla, kuppi kahvia kylmässä kupissa ja ajatus, että oonpa ehkä ostamassa itselleni pienen ongelman. Lueskelin nettisivulla mainintaa, että jos akku tyhjenee yöksi kokonaan, se on todella huono homma. Siinä luvattiin myös, että sovelluksesta voisi säätää jotain pientä asetusjuttua joka estäisi täyden purkautumisen. Ajattelin että hyvä, ongelma ratkaistu. No, ei ollut. Ensin olin vähän epätoivoinen. Hetken mietin että pitäisikö vaan jättää ostamatta, koska akkuasioissa olen aiemmin saanut huonot kokemukset toiselta firmalta — samaa sanahelinää, paljon lupauksia, vähän jälkeä. Mutta lopulta klikkasin "osta", koska hinta ei ollut paha ja toimitus oli nopea, mikä vähän pehmensi mun pelkoa. Kun yritin tehdä sitä viisaannäköistä pientä asetusta, en löytänyt mitään. Aloitin chatin. Jäin odottamaan. Sain alkukeskustelun, mutta sitten hiljeni. Sähköpostiin vastattiin hitaasti, ja vastaukset tuntuivat välillä siltä että kysymykset piti esittää uudestaan ja uudestaan. Lopulta sain vihjeen, että sitä estotoimintoa ei oikeasti ole. Siinä kohtaa meinasin nauraa ja itkeä samaan aikaan. Parasta kuitenkin se, että laite on toiminut arjessa ihan riittävän hyvin. Akku ei ole romahtanut viikossa, ja toimitus oli juuri kuten luvattiin. Olen vähän helpottunut, rehellisesti. Olisin halunnut selkeämmän tiedon nettisivuille. Asiakaspalvelu voisi petrata. Mutta en tunne että tein totaalisen huonon kaupan — hinta-laatusuhde on ok ja laite ajaa asiansa. Kiitän, ettei kaikki mennyt täysin pieleen, vaikka byrokratia otti hermoon.
En suosittele asiakaspalvelua
11 arvostelua
laitteet itsessään ei ole totaalinen floppi, mutta palvelu on surkean hidas ja ailahteleva. Näin näitä laitteita ekaa kertaa kaverin kämpässä ja hän kehui, joten tilasin etäluettavan vesimittarin, P1-mittarin ja näyttölaitteen. Alussa P1-kikku alkoi pudotella yhteyttä aina jos signaali oli "vain" 80 % — neuvo oli siirtää reititin lähemmäs. Okei… miksi mun pitäisi siirtää koko talon kaapeleita, kun laitteen pitäisi toimia? Siinä vaiheessa ei ollut vaihtoehtoja, mutta ovatne lopulta lähettivät uuden P1:n ja se toimi. Se oli positiivinen yllätys, myönnettäköön.
Mutta sitten se näyttö, joka näytti lämpötilaa — se meni yhtäkkiä nollaksi. Ei vauhtia, vaan 0.0 C. Olin ostanut sen noin kahdeksan kuukautta sitten, ja pari päivää vikan ilmaannuttua yritin saada apua perjantaina. Maanantai iltapäivään mennessä ei kuulunut mitään. Chat-ikkuna oli "aktiivinen" mutta vastauksia ei tullut, ja puhelinnumeroa ei oikein löytynyt. Siinä vaiheessa alkaa ärsyttää: maksan laitteista ja odotan takuuta ja tukea. Jos satut olemaan tyyppi, joka ei kaipaa tukea ja ei välitä, että laite voi hajota — hyvä, nämä toimii sinulle. Mutta jos tarvitset apua, varaa aikaa odotteluun.
Myönnettäköön kuitenkin vielä: kun joskus saat kontaktin, näyttävät usein lähettävän korvaavan tuotteen ilman pitkää kyselyä. Se on plussaa. Miinusta tulee huonosta Wi-FI-kestävyydestä — laitteen joskus pitää olla ihan reitittimen päällä että signal ok — ja varsinkin hitaasta reagoinnista. Kaiken kaikkiaan kohtuullinen laatu, mutta älä luota nopeaan tukeen.
Detailed Ratings
En suosittele asiakaspalvelua
laitteet itsessään ei ole totaalinen floppi, mutta palvelu on surkean hidas ja ailahteleva. Näin näitä laitteita ekaa kertaa kaverin kämpässä ja hän kehui, joten tilasin etäluettavan vesimittarin, P1-mittarin ja näyttölaitteen. Alussa P1-kikku alkoi pudotella yhteyttä aina jos signaali oli "vain" 80 % — neuvo oli siirtää reititin lähemmäs. Okei… miksi mun pitäisi siirtää koko talon kaapeleita, kun laitteen pitäisi toimia? Siinä vaiheessa ei ollut vaihtoehtoja, mutta ovatne lopulta lähettivät uuden P1:n ja se toimi. Se oli positiivinen yllätys, myönnettäköön.
Mutta sitten se näyttö, joka näytti lämpötilaa — se meni yhtäkkiä nollaksi. Ei vauhtia, vaan 0.0 C. Olin ostanut sen noin kahdeksan kuukautta sitten, ja pari päivää vikan ilmaannuttua yritin saada apua perjantaina. Maanantai iltapäivään mennessä ei kuulunut mitään. Chat-ikkuna oli "aktiivinen" mutta vastauksia ei tullut, ja puhelinnumeroa ei oikein löytynyt. Siinä vaiheessa alkaa ärsyttää: maksan laitteista ja odotan takuuta ja tukea. Jos satut olemaan tyyppi, joka ei kaipaa tukea ja ei välitä, että laite voi hajota — hyvä, nämä toimii sinulle. Mutta jos tarvitset apua, varaa aikaa odotteluun.
Myönnettäköön kuitenkin vielä: kun joskus saat kontaktin, näyttävät usein lähettävän korvaavan tuotteen ilman pitkää kyselyä. Se on plussaa. Miinusta tulee huonosta Wi-FI-kestävyydestä — laitteen joskus pitää olla ihan reitittimen päällä että signal ok — ja varsinkin hitaasta reagoinnista. Kaiken kaikkiaan kohtuullinen laatu, mutta älä luota nopeaan tukeen.
Tietoa HomeWizard
HomeWizard on yritys, joka keskittyy älykotiratkaisujen kehittämiseen ja valmistamiseen. Yritys tarjoaa kattavan valikoiman tuotteita, jotka mahdollistavat kodin eri toimintojen etäohjauksen ja automaation. Näihin tuotteisiin kuuluvat muun muassa älykkäät lämmitysjärjestelmät, sähkönkulutuksen seurantalaitteet sekä monipuoliset turvaratkaisut. HomeWizard on perustettu vuonna 2008 ja on siitä lähtien kasvanut merkittäväksi toimijaksi älykotiteknologian alalla. Yrityksen päätavoitteena on tehdä kodin hallinnasta helppoa, tehokasta ja käyttäjäystävällistä.
🌟 Miten HomeWizard loisti sinulle?
Yhteystiedot
Kategoriat HomeWizard
Muut katsoivat
Sivustatistiikka
Viimeinen päivitys: 6. marraskuuta 2025




Kommentit
Ole ensimmäinen vastaamaan!