COS - Kokonaisarvosana perustuu 19 arvosteluun
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (19)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Toimitusongelimai
Ostin tuotteen ja odotin innolla sen saapumista, mutta valitettavasti tilaus ei tullutkaan luvatulla tavalla. Yritin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ja saada korjattua tilannetta, mutta he eivät tuntuneet välittävän ongelmastani. Olin pettynyt ja turhautunut, joten päätin olla enää tilaamatta tuolta verkkosivustolta. He mainitsivat Brexitin aiheuttaneen toimitusongelmia, mutta se ei minusta ollut hyväksyttävä selitys.
Ostos kokonainen viikko sitten
Olin todella pettynyt viime tilaukseeni, koska toimitus viivästyi ilman mitään selkeää syytä. He kertoivat minulle, että tilaus oli myöhässä, ja vasta tänään sain seurantatunnuksen, mutta kuriirilla ei ollut vielä edes aloitettu lähettämään pakettia. Tarvitsin mekon jo viime lauantaina, joten jouduin ostamaan toisen. Asiakaspalvelu ei ollut myöskään erityisen avuliasta tai avuliasta. Toivottavasti tulevaisuudessa nämä asiat parantuvat.
Ostoni - Väärät tuotteet
Olen aika pettynyt siihen, miten tämä firma hoitaa hommia, kun olen jatkuvasti saanut vääränlaisia tuotteita ja he ovat unohtaneet palauttaa rahani. Ei ole tullut mitään sähköposteja palautuksen hyväksymisestä, enkä tiedä, milloin saisin rahani takaisin, vaikka paketti on jo saapunut perille. Olen itse huomannut, että en ole koskaan saanut takaisinmaksua siitä tuotteesta, jonka he lähettivät väärin (lyhyet housut mekon sijaan). Yritän nyt selvittää tilannetta, mutta tuntuu siltä, että tässä on jotain vikaa. En suosittele kyllä tämän firman ostoksia netistä.
Viivästynyt tilaus
Tilaus viivästyi neljä päivää sen jälkeen kun tein sen. En tarvitse enää tilausta, koska se oli tarkoitettu lomalle. Näyttää siltä, etten ole ainut, jolla on ollut tämä ongelma. En ymmärrä, miksi he eivät ole tehneet tätä selväksi verkkosivuillaan.
Värivirheelliset tuotteet
Olen nyt viidennen kerran peräkkäin pettynyt tilauksiini. Viimeksi tilaamani kaksi tuotetta tulivat mustina sen sijaan, että ne olisivat olleet tummansinisiä kuten kuvausten mukaan. Nyt tilaamani mekko on myös viivästynyt toimituksen suhteen ja tänä aamuna sain kuulla, että se on kokonaan peruttu. COSilta kukaan ei ole vaivautunut vastaamaan näihin arvosteluihin, mutta haluan silti varoittaa muita.
Ostin muutamia vaatteita
Olen tosi pettynyt siihen asiakaspalveluun. Se henkilö, kenen kanssa mä juttelin, oli kiva, mutta ei oikein osannut auttaa mua. Tilasin väärän värisen tuotteen, enkä saanut vaihtaa sitä toiseen, joten mun oli pakko palauttaa ostamani vaatteet. Olin kyllä tykännyt niistä.
Ostin tuotteen lomareissua varten
Tilasin COSilta tuotteen lomamatkaa varten, mutta neljän päivän kuluttua tilauksesta en saanut vahvistusta lähetysajasta. Sitten sain viestin, jossa kerrottiin tuotteen viivästyvän ja pahoiteltiin tilannetta. He eivät tarjonneet mahdollisuutta hyvitykseen, vaikka tarvitsin tuotteen lomalle ja en olisi voinut vastaanottaa sitä myöhästyneenä. Mark asiakaspalveluchatissä oli ylimielinen ja töykeä. Siksi en aio enää koskaan käyttää rahaa täällä.
Ostin laadukkaat housut
Tuotteet ylittivät kaikki odotukseni ja olivat jopa parempia kuin kuvassa netissä. Housut loppuivat varastosta heti tilaukseni jälkeen, mutta asiakaspalvelu ratkaisi ongelman nopeasti yhden sähköpostin avulla. He jopa soittivat minulle selvittääkseen tilannetta ja tarjosivat 20% alennuksen seuraavasta tilauksestani. Toimitus kuljettajineen oli kuitenkin vähän kömpelö. Kaiken kaikkiaan kokemus oli todella positiivinen.
Pitkä toimitusaika
Rakastan vaatteita! Asun kaukana myymälästä, joten yleensä teen ostoksia verkossa. Nyt olen käyttänyt yli 300€ ja on kulunut jo 10 päivää, eikä tilaustani ole vieläkään lähetetty. Se on todella huonoa verrattuna muihin kauppiaisiin, jotka saavat ostokset perille parissa päivässä. Huomaan myös, että yritys ei vastaa asiakaspalautteisiin, mikä on harmillista. Loppujen lopuksi asiakastyytyväisyys saa meidät palaamaan, mutta valitettavasti tässä tapauksessa yritys laiminlyö tämän tärkeän osan!
Ostopäätös tiukalla budjetilla
Viime viikolla käytiin lasten kanssa Bathin kaupassa ja lapset löysivät sieltä kiinnostavia juttuja, jotka mahtuivat heidän budjettiinsa. Harmiksemme huomattiin, että kaikki tuotteet olivat ylihinnoiteltuja. Tuntuu kuin varastettaisiin!
vaatekappaletta
En vain ymmärrä, miksi jotkut valittavat palvelun laadusta, kun minun kokemus oli tosi hyvä. Olen ostanut jotain tältä kuulta ja olen keskustellut asiakaspalvelun kanssa kahdesti chattiin kautta. Molemmat henkilöt olivat tosi avuliaita ja tekivät kaikkensa antaakseen laadukkaita vastauksia. Toimitus oli vähän hitaampi kuin odotin, mutta varmaan se johtui toimitusyhtiöstä. Mutta muuten asiakaspalvelu, tuote - kaikki oli tosi mahtavaa.
Palautusongelma, asiakaspalvelu, epärehellisyys
Olin todella pettynyt kyseisen yrityksen palautusprosessiin. En koskaan saanut palautusta ajoissa, ja joka kerta jouduin lähettämään useita sähköposteja kuvien kanssa, joissa näkyi kuljetusajat ja ostokseni tiedot. Minusta tuntui epäreilulta, että asiakaspalvelu vastasi aina sanomalla yksinkertaisesti, että he olivat yrittäneet tavoittaa minua puhelimitse ilman menestystä. Tiedän, että se oli valhetta.
Olin tilannut pari t-paitaa verkosta
Olin tilannut muutaman t-paidan netistä. Mutta yli kahden viikon jälkeen mitään ei ollut lähetetty eikä mitään viestintää ollut tullut sen jälkeen kun sain ensimmäisen 'kiitos ostoksestasi' -viestin. Laitoin sähköpostia, mutta sain vastauksen, joka oli todella epäselvä ja englanti oli huonoa. Soitin tänä aamuna ja vastaus oli epämääräinen ja välinpitämätön. He eivät osanneet kertoa, milloin tilaukseni saapuisi, ja näköjään tilausten peruutus ei ollut mahdollista. Yhteenvetona, todella huonoa palvelua. Kannattaa ostaa kaupasta tai muualta, tämä verkkokauppa on surkea.
Baletti kengät
On ollut helppo tilata kenkiä verkosta, mutta en löytänyt korkeita korkokenkiä, jotka olisivat olleet laadultaan hyviä. Niiden hinta oli paljon korkeampi kuin muiden tuotemerkkien.
Asiakaspalvelu
En voinut kuulla selvästi, mitä hän sanoi, ja jouduin pyytämään häntä toistamaan itsensä monta kertaa. lopulta hän yritti auttaa minua, mutta oli vaikea ymmärtää hänen neuvojaan. Toivon, että seuraavalla kerralla saan yhteyden suomenkieliseen asiakaspalvelijaan, jotta asiat hoituvat helpommin.
Osto turhaan
En suosittele tilausta täältä kenellekään! Asiakaspalvelu on todella huonoa, eikä sähköposteihin vastata ollenkaan tilauksesta. Olisin toivonut näkeväni nämä arvostelut ennen kuin tein tilauksen.
Ostin verkosta, palautus oli hankala
Palautuksessa oli kyllä todella hankala ja ärsyttävä prosessi. Tilasin jotain netistä, mutta se ei sopinutkaan minulle, joten ajattelin viedä sen takaisin kauppaan. Sitten selvisi, että palautus piti tehdä kuriirin avulla. Jouduin siis itse viemään tuotteen postiin palautusta varten. Tämä oli todella turhauttavaa ja vei paljon aikaa.
Asiakaspalveluun yhteyden ottaminen, palautusprosessi
Ostin tuotteen ja ajattelin palauttaa sen, joten päätin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun. He olivat todella avuliaita ja auttoivat minua selvittämään miten palautus tulisi tehdä. Sain selkeät ohjeet ja palauttaminen sujui loppujen lopuksi todella hyvin. Kiitos hyvästä palvelusta!
Ostin lahjakortteja COSilta
Ostin viime viikolla lahjakortteja COSilta ja olin pettynyt, kun huomasin, ettei niitä voi käyttää verkossa tai ulkomailla. Myös myymälöiden valikoima oli rajoitetumpi kuin verkkokaupassa. Kävin Gentissä ja suunnittelen käyväni ensi viikolla Antwerpenissa toivoen parempaa onnea lahjakorttien käytössä. En suosittele antamaan COSin lahjakortteja lahjaksi.
Eniten ääniä arvostelu
Asiakaspalveluun yhteyden otta
Ostin tuotteen ja ajattelin palauttaa sen, joten päätin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun. He olivat todella avuliaita ja auttoivat minua selvittämään miten palautus tulisi tehdä.... Lue lisää: T. Törrönen