ASOS - Kokonaisarvosana perustuu 24 arvosteluun
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (24)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Housut tilattu
Tilasin nämä housut täältä ja maksoin ne, mutta sitten mulle sanottiin että maksu ei oo mennyt läpi ja rahat on kadonneet. En oikeen voi antaa nollaa tähteä, mutta en voi suositella tätä palvelua kenellekään.
Osto, palautusten ongelmat, yli 15 vuotta asiakkaana
Asosilla ei näytä olevan palautusoikeutta kaikille useista tilauksista tilatuille tuotteille! Olen huomannut tämän viimeaikaisissa tilauksissani ja olen todella pettynyt ja ällistynyt! Olen ollut heidän asiakkaanaan yli 15 vuotta ja tällainen ei ole koskaan aiemmin tapahtunut. En ole tyytyväinen tähän ollenkaan. Ehkä olisi parempi tilata vain yksi tuote kerrallaan ja palauttaa sen, tai käyttää jotain toista yritystä.
Ostin Nike-repun ja vaatteita
Ostin täältä Nike-repun ja vaatteita ja olin tosi tyytyväinen ostokseeni. Tuotteet tulivat nopeasti ja toimituksessa ei ollut mitään ongelmia. Hinnat olivat vähän kalliit mun makuun, mutta muuten palvelu oli oikein hyvää.
Ostin vaatteita verkosta
Mua nakertaa vielä se, että nyt mä joudun odottamaan ikuisuuden saadakseni rahani takaisin. Ei todellakaan paras kokemus ostaa vaatteita netistä!
Ostin lahjaksi käyttämättömän vaatteen
Asiakaspalvelu oli todella huonoa. Olin hieman myöhässä palautuksen kanssa, koska tuote oli lahja, eikä sitä oltu käytetty. He eivät suostuneet joustamaan vaihdon tai hyvityksen suhteen. Olen nyt joutunut ottamaan yhteyttä ASOSin asiakaspalveluun useita kertoja, ja se on ollut todella huonoa. Suosittelen välttämään ostamista täältä.
Ostin bikinisetin
Osallistuin palveluun. Yritin palauttaa tuotteen juuri sen myöhästyttyä parilla päivällä, koska en tiennyt että pyhäpäivät eivät kuulu palautusaikaan. Kun otin yhteyttä asiakaspalveluun, minulle vain sanottiin, että minun pitää lyöttää tuotteen pois tai lahjoittaa se, koska palautusaika oli jo umpeutunut. Ei mitään mahdollisuutta tehdä poikkeusta, vaikka olen ollut heidän asiakkaansa jo pitkään. Lisäksi sain huonolaatuisen ja vaurion saaneen bikinipaidan. Todella huono palvelu!
Mun ostos oli kaks juttuu
Palautin kaksi juttua yhdessä ja rahat näkyvät tililläni selvästi. Kuitenkin sain rahat vain yhdestä jutusta. Olen yrittänyt ottaa yhteyttä puhelimitse, lähettää sähköpostia ja keskustella chatissa tämän ongelman ratkaisemiseksi, mutta se on jotenkin mahdotonta. Missä teidän asiakaspalvelu oikein on????
useita tuotteita, mukaan lukien housut äidilleni
Tilasin useita tuotteita, erityisesti housut äidilleni. Valitettavasti sain tilauksen jälkeen ilmoituksen virheestä, joten nyt matkalla ovat vain muut tilaamani esineet. Minun pitää palauttaa ne 4 euron palautuskuluilla, eikä minulla ole nyt niitä housuja äidilleni, jotka olisin pitänyt tilata erikseen 5 euron postikuluilla. Kiitos kuitenkin hyvästä asiakaspalvelusta, vaikka kokemus oli todella katastrofaalinen!
Ostin tarpeellisia vaatteita
Ei ollut helppoa palauttaa tilausta, johon en ollut tyytyväinen. Prosessi oli monimutkainen ja vei paljon aikaa. Muihin verkkokauppoihin verrattuna tämä kokemus oli pettymys. En todennäköisesti enää tilaa täältä.
Palvelu
Olen aivan pettynyt ASOSin palveluun. Vaikka asiakaspalvelu oli ystävällistä, heillä ei vaikuttanut olevan valtuuksia ratkaista ongelmiani. Kun käännyn asiakaspalvelun puoleen avun toivossa, odotan heidän pystyvän auttamaan minua. Harmi kyllä aina vastattiin vain, että "Emme voi tehdä mitään." Mikä sitten on asiakaspalvelun tarkoitus? <br>Omassa tilanteessani ylitin palautusaikarajan kahdella päivällä vakavan raskauskomplikaation vuoksi. Asiakaspalvelu ei suostunut hyväksymään palautusta maksua vastaan, laatimaan palautusetikettiä tai antamaan lahjakorttia, koska he eivät voineet luoda QR-koodia palautukselle myöhässä olevana. Oma palautusautomatiikka on säädetty hylkäämään myöhästyneet palautukset, eikä heillä ole valtuuksia puuttua tilanteeseen. Asiakaspalvelu voi toimia vain samalla tavalla kuin asiakas. Ei ole korkeampaa instanssia, johon voisi kääntyä, eikä esimerkiksi chatin ulkopuolella saa yhteyttä kehenkään. <br>Olen ollut pitkäaikainen Premium-asiakas, mutta ilmeisesti se ei tarkoita mitään. <br>Lisäksi palautusaika on yhtäkkiä vain 14 päivää alennetuille tuotteille ja 28 päivää täysihintaisille tuotteille, mikä tuntuu monimutkaiselta ja epäystävälliseltä asiakaspolitiikalta. <br>En aio enää tilata ASOSilta tulevaisuudessa. Jos jotain tapahtuu, ei näytä olevan ketään, joka voisi auttaa.
Toimitukseen liittyvät ongelmat
En enää ikinä shoppaile täällä. Oon nyt neljä kertaa yrittänyt ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, koska paketti ei oo tullut perille. Joka kerta chatissa joutuu hengaamaan tunnin verran. Ei oo tosiaankaan asiallista. Sit ne kieltäytyy lähettämästä tilausta uudestaan! Kysyin vaan, että miksei ne voisi lähettää uudestaan, mutta ne sano, että ei voi, koska kuriiri palautti sen! Mut jos se ois kadonnu, ne kyllä lähettäis sen uudestaan. Ihan tyhmintä ikinä. Ne vaan sano et voisin ostaa uudestaan, mut mulla ei oo rahaa tehä niin ja sitten vielä tosta palautuksesta pitäis odottaa 10 päivää. Asiakaspalvelu on töykeetä ja eivät auta, eikä edes esimies auta, eikä tarjoa korvausta tai anteeksipyyntöä. Asos on ihan mennyt täysin pilalle. Ostan jatkossa muualta. Ja unohtakaa ne nopeat toimitukset, ei todellakaan tuu seuraavana päivänä, olis onni jos edes sais tilauksensa tai rahansa takasin.
Mä ostin uuden mekon
Mä ostin tosi kivan mekon, mutta sit mun paketti viivästyi ihan hirveesti! En kyllä enää ikinä aio tilata täältä.
Väärä koko
Sain väärän kokoisen tuotteen ja yritin palauttaa sen, mutta se oli hankalaa ja kallista hommaa. En löytänyt mistään yrityksen sivuilta yhteystietoja, joiden avulla olisin voinut pyytää apua. En maksa ylimääräisiä kuluja väärästä tuotteesta.
Ostopäätös
Asiakaspalvelu ei vaan kuuntele valituksia ollenkaan. Tuntuu ihan siltä kuin ei olisi edes ketään siellä vastassa! Tää tilanne on niin ärsyttävä.
väärä tuote ja vaikeudet palautuksen kanssa
Olen tosi pettynyt siihen, että tilaukseni saapui vääränä. Yritin palauttaa sen, mutta se oli todella hankalaa. En löytänyt palautusosoitetta enkä postimerkkiä, joten jouduin itse selvittämään, miten tuotteen saisi lähetettyä takaisin. Lisäksi odottaminen palautuksen käsittelyn ja rahojen palautumisen kanssa oli äärimmäisen turhauttavaa. Olin pettynyt siihen, että korjausyritys vei niin paljon aikaa ja vaivaa.
Ostin asukokonaisuuden
Tilasin vaatteet ASOS-sovelluksen kautta, mutta sain vain osan tilaustani, joten jouduin ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. He lupasivat helpon palautusprosessin, mutta se oli lopulta hankalaa, koska tarvitsin tulostimen palautusta varten. lopulta sain palautuksen tehtyä ja tuotteet palautettua, mutta sain vain lahjakortin hyvityksenä. Ei kovin reilua toimintaa asiakaspalvelulta.
Musta nahkatakki ja vaaleanpunainen huppari
Tilattu musta nahkatakki ja vaaleanpunainen huppari olivat aivan surkeassa kunnossa. Nahkatakissa oli naarmuja ja huppari oli revennyt saumoista. Palauttaminen oli yhtä tuskaa kuin yrittäminen saada heidän asiakaspalveluunsa kiinni. En voi uskoa, että kukaan haluaisi ostaa sieltä uudelleen.
Tuotteen koko ja palautus
Ostin tuotteen XXXS-koossa, mutta se oli edelleen liian iso. Palauttaminen oli kuitenkin ärsyttävän hankalaa, koska minun piti vastata pitkiin kysymyksiin ja tulostaa palautuslomake, mikä oli vaikeaa ilman tulostinta. Palautusprosessi oli todella vaivaannuttava ja aiheutti ylimääräisiä kustannuksia.
Ostin mekon
Päätin poistaa mun tilin ja sovelluksen ASOSista, moikka!
huonolaatuiset vaatteet
Huomasin, että vaatteiden laatu oli tosi heikko, joten päätin palauttaa ne. Valitettavasti olin lomalla ja unohtelin lähettää paketin takaisin. Yritin hoitaa maksuja ja palautuskuluja, mutta ASOS ei suostunut. Nyt mun täytyy maksaa koko paketti.
Eniten ääniä arvostelu
Saanut väärät kengät kahdesti
Olen todella pettynyt ASOSiin. Tilasin kengät ja sain väärän koon. Palautin ne postiin, mutta uudelleen tilattuani sain jälleen saman väärän koon kengät. Asiakaspalvelu sanoi hy... Lue lisää: J. Nykänen