Nelly20 arvostelua
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (20)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Pikatoimituksen pettymys
Tilasin sen pikatoimituksella, odotellen vaatteeni saapuvan 2-3 päivän kuluessa, mut nyt näyttää siltä että munkin täytyy odottaa vielä kolme päivää 😀 Ärsyttävää hommaa, varsinkin kun tein tilauksen jo kaksi päivää sitten. Valitsin sen pikatoimituksen tulevaa tapahtumaa ajatellen, joten tää viivästys ei oo yhtään toivottua.
Nahkatakki
Olen pettynyt tilaukseeni, joka lähetettiin johonkin kaukaiseen postipisteeseen, vaikka minulla olisi ollut mahdollisuus noutaa se lähempänä olevasta postista. Lisäksi tilauksen peruuttaminen oli hankalaa ja asiakaspalvelu kesti vastata pitkään. En suosittele tätä kauppaa.
Palautusprosessi
Olin pettynyt, kun huomasin, että Nellyn palautusaika oli muuttunut ilman ennakkovaroitusta. Tämä johti siihen, että palautukseni myöhästyi. Onneksi asiakaspalvelu auttoi minua nopeasti ja vaivattomasti saamaan palautuksen käsiteltyä. Haluan kiittää heitä avusta! Toivoisin kuitenkin, että tulevaisuudessa asiakkaat pidetään paremmin ajan tasalla muutoksista.
Ostin farkut ja t-paita
Ostin farkut ja t-paidan, jotka oli just sitä mitä halusin. Ne sopi tosi hyvin mulle ja olin tosi tyytyväinen ostoksiini. Sain myös hyvää palvelua reklamaation yhteydessä, asiakaspalvelu oli tosi ystävällistä ja auttoi heti. En voisi olla enempää tyytyväinen!
Eräät vaatteet
Asiakaspalvelu oli todella reipasta! Olin sellaisessa tilanteessa, että en pystynyt palauttamaan ostoksiani ajoissa, mutta asiakaspalvelu auttoi välittömästi ja joustavasti. He venyttivät palautusajan ilman minkäänlaisia ongelmia. Aivan loistavaa!
Ostin ihanaa paitaa
Kyllä, tilasin tosiaan tosi hienon paidan ja sitten mokasin jotain sen lähettämisen kanssa. Mutta nuo tyypit siellä asiakaspalvelussa olivat todella mukavia ja auttoivat minua selvittämään tilanteen. Vaikka olin myöhässä lähetyksen kanssa, he silti auttoivat minua ja sain palautettua tuon paidan. Todella hienoa palvelua!
Ostin tuotteeni verkkokaupasta
Olin tosi tyytyväinen siihen, miten asiakaspalvelu auttoi englanniksi sähköpostilla. Vaikka vastauksiin meni vähän aikaa, niin siellä oli tosi mukavaa ja avuliasta porukkaa. Ne ymmärsi heti, mistä mä puhun ja anto mulle hyvät ohjeet, miten saan ongelman korjattua.
Erinomaista asiakaspalvelua
Oon aina ollut tosi tyytyväinen Nellyn palveluun. Oli sitte reklamaatio, toimitusongelma tai muu häiriö, niiden asiakaspalvelu on aina ollu priimaa. Niiden toimintatavat on just sellaset, että ne ottaa aina asiakkaat huomioon ja tekevät kaikkensa, että asiakkaat olisi tyytyväisiä. Mä oon ihan vaikutettu siitä, miten ammattimaisesti ne hoitaa kaiken ja tekee ostosten teosta helppoa ja mukavaa. Kiitos Nelly, mä jatkan tilaamista teiltä varmasti jatkossakin.
Rikkinäinen tuote
Tilasin yhden juttu Nellyltä, mut se tuli rikki ja olin pettyny laatuun. Tein reklamaation ja yllätyin positiivises siitä, kuinka hyviä oli asiakaspalvelu! Ne luvannu lähettää mulle uus juttu ja vastasivat tosi nopee. Kiitos hyvästä huolenpidosta!
huono laatua
Ostin netistä vaatteita ja ne oli ihan surkeeta laatua. Lähetin ne takas, mut en oo saanu rahoja vieläkään takasin. Nyt oon ollu jo kolme päivää stressaamassa. En suosittele kellekään tätä kauppaa!
Ongelmallinen varastonhallinta
Verkkosivusto ja sovellus pettivät varastotilanteen suhteen useita kertoja, mikä aiheutti tilausongelmia ja pettymyksiä. Onneksi asiakaspalvelun avulla saimme kuitenkin ratkaistua ongelmat ja lopulta tilattu tuote toimitettiin onnistuneesti. Toivottavasti tulevaisuudessa varastonhallinta saadaan kuntoon, jotta vastaavilta ongelmilta vältyttäisiin.
Ostin kolme eri tuotetta
Olen tilannut kolme eri tuotetta, mutta palautin yhden heti. En ole vieläkään saanut takaisinmaksua 29.90€ maksaneesta tuotteesta. Olen yrittänyt ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, mutta ongelma ei ole vieläkään ratkennut. Tämä ikävä kokemus saa minut harkitsemaan uudestaan tilaamista tästä yrityksestä.
Ostin vaatteita, palautin ne
Olin ostanut muutamia vaatteita, mutta ne eivät sopineetkaan minulle. Palautin ne luottaen hyvään lopputulokseen. Kävi ilmi, että olin lähettänyt ne vahingossa väärään kauppaan. Meni aikaa ennen kuin sain vaatteet takaisin ja ymmärsin tilanteen. Lisäksi sain maksumuistutuksen laskusta. Lähetin heille sähköpostia, ja he olivat todella avuliaita auttamaan. lopulta kaikki saatiin selvitettyä. Kiitos mahtavasta palvelusta!
Ostin kangaspaidan
Asiakaspalvelu oli tosi huono ja mä koen, että mua ei otettu vakavasti yhteydenotossa. Nettisivuilla oli ristiriitaisuuksia palautukseen liittyen, ja se vaan ärsytti mua entisestään. Tein valituksen, muttei sieltä tullut kunnon korvausta ja vastaus oli ihan säälittävää piikittelyä. Kokemus oli pettymys ja en varmasti enää aio ostaa täältä mitään.
One pair of cool jeans
Mä olin tosi pettynyt siihen, että en päässyt heti juttelemaan jonkun kanssa niiden nettisivuilla. Mut sit kun sain vihdoin vastauksen sähköpostiin, niin se oli kyllä tosi mukava.
Palautuskustannukset
Palautuskulut on ihan älyttömän kalliit! Pitää maksaa sekä toimituskulut että vielä joku käsittelymaksu palautuksesta. Ei oo oikein, että joutuu pulittamaan niin paljon siitä ilosta, että palauttaa tuotteen. Tämän takia en enää tilaa täältä. Onneksi on muita kauppoja, joista voi ostaa ilman kalliita palautuskuluja.
Vaihdettu viallinen tuote
Asiakaspalvelu oli tosi hyvää, kun huomasin, että se tuote, jonka ostin, oli rikki. Sain sen vaihdettua ilmaiseksi ja toimitus oli todella nopea. Voin suositella tätä palvelua muillekin.
Lahjakortti umpeutui
Halusin tehdä tilauksen lahjakortin jälkeen, mut se oli jo mennyt umpeen. Päätin kysyä asiakaspalvelusta apua ja ne lisäs aikaa kahdella kuukaudella! Siis aivan mahtavaa palvelua, kiitos!
Erinomainen asiakaspalvelukokemus
Asiakaspalvelu oli ihan mielettömän ystävällistä ja ammattitaitoista! Vastaukset kysymyksiini tulivat tosi nopeasti ja olivat todella perusteellisia. Sain tosi hyvää apua ja neuvoja, olin tosi tyytyväinen! Kiitos!
Ostin palautetun tuotteen
Voi hitsi, kun olin mennyt ostamaan sen tuotteen ja palauttanut sen vääriin paikkoihin! Onneksi sain otettua yhteyttä asiakaspalveluun ja he auttoivat mua tosi mukavasti selvittämään tilanteen. Ei tarvinnut turhaan stressata, kun sain selkeät ohjeet siitä, miten toimia. Todella hienoa palvelua!
Tietoa Nelly
Joskus tekee mieli olla trendikäs ja löytää hienoja, koreilevia vaatteita oikeaan käyttötarkoitukseen, mutta mistä aloittaa kyseinen harrastus? Mistä löytyisi myös varsin ympäristötietoisia vaatteita, jotka ovat ennen kaikkea muodikkaita? Tässä tapauksessa verkkokauppa Nelly voisi olla vastaus kysymykseesi. Lue muiden käyttäjien arvosteluita tästä verkkokaupasta, niin tiedät, kannattaako sieltä tilata ja onko itse palvelu sinulle sopivaa.
NellyLightistä
Nelly muotitietoisille naisille, 18–35-vuotiaille suunnattu verkkokauppa, joka siis myy muotivaatteita ja vastaavia ennen kaikkea muotitietoisille. Nellyllä, kuten useilla muillakin, kansainvälisillä yrityksellä, on omat ydinarvonsa, joiden perusteella pyritään toimimaan liike-elämässä. Nämä neljä ydinarvoa ovat: 1) Trendikkyys eli tietää, mikä on trendikästä, mikä on uutta ja siksi asiakkaalle tarjotaan ensimmäisten joukossa tietous siitä. 2) Klamoorisuus eli eräänlainen hohdokkuus, glamouria siis vaatteiden kautta. 3) Yksinoikeudellisuus, kuten omat tuotemerkit, joita saa vain palvelun kautta. 4) Nuorekkuus eli tuore sekä nuori perspektiivi monissa asioissa. Nelly on keskittymässä yhä enemmän ympäristöön ja kestävyyteen, kuten planeettaan, ihmisiin ja tuotteisiin. Nelly NLY AB kuuluu Qliro-konserniin, joten sillä ei ole omaa vastuullisuusraporttia. Qliro Groupiin kuuluvat muun muassa Nelly-vaateliike, Lekmer-lelukauppa, fitnesstukku.fi ja Room21-sisustusliike. Vuonna 2010 Qliro Groupin liikevaihto oli 2,2 miljardia Ruotsin kruunua, mikä on noin euroissa 250 miljoonaa. Nellyn tavoitteena on olla jätteetön. Tämä tarkoittaa, että he eivät heitä palautettuja tai hävitettyjä vaatteita menemään, vaan myyvät ja lahjoittavat tai kierrättävät yhteistyössä kumppaneiden, kuten Human Bridge ja Recuprenda m.fl kanssa. Aikomuksena siis on olla miltein jätteetön, he muuttivat jopa kaikki omien tuotemerkkien pesutunnisteet kierrätetyksi polyesteriksi vuonna 2019. Nelly uskoo lisäksi, että toimitusketjun läpinäkyvyys on tärkeää kestävämmän tulevaisuuden kannalta. Askeleena tähän suuntaan on se, että he julkaisevat omien tuotemerkkien tuottajalistan vuonna 2020.
Nellyn Tuotteet ja Palvelut
Nellyltä löytyy yli 700 erilaista tuotemerkkiä, joista valita ja jotka löytyvät esimerkiksi selaamalla tätä verkkokauppaa tai käyttämällä tuotesuodattamia tai erillistä valikkoa tuotemerkeille. Nellyn kautta pystyy ostamaan vaatteita, kenkiä, alusvaatteita, uimapukuja, kauneudenhoitotuotteita, asusteita ja urheiluvaatteita jokaiseen tilanteeseen. Nelly saa päivittäin yli 300 uutta tuotetta kansainvälisesti tunnetuilta muotitaloilta myytäväkseen ja tarjotakseen asiakkailleen, sekä yrityksen omilta tuotemerkeiltä, kuten NLY Trend, NLY Shoes, NLY Lingerie ja NLY Design. Nellyn ydinarvo tuoreus tulee esille siitä, että etusivulta löytyy valikko, josta on mahdollista tarkastella tuotteita uuden muodin mukaan, mutta on myös mahdollista käyttötarkoituksen tai tuotetyypin mukaan selailla Nellyn verkkokaupassa erilaisia tuotteita. Nelly vaikuttaa myös sosiaalisessa mediassa, koska kyseisellä palvelulla on Instagramissa, Youtubessa, Facebookissa, Snapchatissa ja Pinterestissä toimintaa, kuten tuotteiden markkinointia ja esittelyä. Nelly tarjoaa myös uutiskirjeen, kun antaa oman sähköpostiosoitteensa, jonka avulla on mahdollista muun muassa saada tarjouksia ja alennuksia monista eri tuotteista. Nellyn asiakaspalvelu toimii sähköpostissa customerservice@Nelly, mutta on myös mahdollista ottaa yhteyttä yhteydenottokaavakkeen kautta. Nelly myös tukee useimpia suomalaisia pankki- ja luottokortteja maksuvälineenään ja tarjoaa 14 päivän vaihto- ja palautusoikeuden.
Kiitokset, valitukset ja vinkit Nellystä
Oliko tämä palvelu toimivaa? Tulivatko tilaamasi tuotteet perille luotettavasti ja asiantuntevasti? Saitko asiakaspalvelussa vastauksen pulmaan, joka jäi askarruttamaan? Olivatko itse tuotteet asiallisesti pakattuina sekä laadultaan että hinnaltaan erinomaisia? Oliko vielä jotain kiitettävää, valitettavaa tai vinkattavaa palvelusta? Tässä tapauksessa Suomiarvostelut haluaisi kuulla mielipiteesti tästä palvelusta, sillä asiakaspalautteesi on meille tärkeätä. Näin jokainen voi kuulla objektiivisen arvion palvelusta sivustollamme, jolloin voi välttyä esimerkiksi huonolta kaupalta tai sitten löytää varsinaisen helmen verkon ihmeellisen maailman syövereistä.
Bonus!
📊 Miten Nelly loisti sinulle?
Yhteystiedot
Kategoriat Nelly
Sivustatistiikka
Seite online seit: 26. maaliskuuta 2021
Letzte aktualisierung: 29. marraskuuta 2024
Eniten ääniä arvostelu
Lahjakortti umpeutui
Halusin tehdä tilauksen lahjakortin jälkeen, mut se oli jo mennyt umpeen. Päätin kysyä asiakaspalvelusta apua ja ne lisäs aikaa kahdella kuukaudella! Siis aivan mahtavaa palvelu... Lue lisää: Jenni Lampinen