Telia - Kokonaisarvosana perustuu 28 arvosteluun
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (28)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Puhelinliittymä mökillä
Mökillä oli Telian puhelinliittymä toiminut hyvin kesäkuun 30. päivään saakka, mutta sitten se yhtäkkiä lakkasi pelaamaan kokonaan. Ei data toiminut, ja puheluja ei voitu vastaanottaa. Ongelma kesti viisi päivää, ja vaikka soitin asiakaspalveluun viisi kertaa, vastaukset olivat epämääräisiä eikä tilannetta saatu korjattua. Asiakaspalvelun taso näytti olevan liian alhainen, eikä he pystyneet tarjoamaan apua tai ratkaisua ongelmaan. Päätin vaihtaa kilpailijan liittymään, ja palvelu on ollut paljon parempaa.
Ongelmia 5G-mobiilinetin kanssa
Kun liityin Telian asiakkaaksi, odotin saavani hyvää 5G-mobiilinettiä, mutta valitettavasti alkoi tulla ongelmia aika pian. Asiakaspalvelu yritti myydä mulle ensin kalliimpaa 5G-liittymää, sitten 4G-liittymää ja syytti lopulta ongelmista reititintäni. Selvisi, etten ollutkaan Telian 5G-maston peittoalueella, ja Telian verkossa oli heikommat taajuudet kilpailijaan verrattuna. Liittymän irtisanominen oli vaikeaa, ja kun vihdoin sain sen tehtyä, tuntui kuin IP-osoitteeni olisi jopa estetty Telian sivuilla. Olen pettynyt enemmän kuin koskaan ennen.
Olen odottanut nettipalvelun toimivan 17 vuorokautta
Netti ei oo pelannu ollenkaan ja oon yrittäny yhteyttä asiakaspalveluun useemman kerran, mut joka kerta vastaus on ollu epäselvä ja ne on vaan sanonu, että pitäs odottaa.
Ostin Telialta mobiilipalvelun
Olin todella pettynyt Telian palveluun. Jouduin perumaan sopimuksen kolme kertaa asiakaspalvelijoiden kanssa ja teko tapahtui ilman allekirjoitustani, pelkästään suullisesti. Tämä johti siihen, että sain kolme laskua ilman minkäänlaisia hyvityksiä. Valitusten tekeminen Telialle oli hankalaa, sillä reklamaatiosivusto antoi jatkuvasti virheilmoituksia. Asiakaspalvelijat olivat epäystävällisiä ja he eivät ottaneet asiakkaan ongelmia vakavasti. Lisäksi Telia tarjosi erittäin huonon ja usein katkeilevan internet-yhteyden. 4G-yhteys oli todella hidas ja yhteydet katkeilivat jatkuvasti, jättäen minut ilman toimivaa internet-yhteyttä useiksi tunneiksi. Yritykseni irtisanoa sopimus Telian kanssa oli todella vaikeaa, tuntui kuin he yrittäisivät vältellä vastuutaan ja huijata asiakkaitaan. En voi suositella Teliaa kenellekään.
Ostin telkkarin
Oli niin ärsyttävää kun telkkari ei toiminut. Kaikki ohjelmat jäivät näkemättä vaikka piti olla ok 3.5 asti. Telia ei osannut korjata vikaa, vaikka sanoivat sen pitäisi olla jo korjattu. Ärsyttävää on saada ylimielisiä vastauksia yrittäessään selvittää tilannetta.
Ostin kotisi nettiliittymän, mutta halusin vaihtaa parempaan
En suosittele tätä yritystä kenellekään. Hinnat ovat liian korkeat, palvelu on huonoa ja asiakaspalvelu ei ole hyvää. Yritin vaihtaa parempaan liittymään, mutta törmäsin paljon ongelmiin. Irtisanominen oli hankalaa ja jouduin käymään liikkeessä monta kertaa ennen kuin sain homman hoidettua lopullisesti. Laskutusongelmat jatkuvat ja viimeisin lasku oli täysin epäselvä. En voi suositella tätä yritystä kenellekään.
Ongelmat laskutuksessa
Olen pettynyt Telian palvelun laatuun ja asiakaspalveluun. Olen jo päättänyt irtisanoa palvelun useampi kuukausi sitten, mutta silti jatkan laskujen saamista. Yhteydenotto asiakaspalveluun etänä ei ole auttanut, joten olen päättänyt mennä paikan päälle selvittämään tilannetta. Viimeksi asiakaspalvelija jopa vähätteli minua ja ymmärrystäni tarpeistani, mikä ei ole millään tavalla hyväksyttävää.
Laskun kahdesti maksaminen
Olin tosi pettynyt siihen, että Telian järjestelmässä oli virhe ja jouduin maksamaan laskuni kahdesti. Olin sopinut asiakaspalvelijan kanssa, että virhe korjataan seuraavassa laskussa, mutta valitettavasti mitään hyvitystä ei koskaan tullut. Tosi huonoa palvelua!
Oma liittymävaihto Telialle
Heitetäänkö pentuja roskiksien? En tykkää yhtään tästä liikkeestä. Eivät kerro oikeita hintoja ja palvelu on ihan surkeaa. Ei enää tänne.
Laskutusongelmat
Ostamani palvelu oli suljettu useita viikkoja, mutta silti laskuja tuli koko ajan. Tuntuu ihan epäreilulta ja asiakaspalvelukaan ei auttanut tilanteessa ollenkaan.
Liittymän tilaus
Voi luoja, en vaan voi uskoa miten kurjia juttuja täytyy Telialta kuulla!! Tilasin uuden liittymän ja ihan kaikki meni ihan päin sitä itseään. Kävin testaamassa uutta palvelua, mutta sehän oli aivan hirveä. Ei siis todellakaan aio enää koskaan käyttää Teliaa, kun kaikki meni niin surkeasti. Ja vielä ne velottavat kaikenlaisia ylimääräisiä kuluja, ei se nyt vaan ole reilua! En tosiaankaan suosittele kenellekään!!
Liittymä yritykselle
Liittymä siirrettiin yrityksen nimiin kaksi kuukautta sitten, mutta silti saan huomautuslaskuja. En pystynyt itse ratkaisemaan ongelmaa, ja työpaikan edustaja ei myöskään pystynyt auttamaan. Asiakaspalveluun on vaikea saada yhteyttä toisesta maasta käsin. Kokemukseni tästä yrityksestä ovat olleet hyvin negatiivisia.
Nopeampi netti
Mua jännitti tosi paljon, kun sain tarjouksen nopeammasta netistä ilmaiseksi viikoksi. Mut sit yhtäkkiä sainkin ison laskun! En tiennyt, että se piti erikseen perua. Onneksi tajusin sitten perua sen, mut se jäi vähän ikävä fiilis.
Ongelmallinen irtisanominen
Irtisanominen ei sujunut ongelmitta, vaikka olimme sopineet siitä puhelimessa. Laskut jatkuvat vielä sovitun irtisanomisajan jälkeen, mikä aiheuttaa turhaa harmia ja ylimääräisiä kuluja. Olisin odottanut parempaa asiakaspalvelua ja reilumpaa toimintaa.
Ongelmallinen maksu tv-paketti
Ostin sen maksu-tv-paketin, mutta eihän se toiminutkaan ollenkaan. Yritin ottaa yhteyttä siihen asiakaspalveluun, mutta sieltä vaan yritettiin tyrkyttää mulle lisää palveluita. lopulta ainoa tapa saada se asia korjattua oli peruuttaa kaikki ne palvelut. En kyl suosittele Teliaa, pelkkää vaivaa siellä.
Prepaid SIM card
Latasin 3.10. 30€ prepaid-kortille ja asensin sen modeemiin. Netin nopeus laski alle 5Mb 20.10. Vaihdoin 7€ DNA-korttiin ja nopeus palasi 100Mb. Nyt kun DNA-kortti on tyhjä, vaihdoin takaisin Telian korttiin – yllätys yllätys, ei toimi. Tarkistin Telian kortin saldon puhelimella ja se oli tyhjä. Todella kallista Telian prepaid-kortin käyttö!
Laajakaista asuntoon
Nettisivut ovat todella sekavat ja vaikeaselkoiset. Yritin hankkia laajakaistaa kotiin, mutta kaikki mitä löysin olivat vain mainoksia ja tarjouksia, jotka eivät liittyneet asiaan. Ei ole selkeitä ohjeita, vaan pitäisi joko kirjautua sisään pankkitunnuksilla tai soittaa kalliiseen maksulliseen numeroon saadakseen apua. En halua laajentaa laajakaistaa enkä ostaa mitään ylimääräistä, haluan vain että nettiyhteys toimii. Kaiken kaikkiaan pettymys!
Ostin puhelinliittymän
Mä hankin just uuden puhelinliittymän, ja sitten kun sain sen laskun, niin hinta olikin ihan eri kuin mä olin alunperin kuvitellut. Ei todellakaan mukava yllätys!
TV-mainoksen ärsyttävyys
Tuo TV-mainos on ärsyttävä, se antaa aika huonon kuvan operaattorista. Saattaa jopa saada asiakkaat vaihtamaan kilpailijalle. Toivon, että mainos vaihdetaan pian parempaan.
Mun ostoksia Telia
Oli tosi ärsyttävää ostaa Telialta. Ne siellä vaan tuntuivat ihan kuin joku lapset leikkimässä asiakaspalvelijaa. Ne eivät tuntuneet tietävän yhtään mitään yrityksen asioista tai palveluista. Postikin oli paljon parempi kuin Telia.
Eniten ääniä arvostelu
Tilaukseni sanalla
Mun kokemus tästä hommasta on ollut pettymys, kun tuntuu että tää systeemi on suunniteltu hyödyntämään asiakkaita joka käänteessä. Kun yrittää ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, s... Lue lisää: Henniina