Elisa - Kokonaisarvosana perustuu 24 arvosteluun
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (24)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Valokuituliittymätilaus sähköpostitse
Tilasin Elisan valokuituliittymän sähköpostilla ja tekstiviestillä nollaan hintaan. Mutta kun yritin saada sitä, sain selville, että tarjous saattaa koskea vain tietyillä osoitteilla. Tämä oli epäselvää ja aiheutti turhaa vaivaa. Toivoisin, että Elisa tarkistaisi tarjousten voimassaolon ennen niiden lähettämistä, jotta vältettäisiin asiakkaiden kanssa tarpeetonta sekaannusta.
100 megainen netti
Ostin Elisalta 100 megaisen netin ja odotin sen toimivan hyvin neljällä laitteella, mutta valitettavasti todellisuus oli aivan erilainen. Netti toimi vain 0.1-1 megan välillä, mikä on vain noin 1/200 luvatusta nopeudesta yhdellä laitteella. Yritimme vaihtaa kaapeleita, testata eri laitteita ja moduuleita, mutta mikään ei auttanut. Elisa osoittautui pettymykseksi, eivätkä he tarjoa sitä mitä lupaavat. En suosittele Elisaa kenellekään ja me aijomme vaihtaa palveluntarjoajaa niin pian kuin mahdollista.
OmaElisan laskutus ongelma
Oon tosi pettynyt Elisan palveluun laskutushommissa. Irtisanoin neidän netin, koska mä jouduin muuttamaan pois kämpästäni, mutta ne silti lähettää mulle laskuja johonkin olemattomaan sähköpostiin. Yritin sulkea kaiken OmaElisassa, mutta silti laskut vaan tulee. On ihan mahdotonta tavoittaa asiakaspalvelua, ja kun sain jonkun kiinni, vastaus oli vaan epäselvä. Maksutkin vaan tuplaantui sen jälkeen kun irtisanoin sen ilmaisen kotiliittymän. Mun puhelinliittymä on eri firmalta, niin miten ne voi laskuttaa multa mitään? En voi uskoa kuinka huolimatonta ja epärehellistä Elisan hommat on. Suosittelen kaikille olemaan tosi varovasia Elisan kanssa.
Ostin liittymän
Minulle tarjottiin uutta liittymää, mutta halusin harkita asiaa ja ilmoittaa päätöksestäni myöhemmin. Sain myyjän puhelinnumeron, mutta kun yritin peruuttaa ennen vaihtoa, he olivat jo katkaisseet edellisen liittymäni ilmoittamatta siitä etukäteen. Jouduin selvittämään tilanteen, mutta mitään korvausta ei tarjottu.
Ongelmia taajama-alueella nettiyhteyden kanssa
Olen tosi pettynyt siihen, että uudessa kämpässäni ei ole kunnon nettiyhteyttä. Olen nyt käyttänyt jo kaksi viikkoa yrittäen saada netin toimimaan, mutta ei oo onnistunut. En mä tietenkään odottanut täydellistä yhteyttä keskellä metsää, mutta taajamassa tää on kyllä pettymys. Mä meinaan vaihtaa toiseen nettipalveluntarjoajaan.
Ongelmia puhelinliittymän ja mobiilinetin kanssa
Pari viikkoa sitten mun puhelinliittymä ja netti rupes toimii tosi hitaasti. Mä rupesin selvittään, että mikä siinä oli vikana. Lopulta joku tekninen tyyppi kertoi mulle, että lähimmältä tukiasemalta oli otettu soluja pois, kun siellä on rakennustöitä tiedossa. Aikataulua tilanteen korjaamiseksi ei ollut. Vaihdoin sitte toiseen operaattoriin ja nyt homma toimii taas. Suosittelen välttämään tota ensimmäistä operaattoria.
Turvajärjestelmä
Yritin käyttää Elisan turvattuja yhteyksiä Nordean sivuilla, mutta en saanut yhteyttä toimimaan. Olin pettynyt, koska odotin parempaa palvelua. Tästä syystä täytyy harkita siirtymistä toiselle operaattorille.
Ostin Elisan palvelun
En ymmärrä, miksi Elisa huijaa meitä asiakkaita niin pahasti. Heidän moraalinen kompassinsa on aivan hukassa! He eivät välitä vanhemmista ihmisistä vaan myyvät heille samaa palvelua monta kertaa! Ja sitten vielä tarjoavat joitain höpöhöpö diilejä juuri, kun olet vaihtamassa operaattoria. Mitä ihmettä? Inhoan sitä, kun he huijaavat meitä!
Ostin HBO Nordicin yhden kuukauden ilmaisen kokeilun
Tilasin sen HBO Nordicin yhden kuukauden ilmaisen kokeilun, mut sit peruin sen ennen kuukauden loppumist. Silti sain laskun 14,90 euroa. Ei se nyt hirveesti oo, mut mä oon nähny aiemmin aika outoo laskutusta Elisan kans. En enää haluu ottaa riskii, suosittelen sulleki pysymään kaukana jos et haluu tuhlata aikaa hämärii Elisan laskuihin.
Ostin 5G-liittymän
On olemassa monia vaihtoehtoja, jotka tarjoavat enemmän vastinetta rahoillesi.
Ostos liigapassista
Oli tosi huono juttu tilata palvelu ja saada vielä väärää tietoa asiakaspalvelijalta. En kyllä suosittele heidän palveluitaan kellekään muulle!
Puhelinliittymän hankinta
Onpa ärsyttävää, kun yrittää saada asiakaspalvelua puhelimitse. Telialla on vaan koko ajan niitä robotteja, ja tietoa ei meinaa millään saada ilman sitä kallista puhelua, josta sitten rokotetaan monilla kymmenillä euroilla. Eikö se olekin ihan reilua, että asiakaspalvelu olisi ilmaista?
Lapsille netin rajoittaminen
Ei taida olla mitään helppoo tapaa rajoittaa lasten netin käyttöö! Miks ei oo vielä otettu huomioo vanhempien sovelluksessa, et pystyis helposti vaikuttaa siihen, milloin lapset saa olla netissä ilman mitään ylimääräsiä säädöksiä. Toivottavasti tähän tulee pian muutosta!
JBL Tune Flex
Tässä olisi pitänyt mainita ennen tilauksen tekemistä. Lisäksi kaupan asiakaspalvelu ei suostunut perumaan tilaustani, joten jouduin soittamaan heille ja se maksoi 3 euroa minuutilta. lopulta sain tilaukseni peruttua antamalla suomalaisen henkilötunnukseni.
Internet-nopeuden nosto ja Elisa viihde premium -sopimus
Iäkäs äitini meni Elisan liikkeeseen nostamaan taloyhtiön tarjoamaa nettiyhteyden nopeutta. Siellä myyjä möi hänelle Elisa Viihde Premium -pakettia 24 kuukauden sopimuksella, vaikka äitini ei edes katso televisiota! Myyjä ei selvästikään välittänyt äitini tarpeista eikä ottanut huomioon sitä, että televisiopalvelu ei ollut tarpeen. Äitini oli pettynyt ja turhautunut koko tilanteeseen, koska myyjän olisi pitänyt kertoa palvelun sisällöstä selkeämmin ja rehellisemmin.
Omat huonoisot viestisi
Kaikenlaiset häiriöt vain ärsyttävät, hitaat internetyhteydet ovat ainoa, mikä toimii kunnolla. Maksan melko paljon rahaa liittymästäni, mutta silti saan huonon palvelun vastineeksi. Päätin vaihtaa yhden liittymän Moihin.
Iphone 15 pro
Soitin oikeussuojatoimistoon ja he sanoivat, että Elisan pitäisi korvata minulle kaikki kulut, mutta hän ei edes kuunnellut minua loppuun asti.
Pyydetty omaa sopimusta
Olen tosi pettynyt palveluun, jonka sain. Halusin oman sopimukseni, mutta en löytänyt sitä omalta tililtäni, vaikka sen pitäisi olla siellä. Asiakaspalvelu jopa keskeytti puhelun, kun heillä oli toinen puhelu menossa. He lupasivat soittaa takaisin tunnin kuluttua, mutta en ole kuullut heistä sen jälkeen. Chat-palvelussa pyydetään turhia tietoja, kuten syntymäaikoja ja osoitteita, vaikka annoin heille asiakasnumeron. Tämä ei ole sitä hyvää palvelua, mitä odotin. Näyttää siltä, että asiakaspalvelu on ulkoistettu jonnekin kauas ja heillä on selvästi ammattitaidottomuutta.
Ostin netistä, käsittely sähköpostitse
Olin ihan äimänä kun sain sähköpostia, että meidän nettiliittymä lopetetaan. Aina ollaan oltu tyytyväisiä siihen, eikä mitään varoitusta tullut. Ei selityksiä tai vaihtoehtoa uudesta liittymästä.
Ostin 5G-verkko
Olen tosi pettynyt. Pingi on jatkuvasti yli tuhannen ja se tekee pelaamisesta ihan mahdotonta. En suosittele tätä!