DNA36 arvostelua

31% ostaisi täältä uudelleen

Esilletuotut Arvostelut

Oleellisin positiivinen arvio

  2024-02-12
Ostin palvelun.

Olen tosi iloinen siitä, miten hyvä ja nopea palvelu oli. Yhtäkkiä netti toimi paljon paremmin kuin ennen, ja olin tosi tyytyväinen saamaani apuun. Mä uskon, että se 5G-verkon p... Lue lisää: Henri Vepsäläinen

Oleellisin negatiivinen arvio

  2024-05-21
Ostin reissudataa

Koko homma oli pettymys alusta loppuun. Yhteys nettiin tökki, ja sain vääriä laskuja matkapalvelulta. Lisäksi asiakaspalvelu oli ihan ala-arvoista – mulle tyrkytettiin vääränlai... Lue lisää: Helmi Heintikainen

Eniten ääniä arvostelu

  2021-07-06
DNA sopii mökkihöperölle kaupu

DNA on säästänyt, yhteyksiä on kaupungeissa, mutta jos matkustaa yhteydet ei toimi, on huono, huonompi kuin kilpialija Lue lisää: antti

Arvostelua (36)

  (7)

 (0)

  (21)

  (5)

  (3)

  • Ei arvosteluja vielä!

    Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.

  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Oma liittymän muutos

    Tein muutoksen omaan puhelinliittymääni, mutta DNA sekosi ja muutti vahingossa lapsen liittymää. He eivät saaneet virhettä korjattua ja halusivat minun vaihtavan kalliimpaan liittymään. Lisäksi heidän mokansa takia laskuun tuli ylimääräisiä kuluja, joita he eivät ole halukkaita selvittämään tai korjaamaan. Asiakaspalvelu on ollut todella huonoa, viesteihin ei vastata ja tietosuojaohjeita ei noudateta lainkaan.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin uuden puhelimen

    Hei. Asiakastuki ei auttanut ollenkaan eikä yrittänyt ratkaista ongelmaani. Heidän vastauksensa olivat todella töykeitä. En aio koskaan enää käyttää heidän palveluitaan.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin reissudataa

    Koko homma oli pettymys alusta loppuun. Yhteys nettiin tökki, ja sain vääriä laskuja matkapalvelulta. Lisäksi asiakaspalvelu oli ihan ala-arvoista – mulle tyrkytettiin vääränlaisia juttuja ja sovitut hommat meni pieleen. Ärsytti ihan hulluna ettei sovittuja juttuja oltu kirjattu järjestelmään, siitä seurasi vaan lisää epäselvyyksiä. Lisäksi asiakaspalvelija oli tosi töykeä ja epäkohtelias, vaan pahensi tilannetta entisestään. Tää oli täysi katastrofi, en suosittele enää ketään!


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ongelmalliset SIM-kortit

    Viime vuoden aikana oon ostanu monia SIM-kortteja, mutta mikään näistä ei toiminu niiku pitäs. Mun sopimus oli määräaikainen, mutta palveluntarjoaja ei edes halunnu keskustella mun irtisanomisajasta. Oon pettyny niiden tapaan hoitaa reklamaatiot, ja odotin parempaa asiakaspalvelua.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    5G-paketti

    Ostin 5G-paketin työkäyttöön, mutta valitettavasti asiakaspalvelu ei ollut kovin hyvää tasoa. Kun yritin tehdä vikailmoituksen, minulle sanottiin, että sen voi tehdä vain toimistoaikana. Montako kertaa täytyy yrittää ennen kuin saa yhteyden vikailmoituksiin? Kun yritin irtisanoa sopimukseni, minulle kerrottiin, että pitää odottaa 2 viikkoa ja tarjous umpeutuu - ei kovin joustavaa. Lisäksi 5G-paketti ei toiminut kunnolla työssäni, kun yhteys pätki, mutta asiakaspalvelu väitti sen toimivan moitteettomasti. Vikailmoituksen tekeminen ei myöskään auttanut paljon.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    600 mb liittymä

    Ostin tollasen 600 mb liittymän, mut se tosi nopeus oli vaan 90 mb. Latenssi oli jopa 500 ms, ihan turha hankinta. En suosittele toisille.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostopäätös

    Menin hiljattain kauppaan ja halusin ostaa jotain, mutta pettymyksekseni palvelu oli todella huonoa. Myyjät eivät välittäneet asiakkaista ja olivat tosi ylimielisiä, eivätkä edes tervehtineet minua. Yritin odottaa kärsivällisesti palvelua, mutta turhaan. Toivottavasti he parantavat palveluaan tulevaisuudessa.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    DNA TV -palvelu

    Ostin DNA TV -palvelun, mutta valitettavasti en ole ollut tyytyväinen siihen. Signaali katkeilee, ääni laahaa ja kuva tökkii. Asiakaspalvelu ei ole auttanut, vaan suhtautunut ongelmiini välinpitämättömästi. Olen yrittänyt käyttää palvelua vuoden ajan ja joka kerta joudun käynnistämään sen uudelleen. En suosittele tätä kenellekään.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostos 16.11.2023 (66,36€)

    Mä oon niin turhautunut tän koko homman kanssa! Ostelin ja oste..paljon rahaa, mut en hajuukaan minne se kaikki meni! Ostin ja ostin, ja lopulta selvisi et olin pulittanu yhteensä 855,36€. Mut sit mulle kerrottiin et se ei ollut tarpeeks ja vieläkin rahat hävis jonnekin. Missä ne hiton rahat oikein on?!


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Uuden puhelimen osto

    Kun tein ostokseni sieltä, olin pettynyt. Heidän palvelunsa oli epäluotettavaa, he rikkoivat omia sopimusehtojaan ja laskuttivat minua ylimääräisistä maksuista. En voinut luottaa heihin toimittamaan tavaroita ajoissa ja he eivät kunnioittaneet kuluttajansuojalakia.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin uuden puhelimen

    Kävin siellä viime viikolla ja se oli todella huono kokemus. Palvelu oli kamalaa, työntekijät olivat itsekkäitä ja epäkypsiä. Yritin pyytää apua, mutta sain vain uhkailua ja ylimielistä kohtelua. En lainkaan pitänyt siitä, miten minut kohdeltiin. Kun yritin antaa palautetta, minua väheksyttiin ja tuntui, ettei kokemuksiani otettu vakavasti. Hinta oli myös todella korkea verrattuna muihin paikkoihin ja liittymässä oli jatkuvasti ongelmia.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Puhelinliittymä

    Jyväskylässä Korpilahden/Oittilan tukiasema on ollut pois toiminnasta jo yli vuorokauden! Ei ole tullut mitään tiedotetta, eikä tukiasemaa saa käyttöön! Voisin olla jäänyt ilman yhteyttä, jos olisi ollut jotain tärkeää riippuvaista tästä tekniikasta, hirveää! Olkaa varovaisia!


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin palvelun.

    Olen tosi iloinen siitä, miten hyvä ja nopea palvelu oli. Yhtäkkiä netti toimi paljon paremmin kuin ennen, ja olin tosi tyytyväinen saamaani apuun. Mä uskon, että se 5G-verkon päivittäminen alueella auttoi parantamaan nettinopeutta. Kiitos DNA!


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Puhelinliittymä

    Mua harmittaa ihan hirveesti, että uudet asiakkaat saa samoja juttuja niin paljon halvemmalla ku vanhat asiakkaat. Se ei vaan oo oikein! Oon kyl saanu muutamia sähköposteja, mutta hinta ei oo selkeesti näkyvillä, se on jotenki piilotettu jonnekin.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Kuukausimaksun laskutuskauden vaihto

    Kuukausimaksun laskutuskausi vaihtui yhtäkkiä ilman ennakkoilmoitusta, joten jouduin maksamaan kaksi erää samalle kuulle. Se oli todella ärsyttävää ja outoa! Yritin neuvotella, jos voisin maksaa seuraavan kuukauden erän myöhemmin, mutta se olisi vain siirtänyt ongelman eteenpäin. Ja vielä 10€ ylimääräisiä kustannuksia asiakkaalle! Olen ollut asiakkaana eri yrityksissä jo vuodesta 2006 lähtien enkä koskaan aikaisemmin ole kohdannut tällaista tilannetta.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ongelmat määräaikaisen liittymän kanssa

    Kun yritin lopettaa määräaikaisen liittymäni DNA:n palvelussa, törmäsin ongelmiin. He sanoivat, että liittymä toimii teoriassa, mutta käytännössä minulla oli hitaita siirtonopeuksia ja jatkuvia yhteysongelmia. Asiakaspalvelu oli epärehellistä ja teki liittymäsopimuksen purkamisesta vaikeaa. En aio enää palata DNA:n käyttäjäksi.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    DNA-liittymän väärinkäyttö vanhukselta

    Osallistuin äitini kanssa DNA:n toimintaan. Äidilläni oli myyty ylimääräinen data-liittymä, vaikka hänellä oli jo toimiva liittymä. Tämä johti kalliisiin laskuihin, joita hän ei todellakaan tarvinnut. Yritettiin saada vahinko hyvitettyä, mutta DNA kieltäytyi korvaamasta virheellistä myyntiä tai lakkauttamasta liittymää. Koko tilanne on täysin vastuutonta ja epäreilua heidän asiakkaitaan kohtaan.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin uuden puhelimen

    Joo, se oli oikeesti tosi helppoo ja nopee. Mut sitten niissä laskuissa oli jotain häikkää ja jouduin maksaa kaks laskua!! En oikeen tiedä mikä siinä on vikana, toivottavasti ne saa sen korjattua.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Liittymän päivitys

    Voin vain sanoa, että liittymän päivittäminen oli tosi helppoa ja sain sen vielä halvemmalla hinnalla! Iso kiitos nopeasta vastauksesta ja olen todella tyytyväinen toimintaan. Suosittelen lämpimästi kaikille, jotka haluavat päivittää liittymänsä helposti ja edullisesti.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Sovellusvirheen aiheuttama laskutusongelma

    Halusin vain reklamoida siitä, että heidän oma Sovelluksensa veloitti laskuni kahdesti, mutta he eivät suostuneet palauttamaan rahoja. Viikon neuvottelujen jälkeen he lopulta suostuivat palauttamaan rahat, mutta veloittivat 10 euroa virheestä, joka oli heidän oma vikansa. Asiakaspalvelu yritti väkisin myydä minulle kaikkea mahdollista ja ei vastannut kunnolla kysymyksiini. Todella huono kokemus ja hukattua aikaa.




Tietoa DNA

"Elämä kallis, DNA halpa", kuuluu DNA:n kuuluisa ja kaikkien suomalaisten tuntema mainoslause. DNA onkin mainonnassa ja mielikuvissa usein kategorisoitu edulliseksi teleoperaattoriksi, mutta onko asia todellisuudessa näin? Toimiiko palvelut kuten pitääkin vai pätkiikö netti sittenkin? Onko asiakaspalveluun helppo saada yhteyttä vai joutuuko vastausta odottamaan pitkään? Mitä mieltä ovat sen oikeat asiakkaat? Lue muiden arvosteluja ja jaa omia kokemuksiasi DNA:n toiminnasta sekä yrityksen kanssa asioinnista.

Mikä on DNA?
DNA Oyj on joulukuussa 2001 toimintansa aloittanut suomalainen tietoliikennekonserni, joka tuottaa puhe-, data- ja tv-palveluita. Saat yhdestä paikasta kätevästi ostettua itsellesi uuden puhelimen, siihen liittymän ja samalla hoidettua myös muut kodin tietoliikenteeseen liittyvät huolenaiheet kuntoon. Yhtiön toimitusjohtajana on toiminut vuodesta 2013 alkaen Jukka Leinonen ja huhtikuussa 2019 Telenor ilmoitti ostavansa DNA:n enemmistön. Joulukuussa 2018 DNA:lla oli yli 4 miljoonaa liittymäasiakkuutta, joista 2,88 miljoonaa matkaviestinverkossa ja 1,15 miljoonaa kiinteässä verkossa. Keväällä 2018 DNA kertoi aloittaneensa runkoverkkonsa päivittämisen 5G-aikakauteen, ensimmäisten teleoperaattoreiden joukossa Suomessa. Tämä on mullistava harppaus eteenpäin, sillä 5G-teknologia moninkertaistaa datanopeuden ja pienentää viivettä sekä mahdollistaa täysin uusien palveluiden toteuttamisen matkapuhelinverkoissa. DNA tuottaa lisäksi myös kaapeli-tv palveluita ja on näin Suomen suurin kaapelioperaattori. DNA työllistää Suomessa lähes kaksi tuhatta ihmistä, joista osa työskentelee kuluttajien parissa ja osa taas yritysmyynnissä. DNA pitää hyvää huolta henkilökunnastaan ja tarjoaakin heille hyviä etuja aina joustavista etätyömahdollisuuksista lähtien. Todistuksena henkilökunnan hyvinvoinnista on DNA:n vuonna 2019 voittama Great Place to Work-palkinto, joka vertailee vuosittain eri yritysten henkilökunnan viihtymistä työssään. Myös vuonna 2018 DNA sijoittui kyselyssä toiseksi. Lisäksi DNA on tukenut lahjoituksilla esimerkiksi Suomen alppimaajoukkuetta, sotaveteraaneja, WWF:n sekä SOS-lapsikylän toimintaa.

 

DNA:n tarjoamat palvelut
DNA:n tarjoamat palvelut voidaan jakaa karkeasti kahteen eri kategoriaan. Yksityisille kuluttajille se tarjoaa erilaisia tietoliikennepalveluja, kuten: matkapuhelimet ja matkapuhelinliittymät, laajakaistapalvelut (liikkuva ja kiinteä laajakaista), tietoturvapalvelut, tv-palvelut liittymistä kanavapaketteihin sekä lankapuhelinliittymät. Asiakkaan tarvitsee vain tulla liikkeeseen tai soittaa, ja DNA hoitaa puolestasi kaiken muun. Yrityksille DNA puolestaan tarjoaa esimerkiksi erilaisia viestintä- ja verkottumisratkaisuja. Näihin puolestaan kuuluu matkaviestinpalvelut, tietoliikennepalvelut, puhepalvelut sekä erilaisia kokonaisratkaisuja ja palveluja muille teleoperaattoreille. Yrityksen ei siis tarvitse turhaan käyttää omaa kallisarvoista aikaansa tietoliikenneasioiden ratkaisemiseksi. DNA:lla on sekä omia liiketiloja, sekä pop up-tyylisiä pisteitä ympäri Suomen. Heidät onkin helppo tavoittaa sekä kasvotusten, että puhelimitse tai sähköpostitse. Lokakuusta 2018 alkaen DNA:lla on ollut kauppakeskuksissa myös niinsanottuja Arjen huoltovarikkoja, joilla DNA tarjoaa asiakkailleen apua puhelinten kanssa.

Asiakaspalvelu ja valitukset
Kuinka toimia, jos kaikki ei menekään kuten pitäisi? PUK-koodi tarvitaan puhelimeen tai internetyhteys ei syystä tai toisesta toimi? Puhelin katosi ja se pitäisi sulkea? Näihin tilanteisiin DNA tarjoaa monta erilaista vaihtoehtoa yhteydenotolle, voit siis itse valita miten asioit heidän kanssaan mieluiten. Yritys- ja kuluttaja-asiakkaille on luotu omat kanavansa, mutta molemmat voivat ottaa yhteyttä joko chatissa, puhelimitse, sähköpostitse, sosiaalisen median kautta tai kasvokkain suoraan asiointipisteellä. Myös 24/7 aukioleva sähköinen asiointipalvelu on tarjolla niihin tilanteisiin, kun apua tarvitaan vuorokauden ajasta riippumatta. Mieltä askarruttavan asian kanssa ei siis tarvitse jäädä yksin.

Risuja vai ruusuja?
Oletko itse tyytyväinen DNA:n asiakas? Mikäli olet. millä perusteilla valitsit asioinnin juuri DNA:n kanssa ja onko yhteistyö ollut sujuvaa? Onko hinta-laatusuhde kohdallaan vai keksitkö jotain parantamisen varaa? Jaa hyvät ja huonot kokemuksesi muiden kanssa tai lue mitä muut ovat olleet mieltä.
 


Bonus!

🌟 Miten DNA loisti sinulle?






📊 Miten DNA loisti sinulle?


    Yhteystiedot

    🌐 www.dna.fi



    Kategoriat DNA

    Tietoliikenne | Puhelin & Mobiili | TV, Elokuvat & Striimaus | Internet & Hosting


    Sivustatistiikka

    Seite online seit: 6. toukokuuta 2019
    Letzte aktualisierung: 29. marraskuuta 2024