DNA - Kokonaisarvosana perustuu 36 arvosteluun
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (36)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Oma liittymän muutos
Tein muutoksen omaan puhelinliittymääni, mutta DNA sekosi ja muutti vahingossa lapsen liittymää. He eivät saaneet virhettä korjattua ja halusivat minun vaihtavan kalliimpaan liittymään. Lisäksi heidän mokansa takia laskuun tuli ylimääräisiä kuluja, joita he eivät ole halukkaita selvittämään tai korjaamaan. Asiakaspalvelu on ollut todella huonoa, viesteihin ei vastata ja tietosuojaohjeita ei noudateta lainkaan.
Ostin uuden puhelimen
Hei. Asiakastuki ei auttanut ollenkaan eikä yrittänyt ratkaista ongelmaani. Heidän vastauksensa olivat todella töykeitä. En aio koskaan enää käyttää heidän palveluitaan.
Ostin reissudataa
Koko homma oli pettymys alusta loppuun. Yhteys nettiin tökki, ja sain vääriä laskuja matkapalvelulta. Lisäksi asiakaspalvelu oli ihan ala-arvoista – mulle tyrkytettiin vääränlaisia juttuja ja sovitut hommat meni pieleen. Ärsytti ihan hulluna ettei sovittuja juttuja oltu kirjattu järjestelmään, siitä seurasi vaan lisää epäselvyyksiä. Lisäksi asiakaspalvelija oli tosi töykeä ja epäkohtelias, vaan pahensi tilannetta entisestään. Tää oli täysi katastrofi, en suosittele enää ketään!
Ongelmalliset SIM-kortit
Viime vuoden aikana oon ostanu monia SIM-kortteja, mutta mikään näistä ei toiminu niiku pitäs. Mun sopimus oli määräaikainen, mutta palveluntarjoaja ei edes halunnu keskustella mun irtisanomisajasta. Oon pettyny niiden tapaan hoitaa reklamaatiot, ja odotin parempaa asiakaspalvelua.
5G-paketti
Ostin 5G-paketin työkäyttöön, mutta valitettavasti asiakaspalvelu ei ollut kovin hyvää tasoa. Kun yritin tehdä vikailmoituksen, minulle sanottiin, että sen voi tehdä vain toimistoaikana. Montako kertaa täytyy yrittää ennen kuin saa yhteyden vikailmoituksiin? Kun yritin irtisanoa sopimukseni, minulle kerrottiin, että pitää odottaa 2 viikkoa ja tarjous umpeutuu - ei kovin joustavaa. Lisäksi 5G-paketti ei toiminut kunnolla työssäni, kun yhteys pätki, mutta asiakaspalvelu väitti sen toimivan moitteettomasti. Vikailmoituksen tekeminen ei myöskään auttanut paljon.
600 mb liittymä
Ostin tollasen 600 mb liittymän, mut se tosi nopeus oli vaan 90 mb. Latenssi oli jopa 500 ms, ihan turha hankinta. En suosittele toisille.
Ostopäätös
Menin hiljattain kauppaan ja halusin ostaa jotain, mutta pettymyksekseni palvelu oli todella huonoa. Myyjät eivät välittäneet asiakkaista ja olivat tosi ylimielisiä, eivätkä edes tervehtineet minua. Yritin odottaa kärsivällisesti palvelua, mutta turhaan. Toivottavasti he parantavat palveluaan tulevaisuudessa.
DNA TV -palvelu
Ostin DNA TV -palvelun, mutta valitettavasti en ole ollut tyytyväinen siihen. Signaali katkeilee, ääni laahaa ja kuva tökkii. Asiakaspalvelu ei ole auttanut, vaan suhtautunut ongelmiini välinpitämättömästi. Olen yrittänyt käyttää palvelua vuoden ajan ja joka kerta joudun käynnistämään sen uudelleen. En suosittele tätä kenellekään.
Ostos 16.11.2023 (66,36€)
Mä oon niin turhautunut tän koko homman kanssa! Ostelin ja oste..paljon rahaa, mut en hajuukaan minne se kaikki meni! Ostin ja ostin, ja lopulta selvisi et olin pulittanu yhteensä 855,36€. Mut sit mulle kerrottiin et se ei ollut tarpeeks ja vieläkin rahat hävis jonnekin. Missä ne hiton rahat oikein on?!
Uuden puhelimen osto
Kun tein ostokseni sieltä, olin pettynyt. Heidän palvelunsa oli epäluotettavaa, he rikkoivat omia sopimusehtojaan ja laskuttivat minua ylimääräisistä maksuista. En voinut luottaa heihin toimittamaan tavaroita ajoissa ja he eivät kunnioittaneet kuluttajansuojalakia.
Ostin uuden puhelimen
Kävin siellä viime viikolla ja se oli todella huono kokemus. Palvelu oli kamalaa, työntekijät olivat itsekkäitä ja epäkypsiä. Yritin pyytää apua, mutta sain vain uhkailua ja ylimielistä kohtelua. En lainkaan pitänyt siitä, miten minut kohdeltiin. Kun yritin antaa palautetta, minua väheksyttiin ja tuntui, ettei kokemuksiani otettu vakavasti. Hinta oli myös todella korkea verrattuna muihin paikkoihin ja liittymässä oli jatkuvasti ongelmia.
Puhelinliittymä
Jyväskylässä Korpilahden/Oittilan tukiasema on ollut pois toiminnasta jo yli vuorokauden! Ei ole tullut mitään tiedotetta, eikä tukiasemaa saa käyttöön! Voisin olla jäänyt ilman yhteyttä, jos olisi ollut jotain tärkeää riippuvaista tästä tekniikasta, hirveää! Olkaa varovaisia!
Ostin palvelun.
Olen tosi iloinen siitä, miten hyvä ja nopea palvelu oli. Yhtäkkiä netti toimi paljon paremmin kuin ennen, ja olin tosi tyytyväinen saamaani apuun. Mä uskon, että se 5G-verkon päivittäminen alueella auttoi parantamaan nettinopeutta. Kiitos DNA!
Puhelinliittymä
Mua harmittaa ihan hirveesti, että uudet asiakkaat saa samoja juttuja niin paljon halvemmalla ku vanhat asiakkaat. Se ei vaan oo oikein! Oon kyl saanu muutamia sähköposteja, mutta hinta ei oo selkeesti näkyvillä, se on jotenki piilotettu jonnekin.
Kuukausimaksun laskutuskauden vaihto
Kuukausimaksun laskutuskausi vaihtui yhtäkkiä ilman ennakkoilmoitusta, joten jouduin maksamaan kaksi erää samalle kuulle. Se oli todella ärsyttävää ja outoa! Yritin neuvotella, jos voisin maksaa seuraavan kuukauden erän myöhemmin, mutta se olisi vain siirtänyt ongelman eteenpäin. Ja vielä 10€ ylimääräisiä kustannuksia asiakkaalle! Olen ollut asiakkaana eri yrityksissä jo vuodesta 2006 lähtien enkä koskaan aikaisemmin ole kohdannut tällaista tilannetta.
Ongelmat määräaikaisen liittymän kanssa
Kun yritin lopettaa määräaikaisen liittymäni DNA:n palvelussa, törmäsin ongelmiin. He sanoivat, että liittymä toimii teoriassa, mutta käytännössä minulla oli hitaita siirtonopeuksia ja jatkuvia yhteysongelmia. Asiakaspalvelu oli epärehellistä ja teki liittymäsopimuksen purkamisesta vaikeaa. En aio enää palata DNA:n käyttäjäksi.
DNA-liittymän väärinkäyttö vanhukselta
Osallistuin äitini kanssa DNA:n toimintaan. Äidilläni oli myyty ylimääräinen data-liittymä, vaikka hänellä oli jo toimiva liittymä. Tämä johti kalliisiin laskuihin, joita hän ei todellakaan tarvinnut. Yritettiin saada vahinko hyvitettyä, mutta DNA kieltäytyi korvaamasta virheellistä myyntiä tai lakkauttamasta liittymää. Koko tilanne on täysin vastuutonta ja epäreilua heidän asiakkaitaan kohtaan.
Ostin uuden puhelimen
Joo, se oli oikeesti tosi helppoo ja nopee. Mut sitten niissä laskuissa oli jotain häikkää ja jouduin maksaa kaks laskua!! En oikeen tiedä mikä siinä on vikana, toivottavasti ne saa sen korjattua.
Liittymän päivitys
Voin vain sanoa, että liittymän päivittäminen oli tosi helppoa ja sain sen vielä halvemmalla hinnalla! Iso kiitos nopeasta vastauksesta ja olen todella tyytyväinen toimintaan. Suosittelen lämpimästi kaikille, jotka haluavat päivittää liittymänsä helposti ja edullisesti.
Sovellusvirheen aiheuttama laskutusongelma
Halusin vain reklamoida siitä, että heidän oma Sovelluksensa veloitti laskuni kahdesti, mutta he eivät suostuneet palauttamaan rahoja. Viikon neuvottelujen jälkeen he lopulta suostuivat palauttamaan rahat, mutta veloittivat 10 euroa virheestä, joka oli heidän oma vikansa. Asiakaspalvelu yritti väkisin myydä minulle kaikkea mahdollista ja ei vastannut kunnolla kysymyksiini. Todella huono kokemus ja hukattua aikaa.
Eniten ääniä arvostelu
DNA sopii mökkihöperölle kaupu
DNA on säästänyt, yhteyksiä on kaupungeissa, mutta jos matkustaa yhteydet ei toimi, on huono, huonompi kuin kilpialija Lue lisää: antti