Samsung - Kokonaisarvosana perustuu 19 arvosteluun
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (19)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Korvauspuhelimen vaurioituminen ja huono asiakaspalvelukokemus
Olin todella pettynyt, kun sain korvauspuhelimen ja se oli todella naarmuuntunut ja kolhiintunut. Se oli aivan erilainen kuin odotin ja se meni nopeasti rikki. Yritin saada uuden puhelimen, mutta sitä ei koskaan saapunut ja asiakaspalvelu ei auttanut lainkaan. Olen todella pettynyt Samsungiin ja heidän asiakaspalveluunsa.
Ostin telkkarin
Mä oon pettynyt siihen, miten Samsung kohtelee asiakkaitaan. Ne huijaa arvosteluilla ja lupauksilla, mut sit palkinnot on aina loppu. Telkkarihan ihan ok, mut siinä on ongelmia. En suosittele!
Erittäin pettynyt
Hei, mä odotin koko päivän Samsungin puhelinta, mutta kuriirit eivät ilmeisesti koputtaneet oveen tai soittaneet ovikelloa. Samsungin asiakaspalvelu lupasi, että he tulevat takaisin, mutta heitä ei näkynyt. Odotin turhaan koko päivän! Kaikki Samsungin asiakaspalvelijat lupasivat lähettää mulle sähköpostia valituskäsittelynumerolla, mutta ei koskaan tullut mitään. Todella surullinen yritys koko homma.
Mun ostos oli uusi puhelin
Tilasin uuden puhelimen ja olin tosi innoissani siitä, mutta Samsungilta tuli vain ongelmia. Näyttö ei toiminut kunnolla alusta asti ja kaikki päivitykset eivät auttaneet. Lisäksi sen kehys näytti nyt rikkinäiseltä eikä minulle annettu mitään takuuta. En ole tyytyväinen tähän tilanteeseen ollenkaan!
Jääkaapin korjaus
Oon ollu nyt melkein 2 tuntii puhelimessa yrittäessäni saada jääkaappiani korjattua. Brittiläiset insinöörit on jopa laittanu sähköpostii ja jutellu puhelinpalvelun työntekijöiden kanssa puolestani. Ollaan annettu niille kaikki tarvittavat viitenumerot ja pyydetty niitä vaan varaamaan korjauskompressorin takuun ulkopuolelle. Ei oo kuulunu mitään niiltä, vaikka on luvattu ja soiteltu takasin - niin kuin arvata saattaa. Oon menettäny kaiken luottamuksen tähän firmaan ja en aio enää ikinä ostaa niiden tuotteita.
Ostin Samsungin
Oon ostanut useita puhelimia Kiinasta ja Taiwanista, mutta kaikki ne menivät rikki 1-2 vuoden jälkeen. Samsung on ensimmäinen puhelin, joka on kestänyt yli 4 vuotta ilman ongelmia. Oon tosi tyytyväinen siihen!
Hienot tuotteet, mutta huono asiakaspalvelu.
Tuotteiden laatu on todella hyvä, mutta harmillisesti asiakaspalvelu pettää täysin. He eivät yritä ratkaista ongelmia ollenkaan ja vain väistelevät vastuutaan.
Tilaus petos
Tilasin uuden puhelimen vaihtotarjouksen kautta. Lähetin vanhan puhelimeni Foxwaylle ja se oli täysin toimiva ilman vaurioita (kuvat/ todistajat olemassa). Foxway arvioi puhelimen ja sanoi näytön olevan vaurioitunut. Otin yhteyttä Samsungiin puhelimitse, mutta he sanoivat, että he eivät ole vastuussa ja minun pitäisi ottaa yhteyttä suoraan Foxwayhin. Tämä on kyllä todella harhaanjohtavaa!
turhauttava ja pettymys
Vitutti kun yritin kirjoittaa rehellisen arvostelun, mutta sanat vääntyivät juuri niin kuin ne halusivat. Pirun paskiaiset. En aio enää koskaan ostaa täältä mitään. Toivottavasti koko firman porukka saa syövän ja kärsii pitkän ja tuskallisen kuoleman. Palaavat helvettiin.
Uusi televisio
Oon pettyny Samsungin asiakaspalveluun. Ne on osoittautunu aika huonoks ja epäpäteväks. Mun telkkari meni rikki normaalin käytön jälkee ja Samsung ei suostu korjaamaan sitä tai ottamaan vastuuta siitä, että tuote pitäis kestää. Asiakaspalvelu on tosi hidas ja mua pomotellaan sinne tänne ilman mitää konkreettista edistystä. En voi suositella Samsungia kenellekää näiden kokemusten perusteella.
Mun ostos
No niin, mä oon ostanu juttuja ja ne on ollu ihan hyviä, aika jees juttuja. Mutta sit se asiakaspalvelu ja sen nettisivut, ihan hirveitä!! Niiden pitäis kyllä panostaa enemmän johonki appiin ja käyttäjätilien hallintaan!!!! Nettisivut on niin monimutkaset ja sekavat, et lopulta mä vaan soitan niille, mikä on yhtä kamalaa.
mikroaaltouuni
Älä missään nimessä osta mikroaaltouunia Costcosta! Mä ostin sellaisen ja se meni ihan heti rikki, ja korjauksen kanssa tuli vaan ongelmia. Samsung ei halunnut korjata sitä takuun alla. Älä mene tähän ansaan ja säästä hermosi!
Osto Sovi-taku
Hei, olin ostanut sellaisen puhelimen, mut sitten tuli ongelmia, koska se oli väärä malli. Samsung halusi enemmän rahaa vain sentin vaihdosta. Olin jo tehnyt kaupan ja nyt he haluavat maksaa minulle. Aivan hullua tilannetta, eikö?
Osto kokonaisuudessaan
Älkää ihmeessä ostako noita tuotteita, niiden laatu on surkea ja asiakaspalvelu epärehellistä. Me ostettiin sähköuuni alle vuosi sitten ja sen lasikansi on nyt särkynyt jo kahdesti. Yritin ostaa lisätakuuta ensimmäisen särkymisen jälkeen, mutta ne veloittivat mua kahdeksan kertaa enemmän, eli yhteensä 1200 dollaria. Jouduin jopa soittamaan pankkiin saadakseni rahani takaisin. Nyt ne väittää, ettei ne voi luottaa muhun, koska hain rahojani pankista ja kieltäytyy myymästä mulle lisätakuuta. Niiden laitteet on ihan paskaa, niin asiakaspalvelun työntekijä sanoi ja pääjohtajan toimisto vaan pahoittelee ettei ne voi auttaa mua. VAROKAA.
Ostopäätös
Ostin helmikuussa uuden näytön, mutta harmikseni se saapui rikkinäisenä. Laitoin sen heti takuuhuoltoon, mutta valitettavasti näyttö ei korjautunut ja siihen ilmeni lisää ongelmia. Nyt toukokuussa näyttö on edelleen rikki eikä Samsung suostu tarjoamaan korvaavaa näyttöä. Olen pettynyt sekä palvelun että tuotteen laatuun.
Ostin puhelimen
Joo, siis mä hankin ton puhelimen ja se oli peritty mun siskolta. Se oli Samsung-merkkinen, mut en oikeen tykänny siitä. Akun kesto ei ollu hyvä eikä se pysyny ladattuna pitkään. Ja sit se oli tosi rumannäkönen, en oikeen tiiä mikä siinä oli mun siskolle niin hienoo. Aika pettymys siis.
Ostoni sanallisesti
Viime aikoina olen ollut tosi pettynyt palveluun, koska ne ei kuuntele asiakasta eikä kommunikoi tilanteesta. Oon yrittänyt selvittää ongelmaani kahden viikon ajan ilman tulosta. Ne vaan sanoo samaa asiaa uudestaan ja uudestaan eikä anna mitään selvää ratkaisua. En suosittele niitä kenellekään.
Ostin pesukoneen asennuksella.
Olin pettynyt pesukoneeseeni ja päätin vaihtaa sen uuteen. Halusin uuden pesukoneen, johon sisältyi asennuspalvelu. Harmillisesti asennus ei ollut kovin hyvä, joten jouduin tekemään pienen säädön itse. Mutta yleisesti ottaen pesukone toimii hyvin.
Huono asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu oli pettymys. Olen käyttänyt lähes viikon ajan aikaa yrittäessäni saada jääkaappini ongelmaa ratkaistua, mutta valitettavasti asiaa ei ole vieläkään korjattu. En suosittele ostamaan kyseisiä tuotteita.
Eniten ääniä arvostelu
Osto kokonaisuudessaan
Älkää ihmeessä ostako noita tuotteita, niiden laatu on surkea ja asiakaspalvelu epärehellistä. Me ostettiin sähköuuni alle vuosi sitten ja sen lasikansi on nyt särkynyt jo kahde... Lue lisää: Vilja Hoikkanen