Kaikki arvostelut Saara

  • Review tietoa: Helen

  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Sähköä

    Tällä firmalla on huonoin asiakaspalvelu mitä minulla on koskaan ollut. Alkuperäinen sopimus muutettiin 4 kertaa kalliimpaan hintaan kuin olin suostunut jättämään minut velkaan, sitten yritys katkaisi sähkömme, yksinhuoltajaäiti pienellä lapsella, meillä ei ollut sähköä päiviin. Sitten yritys teki miljoonia enemmän kuluneen vuoden aikana (Ylen uutiset). Minulle neuvottiin asiakaspalvelusta, etten voinut muuttaa kiinteää suunnitelmaani ja että Venäjän sota vaikutti hintoihin... Ystäväni muiden yritysten kanssa maksoivat 10€ kuukaudessa, kun taas minä maksoin yli 50€ yhden valon sytyttämisestä ja jääkaappi. Joulukuussa jouluna, kun minulle kerrottiin, etten voi tehdä maksusuunnitelmaa, he katkaisivat sähkömme, joten pienellä tytöllä oli pelottavaa joulunaikaa, kun hän söi kahden minuutin nuudeleita alakerran pesuhuoneesta. Tämä määräaikainen sopimus oli hyvä ensimmäisenä vuonna, kunnes he muuttivat sen. Maksoin myös laskut ja katkaisu- ja liittymismaksun, joka oli yli 500€ ilman maksusuunnitelmia. Asiakaspalveluun ei saa yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse tai heidän verkkosivuillaan. Ole hyvä ja tee itsellesi palvelus, pysy kaukana paholaisesta.