Kaikki arvostelut Joakim Puhakka
Review tietoa: Stanley
Ostopäätös kalleus, palautus
Onko sinulle joskus käynyt niin, että olet tehnyt kalliin tilauksen ja sitten muuttanut mielesi myöhemmin? Se voi olla ärsyttävää, etenkin kun tuotteiden palauttaminen muuttuu hankalaksi. Äskettäin minun täytyi palauttaa yli 300 euron arvoinen tilaus, ja kokemus jätti paljon toivomisen varaa. Lähetettyäni palautuspaketit takaisin varastolle odotin nopeaa hyvitystä, mutta siitä on kulunut viikkoja eikä rahoja ole vieläkään näkynyt. Asiakaspalvelulta ei ole kuulunut mitään, vaikka olen yrittänyt tavoittaa heitä useaan otteeseen sähköpostitse ja sosiaalisen median kautta. On turhauttavaa, kun yritys lupailee ilmaisia palautuksia ja nopeaa toimitusta, mutta ei pysty täyttämään perustavanlaatuisia asiakaspalvelun odotuksia. On tärkeää, että yritykset asettavat asiakastyytyväisyyden etusijalle ja varmistavat läpinäkyvyyden prosesseissaan luodakseen luottamusta ja asiakasuskollisuutta asiakkaidensa keskuudessa.