Stanley Arvostelua

: 11
45% ostaisi täältä uudelleen

Oleellisin positiivinen arvio

  2024-04-03
Ostoni - Quencher
Ostin Quencherin ja olin aluksi tosi tyytyväinen, kun se tuli nopeasti ja ilman ongelmia perille....Lue lisää
Joni

Oleellisin negatiivinen arvio

  2024-05-22
Ostopäätös kesti
Tilasin kaksi kuppia kahvia ja toinen niistä oli rikki, mutta toinen oli ihan ok. Yritys ei vasta...Lue lisää
Hyppönen

Eniten ääniä arvostelu

  2024-03-22
Omat uudet farkut
Hankin uudet farkut Stanleysta, mutta ne osoittautuivat liian pieniksi. Lähetin viestin, mutta en...Lue lisää
Antero Niemistö

Arvostelua (11)

  (2)

 (2)

  (6)

  (0)

  (1)

  • Ei arvosteluja vielä!

    Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.

  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Termoskannu

    Mä oon aina ostanut niitä halpoja termoskannuja, että voin pitää mut menossa päivittäin työssä. Oon huomannut, että ne halvat vaihtoehdot ei yleensä kestä mun töissä sattuvaa heittelemistä ja kolhimista. Joku sukulainen suositteli mulle sitte parempaa merkkii ja päätin tilata sen termoskannun työhommiin. Mulla on ollu se sama termoskannu jo jonku aikaa ja se on yhä täysin priimakunnossa. Aamulla täyttäessäni sen, vesi on seuraavana päivänä vieläki kuumaa. En voi muuta sanoo ku suositella tätä merkkiä erittäin paljon. Mulla on nyt useampi termoskannu ja myös perheenjäsenet on alkanu ostaa niitä, koska laatu on niin huikeaa. Jos harkitset termoskannun ostamista, niin älä ees harkitse sitä - hommaa vaan. Et todellakaan tule katumaan!


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin juomapullon

    Sain pakettini verkkosivustolta. Se tuli Fastway-kuriiripalvelun seurantakoodilla ja kesti noin 3-4 päivää päästä Irlantiin. Sitten se jäi heidän varastoonsa yli viikoksi ja tuntui pyörivän kehää, edelleen odottelen siellä ja seuranta päivittyy silloin tällöin. Otin yhteyttä Stanleyhin ja Fastwayhin saadakseni päivitystä. Stanley otti yhteyttä ja esitti erittäin hyvän ratkaisun, olen tyytyväinen siihen. Päivitän arvostelun kun ratkaisu on vahvistettu. Kiitos Stanley yhteydenotosta. Stanley palautti rahat ja lähetti korvaavan juomapullon. Olen todella tyytyväinen lopputulokseen ja suosittelen Stanleyta tulevaisuudessa. Kiitos Stanley.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostoni - Quencher

    Ostin Quencherin ja olin aluksi tosi tyytyväinen, kun se tuli nopeasti ja ilman ongelmia perille. Mutta sitten muutaman pesukerran jälkeen huomasin siinä pienen vian. Ei se mikään katastrofi ollut, mutta halusin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun hinnoittelun takia. He vastasivat vasta 6 päivän kuluttua, mutta antoivat selkeät ohjeet palautukseen. Voisin saada joko uuden Quencherin tai rahat takaisin, ja valitsin uuden tuotteen. Kaiken kaikkiaan olin tyytyväinen asiakaspalveluun.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin pulloa verkosta

    Tilasin tuon tuotteen netistä ja oli vähän ongelmia sen toimituksessa, mutta sain aina nopeasti vastauksen Instagramissa. Tuotteen laatu on todella hyvä, joten suosittelen sitä ehdottomasti 100-prosenttisesti!


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostopäätös kesti

    Tilasin kaksi kuppia kahvia ja toinen niistä oli rikki, mutta toinen oli ihan ok. Yritys ei vastannut viesteihin ollenkaan, ihan pettymys.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostopäätös kalleus, palautus

    Onko sinulle joskus käynyt niin, että olet tehnyt kalliin tilauksen ja sitten muuttanut mielesi myöhemmin? Se voi olla ärsyttävää, etenkin kun tuotteiden palauttaminen muuttuu hankalaksi. Äskettäin minun täytyi palauttaa yli 300 euron arvoinen tilaus, ja kokemus jätti paljon toivomisen varaa. Lähetettyäni palautuspaketit takaisin varastolle odotin nopeaa hyvitystä, mutta siitä on kulunut viikkoja eikä rahoja ole vieläkään näkynyt. Asiakaspalvelulta ei ole kuulunut mitään, vaikka olen yrittänyt tavoittaa heitä useaan otteeseen sähköpostitse ja sosiaalisen median kautta. On turhauttavaa, kun yritys lupailee ilmaisia palautuksia ja nopeaa toimitusta, mutta ei pysty täyttämään perustavanlaatuisia asiakaspalvelun odotuksia. On tärkeää, että yritykset asettavat asiakastyytyväisyyden etusijalle ja varmistavat läpinäkyvyyden prosesseissaan luodakseen luottamusta ja asiakasuskollisuutta asiakkaidensa keskuudessa.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin vuosi sitten mukin ja kahva meni rikki, yritänyt saada yhteyttä asiakaspalveluun

    Ostin EU:sta mukin.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Omat uudet farkut

    Hankin uudet farkut Stanleysta, mutta ne osoittautuivat liian pieniksi. Lähetin viestin, mutta en ole vieläkään saanut vastausta! Huonot farkut ja huono asiakaspalvelu!


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostettu muki

    Tilasin äskettäin sivustolta mukin, ja olin pettynyt huomatessani, että he käyttävät Fastwayta Irlannissa! Olen kuullut, että Fastway on ihan surkea kuriiri ja heillä on ollut ongelmia aiemmin kadonneiden pakettien kanssa. Jään nyt jännityksellä odottamaan, milloin mukini saapuu! Tilasin sen jo aikaisin viime torstaina, mutta eipä ole vieläkään tullut mitään päivityksiä seurantaan. Näyttää siltä, että pakettia ei ole edes lähetetty vielä! Laitoin jo sähköpostia, joten odottelen nyt vastausta.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Quencher purchase

    Tilasin Quencherin heidän nettisivuiltaan 27.7. Sain samana iltana sähköpostivahvistuksen, että paketti oli lähetetty. Siihen mennessä en ole vielä saanut pakettia, vaikka he lupaavat toimituksen Tanskaan 3-5 arkipäivässä, nyt on mennyt jo 11 arkipäivää. Olen yrittänyt ottaa heihin yhteyttä sähköpostitse kolme kertaa, mutta en ole saanut vastausta. Rahat on jo veloitettu. Postin seurannan mukaan paketti on rekisteröity, mutta Postilla ei ole saanut vielä pakettia.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Tilaamatta jäänyt paketti

    Yli viikon on kulunut siitä, kun lähetin tietoni, eikä mitään palautetta ole vielä kuulunut eikä pakettiani ole saapunut perille.


Muut katsoivat