Kaikki arvostelut Haikala

  • Review tietoa: Emirates

  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Matkan varaus

    Asiakaspalvelu oli todella huono. Olimme ostaneet parhaat paikat yhdelle osalle matkaamme. Jossain vaiheessa halusimme päivittää business-luokkaan, mutta tajusin käyttäväni väärää luottokorttia ja yritin korjata tilannetta. He estivät minut päivittämästä ja kun otin heihin yhteyttä, he sanoivat että päivitykset voidaan tehdä vain puhelimitse, joten minun pitäisi soittaa ja maksaa puhelun kautta. Minulla ei ollut roamingia sillä hetkellä, enkä halunnut ostaa sitä vain yhden lomapäivän takia. Yritin ehdottaa whatsappin kautta, mutta he sanoivat sen olevan mahdollista vain puhelimitse. Se ei ollut todellinen syy yhden tähden arvosteluuni, vaan se johtui siitä, että he myivät parhaat paikat toisille ja antoivat meille sattumanvaraiset paikat. Yritimme järjestellä tilannetta matkallamme kotiin päin ja meille sanottiin että yritämme järjestää sen Dubaissa (välipyssähdyspaikka). Yksi nainen yritti auttaa meitä, puhui esimiehensä kanssa, ja hän sanoi ettei hänellä ollut edes kiinnostusta auttaa meitä ongelman ratkaisemisessa. Portilla onnistuimme saamaan paikat vierekkäin ja meille sanottiin tehdä valitus verkkosivustolla. Pyydämme hyvitystä ja vastaus oli "ei" linkin kanssa ehtoihin ja sääntöihin. Lyhyesti sanottuna, he myivät paikkamme jollekin toiselle, emmekä olleet oikeutettuja hyvitykseen ilman todellista syytä. Luonnollisesti vaadimme rahamme takaisin luottokortiltamme ja saimme sen tililleni muutamassa päivässä. Yritän välttää lentämistä heidän kanssaan tulevaisuudessa.