Fiverr - Kokonaisarvosana perustuu 33 arvosteluun
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (33)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Peruttu tilaus ja palautusta ei saatu. Huijari
Hei! Kuulin asiakaspalvelutiimiltä, että he ovat tehneet Fiverr-rahastoon palautuksen saldostani, mutta en ole vielä saanut mitään. Haluaisin todella saada palautuksen takaisin alkuperäiselle maksutavalleni. Normaalisti Fiverr-rahastoon palautetun summan pitäisi näkyä heti, mutta tässä tapauksessa se ei ole tapahtunut. Toivon, että tiimisi voisi hoitaa tämän pian niin, että näen maksun selvästi tililläni. En haluaisi odottaa 10 päivää, vaan toivon asian selviävän nopeammin, esimerkiksi 2-10 päivässä. Haluan varmistaa, että saan saldoni takaisin alkuperäiselle maksutavalle ja saada tämän asian ratkaistua. Kiitos avusta!
Oma tuotearvostelu
Olen hyödyntänyt Fiverrin palveluita kirjoittaessani arvosteluja eri tuotteista eri asiakkaille. Palvelu on pääasiassa toiminut ihan ok, mutta hintojen suhteen on ollut haasteita. Osa myyjistä pyytää aikalailla korkeita hintoja palveluistaan, mikä tekee oikean myyjän valinnasta hankalaa. Lisäksi Fiverr ottaa osuutensa maksuista, mikä tekee käytön loppujen lopuksi kalliimmaksi kuin olin alunperin ajatellut. Silti tilausten tekeminen ja toimitusten seuranta on sujunut melko hyvin.
"Yritys" tyypistä palvelua
Olen pettynyt siihen, miten yritys on menettänyt otteensa laadun ylläpitämiseen liian nopean laajentumisen seurauksena. Aikaisemmin palvelu oli todella hyvää, mutta nyt laatu on laskenut merkittävästi.
he ottavat prosentin juomarahoista
Mun piti palkata jäbä koodaa WordPressiin. Se oli saanu hyviä arvosteluja ja väitti olevansa kokenut. Sovittiin, että maksan osissa työn edetessä. Harmi kyllä, ekasta erästä en saanut mitään, pelkkä perus nettisivu, jonka olisin voinut tehdä itekkin. Sit se viivytteli ja perui tapaamisia naurettavilla syillä. Koska se oli myöhässä, pyysin tilinmaksua takasin ja Fiverrin tuki lupasi sen kokonaan. Sain kuitenkin vaan puolet takas...
Käännös asiakirjasta
Ensimmäisenä he lisäsivät 90 dollaria tilaukseeni. Olin kuitenkin valmis maksamaan 1677 dollaria, jotta freelancer voisi aloittaa työnsä. Kahden päivän jälkeen he lähettivät minulle sähköpostia, jossa ilmoitettiin tilini sulkemisesta! Onneksi sain rahani takaisin nopeasti. Suosittelen välttämään, menetin kaksi päivää!
Ostokseni on edelleen jäädytetty Fiverrin sivustolla
Melkein kaksi kuukautta on jo kulunut siitä kun Fiverr jäädytti tilini 1-tähden arvostelun takia. Olen yrittänyt ottaa yhteyttä asiakaspalveluun useita kertoja, mutta tilini on edelleen jäädytetty eikä mitään tyydyttävää selitystä tai ratkaisua ole saatu.
Verkkosivuston rakennus
Tilasin rakennustyön freelancerilta verkossa ja maksoin siitä noin 300 dollaria. Varmistin, että jokainen vaatimus oli kirjallisesti, jotta vältyttäisiin mahdollisilta väärinkäsityksiltä. Onneksi tein niin. Henkilö oli ilkeä eikä vastannut seurantapyyntöihini, vei 5 päivää ylimääräistä ja ei vieläkään toimittanut tilausta sovittuna päivänä. Hänen käytöksensä oli ikävää koko ajan ja hän jopa pyysi lisää rahaa tilauksen jälkeen. Kun yritin pyytää apua Ratkaisukeskuksesta, ei ollut puhelinnumeroa asiakaspalvelua varten, ja tuki oli erittäin rajallinen. Myyjä pyysi toimitusajan jatkamista, mihin kieltäydyin, mutta hän lähetti silti puolitiehen asti keskeneräisen työn ja merkitsi sen toimitetuksi. Pyysin hyvitystä, mutta he lopettivat vastaamisen viestisivulla, eikä muita asiakastuen resursseja ollut saatavilla. Olen erittäin pettynyt asiakastukeen.
Ostopäätös muutaman päivän sitten
Halusin avata myyjäprofiilin muutama päivä sitten ja tarvitsin vähän apua siitä, miten turvallisia ovat liiketoimet Telegramin kautta. Kiitos kaikille, jotka voivat jakaa omia kokemuksiaan ja neuvojaan tässä asiassa.
Hämmentävä viestintä
Olen vähän pettynyt Fiverrin myyjien viestintään. He eivät anna hinta-arvioita, vastaukset ovat vähänlaisia ja vaikeaa selvittää, ymmärtävätkö he todella mitä tarvitsen ja voivatko he tehdä sen minun toiveideni mukaan. Mua ahdistaa ostaa palveluita tuolta sivustolta, en oo ihan varma, että onko se turvallista.
Ostin suunnittelupalvelun
Ostin suunnittelupalvelun Fiverristä ja aluksi olin tosi tyytyväinen siihen. Anbieter oli tosi ystävällinen ja auttavainen. Mut sit tajusin, ettei Fiverrin systeemiä voi arvostella! Miks ei??! Ja ne hintapyynnöt, aivan liian kalliita! En ymmärrä miksi intialaiset saa pitää hintansa niin alhaisina, mut täällä meil joutuu maksamaan enemmän. Ja vielä noi järkyttävät maksut... Ei kiva! Mietin kyllä kahdesti ennen ku tilaan uudestaan Fiverristä.
Palvelut ja Asiakaspalvelu
Olen todella pettynyt siihen, miten tämä palveluntarjoaja kohtelee asiakkaitaan. Kohtasin huijauksen ja yritän edelleen toipua siitä, mutta yritys ei tarjonnut mitään tukea tai ratkaisua tilanteeseen. Asiakaspalvelu oli todella huonoa ja turvallisuussuojaus osoittautui feikiksi. Ajattelin tulevani tänne ansaitsemaan rahaa, mutta minut vain ryöstettiin eikä apua ollut näkyvissä. Suosittelisin olemaan varovainen tämän yrityksen kanssa asioitaessa.
Seit 2-3 Monaten auf Fiverr gesperrt
Olen yrittänyt monta kertaa saada yhteyttä asiakaspalveluun, mutta olen saanut vain automaattisia vastauksia eikä ongelmaani ole ratkaistu.
Landing page-tilaus
Yritin saada luotua Landingpagen ja parannettua sitä verkossa. Rekisteröidyin ja vahvistin tilini, löysin kiinnostavia freelancereita ja otin yhteyttä heihin. Kysyin ensin tarvittavista tiedoista tarjouksen tekemiseksi. Yhtäkkiä minut heitettiin ulos prosessista ja sain sähköpostin tilini sulkemisesta rikkomusten vuoksi. En löytänyt mitään säännöistä tai ohjeista, jotka olisivat kertoneet mistä oli kyse. Oli aina kirjoitettu, että jos on kysyttävää, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Ironista kyllä, ei johtanut lomakkeeseen vaan vaati kirjautumista sivustolle. Vaikeaa, kun tili oli poistettu. Löydettyäni erillisen sähköpostiosoitteen kysyin miksi tili poistettiin tai mikä meni pieleen. Vastaus oli jälleen, että rikoin sääntöjä, mutta ei kerrottu mitä tai miten. Kysyin uudelleen tarkempaa tietoa, mutta sain vain hiljaisuutta vastaukseksi. Näyttää siltä, että siellä on kiinnostavia freelancereita, hienoja projekteja ja hyviä mahdollisuuksia. Mutta jos käytännössä et saa tukea ongelmatilanteissa, sitten on ehkä parempi olla jatkamatta. Harmi suhteessa palveluun.
Ostin palvelun
He korjasivat ongelman minulle, ja se oli todella helppo juttu. Mut yks juttu, mikä mua harmittaa tässä alustassa, on se, että ne on kouluttanu myyjiä vastaa viesteihin ensimmäisen 24 tunnin aikana, mut sit ne ei sitten aina vastaakaan takaisin tai kerro, etteivät voi auttaa enää. Eikä niitä rankasta siitä. Mut iso kunnia niille, jotka vastaa ja rehellisesti sanoo, ettei pysty auttaa. Niiden pitäis estää myyjiä lupaa asioita, joita ne ei voi hoitaa ja sitten vaan katoaa ennen ku tilaus edes alkaa.
palveluiden tarjoaminen
En voi kertoa, kuinka pettynyt olin tähän palveluun. Halusin rekisteröityä tarjotakseni palvelujani, mutta heti alussa huomasin, että sivusto oli epäselvä ja hankala käyttää. Meni kaksi tuntia saada kaikki kuntoon... Ja sitten vielä seuraavan 24 tunnin aikana sain yli 10 feikkipostiin. Todellinen ajanhukka.
Asiakaspalvelu
On paljon epäammattimaisia freelancereita, jotka yrittävät hankkia nopeaa rahaa tarjoamalla huonoa työtä ja kutsuvat itseään "asiantuntijoiksi"... Mutta asiakastuki on kyllä todella mahtava! Aina kun joku teki huonon ja amatöörimäisen työn, he hoitivat tilanteen hyvin antamalla rahat takaisin, kun esitin todisteet ongelmista. Tämä tekee Fiverristä hyvän paikan ostajille. Voit luottaa siihen, että rahasi ovat turvassa. Jos joku freelancer yrittää huijata tai tehdä surkeaa työtä, Fiverr puuttuu asiaan ja sinä et menetä rahoja. He ovat kunnioitettavia siinä. Mutta minusta olisi hyvä, jos valintaprosessi olisi tiukempi, jotta Fiverr voisi seuloa paremmin huonot freelancerit ja siten tarjota laadukkaampaa palvelua.
ostin palvelun, joka oli hirveä pettymys
Fiverr-kokemukseni on ollut todella huono. He sulkivat tilini ilman mitään syytä, ja menetin kaikki ostajani. Tämä aiheutti suuren katastrofin, enkä ole saanut nostettua rahojani yli 90 päivään. Alan epäillä, että tässä on kyse huijauksesta, jossa he yrittävät huijata ihmisiä rahoistaan.
Ostopäätös muutamalla sanalla - Hinta-laatusuhde
Fiverristä löytyy tosiaan todella lahjakkaita ihmisiä hyvillä hinnoilla. Harmillisesti Fiverrin asiakaspalvelu jättää toivomisen varaa. Kun käytin palvelua, sain jatkuvasti mainossähköposteja vaikka olin jo tehnyt tilauksen ja maksanut sen. Yritin pyytää näitä lopetettavaksi, mutta en saanut mitään vastausta. Päädyin kokeilemaan muita palveluita, kuten UPWORKia, toivoen parempaa asiakaspalvelua. Kyllä sieltä lahjakkaita tekijöitä löytyy, mutta kunnioitus ja hyvä asiakaspalvelu vaativat etsimistä muualta.
Ostin Google-mainoskampanjaa varten
Vie aikaa löytää, millainen mainos näyttää Googlen sivulta, ja ei voi muuttaa sitä, kun se ei vastaa odotuksia. Yritettiin ottaa yhteyttä freelaajaan Fiverrissä, mutta ei vastannut, joten meni hukkaan sekä rahaa että aikaa. Ärsyttävintä on vielä nuo Fiverrin kopioi ja liitä -sähköpostit.
Ostin verkkopalvelusta
Hei, halusin vielä antaa palautetta teidän alustastanne. Olette ihan täysi huijarifirma. Kun otin yhteyttä PayPalin asiakaspalveluun tapahtumatunnuksen kanssa, he pyysivät teitä antamaan hyvitystunnuksen maksutunnuksen sijaan. Haluan teidän antavan hyvityksen ja ratkaisevan tämän ongelman. Jos haluatte poistaa arvosteluni alustaltanne, teen sen... Mutta haluan hyvityksen ja vahvistussähköpostin teiltä tänään. Tiimisi perui tilaukseni ja lupasi palauttaa rahani takaisin viikossa, mutta en ole saanut mitään vieläkään. Haluan rahani takaisin tänään! Jos tiimisi ei siihen pysty, niin nostan ristiriidan, koska PayPal sanoi teidän olevan huijarialusta. Väitätte, että PayPal varasti rahani, mutta ei kukaan sellaisia sano. Kaikki te näytätte niin epäilyttäviltä. Odottelen rahoja takaisin tänään, hyvitystä tililleni peruutetusta tilauksesta. Muuten minulla on muita keinoja ja arvosteluja aina valmiina kertomaan teidän käytöksestänne. Minä myös teen ilmoituksen Israelin suurlähetystölle tästä petostapauksesta.
Eniten ääniä arvostelu
Tilauksen peruutus
Lue lisää