Adobe - Kokonaisarvosana perustuu 19 arvosteluun

11% ostaisi täältä uudelleen

Esilletuotut Arvostelut

Oleellisin positiivinen arvio

  2024-04-14
Ostin Adobe-ohjelman

Löysin tavan miten voit peruuttaa tilauksen maksutta, jos olet aloittanut kokeilujakson ja unohtanut perua sen 14 päivän sisällä. Jos et halua sitoutua vuositilaukseen, voit per... Lue lisää: Iiris

Oleellisin negatiivinen arvio

  2024-05-24
Ostin lisenssin töitä varten

Ostin lisenssin työskentelyä varten, mutta yritin perua sen ennen uusimista, ja se oli oikeasti hankalaa. Olisi ollut halvempia vaihtoehtoja, mutta peruminen oli tuskaa. Tilin a... Lue lisää: O. Litmanen

Eniten ääniä arvostelu

  2022-10-30
Adobe CC

En yleensä kirjoittele palautteita tai arvosteluita mistään, mutta nyt kyllä harmittaa koko yrityksen toiminta niin, että on pakko jakaa. Tarvitsin Photoshoppia muutaman kuukaud... Lue lisää: hans

Arvostelua (19)

  (2)

 (0)

  (14)

  (3)

  (0)

  • Ei arvosteluja vielä!

    Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.

  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin lisenssin töitä varten

    Ostin lisenssin työskentelyä varten, mutta yritin perua sen ennen uusimista, ja se oli oikeasti hankalaa. Olisi ollut halvempia vaihtoehtoja, mutta peruminen oli tuskaa. Tilin asetuksista ohjattiin minua neuvonantajan juttusille, ja sain vastauksen vasta toistaessani peruutuspyyntöä puoli tuntia! lopulta päädyin valitsemaan toisen palvelun, joka maksaa vain viisi puntaa kuukaudessa per lisenssi.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ilmainen kokeilu

    Älä käytä sitä! Jos unohdat perua "ilmaisen" kokeilun, sinulta veloitetaan vuosimaksu "ennenaikaisen irtisanomisen maksuna". Älä lankea siihen! Se on huijausta niille, jotka tarvitsevat kuvia vain kerran esityksessä.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Huijaus tilaus!!

    Kiitos, Jori, että annoit meille aikaa jakaa eksklusiiviset tarjoukset tililläsi. Päätöksesi mukaisesti olemme peruuttaneet Photoshoppin ja Adobe Stockin tilauksesi - 10 aineistoa kuukaudessa. Kiitos kun olet asiakkaamme ja annat meidän palvella sinua. Toivottavasti harkitset meitä luovana kumppanina tulevissa projekteissasi. Saat rahasi takaisin 100.13 euron verran 5-7 arkipäivässä ja saat siihen liittyen vahvistusviestin sähköpostiisi. Tarvitsetko apua jossain muussa asiassa? Halusin vain jakaa tämän kaikille, jotka eivät saaneet rahojaan takaisin, älkää luovuttako!


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin Adobe-ohjelman

    Löysin tavan miten voit peruuttaa tilauksen maksutta, jos olet aloittanut kokeilujakson ja unohtanut perua sen 14 päivän sisällä. Jos et halua sitoutua vuositilaukseen, voit perua tilauksen maksamalla peruutuskulut. Sinun täytyy vain muuttaa tilaustasi ja noudattaa annettuja ohjeita. Onnea!


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Peruutusavustus ja lisenssin palautus

    En ymmärrä, miksi täällä on niin paljon huonoja arvosteluja, mutta haluaisin nyt antaa iso kiitos arvokkaasta palvelusta henkilölle, joka auttoi minua saamaan tilaamani laitteen nopeasti ja ratkaisi tilaukseen liittyvät ongelmat. En muista vahvistaneeni peruutusta, mutta sain siitä sähköpostin, joka meni suoraan roskapostiin. Kiitos siitä, että huolehditte tilaukseni perumisesta ja rahan palautuksesta. Arvostan suuresti sitä, että hoiditte tilanteen ammattimaisesti. Vaikka en pidä siitä, että ihmiset eivät aina saa tarpeeksi tietoa tilauksistaan, jotka veloitetaan automaattisesti, olen todella kiitollinen, että teitte hyvityksen ei-toivotusta tilauksesta. Jatkan mielelläni asiakkuuttani teidän kanssanne ja arvostan hyvää palvelua. Kiitos vielä kerran.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Subscription-based software

    Tilasin aiemmin Adoben ja olin todella pettynyt. Miten ihmeessä minun pitää maksaa kuukausimaksua jostain ohjelmasta, jonka ostin jo vuosia sitten? Olen maksanut enemmän tilauksia kuin itse ohjelma alun perin maksoi. Missä on mahdollisuus omistaa se? Ja Photoshop toimii niin huonosti. Miten he voivat perustella kuukausimaksua ohjelmasta, joka kaatuu koko ajan ja tuskin edes toimii oikein? Vastaus kaikkeen tuntuu olevan raha. He jatkavat rikkoutuneiden päivitysten julkaisua ja tekevät tuotteita, jotka tuskin toimivat - ja sitten he voivat pyytää mitä tahansa hintaa siitä, koska ihmiset silti maksavat sen. On surullista nähdä suuren nimen menettävän kaiken arvostuksensa.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    kallis ja rajoittava

    En ole tarpeeksi ammattilainen käyttämään sellaista ohjelmaa, joten mielestäni Adobe on aivan liian kallis ja rajoittava. Joudun maksamaan paljon ominaisuuksista, joita en edes tarvitse, ja ilman suunnitelmaa ohjelmisto on melkein käyttökelvoton. Onneksi on paljon ilmaisia vaihtoehtoja kuten GIMP ja Photopea, jotka tarjoavat samanlaisia toimintoja ilman kustannuksia. Yksinkertaiselle käyttäjälle Adobe ei ole rahan arvoinen.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostos

    Tää paikka on aika kamala käyttää. Niiden käyttöliittymä on ihan turhan monimutkainen ja hintakin on todella kallis. Käytän niiden tuotteita harvoin, muutaman kerran vuodessa eri juttuihin, ja aina se on liian kallista. Lisäksi on vaikea päästä eroon tilauksista. Oikeesti huono kokemus.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin vahingossa 7 päivän ilmaisen kokeilun

    Ostin vahingossa sen 7 päivän ilmaisen kokeilun, mutta en onnistunut perumaan sitä ajoissa ja minut tilattiin automaattisesti vuotuiseen tilaukseen eikä kuukausittaiseen. Jos olisin halunnut peruuttaa vuositilauksen, se olisi vaatinut yli neljän kuukauden lisämaksun. Tuntuu kuin tämä firma yrittäisi vain saada enemmän rahaa asiakkailtaan.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Huijaus

    Asiakaspalvelu tässä yrityksessä on ihan susi ja ne markkinointitaktiikatkin on aika kyseenalaisia. Yrittävät houkutella tollaisilla "kokeilutarjouksilla", mut sit voi käydä niin, että joutuu maksamaan enemmän kuin oli kuvitellut. Itse jouduin tilanteeseen, missä mulle sanottiin, etten kuulemma lukenut niitä pieniä kirjaimia tarpeeksi tarkkaan, mikä tarkoittaa että oon melkein pulassa.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin jonkun softat

    Ensimmäinen yritys, nyt tuntuu siltä kuin olisin menossa huijauksen puolelle. Yritin peruuttaa suunnitelmiani viimeisenä päivänä, mutta minulle kerrottiin, että automaattinen uusiminen tarkoittaa sitä, että minun täytyy silti maksaa isot peruutusmaksut. Pitkän ja kohteliaan keskustelun jälkeen agentti vain lähti hiljaa. Ei hyvä.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    kokeilutili, Photoshop, Adobe Stock

    En ikinä enää tilaa heidän palveluitaan! Tein kokeilutilin yhtä kouluprojektia varten, mutta peruinkin Photoshop-tilauksen, mutta Adobe Stock jäikin huomaamatta tilattuna. He vetävät rahaa tililtäni ja väittävät, ettei kuukausiveloitusta voi pysäyttää. Huijarit! Älkää missään nimessä hankkiko tiliä täältä.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Maksullinen ohjelma

    Ostin tän ohjelman ja odotin, että saisin käyttöön hyvän ja luotettavan palvelun. Mut valitettavasti ohjelma ei toimi kunnolla ja nyt en saa avattua mun projekteja ollenkaan. Oon pettynyt ja toivon, että tulevaisuudessa hommat toimis paremmin.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    kokeilu tilaus logon suunnittelua varten

    Ei todellakaan kannata. Kokeilin sitä ilmaista versiota suunnitellakseni logon sivutyölleni, mutta en saanut siitä millään tolkkua, joten luovutin ja suunnittelin Canvassa. En ole sen jälkeen enää edes koskenut siihen. Kun huomasin olevani sitoutunut kokonaiseen vuoteen tilauksessa, jota en voi varaa maksaa, niin hinnat tuntuivat kohtuuttomilta satunnaiselle käyttäjälle. En pääse jopa asiakaspalveluun lävitse. Toivottavasti olisin vaivautunut katsomaan arvosteluja ennen - oletin, että niin tunnettu yritys olisi ollut parempi kuin tämä.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin Creative Cloud InDesign

    Tuossa vaiheessa päätin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ja kertoa tilanteesta. Heidän kanssaan keskusteleminen oli helppoa ja he lupasivat korjata tilanteen. Lopulta sain laskutuksen kuntoon ja pystyin jatkamaan ohjelmien käyttöä ilman ongelmia. Kaiken kaikkiaan kokemukseni Adobe-ohjelmista oli positiivinen, vaikka alkuvaiheessa olikin muutamia haasteita.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ostin vanhan ohjelmiston (Adobe Premiere Elements) aktivointiongelman vuoksi.

    Kuulitko sen, olen niin turhautunut! Ensin minulle sanotaan, että he ovat sammuttaneet vanhojen tuotteiden aktivointipalvelimet. Ja nyt he yrittävät väittää, että en voi aktivoida tuotetta uudelleen, koska kuulemma olen jo aktivoinut sen kahdelle tietokoneelle. Mutta se ei pidä paikkaansa, koska kyseessä oli avaamaton paketti eikä sitä ollut aiemmin asennettu missään... Ja miten ihmeessä he voivat sanoa niin, kun aktivointipalvelimet ovat poissa päältä?! Olen pyytänyt heitä käsittämään tilanteen paremmin, ja olen jopa puhunut "esimiehelle", mutta sain vastaukseksi, että vanhaa ohjelmistoa ei voi enää aktivoida. Ainoa vaihtoehto olisi tilata uusin versio heidän ohjelmistostaan tilausmallin kautta. Tämä on ihan naurettavaa!


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Osto ongelmat

    Aluksi mainostettiin ilmaista kokeilua, mutta pian huomasin rahojen häviävän tililtäni kaksinkertaisena joka kuukausi. Asiakaspalvelu on ollut täysin hyödytön, he eivät ole auttaneet minua estämään rahojen nostamista tililtäni. En suosittele kenellekään! Mene vain hukkaan yrittäessäsi saada rahasi takaisin tunneissa.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Adobe Creative Cloud Subscription

    Menin Adobeen tekemään luovaa sisältöä, mutta harmittelin palvelun kallista hintaa ja sekavaa laskutusta. Onneksi keksin tavan välttää irtisanomismaksu ja sain lopulta oman tyydytykseni.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    ostaisi täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Adobe CC

    En yleensä kirjoittele palautteita tai arvosteluita mistään, mutta nyt kyllä harmittaa koko yrityksen toiminta niin, että on pakko jakaa. Tarvitsin Photoshoppia muutaman kuukauden projektia varten ja halvimmaksi vaihtoehdoksi tuli sitoutua vuoden Adobe CC tilaukseen. Ei tässä mitään, elämä jatkuu. Itse tuotteeseen olen erittäin tyytyväinen, vaikka onkin vähän kallis. Tein projektini loppuun ja tilauksen olemassaolo unohtui aina hetkeksi, kunnes maksukuitti ilmestyi kuukausittain inboxiin. Muutaman kuukauden käyttämättömyyden jälkeen vuositilaus alkoi kadutamaan ja yritin peruuttaa tilausta. Adobe vaati ymmärrettävästi ainakin osan vuositilauksen summasta ennenaikaisesta peruutuksesta. Porkkanana ehdotettiin toista vaihtoehtoa, jossa muutamaa maksutonta kuukautta vastaan jatkan tilaustani loppuun ja tilaus päättyy automaattisesti lokakuussa 22. Valitsin porkkanan koska se ei ollut paljon kalliimpi kuin peruutus ja siinä oli mielestäni paremmat ehdot. Nyt on lokakuu 22 ja vuositilaustani on jatkettu luvatta ja kortilta on velotettu kuukausimaksu. Yritin peruuttaa tilausta ja siellä vaadittiin puolet vuositilauksen hinnasta ennenaikaisesta peruutuksesta. Tässä vaiheessa alkaa suoraan sanoen vituttamaan, koska en ole koko tuotetta puoleen vuoteen käyttänyt ja tilauksen piti päättyä automaattisesti. Tässä vaiheessa ajattelen, että kannattaa ekaksi kysyä asiakaspalvelusta ja kysellä mitä he meinaavat tilanteestani. Firman meininki paranee paranemistaan, kun firman nettisivuilla ei ole yhtäkään sähköpostia mihin voisi laittaa meiliä tai muutakaan tapaa, miten voisi olla yhteydessä. Ohjeet ja tuki palkista löytyy "ota yhteyttä" nappi joka sitä painaessa ei johda yhtään mihinkään. Help centerissä on tosiaan hyvät ohjeet tilauksen peruutukseen, mutta se ei nyt tässä tilanteessa auta. Tässä vaiheessa olen sitä mieltä, että maksan vaan minulta väärin perittyä maksua jotta pääsen koko firmasta eroon. Enkä muuten todellakaan, enää ikinä maksa yhtäkään senttiä tällaiselle kusetusmeiningille. Käyttäisin mieluummin laadultaan huonompia tuotteita rehellisimmiltä yrityksiltä. Jos joku Adobelta lukee tätä, haluan haistattaa pitkät paskat teille ja teidän törkeälle toimintatavalle.

    Karen-hetkeni ollessa ohi haluan vielä tiivistää: Hyvät tuotteet, huono firma ja olematon asiakastuki.