Selfridges - Kokonaisarvosana perustuu 21 arvosteluun
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (21)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Ostin laukun
Itse laukku oli tosi kaunis ja laadukas, mutta palautusaika oli vaan 14 päivää, mikä on aika tiukkaa erityisesti niille, jotka reissaavat paljon. Sitten vielä se asiakaspalvelu oli ihan töykeetä eikä tarjonnut mitään vaihtoehtoja. Tää kokemus ei kyllä houkutellut mua enää shoppailemaan siellä.
Tyhjä paketti
Kaveri heitti mulle yllätyslahjan suoraan Selfridgesin nettikaupasta. Pakkaus oli tyhjä, paitsi rypistynyttä paperia. Asiakaspalvelu sanoi, että mun piti lähettää kuvia rikkinäisestä laatikosta. Mun paketti oli ihan priimakunnossa, muttei siellä ollut mitään sisällä. Kaveri passasi kuvia siitä avaamastaan paketista, joka näytti vain rypistyneeltä paperilta ilman sisältöä. Asiakaspalvelusta vastattiin, että hän ei saa korvausta, koska heidän valvontakamerat näyttivät laatikon olevan kiinni ja pakattuna oikein ennen kuin se lähetettiin mulle. Kun kaveri soitti asiakaspalveluun, he ei suostuneet lähettämään videonauhoja todisteeksi siitä, että lahjani laitettiin laatikkoon. Tää firma on huijaus, ja aion raportoida sen petoksesta ja sääntöjen rikkomisesta valvoville viranomaisille.
yllätyskoru
Oon tosi pettynyt Selfridgesin asiakaspalveluun. Lahjakoru aiheutti ongelmia, mut eihän sitä voinutkaan palauttaa 14 päivän sisällä. Kumppani yritti korjata tilannetta, mutta kumminkin häntä syytettiin epäasiallisesta käytöksestä ja Tiffany-tiskin "manageri" ei auttanut ollenkaan. Haluaisin tehä virallisen valituksen, joten arvostaisin jos Selfridges vastais ja kertois valituspalvelusta.
Suunnittelijakassi
Tilasin suunnittelijakassin ja se tuli todella nopeasti. Mutta valitettavasti se oli pakattu vain pölypussiin ilman alkuperäistä laatikkoa ja tuotemerkkilappuja, joten se näytti hieman epäsiistiltä ja käytetyltä. En odottanut tällaista Selfridgesiltä. Olen oikeasti pettynyt ja harkitsen sen palauttamista.
Vaatteet
Olin todella pettynyt huomatessani, että yritys oli lyhentänyt palautusoikeutta 28 päivästä 14 päivään. Näyttää siltä, että yrityksellä on vaikeuksia ja siksi he ovat muuttaneet ehtoja ilman kunnollista tiedotusta vakioasiakkaille. Tällainen toiminta on itse asiassa laitonta. He tuntuvat seuraavan samaa linjaa kuin muut ja yrittävän hyötyä eniten vakioasiakkailta, jotka ovat ostaneet heiltä paljon ja pitkään. En aio enää koskaan ostaa heiltä mitään, mikä on todella harmillista.
Kelasin tossut
Ostin viime syyskuussa uudet kengät ja olen käyttänyt niitä vain kahdesti, mutta nyt toiseen kengässä on tullut reikä. Soitin asiakaspalveluun ja he kehottivat minua palauttamaan kengät. Nyt he ovat sanoneet, etteivät anna minulle rahoja takaisin, koska kyseessä on vain kuluminen kahden käyttökerran jälkeen? He myös vaativat minua todistamaan, että kyseessä on valmistusvirhe. Kengät ovat kuitenkin täysin uudet. Eli he aikovat vain lähettää kengät takaisin ja rahat menevät hukkaan.
Tuoksun tilaus
Tilasin tuoksun ja sain kaikki tarvittavat tiedot toimituksesta ja seurannasta, sekä tiedon noutoajasta ja -paikasta. Kaikki meni hyvin ilman mitään ongelmia. Olin aluksi vähän epäileväinen, kun luin kaikki negatiiviset kommentit, mutta loppujen lopuksi kaikki sujui hienosti minun kohdallani.
Korvakorut vaimolleni
Ostin vaimolleni korvakorut, mutta hän ei halunnutkaan niitä. Ei ollutkaan mahdollista palauttaa niitä "hygieniasyistä". Olen pettynyt palveluun.
Ostamamme meikki
Asiakaspalvelu oli ihan surkeeta, ei yhtään vierasvarasta! Kaikki Dior-meikkiständillä olivat tosi töykeitä eivätkä kiinnittäneet meihin mitään huomiota. Ostettiin paljon meikkejä, mut silti meitä vaan jätettiin ja kohdeltiin tosi huonosti. Myyjä oli aivan äreä kun pyysin testaamaan poskipunaa ennen sen oston, eikä edes katsonut meitä kassalla. En mä enää ikinä mene sinne, mieluummin shoppailen Bootsilta, missä henkilökunta on oikeesti todella mukavaa ja auttaa yli odotusten jokaista asiakasta. Ei niinku ne feikkipaikat, missä vaan jahtaavat rikkaita eikä välitä ollenkaan muista.
Vaatimattomia vaatteita
Vau, kävin tänään ostoksilla Selfridgesillä ja se oli aivan mahtavaa! Myyjä oli todella mukava ja auttoi minua valitsemaan juuri ne vaatteet, joita tarvitsin. Hän oli todella asiantunteva ja ystävällinen. Verenalle iso peukku!
Äiti 2. Mulla oli kiire saada äidille paketti lahjaksi, tilasin sen tästä kaupasta
Mulla oli kiire saada äidille paketti lahjaksi, niin tilasin sen tästä kaupasta.
In-depth makeup consultation
Olin tosi tyytyväinen siihen kosmetiikkaneuvontaan. Se myyjä oli tosi mukava ja osaava. Hän auttoi meitä löytämään sen täydellisen punaisen huulipunan ja lopulta ostettiin useampi tuote. Oon tosi tyytyväinen siihen hänen avuliaisuuteensa.
Ostin solmion
En suosittele tilaamaan täältä mitään! Tuotteet tulivat rikkinäisinä ja kun yritin palauttaa ne, palautus hylättiin. Ei todellakaan odottaisi tällaista tältä yritykseltä.
Ostoskokemus
Olin pettynyt asiakaspalveluun ja tilaamiini tuotteisiin. Kaksi työntekijää oli tosi epäkohteliaita ja palvelu oli ihan huono. Ostin paidan ja shortsit, mutta ne menivät pilalle jo normaalissa pesussa. Näkyvät valmistusvirheet, mutta en saanut vaihtaa tai palauttaa niitä. Yritin pyytää puhumaan esimiehelle, mutta sanottiin, että esimiestä ei ole paikalla.
palvelu, tuotteet
Olen ollut asiakkaana Selfridgesilla jo vuosia. Olen aina arvostanut heidän palveluaan ja tuotteitaan. Mutta viimein tuli pettymys. Ostin muutaman tuotteen viime hetkellä ennen lomaa, mutta kaksi niistä ei sopinutkaan. Yritin palauttaa ne loman jälkeen, mutta minulle sanottiin, että palautusaika oli mennyt umpeen uuden politiikan mukaan, jossa aikaa oli vain 14 päivää. Kuka olisi voinut arvata, että politiikka muuttui niin radikaalisti? Hyvä asiakaspalvelu olisi antanut minulle tilaisuuden palauttaa tuotteet ja olisin varmasti oppinut siitä seuraavaa kertaa varten. Nyt tuntuu siltä, että ei enää kannata ostaa Selfridgesilta. Jatkossa menen suoraan valmistajalle. On todella surullista nähdä, miten hyvä brändi pettää.
Kallis laukku
Tilasin kalliin laukun Selfridgesiltä ja olin pettynyt, kun minulta veloitettiin toimituksesta, vaikka käytin ilmaista toimituskoodia. Vaikka summa oli vain 5,95 puntaa, se sai minut miettimään. Olkaa tarkkana, kun käytätte koodia, se saattaa näyttää aktiiviselta, mutta ei välttämättä ole sitä. Onneksi toimitusmaksu hyvitystettiin, mutta tilanne olisi voitu välttää.
Ongelmainen palautusprosessi
Asiakaspalvelukokemus itsepäisen palautuksen yhteydessä oli todella harmillinen ja ärsyttävä. Yritin palauttaa rikkinäisen tuotteen takaisin valmistajalle, joka vaati ostokuittia. Selfridges ei auta, jos tuotteeseen on kulunut yli 6 kuukautta. Valmistaja vaati kuittia, joka oli kuitenkin poistunut Selfridgesin online-tililtäni. He eivät näytä säilyttävän kuitteja yli 6 kuukautta, vaikka muut kuittini olivat edelleen tilillä yli 6 kuukautta. Joutuakseni lähettämään sähköpostia kahdesta eri osoitteesta, koska asiakaspalvelutiimi vain toistuvasti sivuutti minut ensimmäisellä. Nyt tilanteeni on se, ettei valmistaja eikä Selfridges suostu auttamaan minua. Mitään vastauksia ei ole tullut, eikä mitään odotuksia ole asetettu asiakaspalveluviesteihini. Saan vain passiivis-aggressiivista "hauskaa päivää, emme voi auttaa sinua" -tyyppistä vastausta.
Tavarat eivät saapuneet
Olipas ihan kamalaa asiakaspalvelua. Mä hankin sen tuotteen, maksoin niitä aivan hulluja postikuluja, mut sit luvattu toimituspäivä meni umpeen ilman että tavarat oli saapnu. Ja sit vielä viikko sen jälkeen, ei näkyny mitään koko tavaroiden suhteen. Ei millään suostu palauttaan rahoja, vaikka olivatki syynä siihen et tavarat ei ees koskaan saapunu. Pitää varmaan tehdä luottokorttikannetta tässä tilanteessa. AINAKAA ÄLKÄÄ OSTAKO TÄÄLTÄ.
Kotituoksut
Kävin ostamassa kotituoksuja Selfridgesistä ja siellä oli tosi hyvä palvelu. Myyjä oli niin avulias ja tietäväinen. Hän auttoi mua valitsemaan sopivia tuoksuja ja innostui ihan täysillä kyseisestä merkistä. Voin todellakin suositella lämpimästi!
Ostoksen tekele ja valinta kuvattiin nopeasti
Halusin hankkia laadukkaan lastenvaatteen Oxford Streetiltä, ja sain todella hyvää palvelua sieltä. Ystävällinen myyjä auttoi minua löytämään oikean koon ja etsi vaatteen varastosta. Olen todella tyytyväinen sekä palveluun että kokemukseeni. Suosittelen lämpimästi tätä kauppaa kaikille vaatetarpeisiin!
Eniten ääniä arvostelu
Erinomainen asiakaspalvelu
Kiitos Hadizalle Birminghamin Selfridgesissa! Hän oli niin ystävällinen ja avulias meille. Arvostan todella sitä, mitä hän teki meidän hyväksemme. Lue lisää: Emma Aijala