Nike - Kokonaisarvosana perustuu 19 arvosteluun
Kokemuksen Videot
Esilletuotut Arvostelut
Arvostelua (19)
Ei arvosteluja vielä!
Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.
Ostopäätös neljästä kengästä
Ostin neljä paria kenkiä, mutta palautin kolme kenkäparia. Paketissa piti olla neljä paria kenkiä, mutta siellä olikin vain yksi pari. Olen yrittänyt selvittää asiaa Klarnan ja myyjän kanssa, mutta asiakaspalvelu on ollut pettymys, koska he eivät vastaa sähköposteihin. Minulla on kuitenkin todisteet siitä, että paketti on vastaanotettu. Tilanne on vielä selvittämättä.
Ostin lenkkarit
Olin puhelimessa jonkun kanssa, mutta he eivät auttaneet tilannetta.
Ostos avun tarpeessa
Olin kaupassa liikkeessä, ja siellä nuori tyttö tuli auttamaan minua. Hän vahingossa tiputti puhelimeni maahan ja sanoi "sori, en huomannut miten lähellä olin". Puhelimen näyttö meni rikki. Annoin kaikki pyydetyt tiedot valokuville ja kuittasin valvojille, jotka sanoivat asian olevan Niken oikeusosaston käsittelyssä. Minulle kerrottiin ristiriitaisesta valvontakameramateriaalista - ei kontaktia, ja että minä olin ottanut ensimmäisen yhteyden, mutta en saanut sitä nähtäväkseni. He eivät suostuneet korvaamaan 108 dollarin menetystä. Tuntuu, että suuret yritykset ovat aina vastuusta vapaita.
Kauhea asiakaspalvelu
En enää ikinä osta täältä mitään, kun se asiakaspalvelu oli ihan kauheaa. En suosittele tätä paikkaa kenellekään.
Osto palautus ja rahat takaisin
Tilaaminen meni ihan hyvin ja nopeasti, mut sit jouduin tekemään palautuksen sen takia, että oli väärä nimi. Otin yhteyttä chatin kautta ja ne neuvos mut kieltäytymään tilauksesta, jotta se palautus tapahtuis automaattisesti. Pelkäsin, etten saa rahoja takasin ja että saan huonoja arvosteluja, mut sain kuitenki rahat tililleni jo seuraavana päivänä palautuksen tehtyäni. Oon tosi tyytyväinen siihen, miten ne hoiti sen palautuksen.
Munat verkkosivusto
Mä tilasin netistä kengät ja nyt on ongelma. Mä pyysin jalkapallokengät, mutta ne on heikot eivätkä kestä edes potkua. En voi palauttaa niitä, vaikka sanotaan että voi palauttaa jos ei ole tyytyväinen.
Ostin kengät viikko sitten
Tilasin uudet lenkkarit viikko sitten ja ne tulivat perjantaina. Sain koko ajan päivityksiä siitä, missä tilaukseni oli ja milloin se saapuisi. Yhteenvetona, olen tosi tyytyväinen ostokseeni ja palveluun!
Osto muutama kuukausi sitten
Tilasin ne kengät yli kuukausi sitten ja maksoin heti. Mutta mä en oo vieläkään saanu mitään tilausvahvistusta tai edes kengät. Ja se asiakaspalvelu on ihan turhaa, ne ei oo yhtään auttaneet. Niillä on sellanen asenne ku ne ei ees haluais ymmärtää mitä mä sanon.
Lenkkarit, palautus
Kävin verkkosivuilla ja sain valmiin Postin osoitekortin. Palautus oli mulle ilmainen, mikä oli tosi kiva juttu. Paketti saapu takas Suomeen ripeesti ja sain rahan takas viikon sisällä. Kaikki meni lopulta hyvin, mutta toimitusaika oli kyllä pettymys.
kalliit kengät
Voi ei, mä ostin niin hienot kengät, mut sit ne peruttiin ja nyt en saa rahoja takaisin. Ja sitten kun yritän kirjautua tilille, se koodi ei vain tule sähköpostiin!
Ostopäätös
Viime aikoina ostamani kengät ovat olleet harmillisesti todella huonolaatuisia. Jokainen pari, jonka olen ostanut viime vuosina, on ollut aivan surkeaa laatua. Jokaisessa parissa on liimaa joka puolella. Nahka on rypistynyt, jos sitä edes on nahkana, ja ompeleet ovat todella huonolaatuisia. Olisi luullut, että Nike veloittaa niin paljon kengistään, että niiden laatu olisi huippuluokkaa, mutta valitettavasti se on tuskin edes 1/10. Kengissä on aina liimajäämiä, tahroja ja rypytyksiä nahassa. Tämä on todella ärsyttävää ottaen huomioon niiden hinnan. Ehdotan antamaan työntekijöille Kiinasta, Vietnamista ja Indonesiasta palkankorotuksen, jotta he voisivat ehkä valmistaa parempia kenkiä. On todella harmillista, miten paljon rahaa te ansaitsette valmistajina. Lähetän kuvia kuluttajaviranomaisille ja aion viedä asian eteenpäin.
Ostin tarjouksen ja maksoin seuraavan päivän toimituksesta, mutta kesti kaksi viikkoa!
Tosi pitkä tilaus, en suosittele kellekään. Ei ole mitään keinoa valittaa tai puhua oikean ihmisen kanssa puhelimessa.
Suuri tilaus on varastettu
Olin tosi pettynyt, kun tilasin ison yli 600 euron tilauksen netistä. He väittivät, että paketti oli toimitettu allekirjoituksella, vaikka kukaan ei ollut kotona vastaanottamassa sitä. Otin yhteyttä firman ja Chronopostin asiakaspalveluun yrittäen löytää pakettia. Mutta 8 päivää myöhemmin, ilman vastausta, yritin uudelleen ja sanoivat, että paketti oli toimitettu (kuljettaja oli allekirjoittanut puolestani) ja asia oli loppuun käsitelty, eivätkä hyvittäisi rahoja. Ei oo millään lailla reilua! Kuka tahansa voi varastaa sun paketin, kun kuljettaja allekirjoittaa sen! Ei voi jättää vastaamatta tällaiseen.
Palautusongelma
Ostin tuotteen Nike-verkkokaupasta, mutta kun yritin palauttaa sen, palautusta ei käsitelty ja en saanut rahoja takaisin. Lisäksi live chat -tuki sulki keskustelun kesken tärkeän aiheen! Tuntuu todella ärsyttävältä, että asiat eivät sujuneet odotetusti, ja asiakaspalvelu jäi kesken kesken tärkeän keskustelun.
Ostin coolit tennarit
Mä tilasin tosi hienoja lenkkareita, mut sit mulle tuli ongelma. Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja jouduin odottelemaan chatissa vastausta yli tunnin. Joka kerta ne vastas vasta 10 minuutin jälkeen eivätkä ne kunnolla selvittäneet mun ongelmaa. Ne eivät myöskään vaikuttaneet yhtään kiinnostuneilta. En suosittele ostamista verkkokaupasta, jos asiakaspalvelu on tuollaista.
LeBron 20 shoes
Hei! Ostin LeBron 20 kengät ja ne oli aluks tosi hienot. Mut sit jostain syystä kolmen kuukauden jälkeen vasen kenkä tuntu oudolta ja sieltä löyty semmoinen pullistuma! En olis odottanu sellasta hyviltä kengiltä!! Sitten muutaman kuukauden päästä, pelatessa sisäpelejä, se pullistuma puhkes ja kuului ääntä joka askeleen kanssa. Lähetin kengät takaisin Nikeelle tutkittavaks. Mutta yllättäen ne sano et se on mun vika eikä ne korvaa sitä! Pettymys iski, maksoin yli $300 kengistä ja tällaista vastaan sain! En aio enää ostaa tästä firmasta.
Ostin jalkapallopaidan.
Mä oon ostanut sellaisen urheilullisen jalkapallopaidan, ja se on oikein hyvä, mutta aika hintavia ja ne kutistuvat vähän pesussa. Suosittelen ottamaan vähän isomman koon, jos haluaa välttää ikävyyksiä.
Palautettu vialliset kengät
Ostiin kengät, jotka osoittautuivat viallisiksi. Tehtiin palautus ja saatiin vahvistus, että rahat palautettaisiin. Mutta yli 3 kuukautta ja yli 15 puhelua myöhemmin rahoja ei edelleenkään ole palautettu. Asiakaspalvelu on antanut meille vain tyhjiä lupauksia ja siirtäneet vastuuta toisilleen. Tilannetta ei ole saatu ratkaistua ja nyt voimme sanoa, että meiltä on varastettu. Kengät ja rahamme ovat kadonneet. Suosittelemme välttämään tämän verkkokaupan käyttöä.
Shoes for my son
Tilasin kenkiä 3-vuotiaalle pojalleni, mutta ne olivat liian pienet. Aloin vaihtamaan niitä ja lähetin kengät takaisin postitse, koska lähin myymälä on niin kaukana. Olin ajatellut, että se olisi nopeampaa. Mutta ei kannata! Nyt on mennyt yli kuukausi ja vasta nyt sain chat-tuen kautta puhuttua saadakseni rahani takaisin. Viime viikolla vaihto peruutettiin, koska uusi koko oli jo loppuunmyyty. Varasto, minne palautin kengät, saa huonoja arvosteluja ja vaikuttaa hämärältä. Ei kukaan ilmoittanut minulle, että vaihto oli peruutettu. Useimmat yritykset lähettävät vaihdon heti kun ovat saaneet palautuksen, mutta tämä varasto piti kengät viikkoja. Tästä opimme, älä osta suoraan tästä firmasta tai valmistaudu tuhlaamaan bensiiniä palauttaaksesi tuotteet liikkeeseen. He ovat yksi iso vitsi!
Eniten ääniä arvostelu
Palautusongelma
Lue lisää