Adlibris

Kaikki arvostelut

Adlibris

31% Ostaisin täältä uudelleen

Arvostelut, valitukset ja asiakaskokemukset Kirjoita arvostelu

Lue kokemuksia ja arvosteluja suomalaisilta yrityksiltä. Selvitä mikä on paras verkkokauppa ennen tilauksen tekemistä. Yhdessä voimme päättää, mikä yritys on paras!

Valokeilassa: Mitä asiakkaamme sanovat?

T
Tuuli
Pariinkin otteeseen olen ko. sivuilta tilannut kirjoja erilaisiin vapaa-ajan projekteihin, ajoissa sekä hyväkuntoisena ovat saapuneet! Pakkaus myös toteutettu järkevästi niin, että tuotteet säilyvä...Lue lisää
A
Anonyymi Ex-asiakas
Asiakaspalvelu aivan luokattoman huonoa ja tylyä. Saapumisilmoituksia ei tule ja nämä Adlibrikselle palautuneet kirjat pistetään asiakkaan maksettavaksi. Noutamatta jätetty palautus veloitetaan asi...Lue lisää
S
Suvi Vuorenmaa
Tilaisn tavaroita, jotka olisivat tulleet ilmaisella toimituksella, mutta maksoin postimaksun nopeammasta toimituksesta. Nopeaa toimitusta ei tapahtunut, eikä mitään väliaikatietoja tullut. Sain ot...Lue lisää
T
Tommi
Tilasin 5 kirjaa 14.8.2021. Näistä 4 saapui postissa vasta 6.9.2021 ja yhdestä kirjasta ei edelleenkään ole tietoa milloin se tulee. Näin pitkät toimitusajat eivät ole kilpailukykyisiä nykyisessä v...Lue lisää
L
Lana Parik
Todella huonoa asiakaspalvelua. Minua palveli meilitse Jukka ja Chatissa Antti. Ikinä en ole saanut yhtä huonoa asiakaspalvelua mistään, miten tällainen asiakaspalvelu on edes mahdollista? Tilasin ...Lue lisää

Kaikki arvostelut (13)

  • Ei arvosteluja vielä!

    Etsi yrityksiä, joilla sinulla on kokemusta, ja kirjoita niistä arvosteluja! Arvostelusi edistävät markkinoiden avoimuutta ja parantavat yritysten luotettavuutta.

  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    Ostaisin täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Luotettava ja laadukas!

    Pariinkin otteeseen olen ko. sivuilta tilannut kirjoja erilaisiin vapaa-ajan projekteihin, ajoissa sekä hyväkuntoisena ovat saapuneet! Pakkaus myös toteutettu järkevästi niin, että tuotteet säilyvät mahdollisimman vahingoittumattomina.

    Monet tärkeät englanninkieliset kirjat löytyneet vain Adlibriksen kautta, ja onkin ollut kiva tilata ne luotettavasta lähteestä. Ei valittamista.

    Antaisin nolla pistettä jos voisin. Adlibris ei pystynyt lähettämään kirjaa oikeaan osoitteeseen ja nyt haluaa veloittaa vielä palautusmaksun 14 euroa ja kuljetuksen. Henkilö jolle kirjat oli tilattu halusi hakea ne Espoon keskuksen postilaatikosta. Kirja lähetettiin Soukkaan ja lukuisista yhteydesnotoista huolimatta mitään muutosta ei saatu aikaan. Koska hakija on astmaatikko, hän ei halua istua bussissa puolitoista tuntia tartunnanvaaran takia, koska kuuluu riskiryhmään.
    Asiakaspalvelu on todella huono ja välinpitämätön.
    Kannattaa välttää.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    Ostaisin täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Kirjat

    Asiakaspalvelu aivan luokattoman huonoa ja tylyä. Saapumisilmoituksia ei tule ja nämä Adlibrikselle palautuneet kirjat pistetään asiakkaan maksettavaksi. Noutamatta jätetty palautus veloitetaan asiakkaalta ja kirjoja ei lähetetä takaisin. Tämä on yritetty sälyttää niin asiakkaan kuin Klarnan syyksi, vaikka vika on ollut Adlibriksen. Asiakaspalvelijat välttelevät vastuutaan ja virheitään. Yhtiö siis perii rahaa asiakkaiden kustannuksella, sillä tuotteet pyydetään palauttamaan noutopisteestä takaisin, sillä saapumisilmoituksia ei lähetetä, mutta yhtiö perii rahat kuitenkin tyhjästä. Suosittelen pysymään kaukana ko. yrityksestä.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    Ostaisin täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Tilaan vain pakon edessä

    Tilaisn tavaroita, jotka olisivat tulleet ilmaisella toimituksella, mutta maksoin postimaksun nopeammasta toimituksesta. Nopeaa toimitusta ei tapahtunut, eikä mitään väliaikatietoja tullut. Sain ottaa useita kertoja yhteyttä asiakaspalveluun, mistä vastattiin puutaheinää, ja tuo nopean toimituksen maksu palautettiin vasta, kun kerroin ihan surutta ottavani yhteyttä kuluttajaneuvojaan, vaikka kyseessä oli alle 5e maksu.
    Aiemmin tilasin kalenterin, joka meni hukkaan ja hyvitettiin, eikä uutta ollut lähettää tilalle. Myöhemmin sama kalenteri tuli postiin 2kk jälkeen, mutta en voinut tai saanut enää vastaanottaa sitä, koska se oli hyvitetty minulle. Surkeaa logistiikkaa ja asiakaspalvelua, harmillisesti hyvät sivut ja tavaravalikoima, joka pakottaa välillä tilaamaan täältä.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    Ostaisin täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Hidas toimitus, osa puuttuu

    Tilasin 5 kirjaa 14.8.2021. Näistä 4 saapui postissa vasta 6.9.2021 ja yhdestä kirjasta ei edelleenkään ole tietoa milloin se tulee. Näin pitkät toimitusajat eivät ole kilpailukykyisiä nykyisessä verkkokauppaympäristössä. Ilmeisesti Adlibris myy tavaraa, jota heillä ei itsellään edes ole vaan tilaavat sen ensin itse jostain muualta. Hinnat ovat kilpailukykyiset, siitä 2 tähteä.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    Ostaisin täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    surkein asiakaspalvelu

    Todella huonoa asiakaspalvelua. Minua palveli meilitse Jukka ja Chatissa Antti. Ikinä en ole saanut yhtä huonoa asiakaspalvelua mistään, miten tällainen asiakaspalvelu on edes mahdollista? Tilasin yhtä lasten keräilykirjasarjaa, sain täysin erikokoisen & erivärisen kirjan. Sellaista ei edes ole heidän sivuillaan myynnissä joten mielestäni asiakkaan harhaanjohtamista ja huijaamista. Luulin luonnollisesti että saan sen kirjan mitä olinkin tilannut. Vastauksena sain että ei ole heidän vika, palauta (maksullinen) tai tilaa uusi! Syyttävät röyhkeästi asiakasta omista virheistään.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    Ostaisin täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Ala-arvoista palvelua ja käyttäjäkokemusta

    Onnetonta touhua edelleen. Tilasin kirjoja, toimitusajaksi arvioitiin n. pari viikkoa. Jonkin ajan kuluttua ihmettelin kun mitään ei kuulu – kävi ilmi, että kirjat olivat jo saapuneet ärrälle, mutta mitään ilmoitusta tästä ei tullut. Paketti oli ehtinyt jo palautuakin, josta syystä jouduin maksamaan 14 euroa tyhjästä. Asiakaspalvelu ei suostu auttamaan.

    Huijausfirma käytännössä siis nykyään. Kuluttaja-asiamiehellä olisi tekemistä!


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    Ostaisin täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Surkea toimitus

    Tosi syvältä ja sieltä. Toimitti kirjat itse valitsemaansa paikaan 30 km päähän. Ei voinut kysyä etukäteen ja toimittaa lähipostiin.
    Kehoitan välttämään tätä!

    Minulla sama juttu. Toimitettiin väärään pisteeseen ja sitten vielä tultiin väittämään että minä olen antanut väärän osoitteen. En ole voinut antaa koska tieto on sähköisessä muodossa ja ollut samanlainen monta vuotta. Eipä kiinnosta enää taämmöinen kirjakauppa.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    Ostaisin täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Käsittämättömän pitkä toimitusaika

    Ensin viikko, että kirja ylipäänsä lähtee liikkeelle, sitten Schenker "kuljettaa" kirjaa viikon. En käsitä, miten voi yhden kirjan matka kestää näin kauan. Valitettavaa olen jo tilannut toisenkin kirjan ja sitä ilmeisesti odotellaan myös hamaan tappiin.


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    Ostaisin täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    Viimeinen kerta

    En suosittele ellet ole valmis odottamaan tilauksen tuloa pitkään. Tilauksesta kulunut jo yli kuukausi, nyt osa kirjoista peruttu ja tilaus muka yhä odottaa kirjoja. Ja mikä huvittavinta jos maksat toimituksesta saat sen nopeammin. Ottavat rahat heti ja toimittavat kirjat 1,5 kuukauden päästä ei ole nykyaikaa... Oli viimeinen tilaus.

    Samantapaiset kokemukset. Jos olet valmis odottamaan noin kaksi kuukautta voit ehkä saada osan tilaamistasi kirjoista. Yksi tilaamistani kirjoista peruttu kolmen viikon jälkeen ja edelleen odotellaan muita kirjoja. Mitään infoa toimitusajoista EI OLE tilattaessa. Maksu otetaan heti kaikista. Ainoa positiivinen asia on se, että heidän peruman kirjan maksu on palautunut. En suosittele tätä kauppaa!


  • Tilaus

    Palvelu

    Hinnoittelu

    Toimitus

    Ostaisin täältä uudelleen
    Kokonaisuus

    En saanut tilattua tuotetta

    Antaisin nolla pistettä jos voisin. Adlibris ei pystynyt lähettämään kirjaa oikeaan osoitteeseen ja nyt haluaa veloittaa vielä palautusmaksun 14 euroa ja kuljetuksen. Henkilö jolle kirjat oli tilattu halusi hakea ne Espoon keskuksen postilaatikosta. Kirja lähetettiin Soukkaan ja lukuisista yhteydesnotoista huolimatta mitään muutosta ei saatu aikaan. Koska hakija on astmaatikko, hän ei halua istua bussissa puolitoista tuntia tartunnanvaaran takia, koska kuuluu riskiryhmään.
    Asiakaspalvelu on todella huono ja välinpitämätön.

    Kannattaa välttää

    Kuulostaa Postin, ei Adlibriksen ongelmalta.


Muut katsoivat

Logo KidsDreamStore

KidsDreamStore

1 arvostelut

KidsDreamStore.fi on verkkokauppa, josta löydät valikoiman lasten tuotteita. Yritys on yksi Pohjoismaiden suurimmista verkkokaupoista, ke...

Logo InkClub

InkClub

2 arvostelut

Jokainen, joka käyttää tietokonetta, tietää, että jossain vaiheessa sinun tarvitsee tulostaa jotakin. Tulostin on k&a...

Logo Eurotoys

Eurotoys

3 arvostelut

Oletko koskaan halunnut ostaa lahjaa lapsellesi tai muulle sukulaisellesi, mutta et tiennyt, mistä voit löytää oikeanlaise...

Logo Banggood

Banggood

1 arvostelut

Arvostelut Banggoodista Pitääkö sinun ostaa uusi vaatepari? Vai puuttuuko tärkeä ruuvimeisseli tee-se-itse projektin saat...